• 177.901 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.024 votes
Profile

Supernatural

evildead666

• 276 messages
  • 2501 votes

weet iemand wanneer de dvd's van seizoen 5 in nederland te koop zijn?

Mr. Jack

• 19 messages
  • 43 votes

Zojuist de finale van seizoen 6 gezien, een redelijk sterke finale. Vooral de stukken in Sam's hoofd vond ik heel erg goed. De opening van de finale was dan ook lekker misleidend en trok je er meteen in. De verhaallijn waarin Crowley Rafael en Castiel purgatory proberen te vinden om zo meer macht te krijgen vond ik iets minder en het einde, waarin Cass de zogenaamde nieuwe God is vond ik eerlijk gezegd een beetje te ver gaan, nogal over the top.

Toch kijk ik wel uit naar seizoen 7, waarover de producers hebben gezegd dat ze het genre western er een beetje doorheen willen gooien. Dat lijkt me wel een interessante keuze. Hopelijk komt daarin Death ook weer voor, wat een geweldig personage is dat toch! En Castiel wordt nu waarschijnlijk de vijand van de show.

Al met al was seizoen 6 een redelijk seizoen. De opbouw was erg traag, maar de talloze verhaallijnen zijn heel mooi aan elkaar geweven. Toch een beetje een tegenvallend seizoen, moet ik zeggen. Het hoogtepunt van Supernatural vind ik nog altijd seizoen 3 en 4, daarna seizoen 5 (met zijn iets te veel grappige parodieën en te weinig "scary" afleveringen, waardoor de feel van de apocolypse te licht wordt), op de voet gevolgd door het behoorlijke seizoen 2, dan komt naar mijn mening seizoen 6 en het eerste seizoen vind ik nog altijd het minste, maar was ook nog een prima seizoen uiteraard. Blijft een leuke serie.

jan14

• 8 messages
  • 1 votes

seizoen 7&8 kom ook heb ik gehoord

Albus Dumbledore

• 2041 messages
  • 884 votes

Volgens mij alleen seizoen 7. Tot nu toe is daarover bekend dat Misha Collins (Castiel) geen 'regular' meer is, oftewel, hij zal niet in (bijna) elke aflevering verschijnen, maar zal dus een aanzienlijk kleinere rol krijgen. Verder wil showrunner Sara Gamble seizoen 7 meer een 'western'-achtige feel geven en als inspiratie hebben de schrijvers van Supernatural de film 'Butch Cassidy and the Sundance Kid' gekeken, een westernfilm uit 1969.

sangha

• 605 messages
  • 517 votes

Ik hoop eigenlijk stiekem dat seizoen 7 het laatste seizoen wordt. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een geweldige serie, maar het moet toch een keer ophouden, en dan liever voordat er Prison Break-achtige taferelen tevoorschijn worden gehaald (zo van: John leeft nog of zoiets belachelijks). Het contract van Jensen Ackles & Jared Padalecki loopt ook af na seizoen 7, dus het zal eraan liggen of zij nog zin hebben in een 8e seizoen.

Jensen zei trouwens wel dat hij nog een keer een aflevering gaat regisseren. Ik ben erg benieuwd, want Weekend at Bobby's was imho toch wel zeker een van de 3 beste afleveringen van dit seizoen.

Ik vind het ook niet zo erg dat Misha Collins' rol verminderd gaat worden. Hopelijk komt de focus nu weer terug op Sam & Dean, want dat heb ik een beetje gemist het afgelopen seizoen.

horrorfreak23

• 455 messages
  • 598 votes

Komaaaaaan seizoen 7, kan haast niet wachten!!!

