- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Supernatural
Supernatural
Revolt
-
- 1385 messages
- 374 votes
Ik weet het niet met deze serie. Op zich zijn de acteurs wel goed, het verhaaltje is re-de-lijk, ik voel het mysterie niet, met de achtervolging op de vader, en de special effects zijn matig (ik heb 2 afleveringen gezien, de Wendigo vond ik voornamelijk erg lelijk vorm gegeven. Ik vind het sfeertje gewoon niet boeiend, het komt niet dreigend over, mede dankzij de acteurs (toch), die een beetje nonchalant overkomen.
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
Supernatural begint een beetje sloom, maar als je het tot mid-eerste seizoen kan halen wordt het snel beter.
Ik ben klaar met seizoen 3 en heb de eerste aflevering gezien van seizoen 4.... Ik wil hem helemaal kijken! Wat een goeie serie.
Ben weer overnieuw begonnen met kijken wel weer erg leuk.
Weet iemand alleen waar ik seizoen 4 kan kopen MET nl ondertiteling?
Sweety-Me
-
- 28 messages
- 10 votes
Dank je wel! Hebben jullie ervaring met de site?
Ik las namelijk dat de verzending lang kan duren maar als het uit het buitenland komt dan kan ik wel begrijpen dat het wat langer duurt.
Plus ik wil dan betalen via Ideal. Iemand daar ervaring mee op deze site??
( Prijs scheelt idd een hoop met in de winkels! Jippie! )
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
Als je produkt op Back-Order is dan duurt het wel even ~2weken. Anders als ze het binnen 24-uur verzenden; ~5 werkdagen. Ik heb er paar keer besteld en geen problemen gehad.
Sweety-Me
-
- 28 messages
- 10 votes
Ik heb hem binnen!!! Met nl ondertiteling! Heb net aflevering 1 gekeken en hij is zo goed. Jammer dat ik aan het werk ben anders ging ik verder kijken.. Vanavond nog maar een afl!
sangha
-
- 605 messages
- 517 votes
Jammer genoeg komt er weer een break aan. Dit keer van zes weken. Na de aflevering van deze week moeten we tot 25 maart wachten...
Darker than L
-
- 119 messages
- 53 votes
Hmm ik ben niet zo kapot van Supernatural heb een aantal afleveringen gezien en de personages kunnen mij niet bekoren/irriteren. Het is jammer want het had best een goede serie kunnen zijn.
Musicer
-
- 614 messages
- 652 votes
Ik heb hem binnen!!! Met nl ondertiteling! Heb net aflevering 1 gekeken en hij is zo goed. Jammer dat ik aan het werk ben anders ging ik verder kijken.. Vanavond nog maar een afl!
Is hij goed qua kwaliteit (zowel beeld/geluid als ondertitels)? Ik denk er ook aan hem via die site aan te schaffen, het wachten hier in België duurt me te lang 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Vanavond of morgen maar eens een beginnetje make naan seizoen 4. Vrees wel een beetje voor tegenwind aangezien Katie Cassidy is vervangen voor de rol van Ruby
.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Jij gaat je echt groen en geel ergeren aan de nieuwe Ruby, dat weet ik zeker
Ik heb alleen de eerste 3 afleveringen gezien van seizoen 4 en dat vond ik wel weer sterke episodes, dus ik ben wel benieuwd hoe het verder gaat.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Irritant wijf idd. Als er ooit iets niet geod voor de serie is geweest dan is het wel het verlies van Katie Cassidy als Ruby. Gister bijna het hele vierde seizoen er doorheen gejaagd, wat blijft dit een sterke serie zeg.
Ackles en Padalecki blijven toch wel de dragers van de serie. Vooral omdat de serie zich op momenten niet te serieus neemt heb je juist aan Ackles een goede. Ook de rode draad storyline blijft enorm boeiend aangezien nu de engelen en Lucifer erbij betrokken worden. Nog nooit gezien in een demon serie. Dat thema wordt erg interessant benaderd.
Geweldige afleveringen ook weer waar The Beginning en After School Special wat mij betreft nog wel het beste zijn. Erg leuke guest roles ook van o.a. Ted Raimi en natuurlijk Candice Accola
. Die Monster Movie episode was ook wel erg leuk. Enorme dosis eye candy ook weer. Dat zijn allemaal van die kleine dingen die Supernatural zo geweldig maken. Aan alles is voelbaar dat de makers van The X-Files hier achter zitten. Enorm veel leuke references ook.
De rode lijn episodes zijn sterk maar de standalone episodes blijven ook zeer de moeite waard. Ik heb zin om dit seizoen af te ronden, en dan even up-to-date raken met S5.
Sweety-Me
-
- 28 messages
- 10 votes
Is hij goed qua kwaliteit (zowel beeld/geluid als ondertitels)? Ik denk er ook aan hem via die site aan te schaffen, het wachten hier in België duurt me te lang
Hij is helemaal goed hoor. Zit nu alweer te wachten op seizoen 5. Heb begrepen dat het na seizoen 5 stopt. Jammer hoor.. Van mij mag het nog wel een seizoen doorgaan! 
sangha
-
- 605 messages
- 517 votes
Het gaat ook nog een seizoen door
Een paar weken geleden is bevestigd dat er een seizoen 6 komt.
rbn-93
-
- 41 messages
- 9 votes
zal seizoen 5 met een open of gesloten einde eindigen?
sangha
-
- 605 messages
- 517 votes
De Apocalyps verhaallijn zal dit seizoen helemaal afgesloten worden. Maar het zal niet helemaal een gesloten einde zijn ivm seizoen 6, denk ik.
rbn-93
-
- 41 messages
- 9 votes
Nee klopt er zal op t einde nog wel iets gebeuren waar ze dan het volgende seizoen weer mee verder gaan, misschien iets met die vader ofzo denk ik.
maar het is natuurlijk niet zeker dat t word afgesloten.
maar het blijft een geweldige serie, er zouden dr meer van moeten zijn
horrorfreak23
-
- 455 messages
- 598 votes
DRAMA!!! op het eind van aflevering 16 van het 5de seizoen.
