- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Big Bang Theory
The Big Bang Theory
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Wat is TBBT toch een verademing in vergelijking tot de meeste sitcoms van dit moment. Een van de weinige waar ik daadwerkelijk bij moet lachen en die ik elke keer weer met plezier kijk. Ben het wel met Ajax&Litmanen1 eens dat het trouwen niet nodig was. Maar misschien was het wel iets dat nodig was om wat karakterontwikkeling te houden.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Ach, je kan natuurlijk ook denken hoeveel er in het volgende seizoen fout kan gaan met het getrouwde koppel. Ze kunnen er opzich een leuke komische draai een geven 
Vanavond 5 afleveringen achter elkaar gekeken en ik moet zeggen dat Big bang theory inderdaad een heerlijke serie blijft 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Prima seizoen wat mij betreft, niet beter of slechter dan het is. Big Bang Theory is een zeer degelijke serie die lekker weg blijft kijken. Qua originaliteit valt het in het niet bij Community ed. De kracht van de serie is dat ze het toch leuk weten te brengen en schrijven, ondanks dat de grappen voorspelbaar worden.
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
*hot news* De acteur die Sheldon Cooper speelt komt uit de kast. Hij heeft al 10 jaar een relatie met een man *hot news*
Parsons lives in Los Angeles.[22] In an interview for a New York Times article in May 2012, he revealed that he is gay, having been in a relationship for ten years.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Je verwacht het niet
> Was een overduidelijk gevalletje inderdaad.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Nou, die zagen we niet aankomen 
Dacht dat het allang bekend was dat Sheldon gay was. Lekker belangrijk ook verder. Hoe hou je zoiets overigens 10 jaar verborgen?
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
*hot news* De acteur die Sheldon Cooper speelt komt uit de kast. Hij heeft al 10 jaar een relatie met een man *hot news*
Dacht dat het allang bekend was dat Sheldon gay was.
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Mijn gaydar haperde blijkbaar - ff laten fixen door Sheldon misschien...
(Willie)
-
- 425 messages
- 85 votes
Wat, woont hij al 10 jaar samen met John Travolta?
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Wat, woont hij al 10 jaar samen met John Travolta?
Dát wisten jullie niet he!
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Maat van mij denkt dat hij een rekenfout heeft gevonden in de laatste aflevering van seizoen 5.
Howard gaf aan Sheldon een stripboek wat volgens Sheldon minimaal 100 dollar waard is, terwijl zijn cadeau 88 dollar koste.
Als hij Howard dan 12 terug geeft staan ze niet gelijk. Sheldon is dan 100 dollar totaal kwijt en Howard 88 dollar. Thats not even? maar Sheldon zegt van wel.
Zelf vind ik het nogal flauw, maar daarom vraag ik ook hier jullie meningen 
Goto
-
- 1736 messages
- 0 votes
Howard geeft 100
Sheldon geeft kado van 88 plus 12 (Later min 2 voor kaart
)
Klopt toch gewoon? Of mis ik iets?
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Howard was sowieso al die 100 dollar kwijt, maar door dat Sheldon hem nog eens 12 geeft komt hij zonder de kaart op 88 uit en Sheldon op 100.
Met andere woorden, ze zijn niet gelijk Sheldon had 6 dollar moeten geven geen 12. dan hadden ze alle 2 precies 94 dollar kwijt geweest.
Snapte hem eerst ook niet hoor, maar zo iemand als Sheldon mag toch zeker met zo iets simpels zo fout niet maken? 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Eerste 2 seizoenen nu ook op blu-ray, kan ze alleen nergens kopen enkel en alleen op websites waar je creditcard voor nodig hebt. Balen!!
Sasja
-
- 1338 messages
- 120 votes
op zavvi.nl kon ik alleen de pre-order vinden voor season 5
www.zavvi.nl - The Big Bang Theory - Season 5 Blu-ray | Zavvi.nl
daar kun je ook met ideal en paypal betalen
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Thanks maar seizoen 5 kon ik ook op andere sites al vinden 
Marcellus
-
- 136 messages
- 825 votes
Enige hier die dit enkel kijkt in de hoop dat 't ooit nog zo leuk word als de eerste drie seizoenen? Een paar afleveringen waren nog leuk dit seizoen, maar vond het meeste vrij zwak.
Vooral het publiek lijkt steeds storender in latere seizoenen. Vaak overdreven gelach of op willekeurige momenten. Alsof ze voor de show al opgewarmd zijn door een stand-up comedian, en nu overal stuk om kunnen gaan.
