- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Big Bang Theory
The Big Bang Theory
dulcinea
-
- 923 messages
- 818 votes
Door die winterbreak in Amerika zijn we in de kerstvakantie nog ns begonnen met een Big Bang Theory marathon, daardoor heb ik seizoen 1 en 2 nu al 3 keer gezien op een jaar tijd ofzo, ongelooflijk dat die serie me gewoon blijft boeien!
Tomekuuu
-
- 3 messages
- 131 votes
Haha echt geweldig deze serie 
Ik heb ze nog maar net ontdekt maar ik ben een fan denk ik 
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Geloof me, de afleveringen worden echt nog beter. Vooral die met het halloween feestje of iets in die trend is fantastisch (ik denk dat dat één van de eerste is)
de aflevering van het Halloweenfeestje is vanavond, ben dus benieuwd 
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Het was inderdaad een fantastische aflevering !
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Sheldon als doppler effect, het blijft fantastisch 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Vanavond ook maar weer door met TBT. Kracht van de serie zit 'm in de inetractie tussen Penny en Sheldon. Geniaal gewoon.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Sheldon en geheimen bewaren ..
.
I'm constitutionally incapable. That's why i was refused clearance for a very prestigious government research fellowship at a secret military supercollider located beneath a fake agricultural station 12.5 miles southeast of Traverse City, Michigan.
.
Net begonnen aan het tweede seizoen en wat is dit toch een geweldige serie. Fast paced dialogues en heerlijke pop culture references. Ongekend. Geniaal geschreven en geniaal vertolkt door Jim Parsons als Sheldon. Heerlijke interactie weer tussen Sheldon en Penny
.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Wacht maar tot je die kerstaflevering ziet, Naomi! 
Denk dat ik ze binnenkort ook maar weer eens allemaal ga kijken.
Penny en Sheldon krijgen in seizoen 3 ook steeds meer scenes samen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik be nbenieuwd. Helaas dringt BBT HIMYM even weg uit mijn prioritylist en ga even een inhaalslag maken zodat ik straks gewoon de swerie per episode kan gaan volgen. Waar zijn ze nu bij S3? Episode 12 ofzo?
Meer Penny Sheldon screentime? Geweldig.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ja, aankomende maandag gaan ze in Amerika verder met 312, en tot die aflevering blijft het niveau echt hoogstaand, terwijl het bij HIMYM nog steeds hit en miss is.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Bij 313 ben ik bij met de serie denk ik. Kijkt enorm lekker weg. Ook de Age of Conan addictie van Penny was leuk
.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Gister 207 tot 212 gezien en ook weer erg leuke episodes. Enorm constant niveau deze serie waarbij ik bij veel comedyseries een hit or missg evoel heb, is dat hier totaal niet aan de orde.
Kracht zit hem natuurlijk in de geweldige mimiek, expressies en de uitspraak van Parsons. Ook de net niet romance tussen Leonard en penny vind ik een erg aangename add-on, wat soms toch wel hartverwarmende scenes oplevert. Al is het maar voor heel even, het zijn wel momenten om te koesteren en toch wel een X-Factor voor BBT.
The Panty Piñata Polarization was erg leuk, de three strike battle tussen Sheldon en Penny was hilarisch, en heb ook best vaak moeten lachen om Penny. Tuurlijk is het vooral Parsons die de show steelt maar ik vind Cuoco ook erg grappig. Priceless expressions. Ze doet meer dan alleen bloedmooi zijn. Leonard zorgt ook voor een fijne balans, niet echt geweldig leuk maar wel een personage die je gewoon het beste toewenst en dat is wel een impuls voor een gevoel van betrokkenheid. Ik denk dat dit misschien wel mijn favoriete episode is tot nu toe.
The Bath Item Gift Hypothesis ook weer een erg leuke episode. Sheldon is weer geweldig als hij kerstinkopen gaat doen. Ook weer wat progressie tussen Penny en Leonard en een fijne uitbarsting van Leonard, wat dan toch weer zorgt voor een Penny/Leonard moment. Die reactie van Sheldon door zijn cadeau is legendary, erg grappig ook. Ook deze hoort samen met bovenstaande episode tot mijn favorieten.
