• 178.114 movies
  • 12.217 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.155 actors
  • 9.373.321 votes
Profile

De Wereld Draait Door - DWDD

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Tja ik als dertiger heb dan nog In Voor- en Tegenspoed meegemaakt, en de oudere generatie is natuurlijk opgegroeid met Johnny en Rijk. Ik heb er eigenlijk speciaal, en ik denk voor het eerst dit seizoen, DWDD voor gekeken. Dat Taxi fragment blijft onovertroffen.

Overgang ode aan Rijk naar blond schreeuwmeisje staat in de pleeboy was overigens genant.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Ik reken er op dat het bij Mies Bouwman niet anders zal zijn. En dan is het volgens mij wel zo ongeveer gedaan met grootheden. Mulisch, Kraaijkamp, Rijk en Willem Duys. Het gaat hard het laatste jaar

Maar volkomen tercht dit eerbetoon aan De Gooyer als had ik persoonlijk iets meer met Kraaijkamp

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5072 votes

Ik veel meer met de Gooyer. Om een voorbeeld te noemen: In Voor- en Tegenspoed vs. Het Zonnetje In Huis...

Zeer makkelijke keus.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

timbo_ wrote:

Ik reken er op dat het bij Mies Bouwman niet anders zal zijn. En dan is het volgens mij wel zo ongeveer gedaan met grootheden. Mulisch, Kraaijkamp, Rijk en Willem Duys. Het gaat hard het laatste jaar

Cruijff, Andre van Duin, Van den Ende, Mart Smeets, er zijn er nog wel wat die een speciale uitzending zullen krijgen.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Als het programma dan nog bestaat natuurlijk. Zou Van Nieuwkerk er niet een keer genoeg van krijgen?

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Van Rossum gisteren over 'fact free politics' was genieten. Had dat filmpje van Dion Graus over de ABN nooit eerder gezien, hilarisch.

kos

• 46692 messages
  • 8850 votes

Zeer zeker!!

Overigens super dat DWDD Dominee Gremdaat heeft gerehabiliteerd.

Wat is ie toch geweldig

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

En die redenatie van dat mens: ' Ja Rappers eeeh delight was eerder dan PE, daarom is PE niet relevant voor de muziekgeschiedenis' .

Hoezo is Gremdaat gerehab?

kos

• 46692 messages
  • 8850 votes

Ik bedoel back op de buis.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Ja is een hele goeie man!

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Tell Jimmy Kimmel to suck my balls

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Reinbo wrote:

Mart Smeets, er zijn er nog wel wat die een speciale uitzending zullen krijgen.

Die man is zo ijdel dat hij waarschijnlijk zelf die uitzending zal presenteren.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Brit gedist door Gremdaat. Uitzending van gisteren. Let ook even op haar verbouwereerde hoofd.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Naja, gedist. Zo kijkt Britt altijd.

Gewoon twee leuk typetjes.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Ik vind britt niet zo aardig. Ze probeerde Gremdaat uit zijn rol te krijgen. Hilarisch dat SuperGrover dan de Playboy van Britt leest. Hij had nog wel wat verder mogen gaan inderdaad.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Mjhow, valt wel mee toch? Ik heb wel het idee dat Britt haar onschuldigheid wat aanzet de laatste tijd. Dat krijg je als je weet dat je populair bent.

Wel een prachtige reactie van Gremdaat, inderdaad.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Die muts van een Annemiek Schollaart gooide gisteren Zappa uit de lijst van invloedrijke eigenzinnige artiesten. Ze kende enkel het nummer Valley girl, dat vond ze niet zo bijzonder.

Beste Annemiek,

Valley Girl is (grotendeels) geschreven door zijn 14 jarige dochter en zijn enige poging ooit om eens een commercieel werkje te maken. Probeer zijn andere 93 platen eens een keer......

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Terwijl Valley Girl een briljant nummer is. Maar die hele lijst is te dom voor woorden.

@ Rico, Kijk domme mensen zijn niet meteen onschuldig en leuk, inderdaad

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Kijk dat zo'n dom blond miepje die bij de TROS werkt geen idee heeft, kan ik nog inkomen, maar dat Van Kooten en vooral Leo Blokhuis niet even hebben ingegrepen is totaal onbestaanbaar. Vooral Leo heeft als muziekkenner volledig afgedaan..... Middle of the road loser.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Die keuzes die gisteren zijn gemaakt, hebben zij in samenspraak gemaakt. Dat heeft Annemiek niet zelf gekozen, zo gaven ze aan. Zij vormden samen de jury en mochten er alledrie twee noemen. Wat ik wel stom vond is dat er al wekenlang aan die lijst wordt gesleuteld, maar gisteren mochten ze 'nog even' zes artiesten aanpassen. Wat hebben we dan al die weken gedaan?

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Dan zijn ze alledrie oliedom. Of erger nog, slecht op de hoogte. Iets wat je een zogenaamde muziekkenner als Leo Blokhuis toch wel zwaar mag aanrekenen.

filmliefhebber92

• 1196 messages
  • 2571 votes

Ach het is maar een lijstje.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Tuurlijk is het maar een lijstje, maar het is ook gewoon slechte tv op deze manier. Zelden iemand er zo ongefundeerd uit zien vliegen. En de zogenaamde kenners zaten erbij een zeiden niks.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Zolang als ik me herinneren kan, zijn dit soort lijstjes slecht en ongefundeerd..

LuckyTV 16-12-2011 - Uitzending Gemist: VARA - omroep.vara.nl

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Nee, maar iemand eruit gooien voor een nummer dat door z'n 14-jarige dochter is geschreven slaat toch wel alles.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Reinbo wrote:

Die muts van een Annemiek Schollaart gooide gisteren Zappa uit de lijst van invloedrijke eigenzinnige artiesten. Ze kende enkel het nummer Valley girl, dat vond ze niet zo bijzonder.

Beste Annemiek,

Valley Girl is (grotendeels) geschreven door zijn 14 jarige dochter en zijn enige poging ooit om eens een commercieel werkje te maken. Probeer zijn andere 93 platen eens een keer......

Haha, ik moest nog aan jou denken toen ze Zappe eruit kegelde.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

SelmaDuim wrote:

Die keuzes die gisteren zijn gemaakt, hebben zij in samenspraak gemaakt. Dat heeft Annemiek niet zelf gekozen, zo gaven ze aan. Zij vormden samen de jury en mochten er alledrie twee noemen. Wat ik wel stom vond is dat er al wekenlang aan die lijst wordt gesleuteld, maar gisteren mochten ze 'nog even' zes artiesten aanpassen. Wat hebben we dan al die weken gedaan?

Klopt ja. 1 per persoon was genoeg geweest.

Verder mistte ik Frans Bauer in de lijst.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Nicolage Rico wrote:

(quote)

Haha, ik moest nog aan jou denken toen ze Zappe eruit kegelde.

Ik was echt verbijsterd. Als er iemand nu een eigenzinnige tegendraads genie was die de muziek veranderde was Zappa het wel.....

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Tja. Het zijn voorkeuren van bepaalde mensen. Ik zou me er niet zoveel aan aantrekken. Aan aantrekken. Wat een k*tzin.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.