- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Supernatural
Supernatural
sangha
-
- 605 messages
- 517 votes
Ja dat is ook wel weer waar. Maar ja, gewoon vanuit Deans point of view zou het wel heeel erg lullig zijn als Sam niks zegt. Dean kennende wordt ie weer helemaal depressief.
sangha
-
- 605 messages
- 517 votes
Jensen Ackles gaat trouwens de 3e of 4e aflevering van seizoen 6 regisseren. Ik ben eens benieuwd.
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
Heeft hij het al eens eerder zoiets gedaan of is dit zijn debut?
rbn-93
-
- 41 messages
- 9 votes
Volgens mij zn debuut, anders zouden ze het wel overal hebben vermeld: Vrijdag het debuut van Jensen Ackles ofzo. en ik heb er nog niets over gehoord.
vraag:
Weet iemand hoe dat zit op t einde wanneer sam plotseling voor het raam staat? want je ziet die lantarenpaal heel even knipperen. Betekend dat dat sam terug is als een of ander wezen, of is hij nog steeds de duivel (want die knipperde ook alle lichten)
Dat zou misschien wel t nieuwe seizoen worden, Sam nog steeds als de duivel en dan gaan Dean, Bobby en die Lisa hem redden ofzo. [/vraag]
Weet ook iemand wanneer ze beginnen met filmen voor seizoen 6?
rbn-93
-
- 41 messages
- 9 votes
Ik zie nu net dat Jensen Ackles in seizoen 6 episode 3+4 daat regiseren.
bron imdb.com
Director:
"Supernatural" (2 episodes, 2010)
- Episode #6.3 (2010) TV episode
- Episode #6.4 (2010) TV episode
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
Dit wordt het verhaal in Season 6: *Spoiler*
Heaven and Hell have been left in complete disarray since the apocalyptic events of season five. And now, monsters, angels and demons roam across a lawless and chaotic landscape. And so Dean Winchester, who has retired from hunting and sworn never to return, finds himself being pulled back into his old life - pulled back by none other than Sam Winchester, who has escaped from Hell. The two reunite to beat back the rising tide of creatures and demon-spawn, but they quickly realize that neither are who they used to be, their relationship isn't what it used to be, and that nothing is what it seems.
Bron
Bobby en Castiel komen ook terug voor seizoen 6. Wanneer het gaat filmen weet ik niet, maar het word uitgezonden in de herfst.
sangha
-
- 605 messages
- 517 votes
Ze zijn gisteren of eergisteren begonnen met filmen van aflevering 4, omdat dit de aflevering is die Jensen gaat regisseren (en het is idd zijn debuut). Op die manier heeft hij meer tijd om zich voor te bereiden. De aflevering draait om Bobby.
@rbn-93: De Angels vs. Demons verhaallijn is afgesloten als het goed is, dus ik kan me niet voorstellen dat Sam nog altijd Lucifer is.
De premieredatum is 24 september.
rbn-93
-
- 41 messages
- 9 votes
Duurt te lang!! 
Ik vind t jammer dat ik nu al alle afleveringen heb gezien, ik moet meer!!! 
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
We krijgen nog wat extras in 2011, er schijnt een Anime te komen van Supernatural. Dit begint nu een groteren franchise te worden.
rbn-93
-
- 41 messages
- 9 votes
Lijkt me stug dat dat net zo goed zal gaan als de normale....Hoewel t zijn wel japanners he.....*denk*
horrorfreak23
-
- 455 messages
- 598 votes
Lijkt me stug dat dat net zo goed zal gaan als de normale....Hoewel t zijn wel japanners he.....*denk*
ik denk ook niet dat het zal aanslaan 
sangha
-
- 605 messages
- 517 votes
Wisten jullie trouwens al dat een van de schrijvers van Supernatural ook weg is gegaan? Namelijk Jeremy Carver. Echt jammer, hij was namelijk mijn favoriete schrijver van de serie..Hij heeft onder andere Changing Channels & In the Beginning geschreven.
Ben toch wel heel benieuwd naar seizoen 6. Zal denk ik wel even wennen zijn zonder Eric Kripke.
Sera Gamble heeft trouwens al gezegd dat Lisa niet dood zal gaan. Ze zal zeker in de eerste helft van seizoen 6 een recurring role hebben.
Freakshow79
-
- 65 messages
- 311 votes
Wat een serie!!!.....zag af en toe tijdens het zappen wel eens stukje, maar nooit echt een hele serie. Tot mijn vakantie. Toen heb ik besloten om de serie vanaf het begin the bekijken en binnen 2 weken had ik het mijn grote spijt de laatste aflevering van seizoen 5 gezien.
De hoofdverhaal met de losse verhalen om het wat op te vullen zijn meesterlijk, de humor is gort droog( Castiel vond ik een fijne toevoeging)en het spel tussen de broers, of ze echt familie van elkaar zijn.
5*
horrorfreak23
-
- 455 messages
- 598 votes
Vanaf wanneer wordt seizoen 6 uitgezonden in de US?
Weet iemand dit? Ben enorm benieuwd naar het nieuwe en tevens laatste seizoen.
