- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- De Wereld Draait Door - DWDD
De Wereld Draait Door - DWDD
Fortune
-
- 4315 messages
- 2772 votes
Inderdaad de Jakhalzen, een stel zoutloze kerels die altijd falen, een gigantische zucht vanuit mijn kant elke keer als hun weer een item hebben en dan weten ze het ook niet meer wat ze moeten doen om interessant te zijn dan gaan ze Rutger na doen maar kunnen ze het gewoonweg niet.
Anderzijds levert het wel redelijk vaak vermakelijk materiaal op; dus dat mensen apart/dom reageren, of dat ze dichtklappen. Ze hebben toch wel iets neergezet. Soort kleine revolutie binnen het journalistieke gebeuren. En soms pakken ze de juiste mensen aan, wat alleen maar goed is. Maar ze moeten leren doseren, zoals Jan Mulder ook al aangaf.
Rutger is toch een fantastische journalist, wanneer er iemand een boek gaat schrijven over hoe je met 'Rutger' om moet gaan dan ben je gewoon geslaagd en wanneer Rutger dan langs komt bij die schrijver weet hij totaal niet wat hij moet doen, dat was prachtig.
Ik kan er meestal wel van genieten al was hij op GeenStijl veel beter met bijvoorbeeld Flitsagentje pesten of al die dorpen die hij afging.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Ben het eigenlijk nagenoeg met je eens en vond inderdaad de kritiek van Mulder op Rutger zeer terecht. Alleen ik snap niet hoe je het binnen het journalistieke gebeuren een kleine revolutie kan noemen door iemand met vervelende en suggestieve vragen (zijn het vaak niet eens) kan laten dichtklappen en apart of dom kan laten reageren. Naast dat dat kunstje volgens mij niet al te moeilijk is, zie ik daar nogmaals de journalistieke meerwaarde niet van in. Leuk ter amusement dat wel. Maar goed ik val in herhaling volgens mij hier.
Het is lang geleden of misschien nog nooit in deze mate gebeurd dat politici zo aan de tand gevoeld worden. Vaak heeft PowNed goede punten. Vind het dan wel interessant om te zien hoe politica daarmee omgaan.
Dat kunsstukje is overigens moeilijker dan je denkt. Rutger is daar gewoon erg goed in; heeft altijd een antwoord en is enorm adrem. Het komt oppervlakkig en simpel over, maar het is een techniek die maar weinig mensen onder de knie hebben. De meeste van de "journalisten" bij PowNed ook niet.
Maar het is voornamelijk amusement.
Fortune
-
- 4315 messages
- 2772 votes
Ik denk niet dat hij echt een techniek toepast maar dat hij van nature gewoon erg irritant is, altijd een weerwoord heeft maar voornamelijk is het de zwartgallige humor die Rutger redt.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Hij is van nature irritant ja, maar hij heeft dit natuurlijk wel geleerd in de loop der tijd, en zich verbeterd.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Ik ben op genoeg Hardstyle feesten geweest en tjah het is toch ook gewoon een en al cliché.
Fortune
-
- 4315 messages
- 2772 votes
Is dat filmpje nog terug te zien? Stereotypen en Hardstyle feesten gaan gewoon hand in hand, kan het natuurlijk nog een filmpje zijn dat totaal misplaatst is daar niet van.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Weet ik veel
Maar je blijft dus bij je vreemde stelling... Uiteindelijk gaat alles hand in hand met stereotypes, alsof Hardstyle daar zo bijzonder in is.
merijn82
-
- 1931 messages
- 460 votes
@Rico
Ik denk dat je dat kunstje anders redelijk overschat. Ik heb zelf ook de nodige interviewervaring vanuit mijn studie en werk opgedaan (en ook vele verschillende situaties tegengekomen) en denk toch dat het stukken lastiger is om de juiste sfeer te creëren tussen interviewer en geïnterviewde, om zo de informatie die je wilt hebben naar boven te krijgen. Dat lijkt me heel wat ingewikkelder dan hetgeen Rutger doet. Ik vind die andere gasten daar net zo tenenkrommend als Rutger eigenlijk. Inhoudelijk allemaal zeer zwak. Verder denk ik inderdaad, wat Fortune hier ook zegt, dat Rutger gewoon zichzelf is. Kijk dan bijvoorbeeld naar gisteren DWDD (daar gaat het hier immers over). Vreselijk irritant en krijgt hij ook maar een beetje tegengas, dan is hij inhoudelijk nergens meer.
Met je afsluiter ben ik dan weer helemaal eens. Voornamelijk amusement dat PowNews.
Fortune
-
- 4315 messages
- 2772 votes
Weet ik veel
Maar je blijft dus bij je vreemde stelling... Uiteindelijk gaat alles hand in hand met stereotypes, alsof Hardstyle daar zo bijzonder in is.
Ik heb nóóit gezegd dat alles hand in hand gaat met stereotypes wat ik wil zeggen is dat Hardstyle feesten zich uitstekend leent voor stereotypes. Vooral veel Jershey Shore figuren.
