• 178.028 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.002 actors
  • 9.371.263 votes
Profile

The Big Bang Theory

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Jaja she's a pretty face, maar in Dollhouse was ze maar een wassen beeld. ook op momenten dat het niet moest.. Tis dat die serie zulke goeie andere personages had, Dushku kan eigenlijk gewoon niet acteren denk ik.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Oe gaat Dushku meedoen ja? Dan zet ik het geluid wel af en heb ik toch nog wat te genieten aan die serie.

Even serieus, jullie lachen toch niet net zo vaak als de lachmachines doen he? Dat is echt niet gezond bij deze serie. Volgens hun lachmachine is elke zin namelijk een grap en maar 1 % is daadwerkelijk leuk genoeg voor een glimlach. En kom niet weer aanzetten van die humor moet je leren, de snelheid van de conversaties moet je een beetje kunnen volgen etc. Het IS gewoon NIET grappig.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Hmm...dan kijk jij toch een andere serie. Niemand lacht in een sitcom zoveel als de lachband, maar in de laatste aflevering zaten toch wel een paar sterke oneliners.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ja, dat is dan puur andere humor hebben vrees ik. Maar ik vind een lachmachine inzetten op momenten dat er echt werkelijk NIKS te lachen valt zwaar ergerlijk. Dat kan 5 keer voorkomen of zo, maar niet 40 keer in een half uurtje. Laat het lekker aan een kijker over of iets grappig is of niet. En als ik iets leuk vindt lach ik toch zelf wel, heb ik die machine niet voor nodig.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ga er maar van uit dat die lachband eronder wordt gezet op momenten dat er wel degelijk iets te lachen valt. Die wordt er namelijk door de producenten onder gezet, dus het is wel degelijk grappig bedoeld. Als je het niet grappig vindt, is dat wat anders natuurlijk.

En als een hele zaal lacht, lach je algauw mee, ook al vind je het niet eens zo grappig. Dat effect heeft een massale lach wel op je.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ok, ik zit anders in elkaar. Ik ga niet lachen, omdat een lachmachine in wordt gezet. Ik lach, omdat iets grappig is. En als dit door producenten er onder wordt gezet, omdat ze hier puur zelf ook om hebben moeten lachen is het zeer ernstig gesteld met de Amerikaanse humor.

Married with Children was bijvoorbeeld toch met live publiek erbij?

Dan kon je echt de verschillende reacties horen als 1 van het gezin opkwam. Meestal moest ik daar ook gelijk lachen met het publiek.

Iedereen heeft natuurlijk verschillende humor, maar als TBBT echt wordt gezien als een half uur op je dijen kletsen, dan heb ik geen hoop meer voor humor in het algemeen.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik zeg niet dat ik lach als de lachband word opgezet, maar dat is wel het effect wat ze willen bereiken. Dat is gewoon de standaard bij vele sitcoms. Ik heb ooit in een Friends-special gezien dat er een andere publieksreactie onder werd gezet omdat het publiek anders te lang door een grap heen zou lachen, en je de volgende grap niet hoorde. Er wordt dus flink over nagedacht.

En als jij de oneliners van TBBT al niet goed vindt, dan snap ik niet wat je wel grappig vindt, want veel beters op sitcomgebied is de laatste jaren niet meer voorgekomen.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Dat is natuurlijk puur smaak he? Want als je goed leest zie je dat ik moest lachen om Married with Children. Die hele nerd-society heb ik ook helemaal niks mee. Het onderwerp van zo'n serie moet je natuurlijk wel liggen he? Denk dat daar de schoen wringt voor mij.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ja, het onderwep moet je wel een beetje interesseren. Alhoewel al die wetenschappelijke dingen te hoog gegrepen zijn voor mij, maar de nerddingen helaas niet

Toch vind ik deze serie qua dialogen creatiever dan ' a fat woman came into the shoe store today'. Maar goed.

John Frusciante

• 408 messages
  • 293 votes

Net de aflevering 'The Irish Pub Formulation' gezien. weer erg leuk, alleen jammer dat kaley cuoco er weer niet in mee deed. Weet iemand trouwens waarom ze de laatste twee afleveringen niet mee speelt? toch wel jammer.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Been gebroken ofzo toch, dat was t?

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

ik vond de laatste aflevering weer tegenvallen..

Ik mis penny denk ik.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Wanneer komt Dushku dan?

