• 178.079 movies
  • 12.210 shows
  • 33.981 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.888 votes
Profile

Californication

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

2e aflevering is werkelijk waar geniaal. Nu al beter dan heel seizoen 3 bij elkaar.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

kwaliteit van die pre-air dingen is goed? oh dat mag ik niet vragen natuurlijk....naja

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Zelfde als je ze normaal zou pindakazen.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Nee hoor, is geen 720p.

Fortune

• 4313 messages
  • 2772 votes

Eindelijk weer nieuwe afleveringen van Californication en het is weer genieten geblazen.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Vooral een leuke 2e aflevering inderdaad. Wat een rol van Rob Lowe haha.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Verdomme die eerste aflevering is weer lekker als vanouds. Grofgebekte Hank Moody en Charlie Runkle, lekker stel tieten en weer een hoop problemen

Jammer dat ik nu naar de bios moet, 2 uur wachten op de volgende

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

2e aflevering begint ook weer hilarisch. Houd wel van dat droge en kloterige gedoe in Californication. De enige serie die met banale humor wegkomt. Naast dit moet ik ook altijd gigantisch lachen als je bijvoorbeeld Hank dat huis van Charlie binnen ziet wandelen en langs de slaapkamers loopt. Hij doet een deur open en ziet Charlie op het bed wippen met een lekkere chick, die gouden blikken van beide personen erbij en mijn dag is weer goed.
Jammer dat het eindigt met zo'n teaser, die nieuwe afleveringen moeten maar snel komen!

Brooklyn

• 1144 messages
  • 1402 votes

Eerste aflevering viel me een beetje tegen, miste bezieling en spijt van Moody's kant. Werd in tweede aflevering meer dan goed gemaakt, een van de betere afleveringen Californication

Moest toch wel groeien in deze serie, zeker door de onbegrijpelijk keuzes die personages af en toe maken. Personages krijgen gelukkig genoeg diepgang om ze toch geloofwaardig te maken.

scc-j

• 124 messages
  • 0 votes

seizoen 4 begin pas volgende week toch?

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Officieel wel ja, maar er zijn al twee afleveringen uitgelekt.

scc-j

• 124 messages
  • 0 votes

MOOI!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Gezellige derde aflevering weer, zeg. Hilarische oneliners gelukkig, want die kop van Hank op dat balkon op het laatst sprak boekdelen.

In other news: Nummer 13!

Fortune

• 4313 messages
  • 2772 votes

3e aflevering uit, heel mooi.

Iets om naar uit te kijken als ik vanavond thuis kom.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Wat een einde weer! Ondanks dat Duchovny geknipt is voor deze rol qua uitstraling, laat hij zien ook gewoon uitstekend te kunnen acteren. Geweldig hoe Kapinos op het dunne koord van lichtvoetigheid en intens drama kan blijven balanceren.

@ AHWA. Nummer 13? Als je het over Runkle hebt, was dit niet nummer 14?

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Erg fraai inderdaad, al vind it Becky eigenlijk wel vervelend geworden. Heb persoonlijk het minste met haar personage, vond haar vlak voor het einde ook zeikerig acteren. Eindscene was wel erg sfeervol en tekent ook cinematografisch de kwaliteit van deze serie aan.

En big props voor Charlie Runkle alweer, hij is weer zo geniaal in episode 3 Ook Stu is heerlijk in deze episode. I'm rich as a fuck and i'm hung as a moose. DTF

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Respekked wrote:

Wat een einde weer! Ondanks dat Duchovny geknipt is voor deze rol qua uitstraling, laat hij zien ook gewoon uitstekend te kunnen acteren. Geweldig hoe Kapinos op het dunne koord van lichtvoetigheid en intens drama kan blijven balanceren.

@ AHWA. Nummer 13? Als je het over Runkle hebt, was dit niet nummer 14?

Verrek je hebt gelijk. Ik heb laatst 401 ondertiteld, dus daar zit ik nog mee in m'n hoofd, maar in 402 had hij ook een leuke scene. Ik verwacht dat het een running gag is, dat Moody problemen heeft en dat Runkle iedere aflevering weer een meid in bed krijgt.