sangha

• 605 messages
  • 517 votes

Jensen gaat een Sam-centric aflevering regisseren. We krijgen flashbacks van Sam te zien (m.a.w. Colin Ford! Wat doet die jongen t toch goed als mini-Sam) en een of ander meisje genaamd Amy die hem vraagt om met hem weg te gaan en het hunters-leven op te geven. Het wordt de 3e aflevering van seizoen 7, maar net als vorig jaar wordt deze als eerste gefilmd zodat Jensen zich niet op acteren & regisseren tegelijk hoeft te focussen.
Bron:
BuddyTV

horrorfreak23

• 455 messages
  • 598 votes

Ik ben echt benieuwd naar wat er uit de bus zal komen in seizoen 7. Ik vind dat de seizoenen steeds sterker worden hoewel ze me toch even kwijt waren in seizoen 6 maar dat hebben ze snel weer recht gezet met het hele Castiel gebeuren! Toch jammer dat Castiel overgaat naar de 'darkside' hij was m'n favo'tje tot nu toe samen met Dean natuurlijk!

sangha

• 605 messages
  • 517 votes

De schrijvers waren in eerste instantie van plan om Castiel dood te laten gaan dit afgelopen seizoen. Dan vind ik deze verhaallijn toch beter hihi. Ik hoop wel dat dit betekent dat we meer Sam & Dean krijgen. Cass is leuk maar het verhaal gaat toch echt om Sam & Dean. Nu hij de bad guy is zal hij ook wel wat meer naar de achtergrond verdwijnen lijkt me.

Iemand hier wel eens naar zo'n conventie geweest eigenlijk?

sangha

• 605 messages
  • 517 votes

Beelden van Comic Con:

Stukje uit aflevering 7x03 (die door Jensen Ackles geregisseerd is). Zit nog een leuke Doctor Who verwijzing in.

sneak peek

Stukje uit de Gag Reel

horrorfreak23

• 455 messages
  • 598 votes

sangha wrote:
De schrijvers waren in eerste instantie van plan om Castiel dood te laten gaan dit afgelopen seizoen. Dan vind ik deze verhaallijn toch beter hihi. Ik hoop wel dat dit betekent dat we meer Sam & Dean krijgen. Cass is leuk maar het verhaal gaat toch echt om Sam & Dean. Nu hij de bad guy is zal hij ook wel wat meer naar de achtergrond verdwijnen lijkt me.

Iemand hier wel eens naar zo'n conventie geweest eigenlijk?

Komen die hier dan ook voor?

horrorfreak23

• 455 messages
  • 598 votes

Jaja het is bijna zover!!! Seizoen 7

sangha

• 605 messages
  • 517 votes

horrorfreak23 wrote:

Komen die hier dan ook voor?

Als je met hier Nederland of België bedoelt, dan niet nee. Maar in Duitsland, Frankrijk, Engeland, Italië en Spanje zijn er wel .

Ik kan het zeker aanraden, ik ben afgelopen jaar naar Rome geweest voor een conventie en het was het meer dan waard. Het was zelfs zo leuk dat ik volgend jaar weer ga, alleen dit keer in Duitsland (toch net wat dichterbij haha).

horrorfreak23

• 455 messages
  • 598 votes

sangha wrote:

(quote)

Als je met hier Nederland of België bedoelt, dan niet nee. Maar in Duitsland, Frankrijk, Engeland, Italië en Spanje zijn er wel .

Ik kan het zeker aanraden, ik ben afgelopen jaar naar Rome geweest voor een conventie en het was het meer dan waard. Het was zelfs zo leuk dat ik volgend jaar weer ga, alleen dit keer in Duitsland (toch net wat dichterbij haha).

En wat wordt dan allemaal gedaan op zo'n conventie? Ik ben wel benieuwd. Zijn Jensen en Jared daar dan ook?

sangha

• 605 messages
  • 517 votes

Op de gemiddelde conventie zijn er panels (Q&A's), als je een vraag hebt kun je die dan stellen. Verder zijn er handtekeningensessies, fotosessies en meet & greets. Het verschilt een beetje per conventie wat het allemaal kost. Die in Duitsland & Engeland (www.rogueevent.co.uk) zijn relatief goedkoop: 110 euro voor 3 dagen, inclusief alle handtekeningen. Foto's & meet & greets moet je er dan dus los bij kopen.

Verder kun je merchandise kopen en 's avonds zijn er vaak concerten (Jason Manns, een van de beste vrienden van Jensen en die verschijnt op heel veel conventies, en Steve Carson ook) of feestjes. Soms wordt er zelfs een karaoke gehouden waar (een aantal van) de acteurs dan ook aan meedoen.

