- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Big Bang Theory
The Big Bang Theory
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Kijkt iemand deze sitcom over twee hyperintelligente nerds en een sociale vlinder? Met Kaley Cuoco uit 8 Simple Rules onder andere.
De dialogen van de nerds zijn fantastisch en zitten vol met natuurkundige termen en weet ik wat nog meer.
De opzet is vrij sitcommy, maar de scripts redden de zaak.
Aanrader.
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Wordt dat momenteel op een Nederlandse zender uitgezonden? Ik zou het als natuurkundige op zijn minst een keer moeten kijken 
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Het begin van aflevering 9 van seizoen 1 is echt briljant. 
Even kijken of ik dat ergens online kan vinden.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Dat wordt nog niet in Nederland uitgezonden. Je zult het moeten pindakazen.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Het begin van aflevering 9 van seizoen 1 is echt briljant. 
Even kijken of ik dat ergens online kan vinden.
Lu2k
-
- 58 messages
- 17 votes
Briljante serie, ik kan helemaal dubbel liggen om scenes met Sheldon en Howard. Ook is het telkens maar weer lachen om de geniale scenes tussen Penny en Sheldon.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Nog steeds zo weinig fans van The Big Bang Theory?
Het is een hilarische comedy met supersterke dialogen.
Zeer lastig te ondertitelen lijkt me 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Ook een beetje de zelfde humor als Two and a half men of niet? aangezien het de zelfde regiseur is? ben het eerste seizoen aan het binnen halen.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Mwah, de opzet van de grappen is misschien vergelijkbaar, maar het niveau van dialogen ligt bij The Big bang Theory toch vele malen hoger.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Heb nu 6 afleveringen gezien.. de serie valt me niet tegen.. the nerds en het domme blondje zouje het bijna kunnen noemen
die combi zorgt vaak wel voor leuke momenten
Ik blijf Two And A Half Men beter vinden.. maar The Big Bang Theory is ook zeker wel kijkbaar 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Wat een geweldige eerste aflevering van seizoen 2!! Ik mocht niet lachen, omdat anders m'n dochtertje wakker zou worden, maar het kostte me erg veel moeite, wat is Sheldon toch ontzettend grappig en wat mag hij de schrijvers op z'n knieen danken dat hij zulk goed materiaal krijgt.
Lu2k
-
- 58 messages
- 17 votes
idd, weer een geweldige aflevering en weer sheldon die de show steelt, al is howard ook een briljant personage
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Vind opzich alle personages het wel goed doen.. heb ook de eerste afleveringen van seizoen 2 gekeken.. is een goed begin 
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Net de pilot gekeken, moest ff wennen maar kon het wel redelijk waarderen. Vooral de bijtende oneliners van Sheldon vind ik nu al leuk. Ben benieuwd naar de rest.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Gisteren was het een iets mindere aflevering, maar vooral Sheldon met z'n lachje wist de aflevering te redden.
Gisteren was HIMYM beter.
Lu2k
-
- 58 messages
- 17 votes
Leuke aflevering ja, wat is Howard toch een gaaf personage
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik ben toch meer fan van Sheldon, hij krijgt de beste tekst.
"I like George Lucas to disappoint me in the order he intended".
Of zoiets was het 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Sheldon had zo tshirt van de ontwikkeling van de mens.. van aap naar mens naar robot hahaha.. iemand een idee waar ikdat plaatje kanvinden? vond het echt humor 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
die idd jaa.. misschien ga ikdie wel kopen.. lol:P
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Wanneer komt de 10de aflevering eigenlijk?!
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
As maandag is er weer een aflevering in de VS
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Dan is er deze week geen aflevering geweest dan? deel 9 was vorige week.. tenminste ikhad die vorige week al
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Deze week is er inderdaad geen aflevering geweest.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
vreemd.. :O
Om nog even terug tekomen op aflevering 9.. lag helemaal in een deuk toen sheldon de perfecte stoel in de bioscoop ging uit zoeken..
je zag ook echt die mensen kijken van wat is dat voor een rare.. terwijl hij er heel serieus bij bleef kijken.. hahahaha
Lu2k
-
- 58 messages
- 17 votes
haha inderdaad, bij de scene kon je mij ook echt oprapen
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Sheldon is inderdaad briljant. Heel goede oneliners, maar de acteur doet ook fantastische dingen met z'n gezicht. Tics, etc.