• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.372.224 votes
Profile

De Wereld Draait Door - DWDD

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

The Oceanic Six wrote:

Is ook onzin wat je zegt, want de live uitzending begint kwart over 8, terwijl een half uur later al de aftrap is. En vanaf half 9 tot 10 over half 9 is er altijd reclame. Dus je hebt net 20 minuten praat tijd.

Die reclame is natuurlijk ook bezopen. Net als in de rust van een voetbalwedstrijd: 12 minuten reclame en 3 minuten praten. Moet je eens bij de Belg kijken, daar kunnen ze het tijdens de rust gewoon 12 minuten over voetbal hebben.

DWDD normale lengte, 2-3 minuutjes reclame, en dan15 minuten voorbeschouwen met aansluitend de wedstrijd. Moet toch niet al te moeilijk zijn.

BlueVelvet

• 1316 messages
  • 785 votes

otherfool wrote:

Die 35 minuten voorbeschouwing met 2 (!) analisten en 2 (!!!) presentatoren + nog een pipo (soms ook 2) op locatie gaat ook helemaal nergens over.

Volmondig eens. Vroeger was het 1 presentator en 1 analist (JC), prima toch. De analisten zijn toch al redelijk inwisselbaar (kan ze nooit op interessante opmerkingen betrappen), dus totaal overbodig om er twee neer te zetten. En twee presentatoren is helemaal ridicuul... Je reinste geldverspilling.

[Dit hoort eigenlijk niet in het DWDD-topic...]

Persoonlijk ben ik ook voorstander van inkorting van de voorbeschouwing...gewoon om 20.35 (of nog later) beginnen. Opstelling plus eventueel wat voorspellende woorden van de analist, en aftrappen!

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Inderdaad

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2843 votes

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Hahahaha!

Zit je nou naar me te loeren?

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Die is heerlijk ja.

mjk87 (moderator films)

• 14515 messages
  • 4513 votes

Heerlijk stukje gisteren ja, Van Nieuwkerk die voor de verandering eens kritisch is en Mart die gewoon Mart is.

Overigens was de vraag terecht en was de reactie van Mart nogal overtrokken, al heeft ook hij in essentie wel gelijk.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Mart is een verslaggever en geen journalist. Was hij dat laatste wel, dan heeft hij 20 jaar gefaald ons het meest spraakmakende nieuws te brengen.

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Mart, wat is het toch een kneus zeg.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Nico Dijkshoorn is een kneus

Dying Rose

• 1315 messages
  • 3419 votes

Ik ken Prem Radhakishun enkel uit 'De Slimste Mens ter Wereld' waar hij een geweldige persoonlijkheid uitstraalde. Hier gaat hij echter nóg verder. Het beruchte filmpje:

De Wereld Draait Door - Pre...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Prem is de meest walgelijke persoonlijkheid op de Nederlandse tv.

Conspiracy

• 99 messages
  • 144 votes

Dying Rose wrote:

Ik ken Prem Radhakishun enkel uit 'De Slimste Mens ter Wereld' waar hij een geweldige persoonlijkheid uitstraalde. Hier gaat hij echter nóg verder. Het beruchte filmpje:

De Wereld Draait Door - Pre...

Te ver, wat mij betreft.

Dat je niet van Sinterklaas houdt prima, maar om dan zo voor mensen het proberen te verzieken slaat nergens op. Achterlijk gedoe.

Maar goed dat is dat hele goed over sinterklaas en zwarte piet van nu.

Overigens heeft die Prem wel vaker van die rare uitspraken. Hij zat ook een keer aan tafel iemand te beschuldigen dat hij een pedofiel was. Staat ook wel op Youtube.

mjk87 (moderator films)

• 14515 messages
  • 4513 votes

Kinderen van die leeftijd horen ook helemaal niet op te zijn op dat tijdstip.. Buiten dat: Prem heeft natuurlijk wel volledig gelijk dat je wordt geleerd niet te liegen, maar ondertussen als ouder elk jaar een flinke leugen de wereld inhelpt. En ook de verontwaardiging over de SGP die vrouwen moet toestaan omdat dat discriminerend was, terwijl dat wel traditie was binnen die partij.

En mocht men ooit beslissen Zwarte Piet af te schaffen, dan weet ik wel wiens kinderen nooit geloven zullen, maar goed.

Dying Rose

• 1315 messages
  • 3419 votes

Blijkbaar is hij een hele bekende in Nederland, maar ik heb hem dus pas leren kennen door zijn deelname aan het Vlaamse quizprogramma. Enerzijds heeft hij een zeer onsubtiele en ongezouten mening die hij echt wil doordrukken (en wat in De Slimste Mens wel goed paste én vooral leuke situaties opleverde), maar anderzijds gaat hij inderdaad de mist in. Iemand (die het dan nog eens goed bedoelde) zo grof de mond snoeren, doe je gewoon niet. Ook al ben je het niet eens met zijn mening.

