• 178.104 movies
  • 12.217 shows
  • 33.988 seasons
  • 647.155 actors
  • 9.373.225 votes
Profile

De Wereld Draait Door - DWDD

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Maar goed, ik ben ook heel kwaad op Rein's T10! Zonder Fast Times!!!

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

@ NR: Het is dan ook ''van aantrekken''.

Verder levert zoiets altijd een incompleet en onbevredigend lijstje op.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Nicolage Rico wrote:

Tja. Het zijn voorkeuren van bepaalde mensen. Ik zou me er niet zoveel aan aantrekken. Aan aantrekken. Wat een k*tzin.

Ben er inmiddels wel overheen. Maar ik keek al bijna geen tv meer (niveau is bedroevend) en DWDD kan nu ook van de lijst.

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

mikey wrote:

Brit gedist door Gremdaat. Uitzending van gisteren. Let ook even op haar verbouwereerde hoofd. (embed)

haha Paul Haenen

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Komt omdat als je het kontje van Matthijs likt, hij de jouwe ook likt. Ik heb em nog nooit een kritische vraag horen stellen aan een gast. Is gewoon één grote promotieshow dat DWDD. Stephan, you know what to do .

Neemt niet weg dat het altijd wel leuk en makkelijk is om te kijken, mede ook door het tijdstip (ook 's avonds laat als de herhalingen zijn is er vaak niks anders op tv).

Kan er misschien een topic van Lucky TV komen? Of wordt dat ook als dwdd geteld?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Iemand net DWDD gezien, met de discussie op het einde met die vrouwelijke journaliste die te horen kreeg dat Friso geen schedelbasisfractuur heeft? Iets wat ze oa door haar man (een arts) kreeg te weten. Wat maakt zij zich belachelijk zeg. Eigenlijk is het schandalig, want het zijn prive gegevens van een patient.

Heerlijk ook hoe Jan Mulder zich er ook mee ging bemoeien en daar en haar man wat voor lul ging zetten

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Lefgozer wrote:

Ik heb em nog nooit een kritische vraag horen stellen aan een gast.

Laat me raden je hebt vandaag niet gekeken.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

The Oceanic Six wrote:

Iemand net DWDD gezien, met de discussie op het einde met die vrouwelijke journaliste die te horen kreeg dat Friso geen schedelbasisfractuur heeft? Iets wat ze oa door haar man (een arts) kreeg te weten. Wat maakt zij zich belachelijk zeg. Eigenlijk is het schandalig, want het zijn prive gegevens van een patient.

Heerlijk ook hoe Jan Mulder zich er ook mee ging bemoeien en daar en haar man wat voor lul ging zetten

Vond haar en NRC weinig te verwijten. Vooral die twee artsen moeten eens even goed bij zichzelf te rade gaan

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

timbo_ wrote:

(quote)

Vond haar en NRC weinig te verwijten. Vooral die twee artsen moeten eens even goed bij zichzelf te rade gaan

Omdat? Ik vond dat die artsen groot gelijk hadden.

Die hoofdredacteur NRC kwam overigens nog wel fatsoenlijk en intelligent over. Die mevrouw zeker niet. Tegenargumenten als ''de koninklijke familie is van iedereen'' en ''het was toch geen slecht nieuws'' waren hele matige teksten.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Rutger voelde zich ook niet heel gelukkig volgens mij... Heh, krijg je zo'n Felix Rottenberg in je nek.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Omdat? Ik vond dat die artsen groot gelijk hadden.

Dus jij vindt het prima als artsen met een beroepsgeheim aan een journaliste gaan lopen vertellen hoe het precies allemaal zit met één van hun patienten. Beargumenteer dat eens aub want ik ben oprecht benieuwd hoe je dat als groot gelijk kunt bestempelen.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

eRCee wrote:

Rutger voelde zich ook niet heel gelukkig volgens mij... Heh, krijg je zo'n Felix Rottenberg in je nek.

Zijn act werkte live inderdaad bijzonder slecht.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

timbo_ wrote:

(quote)

Dus jij vindt het prima als artsen met een beroepsgeheim aan een journaliste gaan lopen vertellen hoe het precies allemaal zit met één van hun patienten. Beargumenteer dat eens aub want ik ben oprecht benieuwd hoe je dat als groot gelijk kunt bestempelen.

Ehm, ik zeg toch juist dat ik vind dat die vrouw fout zit? De privacy van de patient gaat boven alles. Zeker een BN-er moet je juist beschermen, aangezien ze altijd opgejaagd worden en iedereen alles meteen wil weten. Ik dacht overigens dat je met die 2 arten de 2 mensen aan tafel bij DWDD bedoelde.

Neurochirurg naar inspectie door Friso-nieuws | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Terecht dat die man eens aangepakt wordt.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Voor het eerst in lange tijd weer eens gekeken (nav Cohen) en het was meteen een tenenkrommende bedoening van heb ik jou daar. Eerst die dikke pad van een Rutger Castricum die compleet door het ijs zakt en dan het beschamende NRC-duo dat daar moeiteloos overheen gaat met een zeldzaam vertoonde domheid in argumentatie. Jan had er zijn complete ergernissen top 5 mee kunnen vullen, en zette het onnozele vrouwtje keihard op haar plek. Het was een schitterend demasqué, dat wel.

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5072 votes

Oei, Rutger gaat echt finaal onderuit in DWDD. Wat een zurig, bang mannetje is het daar.

