• 177.917 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.282 votes
Profile

The Big Bang Theory

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Matige finale. Het wordt steeds meer een nieuwe Friends dan een luchtige sitcom over wereldvreemde nerds. Zo jammer. Zo zwaar hoeven die verhaallijnen in deze serie echt niet te worden.

De kijkcijfers zijn nog wel gigantisch, dus de massa heeft er geen moeite mee. En hypocriet als ik ben kijk ik natuurlijk ook gewoon nog. Het is ook geen slechte serie natuurlijk, maar er zit meer in dan dat we de laatste seizoenen krijgen.

Roel-

• 1978 messages
  • 584 votes

Vrees dat je (en wij) er mee moeten leren leven. Kijkcijfers zijn alleen maar toegenomen naarmate de seizoenen vorderde, dus het lijkt me heel erg sterk dat ze van dit principe af gaan stappen. Blijf wel hopen dat ze er met enige regelmaat afleveringen als "The Scavenger Vortex" in blijven stoppen.

JustMike

• 3218 messages
  • 751 votes

The Oceanic Six wrote:

Matige finale. Het wordt steeds meer een nieuwe Friends dan een luchtige sitcom over wereldvreemde nerds. Zo jammer. Zo zwaar hoeven die verhaallijnen in deze serie echt niet te worden.

De kijkcijfers zijn nog wel gigantisch, dus de massa heeft er geen moeite mee. En hypocriet als ik ben kijk ik natuurlijk ook gewoon nog. Het is ook geen slechte serie natuurlijk, maar er zit meer in dan dat we de laatste seizoenen krijgen.

Inderdaad. Ook ik vind het nog wel redelijk, maar de genialiteit uit de eerste seizoenen zullen ze niet meer evenaren. Helaas. Toch zit er nog weleens een goede aflevering tussen, zoals Roel- zei, dus ik blijf het gewoon nog steeds volgen. Zo heel veel goede comedy's zijn er nu ook niet bezig...

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Hij is al even oud maar kwam afgelopen week deze tegen:

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Sheldon, Leonard en Penny gaan 750.000 Euro per aflevering verdienen. Met Howard en Raj zijn de onderhandelingen bijna klaar.

De opnames lagen hierdoor stil, maar het blijft waarschijnlijk bij een week achterstand.

'Drie acteurs Big Bang Theory akkoord over contract' | nu.nl/film | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

De 1e uitzending staat nog altijd op 22 september gepland.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Schandalig eigenlijk dat ze het eisen en nog schandaliger dat ze het krijgen. Er kan zo veel meer met al dat geld gedaan worden. Wat moet je met 72 miljoen dat je niet met de helft of een kwart kunt? Oh well. Good for them.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Als je het kan krijgen altijd doen. Er word altijd een beetje gek gedaan en je wordt afgeschilderd als geldwolf, al heeft dat er niet zo veel mee te maken. Kans is groot dat dat geld niet eens voor hun zelf bestemd is.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik geef ze groot gelijk. De serie is commercieel een gigantisch succes. Dan heb ik liever dat de hoofdrolspelers er flink rijker van worden dan alle producenten. Neemt natuurlijk niet weg dat het wel bezopen is dat je zoveel geld krijgt voor een aflevering, maar als ze het waard zijn volgens de omzet, why not.

Dit doet me een beetje aan Friends denken, die kregen 1 miljoen dollar per aflevering op het einde.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Maandag begint het weer in Amerika!

Het is geloof ik tot eind oktober op de maandagavond geprogrammeerd, daarna weer op de donderdag.

Ze beginnen zo te zien meteen met een dubbele aflevering, leuk!

List of The Big Bang Theory episodes - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org

Promo van het nieuwe seizoen:

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Blergh, wat is een kortharige Penny een enorme afknapper zeg. Weg sexy Penny. Beter krijgt ze snel weer haar mooie oude looks.

Verder was de start van het seizoen wel geinig met een dubbele aflevering, maar niet echt briljant.

Filmpje1

• 1291 messages
  • 1029 votes

mwa, enigszins stond het me ook wel aan, het deed me wel wat denken aan Rachel haar verandering van haar in Friends, van lang naar kort. dat was destijds ook immens populair. al gaat dat effect ze nu niet meer lukken.

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Het verschil is alleen dat het bij Rachel nog stond en ze het nog wel redelijk lang liet.

Bij Kaley, pfft... ze is gelijk 10 jaar ouder.

Hopelijk kan ze nog uitgroeien tot een soort Sharon van Two Guys and a Girl.

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

Ook even de eerste aflevering van het nieuwe seizoen bekeken en inderdaad, dat korte haar staat haar voor geen meter.....net een kerel zo.

Filmpje1

• 1291 messages
  • 1029 votes

Hmm, ik ga toch terug komen op mijn eerdere bericht, in eerste instantie vond ik het korte haar wel leuk, maar nu na de 4e aflevering te hebben gezien, ben ik het toch met iedereen eens hier, dat korte haar staat haar toch echt niet, heb nu het idee dat ik naar Justin Bieber met borsten zit te kijken.

vooral de 3e aflevering met die leren motorjas, net een kerel idd.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Heb de 4 afleveringen van het nieuwe seizoen allemaal gezien en de koek is wel op aan het raken. De serie is flauw en voorspelbaar geworden. En ik stoor me ontzettend aan dat overmatige relatiegezwam. Wat was de serie toch goed toen het alleen om de 4 mannen en Penny draaide. Ik blijf het wel kijken, maar ooit keek ik enorm naar een nieuwe aflevering uit, nu allang niet meer. Het is enorm mainstream geworden, terwijl de serie ooit veel scherper en gevatter was. Af en toe een grapje over Star Wars of een bezoek aan de comicbookstore brengt dat nerd gevoel niet terug. Dat wereldvreemde gevoel dat zij hadden is bijna helemaal weg. Alleen Sheldon is nog echt apart.

