• 178.094 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.674 votes
Profile

De Wereld Draait Door - DWDD

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

BlueJudaskiss wrote:

Ik heb dan weer erg gelachen om 'Wie is hij?'.

Ik totaal niet.

Arrogant en feitelijk onjuist, zie onderstaand filmpje op ca. 04.50 min.

Heb trouwens dit topic en dat van Pauw en Witteman maar even toegevoegd aan Mijn Updates, erg interessant dit!

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

wat een foute titel zeg. Alsof Castricum gevallen is. Het was weliswaar geen sterke beurt, maar dat gold voor alle partijen en het hele programma. Daarbij zit hij na de aanval van die kale gek, sterker in het zadel dan ooit.

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

"die kale gek"?

Rutger mag nog niet eens de schoenen likken van Felix Rottenberg! En op het moment dat hij een écht goede journalist tegenover zich krijgt - Frénk van der Linden - valt hij zo gigantisch door de mand en blijft er niks meer van hem over.

Na de opmerking van Jan Mulder over de kijkcijfers van POWnews "Heb jij dat niet in de derde herhaling" hadden ze het af kunnen maken. Dat doen ze niet, uit fatsoen (iets wat Rutger en POW ontbeert).

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Ik bedoel die hoogleraar die 'm aanviel. Sinsdien heeft heel Den Haag het voor 'm opgenomen. Verder werd hij (letterlijk) in de rug aangevallen. Hij kwam voor een heel ander onderwerp, dus zo fatsoenlijk waren ze nu ook weer niet, maar ok, dat moet hij kunnen hebben. Ik ben overigens de eerste om toe te geven dat Rottenberg en Mulder zeker samen een maatje te groot zijn voor hem. Al is mister Postbank natuurlijk de grootste hypocriet van iedereen.

Daarbij ik heb ook nooit gedacht dat Rutger nu zo stevig in zijn schoenen stond, verder klaagt hij er ook niet over.

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

Oh, je bedoelde die Prof. Andreas Kinneging? Excuus, ik dacht dat je felix Rottenberg bedoelde!

Tja, die hele actie van Kinneging was natuurlijk erg dom van hem, en ik snap ook wel dat een heleboel mensen het daarna voor Rutger zijn gaan opnemen, of i.i.g. hun afschuw tonen over het fysiek geweld van deze man.

Daarnaast was de column van Naema Tahir in Buitenhof ook niet al te goed gekozen en geschreven, en zelfs een tikkeltje gevaarlijk (persvrijheid, weren van journalisten enz. enz.).

Vervolgens een even ongelukkig en irritant optreden in Pauw en Witteman, waarbij Tahir zelfs oppert om een "fatsoenscommissie" te laten instellen, die eventueel mogelijkerwijs door de POLITIEK zelf ?!?! zou moeten worden ingesteld (kreeg gelijk associaties met Hitler en Stalin en andere dictatoriale regimes!!). Die kant moeten we natuurlijk niet opgaan in Nederland.

Ik moet ook zeker zeggen dat ik na de actie van Kinneging wat meer richting de kant van Rutger ben gaan staan, zeker als het gaat om regulering van pers/journalistiek.

Maar dan nog mag Rutgertje nog niet eens de veters strikken van Frénk van der Linden imho!

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

Rutgers programma is ook een cabaret programma, geen journalistiek. Aan de andere kant is het ook wel vrij dom van politici om er op in te gaan. Geef aan dat Rutger jouw grenzen overschrijd, zeg: Verder geen commentaar, negeer Rutger en loop door. Het volk waarbij je daardoor mogelijk reputatie schade kan oplopen is toch al te dom om een fatsoenlijk, te beargumenteren stem uit te brengen tijdens de verkiezingen.

Het column van Tahir was ook een grote misser. En vervolgens komt Kinneging de boel nog even aandikken, om samen met haar ideeën naar voren te brengen voor de opbouw van een nieuw Sovjet-Unie. Alhoewel ik het enigszins eens ben met het feit dat je niet zou moeten stemmen op basis van uiterlijk, kleding of media charmes, maar op standpunten, is dat geen reden om de persvrijheid in te perken om er voor te laten zorgen dat ook het domme volk hun stem uitbrengt op basis van de standpunten van politici. Persoonlijk vind ik het wel belachelijk dat Rutger zomaar even onaangekondigd bij een privé adres aanklopt.

Fortune

• 4315 messages
  • 2772 votes

Tahir en die filosofische man van haar hebben het wel goed verpest. Na die stuntelige actie van hun en de leugens die ze bij Pauw & Witteman hebben verkondigd is toch gewoonweg alle respect verdwenen voor hun en voor Rutger gegroeid.

Wat een wereldverbeteraars zijn hun zeg, laten we de wereld verbeteren door te beginnen met liegen en bedriegen. Verschrikkelijke mensen en als het mij lag zou ik ze ter plekke ontslaan.

Rutger komt altijd onaangekondigd langs. Het zou raar zijn als het zo persoonlijk over hem ging en hij zou niet langskomen. Maar hoe kan je het zo grandioos verpesten bij powned, echt ongelooflijk eigenlijk.