Jensen en Jared gaan niet naar elke conventie. Voor volgend jaar zijn ze bevestigd in Rome (uitverkocht) en Parijs (ik weet niet of daar nog kaartjes voor zijn, maar ik zou iig opschieten als je daar naartoe zou willen). Voor Duitsland en Engeland zijn ze (nog) niet bevestigd, op dit moment zijn de gasten daar: Misha Collins, Jim Beaver, Mark Sheppard, Mark Pellegrino & Steven Williams.

Ik kan het iig zeker aanraden! Alle acteurs die in Rome waren afgelopen jaar (Jensen, Jared, Misha, Richard Speight Jr, Mark Sheppard, Chad Lindberg, Rob Benedict en Sebastian Roche) waren echt ontzettend aardig. Ze maken echt tijd voor de fans en waarderen de support die ze krijgen écht.

horrorfreak23

• 455 messages
  • 598 votes

Wow, klinkt allemaal zeer indrukwekkend ik zal daar zeker eens naar informeren en zo snel mogelijk vast leggen.

Ik heb trouwens de season premier gezien van seizoen 7 het was me er weer eentje om u tegen te zeggen. Spannend as ever en weer o zo emotioneel!

Ik kijk al uit naar de volgende episode!

horrorfreak23

• 455 messages
  • 598 votes

Nog iemand de eerste aflevering gezien? Was toch niet normaal

J-fan

• 138 messages
  • 473 votes

Eerste stuk vond ik niet zo, maar vanaf het gesprek met Death was het weer geniaal.

Met als hoogtepunt de laatste transformatie van Castiel.

Helaas moet die afsluiten met zo'n clichézinnetje: 'We're gonna have fun' of zoiets dergelijks.

Maar, ik kijk ook heel erg uit naar de volgende afleveringen. Kheb wat promo's gezien en tziet er allemaal veelbelovend uit!

horrorfreak23

• 455 messages
  • 598 votes

Yes!!! en vooral ook waar is Sam naartoe???
Ik ben echt benieuwd. Jeetje wat is deze serie goed!

J-fan

• 138 messages
  • 473 votes

Dit is alweer het 7e seizoen. Knap van de makers dat ze het boeiend kunnen houden

sangha

• 605 messages
  • 517 votes

Ik vond de eerste aflevering ook behoorlijk goed. Ik moet zeggen dat ik seizoen 6 toch minder vond, maar deze eerste aflevering was weer van een hoog niveau. Interessante ontwikkeling met Castiel. Ik had wel ook nog een discussie met een aantal andere fans op Facebook over Jimmy (Castiels vessel). Zou hij nog leven? Dat zou toch wel heel lullig zijn. Persoonlijk denk ik dat toen God Cas terugbracht aan het begin van seizoen 5, dat hij toen Jimmy wel dood heeft laten gaan. Laten we het hopen iig.
Ben ook erg benieuwd naar Sam idd. Jammer genoeg nog weinig Dean ontwikkelingen, maar hopelijk komt dat nog.

J-fan

• 138 messages
  • 473 votes

@Sangha

Was het niet zo dat Jimmy al lang dood is gegaan in die aflevering 'the Raputure'?
Naja, ik weet het niet meer precies, maar tzou idd wel een beetje lullig zijn.
Deans verhaallijn is altijd 'taking care of Sammy'

horrorfreak23

• 455 messages
  • 598 votes

'k Hoop dat er nog een Dean-verhaal komt ook want eerlijk gezegd is hij m'n favoriet

