- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Californication
Californication
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Sasha returns in episode 8 van seizoen 4! En ook als zombiekiller ziet ze er smakelijk uit. Verder geen superaflevering, maar dat Hank het met de moeder van heeft gedaan zie je ver van tevoren al aan komen.
Dat zag je al in het voorstukje na episode 7 overduidelijk
Ga hem zometeen maar is kijken.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Maakt niet uit, ik download toevallig wel die episodes waarin je een vooruitblik ziet na elke aflevering.
Vond ep. 8 wel weer vermakelijk hoor. Runkle die weer een fantastische fuck heeft, Marcy die zwanger blijkt te zijn, Moody die het met een Supermilf doet(hete moeder van een nog hetere dochter) en die grappen met die glazen alcohol vond ik ook erg geslaagd.
En last but not least, Timlin(Sasha) is echt superheet in een strak politie uniform.
Vooruitblik op volgende episode leek ook wel interessant. Vooral die laatste paar seconden, er gaat wat gebeuren in de volgende episode. Ik zeg niet wat ik vermoed, maar het heeft met dochterlief te maken denk ik.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Daddy doesn't want me fucking the slaves
Ik vraag me af wat Evan Handler denkt als hij leest wat Kapinos allemaal voor hem in petto heeft. Anyway, weer een hoop knappe dames in deze aflevering, die moeder van Sasha Binghamwas misschien nog wel knapper dan de dochter zelf. En die makelaar
.
Ik denk dat Becca een auto-ongeluk krijgt, want er zal toch iets moeten gebeuren om ze wakker te schudden.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Door vakantie een paar weken gemist van een aantal series. Californication vandaag bijgewerkt. Ep. 5,6, 7 waren ronduit slecht en flauw. Na de steengoede eerste twee eps. had ik heel veel verwachtingen voor dit seizoen, maar Californication gaat helaas toch verder met de lijn uit seizoen 3. Teveel bizarheid om het bizarre, geen evenwichtig verhaal en vaak ronduit flauw. Dialogen in veel gevallen (niet altijd) ook een stuk minder dan in eerste twee seizoenen. Echt zonde, zit zoveel potentie in deze serie. Ep. 8 was dan wel weer een stuk aangenamer, al had dat hele moeder/dochter gebeuren van mij niet gehoeven.
Zag gisteren ook nog het einde van ep. 4.03 op CC. Weet iemand van wie dat liedje is en hoe het heet?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
The Soundtrack of Our Lives - Second Life Replay
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Daddy doesn't want me fucking the slaves
Ik vraag me af wat Evan Handler denkt als hij leest wat Kapinos allemaal voor hem in petto heeft. Anyway, weer een hoop knappe dames in deze aflevering, die moeder van Sasha Binghamwas misschien nog wel knapper dan de dochter zelf. En die makelaar
.Ik denk dat Becca een auto-ongeluk krijgt, want er zal toch iets moeten gebeuren om ze wakker te schudden.
In het voorstukje op de volgende episode hoorde ik iets over dosis als ik het goed verstond. Ik denk eerder een overdosis drugs dus.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
@ AHWA: Ik kan me voor het seizoen begon ook nog een still herinneren van Hank en een lint en een bange Karen ofzo?
Zo'n aflevering zit er inderdaad aan te komen, wat precies is nog niet duidelijk.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
@ NW: 
Niet de eerste keer dat ik 'dank u' zeg voor het betere opspeurwerk!
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Okay, volgende hersenbreker voor NW: Dat deuntje richting het einde van aflevering 4.01 waarin Hank droomt over de reactie van Becca (molt laptop) en Karen (smijt boek).
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Bedoelde van, ben je nu al bij seizoen 4?
Heb je snel gedaan hehe.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ow haha
. Nee hoor, zit nog maar bij ep 7 van S1. Straks aan Remember the Daze dus slijt ik mijn vrije tijd weer niet aan Cali. Al verwacht ik morgen wel weer wat te kijken.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Hehe, Amber Heard kijken zeker. Leuk tussendoor filmpje is dat 
Brooklyn
-
- 1144 messages
- 1402 votes
Verschrikkelijk slechte aflevering, het gaat helemaal nergens naartoe dit
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Ik ben zover
:
Hammock - Andalusia

AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
409 was helaas pure filler. Weinig nieuws gezien. Wel benieuwd naar komende aflevering, aangezien Bill in de preview zat.