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5072 votes

otherfool wrote:

Voor het eerst in lange tijd weer eens gekeken (nav Cohen) en het was meteen een tenenkrommende bedoening van heb ik jou daar. Eerst die dikke pad van een Rutger Castricum die compleet door het ijs zakt en dan het beschamende NRC-duo dat daar moeiteloos overheen gaat met een zeldzaam vertoonde domheid in argumentatie. Jan had er zijn complete ergernissen top 5 mee kunnen vullen, en zette het onnozele vrouwtje keihard op haar plek. Het was een schitterend demasqué, dat wel.

Ik ben het met je eens, maar vond het eigenlijk juist een prima uitzending daardoor.

Drs. DAJA

• 4355 messages
  • 4515 votes

Je kunt inderdaad duidelijk voelen dat Castricum de situatie niet in de hand heeft en zich niet op zijn gemak voelt.

niethie

• 7319 messages
  • 7244 votes

Oeeeeehhhhh, iedere keer als ik die Rottenberg voorbij zie komen krijg ik de neiging om bakstenen door de tv te gooien: wat een walgelijk, zelfvoldaan ''quasi-intellectuele'' mannetje is dat zeg, bah!

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

iedere keer als ik Mathijs van Nieuwkerk voorbij zie komen krijg ik de neiging om bakstenen door de tv te gooien:wat een walgelijk, zelfvoldaan ''quasi-intellectuele'' mannetje is dat zeg, bah!

Bedoelde je dat? Anyway.............

niethie

• 7319 messages
  • 7244 votes

Lol, naja eigenlijk ook wel: al was dat al veel langer duidelijk. Man is inmiddels een persiflage op zichzelf geworden, zo voorstelbaar als wat! Maar goed je hebt gelijk: veel tafelheren en vaste gasten bij DWDD hebben last van dat syndroom, al spant die kale meneer toch echt de kroon, nekschot!

Cameo

• 126 messages
  • 0 votes

Wat een hatelijk figuur die asociale hork Rukger; zo r#@!$ als de neten en een onderdaan van een blonde "grote leider" blijkbaar: mensen kapotmaken. Rake opmerking van Mulder trouwens over de kijkersaantallen van Pow news. Waarschijnlijk alle 'meldpuntfiguren' in Nederland.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Ach, wat flauw gedoe hier. Rutger was inderdaad niet sterk gister en die jannetje was vreselijk, maar om m nu een onderdaan van Wilders en Pow ned tot een programma voor meldpuntfiiguren af te doen slaat nergens op. Ze pakken daar elke partij even hard aan, alleen niemand die er zo slecht mee om ging als Cohen. Het was overigens Powned dat dat pissende kamerlid van de pvv onder de aandacht bracht.... Maar blijkbaar is men zo gewend aan de linkse media (met hypocriet Mulder voorop) dat men elk ander geluid direct in de pvv hoek duidt.

Cameo

• 126 messages
  • 0 votes

mensen als Rutger en sommige andere figuren houden ervan om de zwakste schakel steeds op tezoeken op een mensontwaardige manier en is dus afzeiken. Ik heb het hier niet over gedachtegoed in die zin, maar asociaal gedrag, waarover een partij zichzelf eigelijk belachelijk maakt. Lees maar eens het stukje van Youp van 't hek in de NRC van Zaterdag; uitstekend stuk.

Aan de andere kant is er nogal eens op de site sparke van schijnverontwaardigheid. lees wat meer tussen de regels door en zie de ironie ook eens wat vaker.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Wat een onzin, hij spreekt alle partijleiders aan. Daar zit dan altijd ook de zwakste schakel tussen. Dat die steevast bij de PvdA zit is vooral het probleem van die partij zelf. De rest lijkt allemaal geen probleem met 'm te hebben. Verder kan ik juist wel lachen om die 'afzeik tv'. Beter dan het eeuwige geslijmjurk van Van Nieuwkerk.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Nou leuk hoor die Rutgurr

Blij dat hij er zelf eens van langs kreeg. Geeft de anderen ook wat munitie.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Liever een geanimeerd gesprek met Van Nieuwkerk dan gezeik met Rutgurrr in ieder geval. Wat is dat een ongelofelijk irritante vent, en vooral ook zo onboeiend (omdat hij dus steeds van zich af blijft bijten > why??).

Ben zelf verder geen fervent DWDD kijker, maar al die haat richting van Nieuwkerk heb ik nooit helemaal begrepen. Blijft volgens mij toch een prima host voor een show die zich over de gehele breedte van het culturele/politieke spectrum wilt profileren.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Er is ook geen haat naar van Nieuwkerk, in ieder geval vanuit mij, maar ik vind het wel een behoorlijk kleurloze slapjanus, die alles maar mooi vindt. Ik snap dat dat goed is voor een leuke middle of the road talkshow, maar dan heb ik liever iemand die wat meer uitgesproken is.

Vind Pow Ned daarom wel een verrijking van het omroeplandschap, ook al gaan ze soms wat te ver richting 'onschuldige' burgers. Politici daarentegen mag je best aanpakken. En zo erg is het nu ook niet wat Rutger doet, meestal is het gewoon geestig. Zoals bijvoorbeeld toen hij aan vrijgezel Rutte vroeg of Merkel (Met wie hij later die dag een vergadering had) niet iets voor hem was. Het is wat dat betreft inderdaad meer cabaret dan nieuws. Soort VI, maar dan over politieke zaken.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Ik snap de vergelijking tussen DWDD en powned niet helemaal. Lijkt me heel wat anders. behalve dat het beide televisie is.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.