Wat is er mis met gewoon 'geen commentaar' of 'Heb geen zin Rutger, later.'

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

Nou, bij je privé adres aankomen met een camera die rechtstreeks aan het filmen is zou ik ook niet pikken.

kos

• 46690 messages
  • 8846 votes

Reinbo wrote:

wat een foute titel zeg. Alsof Castricum gevallen is. Het was weliswaar geen sterke beurt, maar dat gold voor alle partijen en het hele programma. Daarbij zit hij na de aanval van die kale gek, sterker in het zadel dan ooit.

Niet echt, zelfs de hele roze achterban heeft zich massaal afgewend van het zielige gehuil over die 'aanval'

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

Glacius wrote:

Nou, bij je privé adres aankomen met een camera die rechtstreeks aan het filmen is zou ik ook niet pikken.

Ook niet als je een miljoen wint?

kos

• 46690 messages
  • 8846 votes

Dat zou ik het mooiste vinden. Gewoon deur open maken, ah, 1 miljoen. Bon pakken en deur dicht smijten. je hebt toch al gewonnen, opzouten met die lui.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Ja, je moet er toch niet aan denken dat die Winston op je bank zit. Of nog erger: Gastoooooooooooon. Dan zou ik wel tegen 'm zeggen: 'Die bank waar je opzit, die hebben we niet gekocht bij die kutwinkel van je.'

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

Wow, Prem Radhakishun was vanavond in Reijers Laat op CANVAS. Lachen!

Die Vlamingen zullen wel in shock zijn nu...

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Zo, die Sywert zegt zinnige dingen over politiek zeg. Een jonge gast zonder noemenswaardige politieke ervaring en hij overklaste Felix Rottenberg met gemak.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Idd, was onder de indruk en dat ben ik niet snel. Maar overigens ook een vette pluim naar de politici achter het akkoord. En als je in 2 dagen kan regelen, waar andere 7 weken over steggelen, mag je van mij morgen aan de slag.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Die gnoom met die potterbril is akelig en leugenachtig

filmliefhebber92

• 1196 messages
  • 2571 votes

Wat komt die gladjakker daar eigenlijk doen?

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

kos

• 46690 messages
  • 8846 votes

Sywert is echt een vreselijk bijdehand ventje, dat zijn hele kennis heeft opgedaan in theorie en hoornenbrilkrantjes. heb je echt helemaal geen reet aan.

Ik bedoel: hij baseert politieke inhoud op leeftijd van politici, hoe simpel kun je zijn, en dan slikt iedereen ook nog voor zoete koek..

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Waar moet je je kennis dan op doen, langs de lopende band in de fabriek?

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Misschien is dat nog niet eens zon gekke gedachte Reinbo

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Over dingen nadenken is zowat het enige wat je daar kan doen inderdaad ...

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

mikey wrote:

Die gnoom met die potterbril is akelig en leugenachtig

Wie bedoel je dan?

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

kos wrote:

Sywert is echt een vreselijk bijdehand ventje, dat zijn hele kennis heeft opgedaan in theorie en hoornenbrilkrantjes. heb je echt helemaal geen reet aan.

Blijkbaar was hij in ieder geval de dag van het akkoord in Den Haag geweest en op basis van die dag alleen al kon hij de processen beter analyseren dan Rottenberg. Enorm slimme en getalenteerde gast.

Maar nee, omdat hij jong is en niet eerst jarenlang in de gemeenteraad van Broekoplangedijk heeft gezeten heb je er natuurlijk 'helemaal geen reet aan'.

kos

• 46690 messages
  • 8846 votes

het is meer andersom. Hijzelf zet mensen weg als ongeschikt omdat ze ouder zijn.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Wel als het gaat om het te behartigen van jongeren zaken. Iedereen staat natuurlijk het best voor zijn eigen agenda.

En hij was analytisch gewoon ijzersterk gister, dat kun je moeilijk ontkennen. Rottenberg ging er ook nauwelijks tegen in.

kos

• 46690 messages
  • 8846 votes

Reinbo wrote:

Wel als het gaat om het te behartigen van jongeren zaken.

Dat was het punt niet.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Hij zal er toch niet gaan zitten voor de belangen van de bejaarden lijkt me. Verder juig ik jeugdig enthousiasme enkel toe. Er zitten er in dit land al genoeg op hun reet enkel te klagen.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Goh, wat is die Mulder gefrustreerd zeg.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

kos wrote:

Hijzelf zet mensen weg als ongeschikt omdat ze ouder zijn.

Welnee, hij wil gewoon wat meer jonge mensen in de politiek.

Leidinggevenden in het bedrijfsleven willen ook liefst mensen onder de 40 jaar, omdat die creatiever, flexibeler en ambitieuzer zijn. In de politiek zie je dat weinig terug, dus helemaal niet zo gek om daar wat aandacht voor te vragen.

Maar ik heb hem nergens horen zeggen dat iemand ongeschikt is vanwege zijn leeftijd.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.