Archaon
-
- 70 messages
- 0 votes
Ik begin me steeds meer te ergeren aan de dochter van Hank (die zelf ook op een gegeven moment ergelijk begint te worden). Het is niet eens zo dat ik haar puberale gedrag verafschuw of wat dan ook maar ze heeft zo'n zeurderige manier van stemgebruik. Echt enorm irritant. Ze praat elke keer met exact dezelfde intonatie echt vre-se-lijk.
Eigenlijk zijn series als deze veel leuker als je gewoon achter elkaar alle afleveringen kan zien want het telkens wachten op een nieuwe aflevering (waar vaak ook nog eens vrij weinig tot niks gebeurt) begint me behoorlijk de keel uit te hangen. Zal de rest van dit seizoen dus pas kijken wanneer het klaar is maar het blijft lastig want je bent toch benieuwd wat er gaat gebeuren. Vind dit seizoen tot nu overigens het minst.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
[quote]Archaon wrote:
Ik begin me steeds meer te ergeren aan de dochter van Hank (die zelf ook op een gegeven moment ergelijk begint te worden). Het is niet eens zo dat ik haar puberale gedrag verafschuw of wat dan ook maar ze heeft zo'n zeurderige manier van stemgebruik. Echt enorm irritant. Ze praat elke keer met exact dezelfde intonatie echt vre-se-lijk.
quote]
Ben ik het helemaal mee eens.
Delta65
-
- 117 messages
- 252 votes
Het zingen van Becca is het meest irritante geluid wat ik ooit heb gehoord...
Verder is het een prima serie.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Goh ik vond het juist een heerlijke aflevering. Eindelijk weer eens wat van die oude familie-momenten. Wat mij betreft zijn de afleveringen waarin de hoofdrollen gewoon lekker om een tafel zitten te ouwehoeren vaak het beste.
Fortune
-
- 4314 messages
- 2772 votes
Vond het ook een geslaagde aflevering. Gebeurd niet heel veel spectaculairs in maar dat hoeft natuurlijk ook niet altijd.
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Totaal niet mee eens, ik vind Becca een leuk personage. Haar droge redeneringen houden Moody meteen een beetje in het gareel
Archaon
-
- 70 messages
- 0 votes
Haar droge redeneringen vind ik vaak veel te overdreven 'volwassen'. Ze praat alsof ze alles al eens heeft gezien/meegemaakt (bij wijze van spreken) en dan ook nog eens met zo'n constant zeurderige toon. Maar goed, daar zijn dus ook liefhebbers van. 
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
4.10 was erg sterk. Meest gefilmd op 1 lokatie, maar sterk gebruik van flashbacks met een rauw kleurenfilter, heel mooi sfeertje. De ene rake oneliner na de ander en Runkle die zijn mond meermaals voorbij praat. Hilarisch.
It happend to be a squirter.....oh I'm sorry, I mean eh, female ejaculator, like female ejaculation, you know. Dat gezicht er ook bij 
Fortune
-
- 4314 messages
- 2772 votes
Opzich wel een aardige aflevering maar had er meer van verwacht.
Runkel is grappig en die flashbacks zijn ook wel leuk.
Aapje81
-
- 2227 messages
- 5186 votes
Vond aflevering 4 niet geweldig. Als Californication probeert te shockeren dan komt het niet uit de verf. Aflevering 405 beviel me echter een stuk beter. Als ze zich beperke tot de hoofdverhaallijn dan is de serie op zijn sterkst. Ik blijf er voorlopig bij dat ik dit seizoen in ieder geval een stuk sterker vind dan het derde.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
4.10 weer een prima aflevering. Leuk om Bill weer terug te zien Ik vraag me af of Kapinos vier jaar geleden hier al mee speelde toen hij de eerste ontmoeting met Mia schreef, of dat dit gewoon een soort retcon is.
We zullen zien, de preview van volgende week zag er ook weer goed uit. Gugino