- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- De Wereld Draait Door - DWDD
De Wereld Draait Door - DWDD
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Geen idee hoe integer Dolf is...... maar goeie doelen an sich bekijk ik altijd met enorme argusogen. Want goeie doelen mensen die zich zo inzetten in de derde wereld, als blanke imperialisten, zijn altijd verdacht. En dat blijkt weer eens. Misschien was Dolf nou net de verkeerde om aan te pakken als gezicht zijnde... maar heel erg storend vond ik MvN's gedrag ook weer niet.
Ebenezer Scrooge
-
- 2150 messages
- 3092 votes
Een jaar geleden zat er iemand aan tafel die Trump vergeleek met Hitler en toen ontstond er ook al zo'n zelfde soort gesprek als gisteren met Dolf Jansen. Ik weet alleen niet meer wie dat ook alweer was, weet iemand hier dat toevallig nog? Een paar weken na dat gesprek echter was Paul Verhoeven te gast en die trok precies dezelfde vergelijking, maar hier kwam er gek genoeg geen enkele kritische opmerking van Van Nieuwkerk.
Ik mag Van Nieuwkerk niet. Ik heb sowieso een hekel aan francofielen.
Ebenezer Scrooge
-
- 2150 messages
- 3092 votes
Lodewijk Asscher..
RuudC
-
- 4636 messages
- 2529 votes
Trump met Hitler vergelijken?
Ik zou eerder voor Nero of Caligula gaan.
de grunt
-
- 4336 messages
- 1576 votes
M
30 minuten pijnlijke tv
Presentatrice Margriet van den Linden is lesbisch,
Producente Irene van den Brekel is lesbisch,
Scepter zwaaister Shula Rijxman is lesbisch.
Een gezellig links theekransje.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Is lesbisch zijn nu ook al een linkse hobbie?
de grunt
-
- 4336 messages
- 1576 votes
Lesbische meisjes zijn wel een beetje linksig ja
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Dikke 60-ers aan de 2e leg zijn dan zeker rechtsig?
Ik kan me overigens best voorstellen dat gay's/lesbiennes er gemiddeld wat progressievere overtuiģingen op na houden. Maar om dat er nu direct bij te slepen als je een programma wilt kraken, dat hoeft van mij niet zo. Van der Linden is gewoon een slechte tv-presentatrice (wat ik van haar ken dan, vooral zomergasten), dat lijkt me genoeg.
de grunt
-
- 4336 messages
- 1576 votes
Ik kan me overigens best voorstellen dat gay's/lesbiennes er gemiddeld wat progressievere overtuiģingen op na houden.
Bravo
Zhong Ming
-
- 31 messages
- 26 votes
We kunnen als televisiekijkers ook 'M' even de tijd geven om te rijpen in het Nederlandse televisie landschap.
de grunt
-
- 4336 messages
- 1576 votes
We kunnen als televisiekijkers ook 'M' even de tijd geven om te rijpen in het Nederlandse televisie landschap.
Het gaat al beter met M
Maar dat 'quasi nonchalante' en hoe serieus zij zichzelf neemt, haar kledij, ik zal er nooit aan wennen.
Confusie
-
- 667 messages
- 0 votes
Prima programma:
M.
Erg aardige vervanger.
Vrij van het typische sfeertje, geen bemoeizuchtige tafellui en mevrouw M. haarzelf kan ik eigenlijk ook uitstekend verdragen.
Nagenoeg zelfde concept, fris likje verf, prettig.
Gewoon een beetje ouwehoeren, verder geen gedoe.
SergioMalick
-
- 1230 messages
- 1832 votes
Zo'n interview met meneer Weemoedt is toch wel weer hele fijne televisie. Sowieso is Matthijs dit seizoen best wel op dreef in een aantal interviews, voornamelijk met een aantal figuren die niet dagelijks een interview op tv afgeven in Nederland.
Helaas blijven die goede interviews toch voornamelijk op het gebied van literatuur. Sport en muziek gaat hem nog wel aardig af, maar schuiven we door naar politiek of wetenschap, wordt het al vaak Professor dit, professor dat. Maak ons eens iets wijzer of wat moeten we in godsnaam doen om dit probleem op te lossen?
Het is spijtig dat zijn programma Moby Dick te beknopt was en zijn gasten vooral uit eigen ervaringen en interesses spraken. Zou Adriaan van Dis niet nog wat voor Matthijs in de koker hebben? Een nieuwe samenwerking voor een andere literair programma? Het is slechts een beetje brainstormen natuurlijk, maar ik heb ergens wel hoop.
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5068 votes
Politieke discussie verwijderd. Daar zijn legio andere plekken online voor te vinden. Doen we hier niet. Hebben we nooit gedaan en dat zal niet veranderen.
Pecore
-
- 923 messages
- 1691 votes
Ben dan wel benieuwd wat er dan zo politiek getint was aan mijn bijdrage.
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4510 votes
Politieke discussie verwijderd. Daar zijn legio andere plekken online voor te vinden. Doen we hier niet. Hebben we nooit gedaan en dat zal niet veranderen.
Je hebt mijn reactie ook weggehaald en die was puur op de uitzending gericht en hoe men daar aan tafel commentaar gaf. Die had m.i. niet verwijderd moeten worden.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Ja, daar kun je over klagen, maar antwoord krijg je nooit. De Masters van Moviemeter hebben sowieso gelijk, en geven nooit een ongelijkje toe. Als zij beslissen, is het onveranderlijk waar. Dat is soms fijn, en vaker niet.
de grunt
-
- 4336 messages
- 1576 votes
De Masters van Moviemeter hebben sowieso gelijk, en geven nooit een ongelijkje toe. Als zij beslissen, is het onveranderlijk waar.
Het MovieMeter - kartel