Conspiracy

• 99 messages
  • 144 votes

ik denk dat er nog genoeg kinderen zijn die om half 8 nog wel wakker zijn. Niet mijn kinderen overigens. Maar dat is een andere discussie.

Ik vind overigens Sinterklaas ook niet echt liegen, het is meer een sprookje. Het heeft een moraal van goed en kwaad en brengt saamhorigheid.

Overigens is Prem een niet zo'n heel bekende Nederlander hoor, ik ken hem alleen maar van dwdd, verder ook niet. Maar wat mij betreft kan hij daar ook wel weg blijven. Precies om dezelfde reden die Dying Rose beschrijft.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Prem is ongezien een eindbaas En kom zeg welke 7-jarige kijkt nu naar DWDD.... Overigens (even gekeken) heeft Prem weer een prima punt met de vergelijking met de SGP... Geweldig toch, ik ben superieur aan iedereen, dat is waarom ik hou van deze man.

Overigens ben ik al sinds jaar en dag voor pieten van allerlei kleurtjes, is toch veel vrolijker?

Conspiracy

• 99 messages
  • 144 votes

Haha, aan die opmerking ergerde ik mij een beetje, Maar dat zal ook wel komen door mijn afkeer jegens hem. Maar goed welke 7 jarige kijkt dwdd, misschien eentje die nog wakker is terwijl papa tv kijkt en misschien dan een boze prem hoort schreeuwen.

Maar goed, ik heb niet eens interesse in de sinterklaas discussie en die hoort hier ook niet haha. Laten we door gaan naar dwdd.

Vinden jullie ook niet dat Matthijs wel eens een andere kapper mag nemen

RuudC

• 4636 messages
  • 2529 votes

Ik vind Prem een verschrikkelijke vent en een vreselijke bemoeial. Ik krijg vaak de indruk dat hij liever zichzelf in de spotlights zet, dan een 'probleem' aan de kaak wil stellen. Sowieso heb ik dat bij veel meer mensen die schreeuwen van racisme. Zwarte Piet racisme? Dan wil ik ook "Free Robin", "Free Pikachu" en dergelijke -fronts

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

Conspiracy wrote:

(quote)

Overigens heeft die Prem wel vaker van die rare uitspraken. Hij zat ook een keer aan tafel iemand te beschuldigen dat hij een pedofiel was. Staat ook wel op Youtube.

De rest van de video's op YouTube is helaas verwijderd...

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

Conspiracy wrote:

Overigens is Prem een niet zo'n heel bekende Nederlander hoor, ik ken hem alleen maar van dwdd, verder ook niet.

Dan kijk je verdomd weinig TV denk ik....

mjk87 (moderator films)

• 14515 messages
  • 4513 votes

narva77 wrote:

(quote)

(embed)

Niet per se chique, maar z'n punt was duidelijk. Geleen kan en mag alles stellen en insinueren, maar Prem over hem niet. Het zat wel iets genuanceerder dan uit dit stukje tv blijkt. (gelijk het tweede interessante punt, een pedo is blijkbaar altijd een graadje erger dan wat dan ook)

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

mjk87 wrote:

(quote)

Niet per se chique, maar z'n punt was duidelijk. Geleen kan en mag alles stellen en insinueren, maar Prem over hem niet. Het zat wel iets genuanceerder dan uit dit stukje tv blijkt. (gelijk het tweede interessante punt, een pedo is blijkbaar altijd een graadje erger dan wat dan ook)

Deze video is idd niet genuanceerd, alleen de "hoogtepunten".

Het hele stukje uit DWDD is op YouTube helaas niet meer beschikbaar want verwijderd....

mjk87 (moderator films)

• 14515 messages
  • 4513 votes

Was ook uit een interview daarna, hoe dat precies zat met zijn opmerking. In de uitzending kwam dat inderdaad niet naar voren.

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

Prem is een held. Ook een lul, maar tevens een held. Veel te weinig van dat soort mensen op tv.

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

"Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door Omroepvereniging VARA!".

Dat was weer verdomd snel.

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

mjk87 wrote:

Was ook uit een interview daarna, hoe dat precies zat met zijn opmerking. In de uitzending kwam dat inderdaad niet naar voren.

Ja, weet ik. Het ging over het insinueren van Geleen. Ik ken de uitleg, en zag het Paul de Leeuw en die jongen van BNN ook nog goed uitleggen. Die video's zijn echter allemaal verwijderd van YT.

Conspiracy

• 99 messages
  • 144 votes

narva77 wrote:

(quote)
Dan kijk je verdomd weinig TV denk ik....

Dat klopt

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.