- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- De Wereld Draait Door - DWDD
De Wereld Draait Door - DWDD
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Meen je dat nou? Werkelijk ontzettend makkelijk en ook nog eens erg dom en hypocriet.
Heb het ook nog eens teruggekeken en weer genoten. Het was heel visueel, goed gebracht ("hij heeft het geschafft!") en daarnaast ook nog eens waar. Natuurlijk is het geen wonder van argumentatie-kracht, maar dat hoeft hier ook niet.
Daarnaast kun jij in al je posts absoluut niet duidelijk maken waarom dit hypocriet is van Jan Mulder. Omdat hij zelf veel verdient? Heeft er niks mee te maken. Omdat hij ook geluk heeft gehad met zijn talent? Heeft er ook niks mee te maken; niet dit geluk wordt bekritiseerd maar het aanleggen van willekeurige maatstaven die slechts voor anderen gelden.
Vond zelf punt 5 nogal zwak, hoewel ook leuk gebracht. En over Obama in het begin sprak hij absoluut veel te gemakkelijk.
kos
-
- 46692 messages
- 8850 votes
Haha, heb je nota bene Bill Withers in je programma. Zit ie niet gewoon aan tafel maar laat je Trijntje O. en 1 of andere halve zool over Bill praten in het Nederlands wat ie niet eens verstaat..
.
Zelden zoiets doms gezien.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Haha en heeft hij een geniaal liedje 'just the 2 of us' gaat die radio dj/ entertainster opmerkingen maken dat hj niet emotioneel doet tijdens het zingen. 'as if you are waiting to go to a bar'. of zoiets. Dat zeg je toch niet?
Ik heb hem uitgezet uit schaamte.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Natuurlijk zeg je dat wel. Had ze gewoon gelijk in. Stond erbij als een zoutzak.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Ik dacht altijd dat een goed nummer op zichzelf staat en dat je geen overdreven act of zangpartij erover heen moet sauzen
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Hoeft ook niet maar ik vond het ook opvallend. Zelfs Stevie Wonder swingt meer achter zijn piano.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Het is toch een briljant nummer.. daar gaat het toch om? We zijn teveel bezig met uiterlijk vertoon en te weinig met inhoud/ kwaliteit.
Jonh lee zit er ook bij als een zoutzak. Geniaal gitaarspel
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Niet als je het door middel van een clip of optreden ook nog wenst te verkopen. Als je er geen zin in hebt doe dan gewoon geen optredens.
Het mag toch wel gewoon gezegd worden?
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Ik kijk nu even en Marc Marie is te gast, maar is hij niet ook gewoon tafelheer?
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4894 votes
Dat oude mannetje met z'n mobiele telefoon en z'n godverdomme steeds! 
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Of die vrouw uit de rivierenbuurt over De Brug. DIE HEEL KWAAD IS!!!!! 
lars-pixar
-
- 1460 messages
- 3942 votes
'elke avond weer op de bank en kijken naar de wereld draait door'
Heerlijke serie die goed bekeken wordt en waar veel aandacht aan besteed wordt maar nog valt er veel zorg over te maken elke dag weer het zelfde of weer met de zelfde gast zoals Mark Marie maar soms hebben ze ook boeiende gespreken maar ook de meest opvallende tv momenten (stukjes) die er tussen worden gezet maakt een beetje afwisseling.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Ik ben er sinds vorig seizoen eigenlijk een beetje op afgekickt. Steeds maar weer dezelfde gasten, steeds maar weer de 'tafelgasten' die zichzelf bar interessant vinden, steeds maar weer dat neppe enthousiasme van Matthijs (vooral bij de muziek). Het tijdstip is echter ideaal, want vaak is er niks anders. Uiteindelijk staat het hier dus altijd wel aan, al is het alleen maar als achtergrondgeluid.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Vanaf nu ook buitenlandse gasten hoor. Matthijs heeft nu Engelse les 
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Prem was erg goed bezig gisteren. Rake analyse van al het (politieke) gekonkel rond Mauro, inclusief een vernietigende uithaal naar de PvdA. 
(De man lult sowieso als Brugman, is ook een gave.)
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3224 votes
Ja ik kan Prem ook wel waarderen, sommige dingen weet hij wel erg aan te dikken maar hij zegt wel gewoon wat hem op het hart ligt.
filmliefhebber92
-
- 1196 messages
- 2571 votes
Ik dacht dat Prem zei dat ie nooit meer terug zou komen omdat hij het programma had geschaad. Hij is zo inconsequent als de pest.
eppo349
-
- 874 messages
- 4064 votes
Ben je gek... die gast zegt gewoon wat hij denkt, logisch dat je dan wel eens in de problemen komt.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Elk mens is inconsequent (emoties sturen ons in de war), dus inderdaad niet zo gek dat iemand met het hart op z'n tong daar op betrapt kan worden.
filmliefhebber92
-
- 1196 messages
- 2571 votes
Het gaat er om dat hij nog geen twee maanden geleden op de radio zei dat Mathijs hem vroeg terug te keren. Hij wilde niet omdat hij het program had beschadigd. En nu twee maanden later zit hij er weer vrolijk. Sorry hoor ik kan daar niet bij. Ik vind het overigens niet erg dat hij er weer is, want het blijft een vermakelijke kerel. Maar hij is erg inconsequent.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3224 votes
Er bestaat nog zoiets als onderling uitpraten?
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Het gaat er om dat hij nog geen twee maanden geleden op de radio zei dat Mathijs hem vroeg terug te keren. Hij wilde niet omdat hij het program had beschadigd. En nu twee maanden later zit hij er weer vrolijk.
Waarschijnlijk ging het om terugkeren als tafelheer, gisteren zat hij er als gast/deskundige.
filmliefhebber92
-
- 1196 messages
- 2571 votes
Waarschijnlijk ging het om terugkeren als tafelheer, gisteren zat hij er als gast/deskundige.
dan nog niet zitten is niet zitten. In welke rol dan ook.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Gaan ze nu elke keer als een bekend persoon overlijdt daar een uitzending aan wijden? Vond die ode aan Steve Jobs al veel te veel van het goede maar een hele uitzending in het teken van Rijk de Gooyer slaat echt alles. De man is passé, ik als twintiger had bijvoorbeeld nog nooit van 'm gehoord, daar brengt z'n dood echt geen verandering in.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Een van de grootste acteurs die Nederland ooit heeft gekend. Lijkt me logisch dat daar meer aandacht naartoe gaat dan een of andere uitvinder uit California. Dat jij nog nooit van hem gehoord had zegt vooral veel over jezelf......