- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Big Bang Theory
The Big Bang Theory
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik ben blij dat TBBT zich weer herpakt heeft nu Community iets aan het verslappen is.
TBBT was nooit weggezakt. Ik vind bijna elke aflevering zeer de moeite waard. Seizoen 4 is ook bijzonder sterk.
Kanisz
-
- 152 messages
- 0 votes
Dat ben ik met je eens. Misschien was er een enkele aflevering die nèt iets minder sterk was, maar wat mij betreft blijt dit toch echt de grappigste sitcom!
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
TBBT was nooit weggezakt. Ik vind bijna elke aflevering zeer de moeite waard. Seizoen 4 is ook bijzonder sterk.
Oneens. Er zijn meerdere afleveringen geweest, vooral S3, waarin je zag dat het te veel op een Sheldon-show ging lijken, ook werden zijn opmerkingen richting Penny steeds gemener. Nu ze in S4 Sheldon flink teruggeschroefd hebben, is de serie weer stukken beter geworden.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Heb ik zelf nooit echt als negatief ervaren.
dulcinea
-
- 923 messages
- 818 votes
Zelfs een mindere aflevering van TBBT is nog altijd een pak grappiger dan elke andere goeie comedy, maar in dit seizoen zaten wel een paar afleveringen die naar TBBT normen dan iets minder waren voor mij. Kan moeilijk zeggen waaraan dat lag want voor mij kan er nooit genoeg Sheldon zijn, en ook de nieuwepersonages zoals Amy vind ik enorm geslaagd.
De aflevering van deze week zat er gewoon terug perfect op 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ben het wel eens met AHWA, vond het in S3 ook wel iets teveel worden tegen de ziel van de serie; Penny. Loop alweer achter met 4, even een inhaalslag maken van de week.
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Een paar keer gezien maar het leek mij te veel op de rest van de comedy shows op tv. Geen uitschieter en veelal dezelfde flauwe humor. Ik hou het wel bij HIMYM.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Best een aardige ep deze week, niet zo goed als vorige keer, maar Raj was toch wel weer erg goed op dreef.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Net ook even bekeken, heerlijke episode. Wat een leuke vriendengroep is het toch ook 
Raj 
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Raj
Verschrikkelijk personage. Duidelijk afgekeken van Fez uit That 70's show. Gewoon een beetje pijnlijk om te zien.
Desalniettemin een heerlijke komedie. Maar de serie moet het vooral hebben van Sheldon. Top personage en een fantastisch rol van Jim Parsons. Maar ook Kaley Cuoco mag er wezen.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Volgens mij is het vreemde buitenlander-personage toch al veel ouder dan Fez, hoor. Misschien Latka uit Taxi?
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Verschrikkelijk personage. Duidelijk afgekeken van Fez uit That 70's show. Gewoon een beetje pijnlijk om te zien.
Ik ken That 70's Show verder niet, dus weet niet waar je het over hebt 
Penny is ook cool ja, maar jammer dat ze de laatste episodes verder op de achtergrond zit.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Een paar keer gezien maar het leek mij te veel op de rest van de comedy shows op tv. Geen uitschieter en veelal dezelfde flauwe humor. Ik hou het wel bij HIMYM.
HIMYM is net zo flauw.
Kanisz
-
- 152 messages
- 0 votes
... en bevat veel meer 'moralistisch gezeur' van bijv. Ted of Marshal&Lily dan gewoon grappige dingen (Barney is daar verreweg het leukst)...
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Vond de nieuwe aflevering niet zo super.
Het hele nerd idee verdwijnt ook steeds meer. Leonard heeft een lekker ding als vriendin (Priya), Howard heeft een mooie meid, waarmee hij zelfs nu gaat trouwen en Sheldon heeft ook een soort van relatie.
Het kansloze loser concept is wat aan het wegvallen. Alleen Raj is nog een echte kansloze.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
... en bevat veel meer 'moralistisch gezeur' van bijv. Ted of Marshal&Lily dan gewoon grappige dingen (Barney is daar verreweg het leukst)...
Series zijn niet eens te vergelijken. HIMYM is meer zoals Friends. Het is een serie waarbij je het leven van een groep vrienden volgt, met alle emoties die daarbij horen. Het is wel verpakt met humor.
TBBT is gewoon een pure sitcom.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Vond de nieuwe aflevering niet zo super.
Het hele nerd idee verdwijnt ook steeds meer. Leonard heeft een lekker ding als vriendin (Priya), Howard heeft een mooie meid, waarmee hij zelfs nu gaat trouwen en Sheldon heeft ook een soort van relatie.
Het kansloze loser concept is wat aan het wegvallen. Alleen Raj is nog een echte kansloze.
