• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.166 votes
Profile

Supernatural

arshad

• 127 messages
  • 556 votes

YouTube - 5 minutes of SUPERNATURAL Season 5 - Comic Con 09

ik weet niet of jullie het al hebben gezien maar de 5 min. preview van 5x01 die op comic con was vertoond. Natuurlijk zitten er spoilers in.

arshad

• 127 messages
  • 556 votes

YouTube - Supernatural 5x01 Sympathy for the Devil Promo

promo van 5x01

voor duidelijkheid Zachariah zegt de regel en het is:

Lucifer is powerful in ways that defy description

veel mensen konden de regel niet goed verstaan en dachten dat het castiel was.

horrorfreak23

• 455 messages
  • 598 votes

arshad wrote:

YouTube - 5 minutes of SUPERNATURAL Season 5 - Comic Con 09

ik weet niet of jullie het al hebben gezien maar de 5 min. preview van 5x01 die op comic con was vertoond. Natuurlijk zitten er spoilers in.

Dankjewel voor alweer een goeie link

arshad

• 127 messages
  • 556 votes

YouTube - Supernatural Season 4 Gag Reel [HQ]

bloopers van seizoen 4

oja bloopers van de andere seizoenen kan je ook gewoon op youtube vinden als je het nog niet heb gezien.

arshad

• 127 messages
  • 556 votes

Video: Supernatural Season Five Is Spine-Tinglingly Good! - E! Online - uk.eonline.com

voorproefje van seizoen 5. met oa castiel die iemand in een rolstoel in de fik steekt en jo die sam martelt.

Ook heb ik ergens anders gelezen dat krikpe de origins van ruby mes niet gaat laten zien of uitleggen en de colt keer terug in aflevering 10. Ben de link voor deze site kwijt geraakt ik kijk wel of ik het kan vinden.

horrorfreak23

• 455 messages
  • 598 votes

Zeg weet iemand wanneer seizoen 3 nu eindelijk eens in België uitkomt? Ik wacht er al zo lang op en hij wil maar niet komen!

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

arshad wrote:

Video: Supernatural Season Five Is Spine-Tinglingly Good! - E! Online - uk.eonline.com

voorproefje van seizoen 5. met oa castiel die iemand in een rolstoel in de fik steekt en jo die sam martelt.

Ook heb ik ergens anders gelezen dat krikpe de origins van ruby mes niet gaat laten zien of uitleggen en de colt keer terug in aflevering 10. Ben de link voor deze site kwijt geraakt ik kijk wel of ik het kan vinden.

Jo is nog een ergere jager dan die Gordon. Wel leuk dat zij en Ellen terug zijn.

arshad

• 127 messages
  • 556 votes

Jo is nog een ergere jager dan die Gordon. Wel leuk dat zij en Ellen terug zijn.

rufus komt ook terug in die aflevering 5x02

Musicer

• 614 messages
  • 652 votes

horrorfreak23 wrote:

Zeg weet iemand wanneer seizoen 3 nu eindelijk eens in België uitkomt? Ik wacht er al zo lang op en hij wil maar niet komen!

Ik heb ergens iets gelezen van midden december 2010, wat dus zou betekenen dat het meer dan een jaar is uitgesteld. En misschien zou het dan samen met seizoen 4 worden uitgebracht, maar het is al zo vaak opgeschoven dat ik hier ook niet veel hoop voor heb.

Volgens mij houdt VT4 de boel tegen, terwijl ze zelf geen afleveringen meer uitzenden. Maar het is dus afwachten...

arshad

• 127 messages
  • 556 votes

Supernatural: Some Season 5 Story Points - Screen Rant - screenrant.com

er zitten een paar nieuwe feitjes in deze link.

AchmedATM

• 1507 messages
  • 0 votes

Net S05E01 gezien, en het blijft me nog steeds fascineren hoe ze het verhaal steeds weer boeiend kunnen houden nu met de groten twist;

Dean is de Vessel van Michael

Ik kan niet wachten op de volgende afl. Binnenkort ook ff de oudere seizoen aanschaffen en herzien

mrdig

• 499 messages
  • 2687 votes

Wat? Ze zijn weer begonnen? Beter, meteen even kijken vanavond.

horrorfreak23

• 455 messages
  • 598 votes

Heb de eerste aflevering gezien van het 5e seizoen en ik kon het me niet beter wensen. Een fantastische episode, niet normaal, en de emoties die ze weer loswekken, deze keer nog meer dan anders, zijn echt overweldigend.

Vooral de laatste scène is hartverscheurend!!!

Allen kijken met een doos kleenex' bij de hand zou ik zeggen.

