• 178.124 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.157 actors
  • 9.373.522 votes
Profile

De Wereld Draait Door - DWDD

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

Nee hoor, iedere westerling wordt gillend gek als ie meer dan 10 minuten naar Arabische TV moet kijken Enige vlotte zenders waren MTV Lebanon en nog een handje vol van dat soort zenders voor de rest echt vreselijke TV met heel veel belangrijke sjeiks en imans die zichzelf 3 uur lang laten interviewen...

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

Dat stukje uit de 'TV draait door' over die moslima op de middelbare school in Volendam, gaf me letterlijk braakneigingen. Ongehoord wat voor extremisme men tegenwoordig op de TV durft te spuien.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Juist goed dat ze laten zien dat er nog achterlijke scholen zijn, die in de naam van het geloof vinden dat ze boven de wet mogen staan.

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Was bij de Jakhalzen. Vind ik gepaster dan bij de TV draait door. Vond goed dat er aandacht aan besteed werd. Laat zien hoe debiel het allemaal is.

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

Excuses ik bedoel de Jakhalzen. Begrijp me overigens niet verkeerd, ik vind het goed dat DWDD dit uitzend. Ik vond de domheid en intolerantie van de Volendammers enkel gênant en verwerpelijk (en dan druk ik me nog zachtjes uit).

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Maar er is hoop voor de toekomst. De jeugd vond het namelijk helemaal geen probleem dat ze een hoofddoek droeg.

Al kan je je afvragen of er niet creatief geëdit is.

Ik kijk overigens wel uit naar de aflevering waarin Matthijs zijn haar afscheert. Het zal voor die enorme ijdeltuit niet meevallen gok ik. Hup ADO!

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Ach, hij moet niet zeuren, dat groeit wel weer aan.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Wat een vervelende zeur is de Mulder toch zeg. Wat een vermoeiende man. Altijd maar klagen en schoppen tegen rechts, maar ondertussen wel de hoofdprijs vragen om op te draven in dit soort populistische pogrammaatjes....

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Wat!?

Mulder over Eerdmans was het hoogtepunt van het televisiejaar tot dusverre. Fan-tas-tisch

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Alsof Mulder daar had gezeten als hij niet toevallig goed had kunnen voetbalen of leuk kon schrijven? . Laat hem dan ook even zijn hele salaris overmaken naar WarChild. Hyprocriete zak(kenvuller) is het.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Mulder had weer een overschot aan gelijk. Wat verdient hij trouwens met zijn optreden in DWDD, jij schijnt het te weten Reinbo?

Overigens snap ik niet helemaal waarom je niet mag schoppen tegen rechts terwijl je in een programma als dit komt opdraven.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Als 'rechts' wordt vertegenwoordigd door de EO, Eerdmans, Hillen en Lex Immers zou ik me niet zoveel zorgen maken om de 'linkse' Mulder...

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Exact bedrag weet ik niet, maar verwacht wel ruim 1000 euro per keer (Hij gaf laatst aan niet voor 300 per keer te willen aanschuiven bij de Belgische variant, omdat hij minstens zo veel wou krijgen als in Nederland) Daarbij kreeg hij een miljoen voor zijn reclame campagne voor de Postbank (ING). en dat kreeg hij allemaal omdat hij het geluk had met een talent geboren te zijn. Dus zijn tirade tegen Eerdmans is ontzettend dom en hypocriet.

Verder mag je best schoppen tegen rechts, maar gedraag je er dan ook naar en maak geen reclame voor de Postbank om je zakken te vullen. Geef het dan ook direct door aan al die minder bedeelden.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

otherfool wrote:

Als 'rechts' wordt vertegenwoordigd door de EO, Eerdmans, Hillen en Lex Immers zou ik me niet zoveel zorgen maken om de 'linkse' Mulder...

