• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.146 actors
  • 9.373.067 votes
Profile

De Wereld Draait Door - DWDD

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Waar ging het over dan?

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Over grijze mensen die Joop adoreren of zo..

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Geweldig ondernemer. Joop

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Heb er ook niet zoveel moeite mee.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Reinbo wrote:

Geweldig ondernemer. Joop

Leuk NL middelmatigheid

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Integendeel. Nederland kent maar weinig van dergelijke grote ondernemers, hij behoort tot de 20 grootste zou ik denken. Bovendien is hij ook zeer succesvol op Broadway en in Duitsland. Kijk eens verder dan RTL zou ik zeggen. Bij Frits Philips zeg je ook geen gloeilampjes

Nee, Mickey, een ongelooflijk kortzichtige opmerking.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Het is ook een goede ondernemer, maar moet je dan een hele uitzending wijden aan het steken van veren in zijn kont? Dergelijke uitzendingen worden normaal gesproken alleen gemaakt als de persoon in kwestie is overleden. Het was zo over de top dat het bijna beledigend werd.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

mikey!

Nou dan moet ik maar snel naar carre om chantal jansen te zien in een musical.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Eens met Selma.

Respect voor zijn werk, maar de bakken die bij ieders voeten stonden, zijn inmiddels gevuld met slijm.

robertus65

• 1130 messages
  • 0 votes

Is Ome Joop nou Joop van de Ende? Hij lijkt er zo sprekend op!

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

SelmaDuim wrote:

Het is ook een goede ondernemer, maar moet je dan een hele uitzending wijden aan het steken van veren in zijn kont? Dergelijke uitzendingen worden normaal gesproken alleen gemaakt als de persoon in kwestie is overleden. Het was zo over de top dat het bijna beledigend werd.

Het was om te kotsen.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

robertus65 wrote:

Is Ome Joop nou Joop van de Ende? Hij lijkt er zo sprekend op!

denk het

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

stfuympos wrote:

(quote)
Het was om te kotsen.

Kijk dan niet, bij DWDD is het toch altijd een groot geslijm.. Maar als je zelf wel blijft kijken, is het een beetje dom om daarna te gaan klagen.

SelmaDuim wrote:

Het was zo over de top dat het bijna beledigend werd.

Typisch van Nieuwkerk een compliment uit zijn mond is compleet nietszeggend. Die man heeft echt bossen met veren thuis liggen. Zijn na 10 jaar nog niet op.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

SelmaDuim wrote:

Lijkt me een bijzonder goede zaak om iemand eens een keer bij leven te eren. Al was dit wel een herhaling van zetten. Van de Ende is natuurlijk door exact dezelfde mensen al meermaals vereerd.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

stfuympos wrote:

(quote)
Het was om te kotsen.

Kijk dan lekker niet.

edit: wat Reinbo zegt

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

timbo_ wrote:

Lijkt me een bijzonder goede zaak om iemand eens een keer bij leven te eren.

Dat zeker. Maar dat kan ook op een wat subtielere manier.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Waarom moet het subtiel? Hij wordt ge-eerd, waarom zou je daar geheimzinnig of terughoudend in doen? Verder is DWDD toch altijd over the top in hun lofuitingen?

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Laat ik het zo zeggen: niet op de manier zoals ze het deden waaruit blijkt dat v/d Ende god himself is. Op een manier waar je niet misselijk van wordt.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Vind het wel verfrissend dat we tegenwoordig tenminste proberen sommige mensen eens te eren. Zijn we altijd zo slecht in geweest dat ik het eigenlijk alleen maar kan toejuichen

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

Reinbo wrote:

(quote)

Kijk dan niet, bij DWDD is het toch altijd een groot geslijm.. Maar als je zelf wel blijft kijken, is het een beetje dom om daarna te gaan klagen.

(quote)

Typisch van Nieuwkerk een compliment uit zijn mond is compleet nietszeggend. Die man heeft echt bossen met veren thuis liggen. Zijn na 10 jaar nog niet op.

Het lag niet aan het programma maar aan de mensen die aan het woord kwamen.

Teiltje erbij.

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

timbo_ wrote:

Vind het wel verfrissend dat we tegenwoordig tenminste proberen sommige mensen eens te eren. Zijn we altijd zo slecht in geweest dat ik het eigenlijk alleen maar kan toejuichen

Dit was toch geen eren.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Joop van de Ende geëerd? Mr. Pulp himself?

Zonde dat ik dat gemist heb

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

stfuympos wrote:

(quote)

ja, en wie liet die mensen aan het woord? Daarbij is Van Nieuwkerk de grootste slijmjurk van heel Nederland 1,2,3, en alle commerciele zenders bij elkaar, zag dan ook weinig verschil met andere afleveringen. En verder heeft Van de Ende een stuk meer gepresteerd dat alle gasten die daar de rest van het jaar komen. Het kan je ding niet zijn (ik hou ook niet van Musicals of showprogramma's), maar dan kun je nog steeds niet ontkennen dat hij veel gepresteerd heeft. En laten we wel wezen, zonder Van de Ende zouden die musicals en showprogramma's nog veel slechter (knulliger) zijn geweest nu.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

otherfool wrote:

Joop van de Ende geëerd? Mr. Pulp himself?

Je bent in de war. Dat is John De Mol.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

stfuympos wrote:

Teiltje erbij.

Het is Tijl Beckand. En die was er niet bij.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Echt Nederland, zodra iemand het heeft gemaakt mag hij niet geëerd worden? Moeten ze hem een uurtje volledig gaan afkraken op zijn 70e verjaardag dan. Doe me dan maar de Amerikaanse mentaliteit. Als je hier met je kop boven het korenveld komt wordt die vaak meteen afgehakt. Vond het wel een mooie aflevering. Zijn erg veel programma's uit voortgekomen die ik vroeger keek.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

stfuympos wrote:

(quote)
Dit was toch geen eren.

Wat dan? Was gewoon een eerbetoon aan de man die zeventig werd en veel voor de Nederlandse amusumentsindustrie heeft betekend.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

moviemafketel wrote:

Echt Nederland, zodra iemand het heeft gemaakt mag hij niet geëerd worden? Moeten ze hem een uurtje volledig gaan afkraken op zijn 70e verjaardag dan. Doe me dan maar de Amerikaanse mentaliteit.

We zijn er sowieso dramatisch in. Hoe wij bijvoorbeeld afscheid nemen van grote sporters als ze stoppen. Geen land is daar slechter in.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Roooooonaaaaaaaald......Koeman!

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Cruijff

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.