- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Big Bang Theory
The Big Bang Theory
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Best een leuke ep. Iedereen ook 'lupus' zien staan op dat bord achter Sheldon 
It's never lupus.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Penny in een Wonder Woman outfit

Sowieso, briljante aflevering. Heb me echt kapot gelachen. Raj als Aqua Man, Sheldon als Flash (hilarisch einde van de aflevering trouwens!) en ook mooie emotie tussen Penny en Leonard. Gek, toen ze een stel waren vond ik de serie minder worden maar nu ze uit elkaar zijn zou ik het wel leuk vinden als ze weer een stel zouden zijn.

Jammer alleen dat ze toch ook die pruik nog opzette. Blond was ze nog leuker 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Benieuwd!!!!!!! Nu hopen dat ik thuiskom vanavond.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Ziet er appetijtelijk uit idd 
Vanavond eens in HD bewonderen 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Wat een briljante ep! Beste van het seizoen, beste sinds seizoen twee. Zelden nog zo kunnen lachen om de oude vertrouwde, maar toch net weer even iets andere grappen. Heerlijk.
Twee nieuwe klopgrappen 
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Aflevering 11 was weer hilarisch, inderdaad 1 van de betere van dit seizoen.
Het vriendje van Penny is een leuke toevoeging op de cast 
aankomende week geen aflevering, 6 januari weer.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Sinds dinsdag alle afleveringen tot nu toe gecannonballed.
Dat zegt wel genoeg, lijkt me.
Oh, en Kaley Cuoco is een schatje.
eppo349
-
- 874 messages
- 4063 votes
Alle afleveringen tot/met aflevering 11 van seizoen 4 gezien. Genialen serie met Jim Parsons in de rol van Sheldon voorop. Fantastisch zoals hij die enorm lap met tekst zo droog uit z'n strot krijgt. Die gasten moeten zich geweldig vermaken op de set.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Ik vond aflevering 12 dan weer ietsje minder.
Het ontbrak een beetje aan originele grappen.
dulcinea
-
- 923 messages
- 818 votes
Deze week gelezen dat TBBT al verzekerd is van nog 3 seizoenen! 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Bron?
Verder ook prima, zit nog genoeg rek in deze leuke serie. Alhoewel het nerd gedrag misschien wel herhaling kan gaan worden voor kijkers..
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
3 seizoenen word misschien wat veel. Hoop niet dat de serie voor zn eigen dood tekent
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Ik vind het goed nieuws al vraag ik me af hoeveel verhaal-arc de personages nog over hebben.
Ze zijn allemaal al eind 20. Gelukkig kunnen ze een hoop inspiratie halen uit de hedendaagse ontwikkelingen, nerd-culture en andere hypes.
Maar we gaan het zien ik blijf het trouw volgen. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Hilarische nieuwe aflevering met de road trip 
Dat slaapgebeuren was erg grappig, net als de autorit.
Wat een heerlijke serie blijft TBBT toch zeg.
Goto
-
- 1736 messages
- 0 votes
Heb nu alle afleveringen gezien en mag mezelf toch ook wel een fan noemen. Seizoen 4 hoeft tot nog toe niet onder te doen voor de eerste drie. Wel lijken me drie seizoenen een beetje teveel van het goede. Qua leeftijd hadden de personages toch inderdaad al in een nieuw stadium in hun leven moeten betreden.
Maar ook ik blijf het wel kijken. Hoop alleen niet dat ze er nu nog meer personages instoppen. Amy en Bernadette zijn meer dan zat en ook hen hoef ik niet in iedere aflevering te zien.
Kanisz
-
- 152 messages
- 0 votes
Hilarische nieuwe aflevering met de road trip 
Dat slaapgebeuren was erg grappig, net als de autorit.
Wat een heerlijke serie blijft TBBT toch zeg.
Ik heb ook echt genoten van deze aflevering. Echt briljant, vergeet ook die scene tijdens de conferentie niet
hehe...
Wat mij betreft de leukste sitcom.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Gister nog de nieuwe TBBT gekeken. Was helemaal vergeten dat er vrijdag een nieuwe uit was gekomen. Dacht dat die serie ook pas deze week weer begint, net als Two and a half men en How i met your mother na enkele weken pauze.