Op zich waar. Maar in de manier van praten en doen blijven het natuurlijk grote nerds. Je zou alleen verwachten dat ze geen vriendin kunnen krijgen, maar dat lukt ze aardig. Overigens ga ik er vanuit dat een aantal relaties in de komende episodes op de klippen zullen lopen. Hoop het in elk geval en laat Penny dan maar weer op de voorgrond treden.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Op zich waar. Maar in de manier van praten en doen blijven het natuurlijk grote nerds. Je zou alleen verwachten dat ze geen vriendin kunnen krijgen, maar dat lukt ze aardig. Overigens ga ik er vanuit dat een aantal relaties in de komende episodes op de klippen zullen lopen. Hoop het in elk geval en laat Penny dan maar weer op de voorgrond treden.
Het blijven wel nerds, maar sociaal zijn ze nu wel redelijk succesvol. Is toch jammer. Ik vond juist een aflevering als die van vorige week met de gehackte WoW account echt grappig. Leonard is de meest sociale, zijn relatie met Penny was wel te doen, maar als uberkneus Howard zelfs een mooie vrouw krijgt, dan is dat voor de serie gewoon jammer. Zijn sneue pogingen bij vrouwen in de 1e 2 seizoenen vond ik veel leuker.
dulcinea
-
- 923 messages
- 818 votes
Bwa het stoort me niet dat de jongens nu relaties hebben, en laat ons eerlijk zijn van die vrouwen knap of niet is toch ook een beetje een hoek af. Ik hoop wel dat ze de relatie tussen Sheldon en Amy niet gaan veranderen en daarin echt wel trouw blijven aan z'n personage, als hij ineens een 'normale' relatie zou krijgen zou dat toch een stap te ver zijn voor mij.
Er zit voor de rest nog altijd genoeg nerd stuff in vind ik, maar idd die dingen blijven nog altijd een heel sterk punt in de serie en moeten ze zeker weten te behouden.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Eens met A&L, het nerdaspect begint te verdwijnen, maar ik denk dat ze wel moeten. Het zal ook een beetje de insteek van de serie zijn. Nerds die langzaam maar zeker dankzij hun buurmeisje (en haar kring) meer leren over de sociale kant van het leven. Daarom zijn de afleveringen waarin het enkel om Sheldons WoW-account gaat, extra leuk, omdat daar de kracht van de serie voor mij lag. Verhalen over relatieproblemen zijn wat dat betreft niet zo heel boeiend in TBBT, daarvoor kun je beter HIMYM kijken.
Kanisz
-
- 152 messages
- 0 votes
Toch vond ik het hele 'experiment' van Amy en Sheldon en het voorafgaande gesprek wel weer super grappig. En de opening van de aflevering is wat mij betreft nog nerdy genoeg 
FlyLo
-
- 1070 messages
- 745 votes
BBT was nooit écht goed of grappig maar dit seizoen zijn ze echt afgezakt naar een bedroevend niveau. De laatste paar afleveringen kijk ik nog uit maar het volgende seizoen laat ik gewoon aan me voorbij gaan.
dulcinea
-
- 923 messages
- 818 votes
Als je het al nooit echt grappig vond dan snap ik die mening wel, zelf vind ik het gewoon een van de grappigste reeksen die,ik ooit gezien heb. Wat ik niet zo snap, als je iets nooit echt goed hebt gevonden waarom blijf je dan toch meerdere seizoenen kijken? 
FlyLo
-
- 1070 messages
- 745 votes
Het was bij momenten (zeker in pakweg de eerste twee seizoenen) wel "gewoon" goed of "gewoon" grappig.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
TBBT heeft voor mij nu al 4 seizoenen een zeer constant hoog niveau met een hoge grapdichtheid. Kan me niet herinneren wanneer ik een aflevering voor het laatst echt niks vond.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Hehe, de nieuwe aflevering was weer erg grappig met Sheldon die door Priya overruled werd met zijn huisregels.
Ik kwam verder nog de test-pilotaflevering van het 1e seizoen tegen. Deze aflevering is nooit een officiele aflevering geworden. Er zijn ook wat dingen anders. Howard en Raj zijn er niet, Penny is er niet en de locatie is ook anders. En Sheldon heeft seks gehad 
Maar het is wel een geinige aflevering, maar ik vind het eindresultaat van wat het echt is geworden gelukkig wel veel leuker.
The Big Bang Theory #00x00 - Unaired Test Pilot • VideoSift: Online Video *Quality Control
Kanisz
-
- 152 messages
- 0 votes
Nieuwste aflevering was hilarisch inderdaad
Sheldon die met de dames meegaat... haha, briljant.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Tegenvallende nieuwe aflevering. Voor het eerst dit seizoen misschien wel...
Sheldons schaakverhaal was weinig aan en het gezamenlijke koppeletentje idem. Gelukkig was het nog wel met Raj lachen op het einde 
Kanisz
-
- 152 messages
- 0 votes
Dat ben ik met je eens, ik moest lang niet zoveel lachen als bij voorgaande afleveringen... Pria moet gewoon weer weg, die verhaallijn vind ik niet zo boeiend meer... De grotere rol van amy in de laatste afleveringen vind ik dan wel weer grappig. Vrouwelijke sheldon, 'bestie' van penny
hehe
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Pria is inderdaad vervelend. Door haar is Penny bijna niet meer betrokken bij de groep. De meeste delen met Penny zijn als Amy en Bernadette erbij zijn.