- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Big Bang Theory
The Big Bang Theory
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Leuke nieuwe aflevering in het ziekenhuis. Stuk leuker dan de aflevering van vorige week.
Nu nog 1 en dan zit het seizoen erop 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Werkelijk hilarische afsluiter van seizoen 4 waar wel veel gebeurde zeg!
Raj tijdelijk huisgenoot van Sheldon en Raj & Penny in bed beland haha 
Howard zijn ''toyboy'' probleem was ook hilarisch. Hopelijk is Priya nu wel opgepleurd want ik vind er maar weinig aan.
Heb nu al zin in seizoen 5! Helaas onderhand een half jaar wachten 
Geniale sitcom, met afstand de leukste van de laatste jaren (samen met Modern Family).
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Sterk, maar als je dit afzet tegen de afsluiter van Community, valt het in het niet natuurlijk. Moet zeggen dat dit seizoen ook wel sterkere afleveringen heeft gekend trouwens. Gebeurd veel, zo veel dat het makkelijk in 2 afleveringen had gekunt. Beetje afgeraffeld ofzo. Verder waren de grappen nu ook niet van hoog niveau. Kom op, die Star Trek referenties, wel erg makkelijk he. Mja het blijft sterk en het werd steeds sterker door Bernadette en AFF, fijne toevoegingen dat.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Mhow, vond de Star Trek opmerkingen tijdens de seks best grappig.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Leuke afsluiter van een tegenvallend seizoen. Vergeleken met de voorgaande seizoenen vond ik deze gewoon minder.
Aantal redenen:
- Pria is geen bal aan.
- We hebben Penny een paar afleveringen moeten missen.
- Wolowitz die verloofd is. Hoe hij achter vrouwen aan zat was altijd geniaal om naar te kijken en dat mis ik een beetje. Ook al is bernadette een leuk personage.
En het hele nerd-gehalte word voor mijn gevoel een beetje minder. Heb de comic book store weinig gezien dit seizoen en ik mis de dialogen over films, games, comics, etc etc.. Ze waren er wel maar minder..
Afsluitende aflevering bied hoop voor volgende seizoen. Pria nokt hem iig. 
Raj & Penny 
Goto
-
- 1736 messages
- 0 votes
Na een paar tegenvallende episodes een mooie afsluiting. Thank god dat Priya (hopelijk toch) weg gaat, weinig aan. Bernadette en Amy mogen het volgende seizoen ook wat minder aandacht krijgen.
Kan niet wachten op het volgende seizoen.
Raj en Penny 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Tijd dat de nerds weer meer nerds worden. Nu heeft bijna iedereen wel succes of succes gehad bij vrouwen. Dat past niet goed bij de reeks. Zeker Howard zou gewoon single moeten zijn.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Mwah, om in de woorden van Seth Green's Robot Chicken te spreken: What can I say, nerds are hot! Wel een imago dat erg opkomt. Dujsja
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Tijd dat de nerds weer meer nerds worden. Nu heeft bijna iedereen wel succes of succes gehad bij vrouwen. Dat past niet goed bij de reeks. Zeker Howard zou gewoon single moeten zijn.
Juist.
Alleen het liefdesleven van sheldon mag wel wat meer op gang komen want dat gaat volgens mij een hoop hilariteit opleveren 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Eens met Jari. Past niet echt in de serie,, vooral een Howard bvb.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Juist.
Alleen het liefdesleven van sheldon mag wel wat meer op gang komen want dat gaat volgens mij een hoop hilariteit opleveren
Haha ja, Amy mag wel blijven. Zou wel enorm grappig zijn als ze eens met Sheldon gaat daten. Ze zoende hem wel een paar weken terug als experiment 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Heb de laatste 4 afleveringen bewaard om vanavond te bekijken, en ben zeker blij dat ik nu ruim 80 minuten van deze serie kan kijken 
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Haha ja, Amy mag wel blijven. Zou wel enorm grappig zijn als ze eens met Sheldon gaat daten. Ze zoende hem wel een paar weken terug als experiment
En hij vond het wel 'interesting' 
Kanisz
-
- 152 messages
- 0 votes
Na een paar tegenvallende episodes een mooie afsluiting. Thank god dat Priya (hopelijk toch) weg gaat, weinig aan. Bernadette en Amy mogen het volgende seizoen ook wat minder aandacht krijgen.
Kan niet wachten op het volgende seizoen.
Raj en Penny
Hahaa, super leuke aflevering weer inderdaad
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Vond de laatste 4 afleveringen anders goed te doen, vooral dat rokende aapje werkte behoorlijk op me lachspieren 
Of Sheldon in het ziekenhuis is ook een heerlijke combinatie, laat seizoen 5 maar komen 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik heb net de eerste aflevering van seizoen 1 gezien en ik heb echt nog nooit zoveel gelachen bij een aflevering van een serie als bij deze aflevering. Ik dacht dat Modern Family niet overtroffen kon worden, maar zoals het er nu naar uit ziet gaat The Big Bang Theory een favoriet van me worden.
Vooral Sheldon vond ik geweldig! 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Hehe je hebt goede smaak. Modern Family en The Big Bang Theory vind ik met afstand de 2 meest geniale sitcoms (al is MF het niet echt) van de laatste jaren.
