- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- De Wereld Draait Door - DWDD
De Wereld Draait Door - DWDD
kos
-
- 46691 messages
- 8849 votes
Dat hardstyle-commentaar is nog het allergrappigst. De eerste de beste keer dat het gaat om iets wat je zelf aangaat en meteen slaat het nergens op.
. Typisch.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Een paar politici liepen weg en zetten zich daarmee voor schut. Als je hem negeert, doe het dan goed, inderdaad. Hoe triest ook, ze zijn vaak niet opgewassen tegen Rutger.
Lekker makkelijk als je zelf de editing kan doen. Zodra Rutgertje zich in DWDD live moest verantwoorden ging-ie met rode koontjes en betraande oogjes finaal het schip in.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Dat hardstyle-commentaar is nog het allergrappigst. De eerste de beste keer dat het gaat om iets wat je zelf aangaat en meteen slaat het nergens op.
. Typisch.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Lekker makkelijk als je zelf de editing kan doen. Zodra Rutgertje zich in DWDD live moest verantwoorden ging-ie met rode koontjes en betraande oogjes finaal het schip in.
Hij werd dan ook wel lekker in de rug (letterlijk) aangevallen door Rottenberg, die natuurlijk ook best van de botte bijl is. Maar hij deed dat inderdaad niet goed. Het is eigenlijk ook gewoon een lieve jongen. Geen idee waarom Cohen of Vogelaar zo bang van 'm was.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Agossie arme rutger 
Hollands vervelendste pestkop.
Geen idee waarom Cohen of Vogelaar zo bang van 'm was.
Ik kan me goed voorstellen dat je onpasselijk van hem wordt.. en dat je dan dichtklapt. Heb ik ook bij dat soort mensen.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Jij bent ook vast geen geschikte partijleider dan. 
kos
-
- 46691 messages
- 8849 votes
. je was niet bepaald het enige Pownewsvriendje die alles prachtig vond, maar opeens in de verdediging vloog bij dat hardstyle-itempje. Check de interwebs er maar even op na.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Ik ben niet eens een fan van Pownews
Man, hou die verwijten eens bij je. Ik heb gezegd dat ik Rutger wel kan waarderen (dankzij House Ibiza vooral), niet dat ik dat hele gebeuren steun. Dat doe ik met geen enkele nieuwsbron. Het is een vermakelijk circus, maar daar sta je niet achter..
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Lekker makkelijk als je zelf de editing kan doen.
Klopt. Dat is dus één van de redenen dat ze zo goed mogelijk voor de dag willen komen en leuk mee willen doen.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Jij bent ook vast geen geschikte partijleider dan.
merijn82
-
- 1931 messages
- 460 votes
Hij werd dan ook wel lekker in de rug (letterlijk) aangevallen door Rottenberg, die natuurlijk ook best van de botte bijl is. Maar hij deed dat inderdaad niet goed. Het is eigenlijk ook gewoon een lieve jongen. Geen idee waarom Cohen of Vogelaar zo bang van 'm was.
Jij kent hem? Hij lijkt me verre van lief en in het dagelijks leven ook erg irritant. Maar ik kan er naast zitten natuurlijk.
Verder helemaal eens met kos hier 
kos
-
- 46691 messages
- 8849 votes
Heb je linkjes Kos?
Nee, maar is vast eenvoudig op te zoeken.
Trouwens: pownews een 'nieuwsbron' noemen is wel bijzonder grappig.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Ja, daar zijn ze zelf ook niet helder in.. soms is het nieuws dan weer ' cabaret'..
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
De Vogelaar techniek. 
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Geen idee, ik heb powned maar 2x gezien of zo.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Jij kent hem? Hij lijkt me verre van lief en in het dagelijks leven ook erg irritant. Maar ik kan er naast zitten natuurlijk.
Verder helemaal eens met kos hier
). Ik denk overigens dat ik het prima met 'm zou kunnen vinden.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Oneliner-counter staat op 35 vandaag Kos, zet 'm op! Dat kan beter!
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Nee, maar is vast eenvoudig op te zoeken.
Ze hebben anders wel een paar goede scoops gehad. Ik denk aan de plassende PVV-er en nog een paar dubieuze cllega's, het corrupte Buma Stemralid, en vast nog wat meer.
merijn82
-
- 1931 messages
- 460 votes
Dan ben je natuurlijk niet ineens een serieuze nieuwsbron. RTL Boulevard komt ook wel eens met een scoop. In het krantje van mijn sportvereniging staat ook wel eens een nieuwtje. Dat kan natuurlijk op elk niveau wel eens gebeuren. Moest er nog bij komen dat de heren van PowNews nooit met een scoop komen..
kos
-
- 46691 messages
- 8849 votes
Ze hebben anders wel een paar goede scoops gehad. Ik denk aan de plassende PVV-er en nog een paar dubieuze cllega's, het corrupte Buma Stemralid, en vast nog wat meer.
Nou. het is wat zeg.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
He, jij stelt dat:
Ik geef enkel aan dat ze het soms wel zijn. Maar verder vind ook ik ze bovenal grappig. 
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Originele poging om The Artist te eren. Was niet helemaal geslaagd maar mooi dat ze het uberhaupt probeerde
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Originele poging om The Artist te eren. Was niet helemaal geslaagd maar mooi dat ze het uberhaupt probeerde
Clip duurde veel en veel te lang. Had het een minuut of 3 gedaan en het was goed geweest. Niet het driedubbele. Overigens hebben meer programma's dit al gedaan, onder andere het NOS journaal.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Hoorde dat Boulevard en NOS het ook al deden ja. Vond het nog vervelender dan de film zelf. Thom Hoffman kan dus zelfs in een stomme film niet acteren.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5072 votes
Ik zag het bij DWDD en zapte naar het journaal en daar deden ze het inderdaad ook. Toen wist ik het wel weer.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Vandaag heet het DBSS (De Bizarre Slijm Show).
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
...en als Van den Ende overlijdt krijgen we nog zo'n avond.