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Eindelijk weer eens een goede aflevering, omdat de relatietroep weggelaten wordt en de vier jongens doen waar ze ooit mee begonnen: nerdy grappen over sci-fi-films.

Op het einde ook nog een mooi shot van Penny die er, ondanks haar korte haar, natuurlijk nog altijd mag zijn.

Dat hele "Penny aan het studeren" (terwijl 'Bernie' en Amy gaan drinken) vind ik nog altijd onnatuurlijk en erg geforceerd aanvoelen.

P.S. Grappig dat ze een fout van een paar seizoenen eerder over positive/negative reinforcement/punishment in de nieuwste aflevering verwerkt hebben: Common Misconceptions about Science VI: ?Negative Reinforcement? | Psychology Today - psychologytoday.com

Roel-

• 1978 messages
  • 584 votes

Was eindelijk weer eens een aflevering waarbij er regelmatig echt gelachen kon worden. Erg fijn.

JustMike

• 3218 messages
  • 751 votes

Deze aflevering deed mij weer een beetje terugdenken aan de eerdere seizoenen Ik heb aardig wat gelachen, vooral bij de verhaallijn van Sheldon/Raj/Howard/Leonard.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ja, eindelijk weer een hele leuke aflevering. Billy Bob Thornton was echt grappig als loser. Ook heerlijke nerd-gadgets in zijn kelder. Ja, leuk.

(Willie)

• 425 messages
  • 85 votes

Die heb ik nog niet gezien, maar de serie is dramatisch aan het worden.

En Penny blijft bah.

Roel-

• 1978 messages
  • 584 votes

Het begint allemaal zo ontzettend afgezaagd te worden. Jammer dat ze er nog 3 seizoenen aan gaan plakken, want ze hadden beter kunnen stoppen.

(Willie)

• 425 messages
  • 85 votes

Wat een verkwanseling van Billy Bob's talent en wat een goedkope grappen, ben ik nu intelligenter geworden de afgelopen 7 jaar of is het publiek dat kijkt echt gewoon heel dom en passen de schrijvers zich hier op aan?

Het is maar goed dat er een lachband is, anders zou ik echt niet meer weten wat men als grap bedoeld heeft.

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Pff... net drie weken pauze gehad, blijken ze weer drie weken pauze te hebben. Eén aflevering in 6 weken...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Voor het eerst in een stel afleveringen weer eens ouderwets genoten. Sheldon en Leonard op roadtrip en dan langs de Skywalker Range rijden...

Roel-

• 1978 messages
  • 584 votes

Laatste afleveringen van dit seizoen zijn eindelijk weer echt van een goed niveau. Het zeikerige van alle dames is er gelukkig een beetje uit, en ik hoop dat de laatste scène van het seizoensslot niet weer teniet gedaan gaat worden. Het gezeur tussen Amy en Sheldon begon erg repititief te worden.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Redelijk matige finale omdat ik de relaties nog steeds niet boeiend vind bij deze serie, maar als ze laten uitkomen waar naar wordt gehint, dan kan het volgende seizoen misschien weer eens zoals vanouds worden. Wat mij betreft verdwijnt Amy voorgoed en krijgen Penny en Leonard weer een knipperlicht relatie. Penny was ook grappiger toen ze nog aan het daten was met die domme sportschool types. Raj' verhaallijn is saai, lijkt net alsof ze niet meer weten wat ze met hem moeten en hem daarom een subplotje geven met een meisje, geheel buiten de groep.

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

'Big Bang Theory' Boss on Sheldon and Amy's Bombshell, Leonard and Penny's Big Chill (Q&A) - The Hollywood Reporter - hollywoodreporter.com

Amy blijft gewoon, wordt hier beweerd.

Tweede deel van het seizoen was beduidend beter dan het eerste. Terug naar de basis. Wel jammer inderdaad dat verhaallijnen meer op zijplots gaan lijken. Je ziet ze zelden nog met z'n allen eten, bijvoorbeeld.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nou, de 2 nieuwe afleveringen die seizoen 9 vormen zijn weinig hoopgevend. Nog steeds extreem veel relatieshit. De serie is zo enorm ver afgedreven van wat het ooit een seizoen of 3, 4 was. Blegh. Penny en Leonard hebben het leuk, hebben ruzie, hebben het leuk, hebben ruzie etc. Ben daar echt op uitgekeken. Om te zwijgen over de ellende met Sheldon en Amy. Who cares.

Het is wachten op iets wat nog meer killing voor de serie zal zijn. Ik gok een baby ofzo. Hoop het niet.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

The Oceanic Six wrote:
Het is wachten op iets wat nog meer killing voor de serie zal zijn. Ik gok een baby ofzo. Hoop het niet.

Sheldon die opeens seks wilt hebben met Amy genoeg? Het personage Sheldon Cooper was ooit briljant omdat hij anders was en opvallend, erg knap dat de makers dit hebben verneukt.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Mescaline wrote:
(quote)

Sheldon die opeens seks wilt hebben met Amy genoeg? Het personage Sheldon Cooper was ooit briljant omdat hij anders was en opvallend, erg knap dat de makers dit hebben verneukt.

Eens. Maar ze hebben sowieso de serie compleet verneukt. Waren ze na pakweg 5 seizoenen gestopt, dan was het 1 van de beste sitcoms ooit. Nu is het weggezakt tot zeer standaard. Al was die laatste Star Wars aflevering toch nog vrij goed. Over je spoiler, dat zat er wel aan te komen, anders konden ze haar uit de serie schrijven en dat zou toch niet zijn gebeurd.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.