Als je Sheldon nu al leuk vind, wacht maar af dan. Hij wordt nog vele malen genialer 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Heb de eerste 4 afleveringen gezien en heb echt een aantal keren in een deuk gelegen. Geniale serie! Ben ook blij dat Kaley Cuoco het beter doet als in 8 Simple Rules. Was een beetje bang dat The Big Bang Theory daar op zou lijken en dat het vooral om Cuoco zou gaan in deze serie.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Eindelijk even de laatste 2 eps van seizoen 4 bekeken. Howard is echt de held in ep23 wanneer hij Bernadette de schuld geeft van z'n moeders hartaanval 
Ep24 is een leuke afsluiter met Raj en Penny, sowieso is Raj ook onderschat, iedereen heeft het altijd maar over Sheldon, maar Raj is ook echt hilarisch 
Volgende seizoen waarschijnlijk eindelijk Prya eruit, en dus meer Pennyyyy 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik ben nog niet klaar met seizoen 1, maar mijn broertje heeft vanavond even seizoen 2 en 3 bij me afgegooid, dus ik kan voorlopig weer even vooruit!
Ook erg fijn dat hij gewoon seizoenen heeft met NL ondertiteling (seizoen 1 van mij is zonder), dus kan manlief ook gezellig meekijken. 
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Zou Jim Parsons niet perfect zijn voor rol in een dramatische film? Ik zie hem een beetje als een Jim Carrey, die het ook goed deed in de serieuzere rollen.
miss_efron
-
- 195 messages
- 132 votes
Heb alle 3 seizoenen gezien nu nog even wachten tot ze in de winkel komt seizoen 4!
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Daarjuist de unaired pilot gezien. Leuk om de serie in zijn kinderschoenen te zien maar Kaley Cuoco is wel 10x beter dan degene die hier speelt. Ook heel het Sheldon personage is nog niet zo neurotisch en meer 'menselijker' (hij heeft sex gehad o.a.). Wel leuk om te zien dat de jokes met de light sabre enzo er al wel inzitten.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Als je nu de gewone pilot bekijkt voelt het ook allemaal een btje vreemd aan. Sheldon maakt grappen die ik nu niet helemaal meer bij hem vind passen en Penny is veel meer het stereotype dom blondje.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Daarjuist de unaired pilot gezien. Leuk om de serie in zijn kinderschoenen te zien maar Kaley Cuoco is wel 10x beter dan degene die hier speelt. Ook heel het Sheldon personage is nog niet zo neurotisch en meer 'menselijker' (hij heeft sex gehad o.a.). Wel leuk om te zien dat de jokes met de light sabre enzo er al wel inzitten.
Heb ik net ook bekeken en was inderdaad behoorlijk anders, ook dat liedje met als enige tekst science erin was best slecht 
Ook viel het me op dat Howard Wolowitz & Raj Koothrappali er nog niet in zaten, misschien zijn deze 2 personages er later nog wel in geschreven en hebben daarmee de andere vrouwelijke hoofdrol vervangen? 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
In het begin had men een wat andere serie voor ogen. Gelukkig is het geworden wat het nu is, tamelijk briljant. Ik vind het de leukste sitcom van de laatste jaren.
Goddank zitten Howard en Raj er nu wel in. De serie kan niet meer zonder hen.
Wilfred Genee
-
- 1173 messages
- 669 votes
Serie is me wat tegengevallen, zeker na mijn verwachtingen.
Normaal gesproken loop ik zo een serie van begin tot eind in één klap door maar dat is me totaal niet gelukt met TBBT (ook door andere bezigheden maar toch).
Pas ergens vanaf het midden van seizoen 2 begon ik er een beetje in te komen maar dat werd kort daarna alweer verpest door Bernadette en Amy. Bernadette is nog tot daaraan toe maar Amy irriteer ik me al aan sinds de eerste keer dat haar rotkop op beeld verscheen.
Voor de rest redelijke serie, grappen die vaak niet zo grappig zijn als ze volgens mij bedoeld zijn en daarnaast ook niet echt sterk qua verhaallijn.
Wel waardeer ik Raj, Sheldon en (vroegere) Howard zeer
.
miss_efron
-
- 195 messages
- 132 votes
Heb nogmaals seizoen 1 gezien! Ik lag echt in een deuk van lachen!
Een serie over 4 nerds en 1 beauty kan niet anders zijn dan hilarisch.Howard die denkt dat hij een echte vrouwenverslinder is Rajesh die alleen praat tegen vrouwen als hij dronken is Sheldon(De meest hilarische van de hele bende) zit de hele tijd te praten(non stop) over onbegrijpbare dingen en dan 1 normaal persoon Leonard.Hangt ook wel chemie in de lucht tussen Leonard en Penny(Kaley Cuoco; 8 simple rules)
Echt een geniale serie over nerds,beauty's en wetenschapshumor!
miss_efron
-
- 195 messages
- 132 votes
Seizoen 1,2 en 3 is al te koop seizoen 4 26 september heb net gelezen dat de serie nog 3 meerdere seizoenen krijgt dus totaal 7 seizoenen!
Dacht dat dit een serie was die het nog geen 3 seizoenen ging uithouden! super!!
Illum Sphere
-
- 538 messages
- 904 votes
Nu ik het einde heb gezien van de laatste aflevering kan ik al niet wachten op seizoen 5!