Waren alle 6 goed gister, wil derest niet laten ondersneeuwen maar deze waren wel van uitzonderlijk niveau.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Inmiddels het tweede seizoen afgekeken en kan nu wel concluderen dat dit toch wel de beste volbloed comedy is die ik ooit zag. Geniaal geschreven. Inventieve en pijlsnelle dialogen, de heerlijke interactie tussen Penny en Sheldon, het gedraai van Penny en Leonard en natuurlijk de hele leuke popculture references.
Ook de tweede helft van het tweede seizoen was weer enorm sterk. Ook nog ode aan Howard en Raj, ook die hebben soms wel erg leuke momenten. Gewoon een hele fijne comedyserie, die zijn momenten effectief kiest om 'serieus' te zijn. Daarmee link ik gelijk naar de finale, erg mooie aflevering ook. Penny is overigens ook wel een zeer sympathiek personage, easy to love. Vaak ondoorgrondbaar maar af en toe van die mooie momenten als ze haar 'guard' laat zakken. Ook grotendeels te danken aan Cuoco.
De eerste helft van seizoen 3 heb ik ook nog liggen en dan zal ik deze serie episode per episode volgen.
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Vanavond zijn aflevering 5 en 6 aan de beurt, ik kijk er al naar uit !
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
312 was wederom briljant en uiteraard wederom dankzij Sheldon en Raj, toch wel verreweg de twee leukste personages in BBT.
En ik smolt in HIMYM al voor Danica McKellar en in BBT ook weer...
Hulk Sad!
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
313 kende een wat silly plot, maar stond bol van de geslaagde grappen. En wederom weten ze een leuke draai te geven aan het kloppen van Sheldon. Dat blijft gewoon leuk.
FlyLo
-
- 1070 messages
- 745 votes
Ik vond de laatste twee afleveringen terug iets minder.
dulcinea
-
- 923 messages
- 818 votes
Gisteren ook weer blijven plakken toen het op tv was maar idd, niet direct m'n favoriete afleveringen maar er zaten wel kleine goeie stukjes in. Blijven kijken, het wordt veel beter! 
FlyLo
-
- 1070 messages
- 745 votes
Ik heb het gewoon over seizoen 3 hoor 
Sinds de winterstop vind ik het wat minder dan voorheen
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Dat was wel melig ja. 
Ook het kloppen was weer erg freaky. T zal je maar gebeuren, ik zou zo'n persoon echt me kamer uit trappen op zo'n moment.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Ook het kloppen was weer erg freaky.
Was een erg leuk stukje! haha.. en na dat penny schrok toch nog even die derde keer kloppen, zoals hij altijd doet 
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Lag deze week weer half op de grond bij het zien van Sheldon's zangtechnieken hahaha
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ja, dat keelzingen was toch wel het hoogtepunt van de aflevering. Vond hem deze week minder leuk dan andere weken, deze week heeft HIMYM de betere aflevering.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
312 was wederom briljant en uiteraard wederom dankzij Sheldon en Raj, toch wel verreweg de twee leukste personages in BBT.
En ik smolt in HIMYM al voor Danica McKellar en in BBT ook weer...
Hulk Sad!
topaflevering! 
hulk sad idd en we scored, i'm the wingmen!
ook die met de ballenbak was leuk 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Eindelijk weer terug. Hilarische aflevering met een leuk gastrolletje van Stan Lee. Die moest uiteraard een keer voorbij komen. Ook het muziekshirt van Raj, alhoewel een makkelijk plotdevice, zorgde toch voor hilarische momenten.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Vond het muziekshirt wel een beetje te flauw, niet echt geslaagd als je het mij vraagt
Rest van de aflevering was wel leuk
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik moest er juist wel om lachen. Eerst de Imperial March, daarna het Law en Order deuntje. Leuk voor een aflevering,m aar ze moeten het niet elke keer gaan gebruiken. Raj moet nu van z´n belemmering af, dan kan dat personage veel meer ruimte krijgen.