Was weer bijzonder grappig zeg! Wat haalt deze serie toch een enorm hoog niveau, zelfs na bijna 4 complete seizoenen. Hilarisch hoe Sheldon een gastcollege gaf en hoe Raj erotische dromen over Bernadette had 
Improvisatielessen tussen Sheldon en Penny waren ook schitterend.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik vond hem ook best aardig, alleen ik vind het jammer dat Sheldon op elke opmerking van Penny moet springen. Daardoor lijkt Penny meer een aangever te zijn dan een volwaardig personage. Bijna elke opmerking die zij maakt wordt door Sheldon met een oneliner afgemaakt.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Pfoe, ook hier weer achter op geraakt. En big time ook. Ook maar eens inhalen als ik er tijd voor heb
.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik vond hem ook best aardig, alleen ik vind het jammer dat Sheldon op elke opmerking van Penny moet springen. Daardoor lijkt Penny meer een aangever te zijn dan een volwaardig personage. Bijna elke opmerking die zij maakt wordt door Sheldon met een oneliner afgemaakt.
Sheldon is natuurlijk de ster van de serie. Penny is inderdaad gewoon een aangever, maar dat werkt toch prima? Zo boeiend is Penny verder niet, maar in die rol is ze wel grappig.
Dat vingergebaar ook van Sheldon bij zijn tekst ''you are an actrice'' 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Toegegeven, Sheldon is de leukste, maar je merkte in seizoen 3 wel dat een Sheldon-show niet zo goed werkt. Voor mij is Sheldon op z'n best als ie niet te veel gebruikt wordt. De beste afleveringen zijn de eps waarin iedereen bij elkaar is en dat er dan met oneliners gestrooid wordt. Ik zie alleen Penny niet graag gepest worden 
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Sheldon: I´m sorry, so eventually the zombies are going to attack the rehab facility where Sandra Bullock is? 
FlyLo
-
- 1070 messages
- 745 votes
Gelukkig weer eens een goede aflevering deze week. Niet in het minst dankzij Jessica Walter 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Toevallig net de nieuwste aflevering gekeken. Was weer erg grappig met Leonard als gigolo 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ik ben bijna aan het einde van het 2e seizoen. Leuke serie tot nu toe met Sheldon als leukst. Moet zeggen dat ik meestal wel wordt afgeleid door Penny, wat een lekker ding is dat en de perfecte girl-next-door
De smoel van Leonard is onbetaalbaar en Howard doet me sterk denken aan een oud collega, qua uiterlijk en gedrag 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Gister seizoen 1 afgemaakt, wel leuk. Best benieuwd naar seizoen 2, hoewel ik hier lees dat Sheldon steeds meer de overhand zal nemen? Vind 'm nu al te aanwezig.. alleen erg funny samen met Penny. En dat is ook meteen de grootste troef; Penny
Cuoco weet perfect met de rol om te springen, by far het grappigste personage in de serie.
Kan me hier voor 't eerst goed hard irriteren aan de lach-tape, rot toch op...bepaal zelf wel wanneer iets grappig is. Daarnaast wordt het op momenten gedaan waarvan ik denk, dat kun je überhaupt nauwelijks grappig vinden 
Seizoen 2 binnenkort maar eens proberen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Haha, ik vond Sheldon ook wat vervelend in het begin omdat hij zo aanwezig was, maar dit went snel en later wil je eigenlijk niet anders. Sheldon is erg leuk in de dialoog met de vrienden of Penny.
En de lachtape, ach. Ik stoor me er niet aan. Dit heeft elke sitcom tegenwoordig iets te nadrukkelijk.
Ik las ook dat deze serie deze week op RTL begint. Dus voor de liefhebbers...
Of liep dit al op tv?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dit liep al op tv
.
Lachtapes vind ik erbij horen, ik merk het niet eens meer.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Tuurlijk hoort het er in principe een beetje bij, maar echt zo over-used en misplaatst als hier
Argh.
Heb liever Scrubs, mag ik zelf het lachen verzorgen
.