sangha

• 605 messages
  • 517 votes

Ik denk dat we er nu wel vrij zeker van kunnen zijn dat Jimmy dood is haha, als ie dat nog niet was.
Wat een aflevering zeg. Lang geleden dat ik me zo gevoeld heb na het kijken van een aflevering. Alles, maar dan ook alles ging mis voor Sam, Dean, Bobby & Cas. Dit is wel eigenlijk het Supernatural waar ik van hou: veel drama, goede spanning en actie en ook nog eens een aantal hele geslaagde grappen tussendoor. Dit had ik een beetje gemist in seizoen 6, waar het vooral allemaal maar grappig moest zijn, leek het.
Ik ben ontzettend benieuwd hoe het nu verder gaat met Sam. Hij weet nu dat Lucifer een hallucinatie is, maar toch, hij is er nog niet helemaal bovenop. Verder vond ik het een hele goede zet van de schrijvers om Bobby's huis af te branden. Hierdoor is die veilige plek voor de broers weg en dat creeert toch wat meer spanning. Bovendien zullen ze nu ook wat minder vaak terugvallen op hulp van anderen, waardoor we misschien weer meer een seizoen 1of 2 sfeer krijgen.
Jammer dat er nog steeds geen ontwikkeling is voor Dean, al gaat Jensen Ackles nog steeds geweldig om met het materiaal dat hij krijgt. Als er nog ontwikkeling komt in Deans verhaallijn is dat iig niet volgende week: dan is de aflevering die Jensen Ackles geregisseerd heeft, dus hij zal wel minimaal voorkomen in die aflevering. Plus: we krijgen Colin Ford weer te zien! Geweldig gecast als jonge Sam. Erg benieuwd!

horrorfreak23

• 455 messages
  • 598 votes

Je weet maar nooit denk ik zo in deze serie. Voor je weet is Castiel misschien weer terug. Ik weet het niet. Ze hebben me al zoveel verrast dat ik zeer ruimdenkend ben geworden

Ik kijk al uit naar de volgende, volgens mij wordt het een topper!

horrorfreak23

• 455 messages
  • 598 votes

Heb gisteren de 3de aflevering gezien. Ook weer fantastisch en vond dat Dean er toch aardig wat in meespeelde (mij hoor je niet klagen). Hij heeft me zelfs verrast in deze serie door zijn zwart/wit denken die weer de kop opsteekt!! Ben nieuwsgierig naar meer!

horrorfreak23

• 455 messages
  • 598 votes

Vierde aflevering was nog eens pure nostalgie. Een ouwe getrouwe case oplossen. Zo heb ik ze nog eens graag!

horrorfreak23

• 455 messages
  • 598 votes

Dit seizoen blijft zijn niveau houden tot nu toe. Ik denk dat het Dean-verhaal in gang getrokken is nu. Aangezien hij zijn eigen demons begint te ontwikkelen de alcohol wel te verstaan

Volgens mij zal dit nog invloed hebben op zijn werk! Ik ben nog steeds hoopvol aan het wachten op de terugkeer van Castiel!
Wie weet ....

horrorfreak23

• 455 messages
  • 598 votes

Iemand ook ideeën over de ontwikkelingen die zich misschien kunnen voordien ivm het personage Castiel?

sangha

• 605 messages
  • 517 votes

Nou, ik denk dat Castiel wel nog terug zal komen, op de een of andere manier, maar niet levend. Of misschien is er nog een opper-Leviathan ergens, in de vorm van Cas. Dat zou ik stiekem wel heel cool vinden. Dan hoop ik wel dat Cas nog leeft daarbinnen en dat we goed afscheid van het personage kunnen nemen. Hij heeft toch wel een hele tijd in de serie gezeten. Iemand had ook een theorie dat Bobby een Leviathan is, wat ik nog best aannemelijk vond klinken. Vooral omdat hij opeens weer in het ziekenhuis verscheen in de 3e aflevering, en in de 5e hij blijkbaar niet doorhad dat hij Dean aan de lijn had. Erg vreemd allemaal. De aflevering van deze week lijkt die theorie wel weer te ontkrachten, maar wie weet.

De aflevering van deze week zat weer erg goed in elkaar. Heel goed gedaan met die dubbelgangers. Hopelijk zien we Frank ook nog een keertje terug, cool personage. En ja, dat geweldige moment in die auto. Ik heb het inmiddels al 15 keer gekeken en ik moet nog steeds even hard lachen. Vond het wel erg jammer dat Sam er weer vandoor ging. Hebben we dit niet al eens eerder gezien? Ik snap dat hij boos is, maar dit is natuurlijk ook geen oplossing. Hopelijk komen ze snel weer bij elkaar!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.