• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.372.109 votes
Profile

Californication

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Ben een paar weken geleden helemaal opnieuw begonnen. Vanaf de (aller)1e aflevering tot de laatse aflevering van seizoen 3 alles voor de 2e keer gezien, uiteraard ter voorbereiding op seizoen 4. Met een goed glas (oké, aantal glazen...) whiskey, een sigaret en (wederom) veel bewondering, naar de 1e aflevering van seizoen 4 zitten kijken, ge-wel-dig! Hank Moody is toch echt een idool. Op naar de volgende afleveringen, dit kan alleen maar goed zijn!

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Nieuwe aflevering bevoiel me weer uitstekend. Charlie met zn ongelukje was geweldig. hank en zn Advocaat zorgt ook voor heel wat leuke scenes en quotes. Zag dat in volgende aflevering Rob Lowe weer terugkomt, nu al zin in.

Inderdaad weer een lekkere aflevering met een verrassend einde.. Benieuwd hoe het volgende week verder gaat

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Heerlijke aflevering inderdaad. Sommige acteurs hebben het gewoon en kunnen de prachtige dialogen van Kapinos zo heerlijk van de tong laten rollen. Duchovny kan dat, en Gugino heeft dat nu ook. Het einde was wel weer erg 'o, Hank'. Leuke cover ook van Alice in Chains.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Die foto kan in ieder geval niet in Moody's voordeel werken voor de rechtzaak denk ik

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Episode 4 schopte echt wel kont, ge-wel-dig! Gelukkig maar, want (vooral) aflevering 3 vond ik wat minder. Dat serieuze gedoe met Karen vind ik altijd minder. Ik zie Hank en Charlie het liefst de meest idiote avonturen beleven, met veel drank, vrouwen, etc.

Brooklyn

• 1144 messages
  • 1402 votes

Leuke aflevering de nieuwe. Niet spectaculair, maar gewoon fijn

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Fijne aflevering inderdaad. Lekkere dialogen weer met Gugino, Lowe en Moody. Jammer dat Timlin uit beeld dreigt te raken, maar ik denk dat haar rol wel een beetje uitgespeeld is als ze besluit om de film niet te doen. En was de bedscene echt tussen Gugino en Moody? Ik denk het wel.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Mijn versies hebben altijd een NEXT WEEK ON erachter. Soms is dat best vervelend, dan weet je in ieder geval al meer over die scene

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

Eddy Nero is baas. Ik hoop nog op een ep waarin Runkle, Hank en Eddy een avondje helemaal los gaan.

Prudh

• 3124 messages
  • 1874 votes

Haai <---- -----> Californication

Teveel een aaneenschakeling typetjes, slepend gedoe met dat gezin (die dochter, brrr), te flauw. Wat seizoen 1 ooit was is dit al lang niet meer.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Net begonnen met seizoen 4. Lekker verder waar het geëindigd is met weer een fuckload aan mooie vrouwen. Hank blijft natuurlijk the king, maar persoonlijk ben ik een groot fan van Runkle. Wat speelt die kale baby (zoals Hank zegt) prachtig. Motherfucker

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Prudh wrote:

Haai <---- -----> Californication

Teveel een aaneenschakeling typetjes, slepend gedoe met dat gezin (die dochter, brrr), te flauw. Wat seizoen 1 ooit was is dit al lang niet meer.

Klopt, dit is geen seizoen 1. Dit is seizoen 4 Maar ben het wel eens met je over die dochter. Al heb ik wel het gevoel dat er wel een einde komt aan dat verhaallijntje. Moeder gaat ook al uit met die donkere jongen inmiddels en zo.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Gister weer eens een aflevering meegepakt op CC. Lag toch wel weer een aantal keer dubbel. En allejezussen, wat een heerlijke meiden komen er toch elke keer voorbij. Ik mis de scenes met zijn vrouw en dochter totaal niet trouwens. Hoe minder daarvan hoe beter.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Timlin is wel echt een beauty. Sweet baby Jesus...

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Ze liet haar talenten ook weer zien in episode 6. Einde is ook weer smullend. Jummie.

Aapje81

• 2227 messages
  • 5186 votes

Deze eerste aflevering beviel mij beter dan het complete derde seizoen. Begrijp me niet verkeerd ik keek er nog altijd graag naar maar er ontbrak iets. Toen in de openingsscene Alice in Chains losbarste wist ik het ineens weer. De Rock n roll was verdwenen. Seizoen drie was veel te glad en materialistisch. Hier was het weer wat rauwer en minder geforceerd. Ben benieuwd naar de rest. En ehm die Timlin is inderdaad erg mooi.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Hmm aflevering 4.07 was een beetje mild, nergens echt geniaal. Het gedoe op de golfbaan was wel erg grappig. Hier en daar een coole one-liner, zo blijft het toch leuk. Volgende keer weer wat scherper alsjeblieft.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Caleb Nichol van The OC.

Ik mis Timlin en d'r great tits.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Tis niet elke week feest he en zo te zien komt die volgende aflevering terug.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik heb toch wel weer zitten genieten deze aflevering. Vooral de scenes tussen Hank en Gugino zijn om te smullen. Gugino is nog steeds smoldering hot, en die scenes op de golfbaan waren inderdaad wel grappig.

Brooklyn

• 1144 messages
  • 1402 votes

Nikserige aflevering. Gedoe op de golfbaan vond ik te makkelijk allemaal... wordt tijd dat het meer richting krijgt nu.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Maybe i should hide under your clit, he'll never find me there

Wel eens op televisie gezien maar niet echt lang blijven hengen. Ook puur ingeschakeld op de verkeerde momenten want het leek me niet zo veel. Raar, want was nu al vrij snel om eigenlijk. Ik was bij de opening al overtuigt met de nun BJ.

Briljante serie nu al. Duchovny is briljant als Hank Moody, heerlijke anti-held en nu al één van mijn favoriete personages ooit. Heerlijk geschreven, perfecte balans tussen humor en drama. Heerlijke hilarische situaties ook. Gooi daar bovenop nog de eyecandy en veel nudity tegenaan en je hebt een winnaar. Groot pluspunt dat de serie niet zo preuts is en dat ze geen gebruik maken van off-screen nudity. Briljant dit, weer een serie waar ik me gedwongen voel dit linea recta te gaan kijken. Ik verwacht er wel snel door heen te zijn.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Brooklyn wrote:

Nikserige aflevering. Gedoe op de golfbaan vond ik te makkelijk allemaal... wordt tijd dat het meer richting krijgt nu.

Heb wel weer erg gelachen, alleen er zit idd niet echt een duidelijke lijn in. Ze lijken het een beetje te rekken.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Naomi Watts wrote:

. Briljant dit, weer een serie waar ik me gedwongen voel dit linea recta te gaan kijken. Ik verwacht er wel snel door heen te zijn.

Niet heel vreemd met 36 afleveringen in de 1e drie seizoenen en nu 7 in seizoen 4

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ligt er maar net aan hoe je je vrije tijd invult natuurlijk .

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik had je natuurlijk al lang kunnen zeggen hoe goed dit was

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Waarom deed je dat niet dan .

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Sasha returns in episode 8 van seizoen 4! En ook als zombiekiller ziet ze er smakelijk uit. Verder geen superaflevering, maar dat Hank het met de moeder van heeft gedaan zie je ver van tevoren al aan komen.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Naomi Watts wrote:

Waarom deed je dat niet dan .

I'm slipping.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.