- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Big Bang Theory
The Big Bang Theory
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Nu ik het einde heb gezien van de laatste aflevering kan ik al niet wachten op seizoen 5!
Vond ook de laatste afleveringen van het seizoen het beste, of leek dat alleen maar zo? 
They save the best for last? 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
De eerste 2 afleveringen van seizoen 5 waren weer erg leuk.
Internet kissing 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ja leuke start weer. Die internet kissing was wel het hoogtepunt ja, hilarisch 
Goto
-
- 1736 messages
- 0 votes
Ik vond de eerste twee afleveringen een beetje tegen vallen. Leuk om naar te kijken, maar ze behoren toch niet tot de beste van de serie. Internet kissing was nog wel geinig, al is het achteraf wel een wat makkelijke en flauwe grap. Ook baal ik er toch een beetje van, en niet alleen in deze serie, dat cliffhangers nooit echt grote consequenties blijken te hebben.
Nicholas123
-
- 292 messages
- 284 votes
Om nog maar eens in herhaling te vallen: Internet Kissing 
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2933 votes
Vond ze ook maar zo zo. Echter wat wel een leuke verassing was dat ik maar tot episode 19 van seizoen 4 had gezien. Aangezien de terugblik van S05E01 mij niet echt bekend voor kwam. Wel een leuke verassing, veel betere cliffhanger ook, vond het al zo random. 
Mja 10 bucks says dat Penny ooit ook nog met Sheldon gaat.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Vond de 1e 2 afleveringen erg grappig, ben blij dat het weer begonnen is. 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
The bugs only come here because you are the queen! 
Conversaties met Howard's moeder waren duidelijk het leukst, voor de rest niet zo bijzonder. Ergerde me vooral aan de lachband dit keer, vooral aan het begin van de episode. Sjongejonge, dat 'publiek' heeft een ongezond gevoel voor humor zeg.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Enorm matige aflevering zeg. De enige fun was het weekendje van Howard en Bernadette bij Howards moeder thuis.
De plotlijnen van Sheldon en Leonard waren totaal niet leuk. En Amy is meestal zwaar niet grappig, hoop echt dat ze weer eens vertrekt uit de serie. Bernadette vind ik weer wel leuk.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
En Amy is meestal zwaar niet grappig

Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Geen geweldige aflevering, maar ik vind Amy vaak wel grappig. Niet toen ze op de bank zat, maar zeker wel op het feest en daarna. Erg goed in stating the obvious en de lompe grappen die zo kurkdroog uit haar mond komen, ik mag dat wel.
Bernadette is gweldig. De Howard's Mum stem kennen we natuurlijk al een tijdje, maar hij blijft geweldig
.
Ach het blijft luchtig vermaak. Voor betere Komedie schakel ik wel over naar Community of Its Always Sunny in Philadelphia
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ze is een soortgelijke Sheldon. Twee is teveel.
Sowieso, het wordt tijd dat ze weer meer nerd gedrag gaan vertonen. Zo'n Howard met zijn Star Wars lightsaber, dat is leuk 
Nu gaat het veel te veel over relaties, liefde en meer van die dingen. Howard die gaat trouwen enzo, vreselijk.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Moet de aflevering nog zien, maar ik heb zomaar het idee dat Amy het einde van het seizoen niet haalt en in het ergste geval blijft ze uiterlijk tot het einde van het seizoen denk ik?
De makers hebben dit toch ook wel door zou je denken?
Zelf vind ik Amy niet echt storend, maar de serie kan heel goed zonder haar.
Trouwens, aan het einde van vorig seizoen( 1 van de laatste 4 afleveringen) zat wel een hilarisch stukje met Amy bedenk ik me net, heb echt wel hardop kunnen lachen om dat gekke aapje wat ze had 
filmofiel
-
- 200 messages
- 265 votes
Precies zoals een amerikaanse sitcom behoort te zijn, hilarisch en onzinnig leuk. Ik geniet dan ook erg van alle persoonlijkheden die worden weggezet. Verstand op nul, blik op oneindig en je bescheurt het van het lachen. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Wat een hilarisch leuke nieuwe aflevering 
Howard als doventaal tolk, haha ik lag in een deuk! Raj was ook briljant met zijn domme teksten die hij wilde gebruiken.
En gelukkig ook weer eens wat nerd gedrag in de eerste minuten. Dat mis ik toch soms wel bij de serie de laatste periode.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Leuke ep inderdaad, met Katie Leclerc uit Switched at Birth. Had een reveal verwacht dat ze kon liplezen, maar de golddigger angle was minder leuk. Daar is Katie veel te sympathiek voor.
Wel leuk om te zien dat de verhaallijn iets meer een rode draad krijgt, en zo te zien volgende week de terugkeer van Wil Wheaton.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Op facebook kondigde ze een dubbele aflevering aan voor afgelopen 13 Oktober, maar ik heb er maar 1 kunnen vinden? What's up with that?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Lijkt me gewoon een kwestie van double length en niet twee episodes.
dulcinea
-
- 923 messages
- 818 votes
Double lenght? Het was maar 1 ep van 20 minuten zoals altijd. Ik was ook ff in de war door Twitter, ik denk dat het ging om een herhaling van vorige week en dan daarna 1 nieuwe ep.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Er was maar 1 reguliere aflevering afgelopen donderdag in de US.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Lijkt me dan erg vreemd het als one hour episode te bestempelen maar veel die het niet snappen zie ik nu. Ik ben gelukkig nog niet zover.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Vreemd. De facebook pagina was er zo uitbundig over.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
De officiele twitteraccount van TBBT ook. Erg vreemd.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik had meer verwacht van de Wil Wheaton ep, maar de cameo van Brent Spiner was dan wel weer leuk. En ook Sheldon had weer eens de beste lines.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Bazinga punk, now we're even. 
Geniale aflevering, waarbij Sheldon een keer een wat andere rol speelt. Erg grappig.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Ik zapte net langs Veronica waar deze serie bezig was, ik zelf zie de serie altijd via het internet en het viel me daarom ook op dat het versneld lijkt te zijn op tv?
Waar is dat in hemelsnaam goed voor :S
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Amy, will you be my girlfriend? 
Haha geweldige aflevering zeg. Lekker nerdy en verder eindelijk wat karakterontwikkeling tussen Sheldon en Amy. Benieuwd hoe dit verder gaat haha, dat kunnen grappige momenten worden!
JaylaGrande
-
- 66 messages
- 139 votes
Bazinga punk, now we're even. 
Geniale aflevering, waarbij Sheldon een keer een wat andere rol speelt. Erg grappig.
Haha epic einde idd! Hoe hij er ook bij kijkt 
Outblasty
-
- 167 messages
- 779 votes
Vannacht alweer de 100e aflevering
! Een van mijn favoriete komedie's.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Aflevering 100 was zeker de moeite. Wel jammer van dat dagdroomelement op het einde, dat vind ik altijd een dikke sof. Maar het stukje daarna was wel weer de moeite, daar zul je de komende afleveringen wel meer over zien.
PS: Penny in die groene jurk