Jeetje wat blijft deze serie goed!!
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
Net Ep. 19 gezien, zeer goede afl. maar waarom moest Gabriel dood.
ewalk
-
- 767 messages
- 1059 votes
Ben nu helemaal bij. Wel vervelend dat wachten op de volgende aflevering. Als het goed is kan ik hem morgen zien.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik ben nog niet helemaal up-to- date maar de laatste die ik zag was die episode met Paris Hilton. Wat een heerlijke zelfspot weer.
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
Spannend!
13 Mei season finale, ik kan niet wachten 
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
vond de laatste aflevering goed maar je kon zien dat het eigenlijk de bedoeling was dat de serie zou stoppen,maar er komt nog een nieuw seizoen
de cliffhanger vond ik wel gaaf,ben benieuwd!!!
ewalk
-
- 767 messages
- 1059 votes
Inderdaad, er komt gelukkig een 6e seizoen! Ik vond het einde ook wel okay! De maker, Eric Kripke, wilde het verhaal over 5 jaar uitsmeren maar heeft daar gelukkig vanaf gezien.
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
ja maar kripke stopt er zelf wel mee dus ben wel benieuwd of het zo sterk blijft en vraag me wel af wat ze nog meer kunnen na dit topseizoen,je kunt niet meer terug naar het begin...maar nog 1 seizoen Sam en Dean dus mij hoor je niet klagen,vind ze steeds beter worden en vooral de humor van Dean,lekker droog!!
hoop ook dat Castiel er weer bij zal zijn want dat vind ik 1 van de leukste personages in een serie....
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
Het einde was niet het beste, maar ik denk dat het komt doordat ze er nog een seizoen aan plakken. Dus het einde is deels verandert voor het 6de seizoen. Maarja laat maar komen 
sangha
-
- 605 messages
- 517 votes
Ik snap eigenlijk niet waarom iedereen zo'n probleem heeft met het einde. Ik was juist opgelucht toen ik Sam aan het einde zag. Hij is ten minste uit de hel.
Ik ben wel benieuwd wat ze met Lisa gaan doen. Ik vind haar wel een leuk personage, maar het lijkt me niet dat Dean nog gaat jagen als hij thuis een vriendin & kind heeft zitten.
Musicer
-
- 614 messages
- 652 votes
Noem het een wonder, maar dan zo'n 2,5 jaar komt er eindelijk nog eens een nieuwe Supernatural dvd uit in België.
Seizoen 3, deel 1 komt 14 juli uit nadat VT4 jarenlang de fans, kijkers en uitgever aan het lijntje gehouden heeft en het uiteindelijk toch niet heeft uitgezonden.
Ben wel benieuwd hoe lang het zal duren voordat 3.2 en vooral seizoen 4 in de winkelrekken zal liggen.
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
Hmm... ik bestel ze uit de UK, is ook gelijk veel goedkoper.
Ik snap eigenlijk niet waarom iedereen zo'n probleem heeft met het einde. Ik was juist opgelucht toen ik Sam aan het einde zag. Hij is ten minste uit de hel.
Ik ben wel benieuwd wat ze met Lisa gaan doen. Ik vind haar wel een leuk personage, maar het lijkt me niet dat Dean nog gaat jagen als hij thuis een vriendin & kind heeft zitten.
Met het einde bedoel ik hoe makkelijk de duivel was verslagen in de laatste afl. dat Sam voor de deur staat aan het eind vond ik ook wel top. Wat ik denk dat ze gaan doen is Dean gaat een gewoon leven leiden omdat Sam niet heeft laten zien dat hij leeft. maar dan paar jaar later komt hij erachter dat Sam uit de hell is en dan gaat hij naar hem op zoek. Dat denk ik tenminste
sangha
-
- 605 messages
- 517 votes
Zou wel best gemeen zijn tegenover Dean eigenlijk. Ik heb er ook over zitten denken, maar Dean zag er behoorlijk depressief uit op het einde. Eigenlijk is het dan wel heel lullig als ie nog steeds denkt dat zijn broer dood is, en nog erger in de hel, en dat Sam hem niet even komt vertellen dat hij nog leeft, of iig uit de hel is. Maar ja, wat ze dan wel gaan doen...Ik ben iig erg benieuwd! Gelukkig komen Misha Collins & Jim Beaver wel terug in seizoen 6
Ik vraag me wel af wat er met Bobby's ziel is gebeurd. Het lijkt me dat Crowley Sam & Dean heeft verraden, en dat Lucifer daarom van hun plan afwist.
@Musicer: ik zou ze ook gewoon uit de UK bestellen, is idd veel goedkoper. Ik zou er wel even goed op letten of er Nederlandse ondertiteling bij zit dan (als je dat nodig hebt).
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
Ze kunnen hun niet gelijk bij elkaar brengen dat zou veel te makkelijk zijn... vind ik