Ik weet ook niet precies wat het filmpje liet zien, zeg je ook niet maar jah, opgepompte dudes, blonde bimbo's. drugs, kortgeknipte kapsels, fel gekleurde t-shirts met voor de hand liggende merken of in gouden/zilveren letters D&G op je shirt
. Stereotypes!
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Huh, je leest mijn opmerking echt verkeerd. Ik zeg nergens dat jij dat zegt, ik ga in op je opmerking over dat júist hardstyle zich er voor leent. Dat is bullshit, niet meer dan een ander willekeurig genre. Ik denk zelfs minder (denk aan Metal).
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
@Rico
Ik denk dat je dat kunstje anders redelijk overschat. Ik heb zelf ook de nodige interviewervaring vanuit mijn studie en werk opgedaan (en ook vele verschillende situaties tegengekomen) en denk toch dat het stukken lastiger is om de juiste sfeer te creëren tussen interviewer en geïnterviewde, om zo de informatie die je wilt hebben naar boven te krijgen. Dat lijkt me heel wat ingewikkelder dan hetgeen Rutger doet. Ik vind die andere gasten daar net zo tenenkrommend als Rutger eigenlijk. Inhoudelijk allemaal zeer zwak. Verder denk ik inderdaad, wat Fortune hier ook zegt, dat Rutger gewoon zichzelf is. Kijk dan bijvoorbeeld naar gisteren DWDD (daar gaat het hier immers over). Krijgt hij ook maar een beetje tegengas, dan is hij inhoudelijk nergens meer.
Met je afsluiter ben ik dan weer helemaal eens. Voornamelijk amusement dat PowNews.
O nee, ik zeg niet dat het bijzonder moeilijk is, maar het leek alsof je Rutger helemaal geen kwaliteiten toebedeeld.
Nogmaals: het is ook niet mijn manier van journalistiek bedrijven, maar het levert amusante televisie op (zo nu en dan).
merijn82
-
- 1931 messages
- 460 votes
Oké ik wil Rutger ook weer niet kwalificeren als iemand die helemaal niks kan, dus hier kan ik mee leven.
. Voor mij levert het alleen nooit echt amusante televisie op eerder zeer vervelende, maar blijkbaar is er een doelgroep voor, dus prima. Van mij mogen ze doorgaan. Hebben ze eindelijk dat lekkere eigenzinnige tegengeluid, tegenover al die linkse media 
Fortune
-
- 4315 messages
- 2772 votes
Huh, je leest mijn opmerking echt verkeerd. Ik zeg nergens dat jij dat zegt, ik ga in op je opmerking over dat júist hardstyle zich er voor leent. Dat is bullshit, niet meer dan een ander willekeurig genre. Ik denk zelfs minder (denk aan Metal).
Lees het inderdaad anders. Nu zie ik ook dat jij Hardcore zei in je eerste bericht, ook genoeg stereotypes maar anders te beschrijven al blijf ik erbij dat ik de Hardstyle doelgroep redelijk goed beschrijf op de fistpumps na. Metal is het tegenovergestelde van mainstream wat Hardstyle nu is.
Overigens ga ik nooit voor de hardstyle(gay) ook niet voor de Hardcore al is Partyraiser altijd wel leuk. Doe mij maar Schranz 
Tegenwoordig kom jij er vaker dan mij ja, dat geloof ik wel. Ik heb tegenwoordig genoeg aan 5 dagen Nature One per jaar.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Huh, het ging toch om stereotypes? Maar goed, dit is off topic 
Fortune
-
- 4315 messages
- 2772 votes
Huh, het ging toch om stereotypes? Maar goed, dit is off topic
Ik zeg 50% maar goed. Showtek op Climax/Decibel was vroeger altijd wel leuk maar heb Hardstyle nooit niet echt een warm hart toegedragen.
Schranz niks voor jou?
Overigens allang niet mee on-topic misschien een topic hierover openen.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Showtek op Q-base vorig jaar was een uur en drie kwartier lang kippenvel. Ongekend
Schranz is verder niet mijn ding, samen met Trance en Hardcore laat ik het links liggen. Verder waardeer ik álles wat goed geproduceerd is binnen de dance en electronic, met op 1 Paul Kalkbrenner 
Fortune
-
- 4315 messages
- 2772 votes
We hebben dezelfde nummer 1 in ieder geval. Komt alleen nooit naar Nederland volgens mij.
Vorig jaar kon ik z'n bruder live zien, lag ik te slapen in mijn tent 
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Lekker zweten met Martijn van Dam...
kos
-
- 46692 messages
- 8849 votes
Wel gelachen om die uberkneus van een Rutger Castricum die eens een keertje niet zo laf in zn comfort zone anderen enorm dom belachelijk zit te maken.
Hij verdient niet beter. Overigens wel heel erg eens met Rottenberg: waarom geven politici die rare idioot uberhaupt aandacht en negeren ze hem niet gewoon? Zou ik sowieso doen. Je gaat een Powned toch niet serieus nemen?
