• 178.104 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.155 actors
  • 9.373.117 votes
Profile

De Wereld Draait Door - DWDD

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Nou nou...jij bent hardcore

kos

• 46691 messages
  • 8849 votes

Dat hardstyle-commentaar is nog het allergrappigst. De eerste de beste keer dat het gaat om iets wat je zelf aangaat en meteen slaat het nergens op. . Typisch.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Nicolage Rico wrote:

Een paar politici liepen weg en zetten zich daarmee voor schut. Als je hem negeert, doe het dan goed, inderdaad. Hoe triest ook, ze zijn vaak niet opgewassen tegen Rutger.

Lekker makkelijk als je zelf de editing kan doen. Zodra Rutgertje zich in DWDD live moest verantwoorden ging-ie met rode koontjes en betraande oogjes finaal het schip in.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

kos wrote:

Dat hardstyle-commentaar is nog het allergrappigst. De eerste de beste keer dat het gaat om iets wat je zelf aangaat en meteen slaat het nergens op. . Typisch.

Serieus? Nou nou, oppertroll kos blijkt nog altijd koning in het selectief lezen en slaat het feit dat het slechts een voorbeeld was graag over om eens even lekker goedkoop uit te halen aangezien de andere oneliners op beginnen te raken. Typisch

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

otherfool wrote:

(quote)

Lekker makkelijk als je zelf de editing kan doen. Zodra Rutgertje zich in DWDD live moest verantwoorden ging-ie met rode koontjes en betraande oogjes finaal het schip in.

Hij werd dan ook wel lekker in de rug (letterlijk) aangevallen door Rottenberg, die natuurlijk ook best van de botte bijl is. Maar hij deed dat inderdaad niet goed. Het is eigenlijk ook gewoon een lieve jongen. Geen idee waarom Cohen of Vogelaar zo bang van 'm was.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Agossie arme rutger

Hollands vervelendste pestkop.

Reinbo wrote:

Geen idee waarom Cohen of Vogelaar zo bang van 'm was.

Ik kan me goed voorstellen dat je onpasselijk van hem wordt.. en dat je dan dichtklapt. Heb ik ook bij dat soort mensen.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Jij bent ook vast geen geschikte partijleider dan.

kos

• 46691 messages
  • 8849 votes

jeroentjuhhhhh wrote:

(quote)
Serieus? Nou nou, oppertroll kos blijkt nog altijd koning in het selectief lezen en slaat het feit dat het slechts een voorbeeld was graag over om eens even lekker goedkoop uit te halen aangezien de andere oneliners op beginnen te raken. Typisch

. je was niet bepaald het enige Pownewsvriendje die alles prachtig vond, maar opeens in de verdediging vloog bij dat hardstyle-itempje. Check de interwebs er maar even op na.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Ik ben niet eens een fan van Pownews Man, hou die verwijten eens bij je. Ik heb gezegd dat ik Rutger wel kan waarderen (dankzij House Ibiza vooral), niet dat ik dat hele gebeuren steun. Dat doe ik met geen enkele nieuwsbron. Het is een vermakelijk circus, maar daar sta je niet achter..

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

otherfool wrote:

Lekker makkelijk als je zelf de editing kan doen.

Klopt. Dat is dus één van de redenen dat ze zo goed mogelijk voor de dag willen komen en leuk mee willen doen.

Fortune

• 4315 messages
  • 2772 votes

kos wrote:

(quote)

. je was niet bepaald het enige Pownewsvriendje die alles prachtig vond, maar opeens in de verdediging vloog bij dat hardstyle-itempje. Check de interwebs er maar even op na.

Heb je linkjes Kos?

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Reinbo wrote:

Jij bent ook vast geen geschikte partijleider dan.

Ik ben het eens met rottenberg dat je rutger gewoon mag negeren.

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Reinbo wrote:

(quote)

Hij werd dan ook wel lekker in de rug (letterlijk) aangevallen door Rottenberg, die natuurlijk ook best van de botte bijl is. Maar hij deed dat inderdaad niet goed. Het is eigenlijk ook gewoon een lieve jongen. Geen idee waarom Cohen of Vogelaar zo bang van 'm was.

Jij kent hem? Hij lijkt me verre van lief en in het dagelijks leven ook erg irritant. Maar ik kan er naast zitten natuurlijk.

Verder helemaal eens met kos hier

kos

• 46691 messages
  • 8849 votes

Fortune wrote:

(quote)

Heb je linkjes Kos?

Nee, maar is vast eenvoudig op te zoeken.

Trouwens: pownews een 'nieuwsbron' noemen is wel bijzonder grappig.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Ja, daar zijn ze zelf ook niet helder in.. soms is het nieuws dan weer ' cabaret'..

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

mikey wrote:

(quote)
Ik ben het eens met rottenberg dat je rutger gewoon mag negeren.

De Vogelaar techniek.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Geen idee, ik heb powned maar 2x gezien of zo.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

merijn82 wrote:

(quote)

Jij kent hem? Hij lijkt me verre van lief en in het dagelijks leven ook erg irritant. Maar ik kan er naast zitten natuurlijk.

Verder helemaal eens met kos hier

Ik ken hem niet, maar we houden blijkbaar beide van sarcasme (zo was mijn opmerking allerminst serieus bedoeld. ). Ik denk overigens dat ik het prima met 'm zou kunnen vinden.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Oneliner-counter staat op 35 vandaag Kos, zet 'm op! Dat kan beter!

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

kos wrote:

(quote)

Nee, maar is vast eenvoudig op te zoeken.

Ze hebben anders wel een paar goede scoops gehad. Ik denk aan de plassende PVV-er en nog een paar dubieuze cllega's, het corrupte Buma Stemralid, en vast nog wat meer.

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Dan ben je natuurlijk niet ineens een serieuze nieuwsbron. RTL Boulevard komt ook wel eens met een scoop. In het krantje van mijn sportvereniging staat ook wel eens een nieuwtje. Dat kan natuurlijk op elk niveau wel eens gebeuren. Moest er nog bij komen dat de heren van PowNews nooit met een scoop komen..

kos

• 46691 messages
  • 8849 votes

Reinbo wrote:

(quote)

Ze hebben anders wel een paar goede scoops gehad. Ik denk aan de plassende PVV-er en nog een paar dubieuze cllega's, het corrupte Buma Stemralid, en vast nog wat meer.

Nou. het is wat zeg.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

He, jij stelt dat:

kos wrote:

Ik geef enkel aan dat ze het soms wel zijn. Maar verder vind ook ik ze bovenal grappig.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Originele poging om The Artist te eren. Was niet helemaal geslaagd maar mooi dat ze het uberhaupt probeerde

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

timbo_ wrote:

Originele poging om The Artist te eren. Was niet helemaal geslaagd maar mooi dat ze het uberhaupt probeerde

Clip duurde veel en veel te lang. Had het een minuut of 3 gedaan en het was goed geweest. Niet het driedubbele. Overigens hebben meer programma's dit al gedaan, onder andere het NOS journaal.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Hoorde dat Boulevard en NOS het ook al deden ja. Vond het nog vervelender dan de film zelf. Thom Hoffman kan dus zelfs in een stomme film niet acteren.

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5072 votes

Ik zag het bij DWDD en zapte naar het journaal en daar deden ze het inderdaad ook. Toen wist ik het wel weer.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Vandaag heet het DBSS (De Bizarre Slijm Show).

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

tv uitgezet

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

...en als Van den Ende overlijdt krijgen we nog zo'n avond.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.