Warp
-
- 963 messages
- 3044 votes
Kan je toelichten wat er precies zo politiek aan mijn bericht was? De eerste paar berichten waren dat namelijk totaal niet. Ik heb het echt puur gefocust op het programma zelf. En dan ook nog voornamelijk op de toon en niet de inhoud..
Volgens mij kan je dan ook nog flink gaan huishouden bij 'Wit is ook een kleur' en 'Sylvana, Demon or Diva'
Beany
-
- 34 messages
- 0 votes
Op musicmeter is het veel erger ; daar halen ze berichten weg op persoon of waar ze het niet mee eens zijn. Bovendien is het daar meer een chat- en vriendensite 0nder de moderators,crew en beshamender...: users. Bijmekaar een clubje van 25 man die daar hielenlikkend de dienst uitmaken......?.
Politiek snap ik wel van de moderators, voetbal niet . Pak dan relschoppers hier ☝️aan aan i.p.v. de goedwilligen te straffen. Bij andere topics doen ze dat wel en verbieden het topic ook niet.
Maar goed, ik ga vanavond wel even weer naar DWDD kijken. 
de grunt
-
- 4336 messages
- 1576 votes
Verheug me al op de uitzending van DWDD van vanavond!! Hopelijk met dezelfde tafel als dinsdag

Splinters
-
- 2620 messages
- 1391 votes
Verheug me al op de uitzending van DWDD van vanavond!! Hopelijk met dezelfde tafel als dinsdag
Pas maar op. Op cultureel gebied denk ik al vaak wat is dit nou weer, laat staan een fvd'er, en voor je het weet denk je weer WTF. ?
Overigens vermoed ik dat Matthijs van nieuwkerk bij sommige gasten hetzelfde heeft maar er niets van zegt.
de grunt
-
- 4336 messages
- 1576 votes
Hoop dat de uil van Minerva nu een keer mag aanschuiven in t hol van de leeuw

Splinters
-
- 2620 messages
- 1391 votes
'Als je freek de jonge af wil trekken zeg dan JA'
Primeur. De eerste leuke lucky tv ooit.
de grunt
-
- 4336 messages
- 1576 votes
M.K. lijkt niet meer op Orson Welles. Goed bezig! 
Ebenezer Scrooge
-
- 2150 messages
- 3092 votes
Waarom verschijnen politieagenten toch altijd in uniform in talkshows en dergelijke?
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
En nu zelfs met een oortje in. Sloeg werkelijk nergens op.
Ebenezer Scrooge
-
- 2150 messages
- 3092 votes
Haha, nu je 't zegt
Idioot zeg.
de grunt
-
- 4336 messages
- 1576 votes
Onze brigadiers in hun kekke outfit.
''waakzaam en dienstbaar''
Lachwekkend
Splinters
-
- 2620 messages
- 1391 votes
Misschien kan iemand wat marvelpakken opsturen naar de politie tbv agenten met een tv optreden in het verschiet. Komt vast veel beter over.
Als er iets lachwekkend is dan is het deze 'discussie'.