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Als politici hem gaan negeren, wordt Rutger nog irritanter en achtervolgt hij ze alleen maar... Krijg je leuke televisie...
Dan zouden alle politici daarin mee moeten gaan en consequent moeten blijven. Dat lukt toch niet, want dat hebben ze nog nooit kunnen doen. 
kos
-
- 46692 messages
- 8849 votes
Als politici hem gaan negeren, wordt Rutger nog irritanter en achtervolgt hij ze alleen maar...
Lekker belangrijk. En sowieso af en toe je bodyguard per ongeluk een tik laten uitdelen natuurlijk.
.
Ik zou een goede politicus zijn
.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11904 messages
- 5310 votes
Hij verdient niet beter. Overigens wel heel erg eens met Rottenberg: waarom geven politici die rare idioot uberhaupt aandacht en negeren ze hem niet gewoon? Zou ik sowieso doen. Je gaat een Powned toch niet serieus nemen?
Rottenberg zou zelf genegeerd moeten worden... niet minder arrogant dan Rutger C. Overigens kunnen politici als Brinkman, Van der Ham, Van Dam en Schultz Rutger wél uitstekend aan en dat levert dan ook altijd prima interviews op die ook nog eens nieuwswaardig zijn. Oh ja, en Rosenthal! 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Wel gelachen om die uberkneus van een Rutger Castricum die eens een keertje niet zo laf in zn comfort zone anderen enorm dom belachelijk zit te maken.
Ben je Vogelaar vergeten.....? Verder is Rutger gewoon geestig, dus waarom niet gewoon met 'm mee geinen? Rutte, Pechtold, Wilders, Riemer hebben meestal de grootste lol met hem. Zou niet weten waarom je daarvoor weg moet open.
Cohen zat gewoon op de verkeerde plek (is geen oppositievoerder), dankzij Rutger is hij daar tenminste achter gekomen. Zonder Rutger was hij er misschien wel nooit achter gekomen.
kos
-
- 46692 messages
- 8849 votes
Rottenberg zou zelf genegeerd moeten worden... niet minder arrogant dan Rutger C. Overigens kunnen politici als Brinkman, Van der Ham, Van Dam en Schultz Rutger wél uitstekend aan en dat levert dan ook altijd prima interviews op die ook nog eens nieuwswaardig zijn. Oh ja, en Rosenthal!
Ik heb nog nooit 1 nieuwswaardig interview van die halve zool gezien.
Ik snap ook net dat ze dat Pownews als een nieuwsprogramma zien en die Rutger als een journalist. De eerste de beste schoolkrant neem ik serieuzer.
Overigens is er een enorm verschil, zowel inhoudelijk als qua stijl, in hoe hij verschillende politici benadert. dat scheelt nogal qua reageren.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Lekker belangrijk. En sowieso af en toe je bodyguard per ongeluk een tik laten uitdelen natuurlijk.
.
Ik zou een goede politicus zijn
.
Een paar politici liepen weg en zetten zich daarmee voor schut. Als je hem negeert, doe het dan goed, inderdaad. Hoe triest ook, ze zijn vaak niet opgewassen tegen Rutger.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11904 messages
- 5310 votes
Nou ja... ik kan me nog een paar andere media-optredens van Cohen herinneren die ook niet bepaald flatteus waren. Rutger benadrukte het af en toe gewoon. Misschien op een andere manier dan men gewend is. Maar dat houdt het spannend.
kos
-
- 46692 messages
- 8849 votes
Ben je Vogelaar vergeten.....? Verder is Rutger gewoon geestig, dus waarom niet gewoon met 'm mee geinen? Rutte, Pechtold, Wilders, Riemer hebben meestal de grootste lol met hem. Zou niet weten waarom je daarvoor weg moet open.
Ik vind hem helemaal niet grappig en die politici die je noemt lachen alleen met hem om goed over te komen. Er is echt niemand met meer dan een hersencel in Den haag die hem leuk vindt hoor.
Cohen zat gewoon op de verkeerde plek (is geen oppositievoerder), dankzij Rutger is hij daar tenminste achter gekomen. Zonder Rutger was hij er misschien wel nooit achter gekomen.
Het hele Cohen gebeuren zal me verder een zorg wezen. Maar aan die Rutger heeft dat sowieso niet gelegen.
kos
-
- 46692 messages
- 8849 votes
Nou ja... ik kan me nog een paar andere media-optredens van Cohen herinneren die ook niet bepaald flatteus waren. Rutger benadrukte het af en toe gewoon. Misschien op een andere manier dan men gewend is. Maar dat houdt het spannend.
Niks spannends aan, eerder genant, ergerlijk en dom. Past perfect bij Powned en geenstijlkneusjes dus.
kos
-
- 46692 messages
- 8849 votes
Kan ik me niks van herinneren.
stfuympos
-
- 13359 messages
- 731 votes
Ik zou die microfoon meteen in zn reet douwen.