• 178.104 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.155 actors
  • 9.373.198 votes
Profile

The Big Bang Theory

Illum Sphere

• 538 messages
  • 904 votes

Ik heb daarnet de eerste aflevering van het nieuwe seizoen gezien en ik vond het wel meevallen. Die conversatie tussen Amy en Sheldon was heel vermakelijk en vooral dat moment dat Sheldon Spider-Man citeerde in die 'openbaring' tegenover Amy.

(Willie)

• 425 messages
  • 85 votes

AHWA wrote:

Zonde alleen van die gespierde armen van Cuoco, staat niet mooi bij haar, vind ik.

Toch heeft van de dames Rauch veruit de beste delivery.

(edit mod: stuk over John Ritter verwijderd)

Rauch is inderdaad grappig en ik denk dat Blossom goed is in geven, want hoe krijg je het anders voor elkaar om nog op tv te komen.

Illum Sphere

• 538 messages
  • 904 votes

Aflevering drie van het zesde seizoen vind ik eigenlijk nog best goed. Het is alsof ze een poging doen om terug naar de eerste seizoenen te gaan.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Laatste 2 afleveringen zijn inderdaad weer erg vermakelijk!

Moest hardop lachen toen Sheldon weer eens naast Penny's bed stond in het midden van de nacht, en natuurlijk toen Raj die nieuwe assistente van Sheldon ontmoete

Classic moments

DBTim

• 854 messages
  • 1151 votes

Nieuwste aflevering is echt weer het oude niveau ja! Ook de eerste keer dat Wolowitz leuk was in de ruimte

Outblasty

• 167 messages
  • 779 votes

Gewoon weer een leuke aflevering. Het is misschien allemaal wel veel van hetzelfde (maar dat zie je eigenlijk bij alle sitcoms na een paar seizoenen) maar zolang er genoeg grappige stukjes in zitten blijf ik lekker kijken.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Wat was de aflevering van vandaag afschuwelijk slecht zeg. Niet 1x gelachen. De terugkomst van Howard had wel wat leuker mogen zijn.

Illum Sphere

• 538 messages
  • 904 votes

Inderdaad een mindere aflevering, maar deze aflevering heeft wel wat nieuwe dingen voor het plot geïntroduceerd. Zo hebben we de relatie tussen de tandarts van Howard en zijn moeder, en ook dan nog Stuart die wat rivaliteit brengt in de vriendschap van Howard en Raj.

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

Ik vond dit luist de leukste ep van het nieuwe seizoen tot nu toe, vooral met sheldon dat hij eigenlijk te slim is om met die spelletjes te winnen

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Howard in de ruimte was erg leuk. Nieuwe aflevering ook met die spelletjes. Het seizoen is leuk begonnen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Eindelijk weer een ouderwets leuke aflevering waarbij zelfs de vrouwelijke aanhang goed te doen was. En er viel ook weer eens genoeg te lachen.

By the way, Bernadette in dat roze slaapshirtje

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

The Oceanic Six wrote:

By the way, Bernadette in dat roze slaapshirtje

Hoogtepunt!

Illum Sphere

• 538 messages
  • 904 votes

Ik heb daarnet aflevering zeven gezien en wat een verademing! Het is één van de weinige keren dat ik zo moest lachen met deze serie na een hele lange tijd. Het was ook één van de weinige keren dat Amy het niveau omhoog hielp. Sheldon in een zatte bui was ook vermakelijk.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Sheldon in een zatte bui was inderdaad een hoogtepunt, maar voor de rest vind ik de laatste paar afleveringen wel een beetje standaard en niet echt hoogtepunten uit de serie.
Big Bang Theory blijft natuurlijk gelukkig wel erg vermakelijk, maar dit seizoen vind ik tot zover iets minder als het vorige.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Sheldon dronken heb ik al eens eerder gezien dacht ik. Vond de aflevering aardig, maar meer ook niet. Zo denk ik trouwens over de laatste 2 seizoenen. Aardig, meer niet. Ik word moe van al die relatiezaken, dat hadden ze echt uit de serie moeten laten. Zeker Howard is helemaal verkloot, die was geniaal als single loser.

mà'àèç§

• 68 messages
  • 165 votes

ik heb seizoen 4 gekocht maar dit nog nooit gezien, kan dit kwaad?

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

Absoluut. Zou goed uitkijken als ik jou was.

mà'àèç§

• 68 messages
  • 165 votes

maar is dit echt een vervolg, zou je bijvoorbeeld niet alleen seizoen 4 kunnen zien zonder de rest?

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Kan best hoor, er zijn natuurlijk wel kleine karakter eigenschappen die in de afgelopen 3 seizoenen zijn ontwikkeld maar echt een *volg verhaal* is het niet.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Je kan het beter vanaf seizoen 1 tot eind kijken, aangezien er wel een rode lijn door de seizoenen heen loopt, maar je kan het op zich ook los kijken, want een hoop afleveringen zijn gewoon zonder doorlopende verhaallijn. Maar er zitten vanaf pakweg seizoen 4, 5 wel forse veranderingen in de serie (Lees: relaties) waardoor je het verleden beter eerst gezien kan hebben.

mà'àèç§

• 68 messages
  • 165 votes

zal ik mij hierbij dan kapotlachen? ik ben van nature uit wel een goede lacher, maar zal ik dit (normaal gezien) grappig vinden? (ik krijg het voor kerst dus het is nog een tijdje)

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

mà'àèç§ wrote:

zal ik mij hierbij dan kapotlachen? ik ben van nature uit wel een goede lacher, maar zal ik dit (normaal gezien) grappig vinden? (ik krijg het voor kerst dus het is nog een tijdje)

Als je nerd-humor en een autistische hoofdrolspeler leuk zou vinden, dan kan je dit van harte aanbevolen worden. Zeker weten. Seizoen 1-4 zijn echt van hoog niveau.

mà'àèç§

• 68 messages
  • 165 votes

maar je kan dus gewoon kijken naar seizoen 4 zonder de voorgaande delen te zien, of kan iemand me een beetje uitleg geven aub als dat mogelijk zou zijn?:)

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ja dat kan. Zou het zelf nooit doen, maar je snapt snel genoeg wie wie is.

mà'àèç§

• 68 messages
  • 165 votes

oke, maar het is omdat ik seizoen 4 krijg door die actie van Free record shop, ze hadden alleen seizoen 4 en had zin om dit te kopen omdat het er tof uitziet, maar krijg dit voor kerst dus is nog een tijdje ik zal eens online kijken naar de andere seizoenen,

maar weet er iemand een goede website om online naar deze serie te kijken?

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Je kan het toch pindakazen?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

mà'àèç§ wrote:

oke, maar het is omdat ik seizoen 4 krijg door die actie van Free record shop, ze hadden alleen seizoen 4 en had zin om dit te kopen omdat het er tof uitziet, maar krijg dit voor kerst dus is nog een tijdje ik zal eens online kijken naar de andere seizoenen,

maar weet er iemand een goede website om online naar deze serie te kijken?

Je stelt wel veel vragen zeg.

Ik denk niet dat MM het leuk vind als we hier links van illegale sites plaatsen, maar je weet ze vast wel te vinden als je een beetje zoekt. Ik zou je aanraden bij seizoen 1 te beginnen, omdat er nog wel enige draad van verhaallijn door de seizoenen loopt.

mà'àèç§

• 68 messages
  • 165 votes

oke dankuwel, sorry voor mn vragen maar ik stel ze liever dan dat ik ze blyf onthouden en het antwoord toch nooit te weten krijg anders, danku voor uw hulp

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Geen probleem verder! Succes ermee!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.