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Volgende week, airdate 4 november, aflevering 7.

plot van aflevering 7:

An FBI agent interviews everyone when Howard needs to obtain a security clearance. Sheldon is beside himself when Howard refuses to accept his apology.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Klinkt goed

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Gisteravond begonnen met de serie. 1e 3 eps gekeken. Best leuk hoor, maar ik moet er wel een beetje inkomen na dik 7 seizoenen Two and a half men

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

407 was best leuk, fijn om Penny weer terug te zien. Dushku heeft niet echt komisch talent, maar een fijne verschijning nonetheless.

Beffrey28

• 474 messages
  • 1343 votes

Ik had hier veel van verwacht omdat het van de makers van 2 1/2 men is, maar wat een domper. Totaal niet grappig en ik hoop dat ze snel weer een fatsoenlijke serie op 8 uur zetten...

Nicholas123

• 292 messages
  • 284 votes

Je moet wat hebben met die hele nerdcultuur om deze serie, en met name een personage als Sheldon, te kunnen waarderen. De sociale gestoordheid van Sheldon is geweldig, met name om dat het een uitvergroting en verzameling is van verschillende zeer herkenbare trekjes die veel mensen van dichtbij wel eens van dichtbij hebben meegemaakt. De neiging om alles terug te brengen tot wetenschap en pure logica. Het onvermogen om intuïtief te handelen of redeneren. De overtuiging intellectueel (en daarom gewoon in alles) superieur te zijn.

Uiteraard wordt dit hier uitvergroot en overdreven tot in het oneindige, maar dat maakt het alleen maar leuk. Iedereen die wel eens een exacte studie gevolgd heeft of veel met beta's optrekt kan in deze serie volgens mij wel iets herkennen. De meer clichématige geeky aspecten (stripboeken, slecht met vrouwen, games, fantasy, science-fiction etc.) zijn verder weinig nieuws maken het plaatje wel compleet.

Verder vind ik het tof om te zien hoe een tegenpool en mooie verschijning als Penny niet alleen eye-candy is maar ook voldoende eigen komisch talent beschikt en goed tegengas kan geven.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

What's the circumference of your areola?

Briljante ep, beter dan de bottle episode van Community.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

The Oceanic Six wrote:

Gisteravond begonnen met de serie. 1e 3 eps gekeken. Best leuk hoor, maar ik moet er wel een beetje inkomen na dik 7 seizoenen Two and a half men

15 dagen later kan ik al melden dat ik seizoen 2 er bijna al heb opzitten

Heerlijke serie zeg. De band tussen Penny en Lennard is leuk, het sociaal gestoorde gedrag van Sheldon is leuk (al moet de serie oppassen dat ze niet teveel overdrijven. Soms wordt dit wel heel erg aangedikt) en de 2 nerdvrienden van hen zijn ook leuk. Al is de grap dat onze Indiase vriend niet tegen vrouwen kan praten niet meer zo heel leuk. Howards kneuzenleven, zeker met zijn lompe moeder, is wel erg grappig

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Sterke aflevering weer. Vooral veel quotes,, die veel te lang zijn om ooit te onthouden. eentje die eruit sprong:

Howard over de band tussen Rash en Howards moeder: Atleast she stopped calling you slumdog millionaire!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Wtf is er met Penny's armen gebeurd? Veel te gespierd. Leidt verschrikkelijk af.

Mooie take trouwens met dat papier dat op Sheldon bleef hangen.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Geen aflevering deze week?

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Thanksgivings Day, niks draaide er.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik zit nu over de helft van seizoen 3, maar ik vind het dit seizoen wel jammer dat het nerd achtige wat minder is geworden. Leonard heeft een relatie met Penny, zelfs Howard heeft nu een vriendin...onze vriend uit India en zelfs Sheldon hebben vrouwelijke interesses....grappiger vond ik toch meer toen ze allemaal wat kanslozer waren. Zeker Howard moet geen vriendin hebben in de serie.
Moet wel zeggen dat ik Sheldon in het begin van deze serie wat irritant vond, maar dat ik zijn gedrag nu enorm waardeer. Echt heel sterk neergezet karakter zeg!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Die aflevering waar Sheldon een wetenschappelijke prijs won, maar geen speech durft te geven, behalve toen hij bezopen was

jamesstewart

• 2 messages
  • 0 votes

Erg vermakelijke serie. Vooral Sheldon doet het goed, vind Leonard de minste van alle karakters.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Zo, loop helemaal weer bij, inclusief de nieuwe aflevering van vandaag

Die was trouwens erg grappig met het vechten op de mat en met de '''vriendin'' van Sheldon.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.