Ik maak me geen zorgen (of eerder boos) omdat Mulder links is, maar omdat hij hypocriet is. Karakterzwakte Kan zo aan tafel bij Wim Kok en Lodewijk de Waal.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

BoordAppel wrote:

Mulder had weer een overschot aan gelijk. Wat verdient hij trouwens met zijn optreden in DWDD, jij schijnt het te weten Reinbo?

Dus jij wilt alle grenzen open zetten? Denk je echt dat de wereld dan een betere plek wordt?

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Ja, want het is of dat of oreren a la Eerdmans (inclusief rode wangetjes en bobbel in de broek) hoe bijzonder het is om het Nederlanderschap te verdienen

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Als je even verder denkt dan je neus lang is komt het daar wel op neer..... (Maar daar zijn populistische programma's volgens mij niet voor bedoeld..... dat verder denken.)

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Zou je het heel links en populistisch van me vinden als ik hier thuis nu even een facepalm maak?

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Nee hoor, had niets anders van je verwacht... Zeker je snor recht strijken.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Exact bedrag weet ik niet (...) maar gedraag je er dan ook naar en maak geen reclame voor de Postbank om je zakken te vullen. Geef het dan ook direct door aan al die minder bedeelden. (...) Als je even verder denkt dan je neus lang is komt het daar wel op neer.....

Aha nu snap ik waarom je Eerdmans zo verdedigd. Nuance, logica of feiten zijn jou ook vreemd.

filmliefhebber92

• 1196 messages
  • 2571 votes

ik ben het met reinbo eens. Aan Mulder erger ik me al lang, bah.

Karl van H.

• 2812 messages
  • 2254 votes

Je zou eigenlijk in DWDD gaan zitten met 'n top vijf ergernissen van de maand en die volgooien met Jan Mulder, hè, maar helaas...

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

BoordAppel wrote:

(quote)

Aha nu snap ik waarom je Eerdmans zo verdedigd. Nuance, logica of feiten zijn jou ook vreemd.

Ik verdedig Eerdmans nergens, vervelend pedant mannetje. Val enkel Mulder aan.

filmliefhebber92

• 1196 messages
  • 2571 votes

Hoe zielig kun je zijn om je te lenen voor een item als top 5 ergernissen?

ToNe

• 2865 messages
  • 2336 votes

Zolang je ermee wegkom (en er nog voor betaald wordt) is er niks zieligs aan.

Kent iemand nog teletekst pagina 316? Als klagers houden we gewoon van ergernissen. Helemaal als ze nog beter worden verwoord dan jij zelf zou kunnen.

kos

• 46692 messages
  • 8850 votes

Verdorie gemist, even terugkijken straks.

Eerdmans is natuurlijk wel een makkelijk slachtoffer als volstrekt subjectieve journalistieke onbenul. .

filmliefhebber92

• 1196 messages
  • 2571 votes

ToNe wrote:

Zolang je ermee wegkom (en er nog voor betaald wordt) is er niks zieligs aan.

Kent iemand nog teletekst pagina 316? Als klagers houden we gewoon van ergernissen. Helemaal als ze nog beter worden verwoord dan jij zelf zou kunnen.

Het gaat niet om geld ik zou zoiets nooit doen al kreeg ik er 1000 voor. Een beetje zelfrespect mag je toch wel hebben (zeker als je al geld zat heb zoals mulder)

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

otherfool wrote:

Mulder over Eerdmans was het hoogtepunt van het televisiejaar tot dusverre. Fan-tas-tisch

Klopt, heb me ook bescheurd van het lachen. Sowieso een ongewoon sterk optreden van Mulder.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Meen je dat nou? Werkelijk ontzettend makkelijk en ook nog eens erg dom en hypocriet.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Misschien zou je je af kunnen vragen waarom de ergernis van Jan niet gaat over (de inhoud van) het plan van Donner, maar over (de presentatie van) de pluim van Eerdmans?

Het was een schitterende ergernis, ik ga het elke dag terug kijken voor het slapen gaan.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.