DBTim
-
- 854 messages
- 1151 votes
Vind het ook wel minder sinds Bernadette en Amy hoofdrollen hebben. Zie toch veel liever de 4 jongens en Penny
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Er zit teveel drama en relatieproblematiek tegenwoordig in. De eerste seizoen waren leuker. Maar ik vind TBBT nog altijd een zeldzaam leuke sitcom, ook in deze vorm.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Erg leuk 5e seizoen. Mee eens dat er teveel relatie-geneuzel in zit tegenwoordig maar Sheldon die een vriendin heeft levert dan toch wel weer hilariteit op 
Hoogtepunt van seizoen 5 was voor mij de gastrol van Stephen Hawking. Enorm bijzonder dat zo een persoon een gastrol wil doen in een comedy. 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Ik voorspel dat halverwege seizoen 6 het huwelijk alweer fout gaat, dat zou wel typisch Big Bang zijn 
Illum Sphere
-
- 538 messages
- 904 votes
Ik heb daarnet het vijfde seizoen uit, een beetje laat en dat weet ik, maar ik ben een klein beetje teleurgesteld in The Big Bang Theory. Ik vind het een beetje vervelend dat bijna iedereen een vriendin heeft en het nerd zijn een beetje weggelaten worden. Amy is een vervelend personage, de vriendin van Howard heeft zo haar momenten en Penny wordt te snel terug met Leonard gekoppeld. Sheldon is af en toe wel nog grappig en Raj eigenlijk ook. Howard is te snel volwassen geworden in de serie en daar stoor ik me ook aan. En de ma van Howard mag nu ook snel het podium verlaten, want met Bernadette hebben we een vervanger.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Matige opener. Ik ben die Amy echt zo kotsbeu zeg. Sheldon had de ideale kans haar vandaag te dumpen, was voor de serie echt zoveel beter geweest. Howard in de ruimte is ook niet leuk. Howard als getrouwde man overigens ook niet. Ik mis het idee van 4 kansloze nerds samen. Raj proberen ze weer te linken aan een vriendschap (of meer? Hopelijk niet) met Stuart uit de comicbook-winkel. Misschien gaan ze hem meer in de serie betrekken zodat het nerd gehalte weer wat omhoog schiet?
Moest wel lachen over de opmerking van Sheldon dat zijn romantische tekst uit Spider-Man kwam 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Prima seizoensopener. Blijft een van de beste lekker-wegkijkseries op tv. Toevoeging van Stuart ook prima. I could do worse. Zonde alleen van die gespierde armen van Cuoco, staat niet mooi bij haar, vind ik.
Toch heeft van de dames Rauch veruit de beste delivery. Sheldon gaat wel hard achteruit als personage, terwijl Raj telkens weer de show steelt.
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
Matige opener. Ik ben die Amy echt zo kotsbeu zeg. Sheldon had de ideale kans haar vandaag te dumpen, was voor de serie echt zoveel beter geweest. Howard in de ruimte is ook niet leuk. Howard als getrouwde man overigens ook niet. Ik mis het idee van 4 kansloze nerds samen. Raj proberen ze weer te linken aan een vriendschap (of meer? Hopelijk niet) met Stuart uit de comicbook-winkel. Misschien gaan ze hem meer in de serie betrekken zodat het nerd gehalte weer wat omhoog schiet?
Moest wel lachen over de opmerking van Sheldon dat zijn romantische tekst uit Spider-Man kwam
ben het helemaal met je eens, Amy is niet grappig, totaal niet....ik vind Raj ook steeds irritanter worden trouwens, ook niet grappig......
en wat mij het meest gaat storen hierin en ook in Two and a half men, is die vreselijke lachband......
vind ook Sheldon niet meer zo grappig en aandoenlijk als in de eerste seizoenen, het wordt wat te geforceerd nu, zijn afwijkinkjes zijn niet meer natuurlijk maar geforceerd om het maar zo grappig mogelijk te laten zijn, wat bij mij dus niet werkt....in de eerste seizoenen was hij geniaal!! maar inderdaad die opmerking over spiderman was dan weer wel heel leuk!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Die lachband is inderdaad knap irritant. Kijk bv een serie als Modern Family, die kunnen gewoon briljant grappig zijn zonder enige vorm van een lachband. Tegenwoordig wordt zo'n lachband bij iedere niet leuke opmerking al op maximaal volume gezet. Komt vrij nep over.
TBBT is nog steeds leuk, maar het briljante is wel weg met al die relaties in de serie. Nu is het gewoon een soort Friends met nerds en dat zocht ik juist niet bij deze serie.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Eerste opener was een beetje slapjes, hoop niet dat dit niveau doorzet in de rest van het seizoen.
Niet 1 keer echt goed kunnen lachen :S
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Net begonnen met het eerste seizoen, als vervanger voor Two and a Half Men. En eigenlijk is dit veel en veel leuker! Heb nu 12 afleveringen gezien en ik ben verslaafd. Wat een geweldige serie, de humor is echt spot on. De interactie tussen de jongens is super, vind ze stuk voor stuk leuk. Vooral Sheldon springt erboven uit, wat een figuur. Ik lig regelmatig dubbel om zijn doen, uitspraken en manier van lopen. Ook de chemistry tussen Leonard en Penny is goed, wel fijn dat ze Penny erbij hebben als een soort van afwisseling.
Vind het tot nu toe echt geweldig, Friends overtreffen zal het niet, maar dit is zeker één van de leukste sitcoms die ik tot nu toe heb gezien 
dulcinea
-
- 923 messages
- 818 votes
Eerste opener was een beetje slapjes, hoop niet dat dit niveau doorzet in de rest van het seizoen.
Niet 1 keer echt goed kunnen lachen :S
DBTim
-
- 854 messages
- 1151 votes
"I need you.. you're my ride" 
Dat was wel het hoogtepunt van de aflevering. Ben het wel eens met A&L1, vond de 4 boys en Penny veel leuker dan hoe de situatie nu is. Amy en Bernadette zijn gewoon niet leuk (meer). Ook het schreeuwen van Howard's moeder begint langzaam te vervelen. Hoop dat het dit seizoen wel wat beter gaat worden en dat er wat veranderingen komen