Brooklyn

• 1144 messages
  • 1402 votes

Ben nog niet kapot van dit seizoen, een goed spelende Duchovny en wat coole one-liners maken nog geen goede serie. Derde aflevering was mijn ding ook niet helemaal. Karen was ineens wel heel vergevingsgezind, ook haar stille doorschemering dat er nog wel iets mogelijk was tussen haar en Hank was onrealistisch en gezocht. Nu blijft het inderdaad een wispelturige dame (de reden ook dat ik niet veel heb met haar personage), maar dit was niet heel overtuigend: alsof ze alles weer vergeten was. Gelukkig gaat Hank weer wat doen met zijn talent. Ik hoop dat ie iedereen wegblaast met een mooi script

Nicholas123

• 292 messages
  • 284 votes

Erg sterk aan deze serie is naar mijn mening het feit dat de hoofdpersoon Hank ondanks bakken charisma en goede bedoelingen aan het einde van de dag eigenlijk best wel een slappe zak is. Hij blijft eigenlijk steeds maar weer dezelfde fouten maken en wordt binnen een stad als L.A. waar het wemelt van de halve garen steeds maar weer in de verleiding gebracht tot domme dingen te doen. Begin ook steeds meer begrip te krijgen voor Becha in haar streven om toch een beetje los te komen van haar ouders. Want aan het einde van de dag zijn zowel Hank als Karen behoorlijk bezig hun eigen dochter diep ongelukkig te maken met hun egoïstische gedrag. Denk trouwens wel dat dit niet een serie is die nog heel veel langer op dezelfde manier kan door gaan. Uiteindelijk zal er toch een beslissing moeten komen waarbij ze definitief uit elkaar gaan of Hank daadwerkelijk zijn leven definitief betert. Maar vooralsnog blijft het geweldig werken, dus kom maar op met de rest van dit seizoen.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Brooklyn wrote:
Ben nog niet kapot van dit seizoen, een goed spelende Duchovny en wat coole one-liners maken nog geen goede serie. Derde aflevering was mijn ding ook niet helemaal. Karen was ineens wel heel vergevingsgezind, ook haar stille doorschemering dat er nog wel iets mogelijk was tussen haar en Hank was onrealistisch en gezocht. Nu blijft het inderdaad een wispelturige dame (de reden ook dat ik niet veel heb met haar personage), maar dit was niet heel overtuigend: alsof ze alles weer vergeten was. Gelukkig gaat Hank weer wat doen met zijn talent. Ik hoop dat ie iedereen wegblaast met een mooi script

Zo onrealistisch is het toch niet, gezien zelfmoord/dood iemand wel met de neus op de feiten drukt? (denk ik)

the new guy

• 1731 messages
  • 1591 votes

rep_robert wrote:

Erg fraai inderdaad, al vind it Becky eigenlijk wel vervelend geworden. Heb persoonlijk het minste met haar personage, vond haar vlak voor het einde ook zeikerig acteren. Eindscene was wel erg sfeervol en tekent ook cinematografisch de kwaliteit van deze serie aan.

En big props voor Charlie Runkle alweer, hij is weer zo geniaal in episode 3 Ook Stu is heerlijk in deze episode. I'm rich as a fuck and i'm hung as a moose. DTF

Helemaal eens! Wat een enorm irritant chagrijnig kutwijf.... Lillek zoals wij dat hier zo mooi kunnen zeggen.

Zag ze laatst in een aflevering van Law and Order SVU (idd dat kijk ik), daar ging ze dood. Was fantastisch!

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

Aflevering 4, ik ging echt stuk op een gegeven moment.

Snap de kritiek op Becca trouwens niet, Becca is cool!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Dat klinkt goed, vanavond dan maar ff pindakazen.

Brooklyn

• 1144 messages
  • 1402 votes

Die aap

De reactie van iedereen toen ze die opgehangen producent zagen

Heerlijke aflevering dit keer

Fortune

• 4313 messages
  • 2772 votes

Als je denkt dat het niet erger kan overtreft deze aflevering het weer.

Geweldig!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik vond die aap niet zo leuk, maar Fisher Stevens daarentegen weer wel. Het begint wel een beetje de spuigaten uit te lopen met de pikhumor, maar de lollige scenes met Marcy zorgden voor wat afwisseling. Alleen dan weer zo'n bruut einde... Oef.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Nja, 4.04 was een beetje zo'n seizoen 3 aflevering waarin het allemaal net iets teveel over the top gaat. Geen fan van. Helaas.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Kai wrote:

Aflevering 4, ik ging echt stuk op een gegeven moment.

Snap de kritiek op Becca trouwens niet, Becca is cool!

Vind het altijd zo overdreven als pubers van die kleffe dialogen hebben met hun ouders. Dat is in mijn ogen niet realistisch en pubers gedragen zich niet zo.

Daarnaast vond ik haar in die dialoog scenes in het huis gewoon zwak acteren.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Brooklyn wrote:
Die aap

De reactie van iedereen toen ze die opgehangen producent zagen

Heerlijke aflevering dit keer

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.