- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Big Bang Theory
The Big Bang Theory
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
One Ring to rule them all...
Een ring zorgt voor een hilarische aflevering, met vooral de quote van Raj over de stripclub als hoogtepunt.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
heb weer in een deuk gelegen gisteravond.
Sheldon's droom 
zie nu op imdb dat er sowieso nog een aflevering 18 & 19 komen. Volgende maand pas..
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Volgens Epguides komt 318 op 22 maart. Jammer dat er weer zo veel tijd tussen moet zitten, maar soit. Heb ik weer wat tijd om andere dingen te kijken.
FlyLo
-
- 1070 messages
- 745 votes
Geweldige aflevering deze week met een zatte Sheldon. De beste aflevering van het seizoen tot nu toe
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Op zich wel aardig, maar ben het ook wel eens dat het on-Sheldon was. Hij zou veel 'slimmere grappen' moeten maken als hij dronken is. Maar goed, het was zeker leuk.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Jammer. Had meer van de terugkeer van Wil Wheaton verwacht. Toch weer een hele reeks hilarische oneliners.
Revolt
-
- 1385 messages
- 374 votes
Deze serie volg ik al een tijdje, ik vind het prachtig
Laatste tijd (seizoen 3 aflevering 10) ietsjes minder als daarvoor, maar het script, de interactie tussen de hoofdpersonen en de constante grappen-regen zorgt voor een geweldige komedie-serie. Een van de beste in zijn genre, mede dankzij het geniale acteerwerk van Sheldon.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Nu weten we dus hoe de lift kapot is gegaan. Leuke flashbackafleveringen met geweldige oneliners en leuke visuele grapjes, die kleding van Raj bijvoorbeeld. Hilarious.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Briljante finale. Elke oneliner was raak. Leuk om Blossom te zien , past hier wel bij .
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Zag net toevallig een afbeelding op een webshop met Kaley Cuoco, 1 van m'n favootjes. Wist niet dat ze hier in speelde, ga 't maar eens proberen op te zoeken 
bazinga
-
- 2 messages
- 5 votes
Echt een goede serie!Ik heb net in 2 dagen seizoen 1 en 2 gekeken en ben nu seizoen 3 aan t binnenhalen.
Ik vind ze allemaal wel iets hebben,maar die sheldon springt er echt uit,vooral samen met penny.
Kanisz
-
- 152 messages
- 0 votes
Nou, nog ruim een maand (23 september) tot seizoen 4 begint
Heb er nu al weer zin in... Geweldige sitcom dit...
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Seizoen 1 alweer een tijdje achter de rug, nog niet verder gegaan ondanks het feit dat het een heerlijke serie is. Ben nog net wat meer weg van Office US, dus die eerst maar eens helemaal afkijken
.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Nou, nog ruim een maand (23 september) tot seizoen 4 begint
Heb er nu al weer zin in... Geweldige sitcom dit...
Begint die dan al?? 
Ik zag laatst een interview met een van de acteurs en die zei dat ze een paar maanden vooruit springen in de tijd met seizoen 4.
Ben vooral benieuwd hoe het verder gaat met de date van sheldon 
Kanisz
-
- 152 messages
- 0 votes
jep, die begint al weer
Haha, inderdaad, dat einde van seizoen 3 was geniaal 
voor alle series kan je t checken op epguides.com/
movierobert
-
- 168 messages
- 1830 votes
Voor mij is deze serie helemaal nieuw ben laaste week aan het kijken op Veronica, erg vermakelijke serie. Alleen two and a half men blijft toch mijn favoriet 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
two and a half men blijft ook mijn favoriet maar big bang theory kan ook zeer verslavend werken 
Valt het jullie ook op dat de serie ieder seizoen sterker lijkt te worden? het 2de seizoen was bijvoorbeeld al een stuk grappiger dan het eerste seizoen, dit vind ik bij two and a half men juist weer het omgekeerde.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Pff nee deze sitcom ga ik niet lang trekken. Het is eigenlijk gewoon niet grappig. Dat is ook het rotte aan die lachmachines. Dan is het nog erger dat je moet denken "hmz was dat een grap?". Nee dit was de laatste aflevering die ik heb gekeken.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Kan natuurlijk al begrijp ik dat niet echt. Nooit zo geniaal geschreven sitcom gezien als deze.
Kanisz
-
- 152 messages
- 0 votes
Ik kan me voorstellen dat je het soort humor leuk moet vinden. Veel van de grappen worden ook pas echt grappig als je enigszins snapt waar ze naar refereren etc. Ik vind het zelf wel ongeveer de leukste sitcom die ik ken 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ja, als de vele pop culture references je ontgaan, dan mis je al snel het briljante aan deze serie. En je moet houden van fast paced dialogue.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Community komt er wat dat betreft toch wel dichtbij hoor. En zij hebben ook nog eens Betty White in seizoen 2
En qua snelle dialogen valt dit nog wel mee. Je moet de jongens van It's Always Sunny in Philadelphia eens bezig zien als ze met z'n vieren door elkaar aan het praten te zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Community op de lijst, ik vind vooral de fast-paced dialogue in Sports Night erg briljant.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Sports Night

Sorkin is de man. Gauw West Wing kijken dan 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Nou Roel, zeg het maar. FNL of TWW eerst?
.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Sorkin. Entourage. AHWA. Kan ik TWW nog opzij schuiven?