AchmedATM

• 1507 messages
  • 0 votes

Leuke serie, nieuwe seizoen is goed begonnen en laatst nog Seizoen 1 op dvd gekocht. Toch eens leuk om te herkijken.

horrorfreak23

• 455 messages
  • 598 votes

Amaai kheb net de 4e aflevering van seizoen 5 gezien. Niet te doen!!! SUSPENS ALOM!! Deze serie wordt gewoon beter en beter. Ik raad hem aan iedereen aan :d

is seizoen 3 nu echt nog altijd niet uit op dvd. Nergens te vinden en echt hatelijk gewoon. Terwijl 1 en 2 elkaar wel redelijk snel opvolgden.

Ik wacht nog altijd vol spanning .

sangha

• 605 messages
  • 517 votes

Je kunt hem wel op amazon.de krijgen. De UK import kost daar geloof ik 40 euro Het is ook gewoon 1 box, dus niet zoals met seizoen 1 & 2 dat het seizoen in twee delen is gesplitst.

horrorfreak23

• 455 messages
  • 598 votes

ik heb net de negende aflevering gezien van seizoen 5. Echt een van de meest komieke afleveringen ooit in die 5 jaar! ik heb me rot gelachen!!!

Zeker kijken dus !!

mrdig

• 499 messages
  • 2687 votes

Eergisteren de 9e aflevering gezien, maar vond hem niet zo komisch als de aflevering daarvoor met de trickster. Die vond ik leuker net zoals een aflevering van één van de vorige seizoenen toen Dean zo overdreven bang was voor alles wat maar met demons te maken had haha

Maar dit waren nu 2 komische afleveringen achter elkaar, wordt weer tijd voor een serieuze aflevering in dit tot nu toe prima seizoen.

dan zit je met aflevering 9 helemaal goed!!!

aangrijpend!!!

horrorfreak23

• 455 messages
  • 598 votes

aflevering 10 is enorm serieus en emotioneel.

Haal die tissues maar al boven !

uhm blond,ik bedoelde dus ook afl 10!!die is aangrijpend!

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Beter zijn Ellen en Jo niet dood. Beetje goedkope manier zou het zijn om ze zo uit de serie te schrijven

ewalk

• 767 messages
  • 1059 votes

Hoe zien jullie Season 5? Heel lastig te vinden volgens mij.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Pindakazen i guess.

ewalk

• 767 messages
  • 1059 votes

Dat snap ik, maar seizoen 5 is nauwelijks te vinden.

edit: ik heb het al gevonden. bedankt!

AchmedATM

• 1507 messages
  • 0 votes

TV.com wrote:

Okay, Supernatural fans, one big obstacle is out of the way. At the winter TCAs, network president Dawn Ostroff gave every indication that she wants Supernatural back for a sixth season, says EW.com.

Apparently, the only thing that stands in the way of a sixth season of the underrated program is creator Eric Kripke. His five-season outline will wrap up sometime in May, and there has been a lingering question of whether he'll want to continue the story of the Winchester brothers, who are on track to slay Satan at the conclusion of this season.

"I think he's in that state of mind," Ostroff was quoted as saying, in reference to Kripke coming around to the idea of a sixth season. "I had lunch with Eric the other day and he's really excited about the show right now. I think he feels this season has been really satisfying for him. He's certainly not running out of ideas by any stretch of the imagination."

It's true; Supernatural has been ten kinds of awesome this season, and had been really great for several seasons before that. But should Kripke continue on if it doesn't feel right? It's hard to top a season that is all about stopping the apocalypse and Lucifer, but if anyone can follow such an arc with a season that's equally weighty, it's the Supe writing crew. They're all very aware of the "jumping the shark" phenomenon (they named an episode after it, after all), so it's likely they'd avoid any traps that might lead to a drop in quality

Kijken wat Kripke zal doen

sangha

• 605 messages
  • 517 votes

Ik heb toch eigenlijk liever dat ze na dit seizoen stoppen. Zoals ook al aangegeven wordt hierboven, je kunt gewoon niet groter na dit seizoen. Ik zie liever dat ze stoppen op het absolute hoogtepunt (want seizoen 5 is toch wel echt GE-NI-AAL) dan dat we zo'n Prison Break-achtige taferelen krijgen, waarbij de schrijvers constant proberen zichzelf te overtreffen, terwijl dat gewoon onmogelijk is na een seizoen als dit.
Sowieso, wat wil je gaan doen na de apocalypse? Ze kunnen moeilijk teruggaan naar het format van de eerste twee seizoenen.

Sweety-Me

• 28 messages
  • 10 votes

Ik ben klaar met seizoen 3 en heb de eerste aflevering gezien van seizoen 4.... Ik wil hem helemaal kijken! Wat een goeie serie.

Ben weer overnieuw begonnen met kijken wel weer erg leuk.

Weet iemand alleen waar ik seizoen 4 kan kopen MET nl ondertiteling?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.