Artemis
-
- 3868 messages
- 2395 votes
24 september maar dit had je zelf ook wel via google kunnen vinden denk ik 
sangha
-
- 605 messages
- 517 votes
De synopsis van 6x01 is al uit, en er zijn ook al 3 promofilmpjes op www.supernatural.tv. Ik ben in ieder geval erg benieuwd.
Nicholas123
-
- 292 messages
- 284 votes
Na wat meer afleveringen moet ik zeggen dat ik toch behoorlijk bij gedraaid ben. Het acteerwerk wordt veel beter naarmate de acteurs in hun personages groeien, er is voldoende humor en ook ruimte voor zelfspot (bijv. de geeky conventie aflevering waarin alle Supernatural cliché's, inclusief de macho stoerheid, voorbij komen.)
De overkoepelende verhaallijn wordt heerlijk steeds grootser en heftiger. Prima serie.
Freakshow79
-
- 65 messages
- 311 votes
Zeker weten, maar 1 ding snapte ik niet echt.
In het eerste seizoen, volgens mij the traveling phantom of zoiets, moeten ze er achterkomen wie de demoon is in het vliegtuig.
daar komen ze achter door"Cristo"te zeggen, waardoor de demoon zich zeg maar beledigd voelt. In de alle volgende afleveringen met demonen zeggen ze het geen enkele keer. Misschien niet belangrijk, maar het viel me gewoon op.
Nicholas123
-
- 292 messages
- 284 votes
Onzorgvuldigheid denk ik zo. Demonen waren in het eerste seizoen nog niet zo vanzelfsprekend als ze later in de serie werden. Om dan elke keer weer met dat "Christo" gedoe aan te zetten zou waarschijnlijk flauw worden.
sangha
-
- 605 messages
- 517 votes
Bovendien komen er in latere seizoenen zoveel demonen voor dat ze die meestal wel herkennen. Meestal laten ze zelfs hun zwarte ogen zien, tsja, dan weet je al genoeg natuurlijk.
Ik heb een paar dagen geleden 6x01 gezien. Geen geweldige aflevering, maar de meeste premieres van Supernatural behoren niet tot de beste afleveringen (met uizondering van die van seizoen 2 & 4). Ik was best tevreden met deze aflevering. Er is overduidelijk iets aan de hand met Sam, hij was zo afstandelijk en koeltjes. Ik heb het gevoel dat hij niet helemaal zichzelf is. Lucifer is weg, dat weet ik zeker, maar Sam is zichzelf niet. Wat ik van de Campbells moet denken weet ik nog niet. Ik vond ze niet echt interessant (op die opa na dan) maar ik denk dat dat nog wel gaat komen. Het zou me iig niks verbazen als uiteindelijk blijkt dat zij de Big Baddies van seizoen 6 zijn. Gelukkig werd Lisa neergezet als een leuke vrouw, maar wel een die niet zomaar over zich heen laat lopen. Ik was ook blij dat Dean niet meteen met Sam meeging, aangezien hij toch een jaar bij Ben & Lisa heeft gewoond. Het zou een beetje raar zijn als hij meteen zou zeggen: nou bedankt voor alles, maar ik ga nu weer! Ik ben iig erg benieuwd naar de volgende aflevering en ik hoop dat de Campbells nog wat interessanter gaan worden.
rbn-93
-
- 41 messages
- 9 votes
Aaaaaaah wat blijft het een heerlijke serie, zelfs nadat eric kripke weg is blijft het leuk, en dat had ik niet verwacht! Wel is het duidelijk dat het een andere schrijver is... ik weet niet waarom, het heeft wel een ander sfeertje, als supernatural met dit sfeertje begonnen zou zijn zou het niet zo goed zijn gegaan. ik weet niet.... IIk vind het jammer dat ze nu meer op 1 plaats blijven of iedere keer terug gaan, naar de familie van dean of naar de campbells. Dit vind ik jammer ook omdat ik die lisa niet geweldig vind (ze voegt niets toe aan de serie, niets speciaals.) En de andere jagers vind ik een beetje mysterieus (ze zullen allemaal wel dood gaan of de badguys worden ofzo)
Albus Dumbledore
-
- 2041 messages
- 884 votes
Ik ben echt van deze serie gaan houden. Mijn conclusie over seizoen 1 was "een vermakelijke serie", mijn conclusie over seizoen 2 was "een zeer sterke serie", toen kwam seizoen 3, die wat mij betreft van hetzelfde hoge niveau was als seizoen 2 (misschien iets beter). Maar gisterenavond heb ik seizoen 4 afgekeken en ik was "hooked" vanaf aflevering 1! De introductie van de engelen beviel mij erg goed en ook hoe we steeds meer over hen te weten komen was spannend uitgevoerd. De losse afleveringen worden naar de achtergrond gedrukt, wat ik alleen maar kan toejuichen, gezien het grote verhaal zeer boeiend is geworden. Het spel tussen de broers wordt alleen maar beter en bereikte wat mij betreft een hoogtepunt toen Sam een demonbloed-junkie was. De finale vond ik de beste seizoensfinale van Supernatural. Buiten een heerlijk onheilspellend en duister einde, ook een paar plottwists, zoals dat de dood van Lillith het laatste zegel was, waaruit we natuurlijk konden herleiden dat de demon Ruby alsnog kwade bedoelingen had. Ik weet niet hoe het met jullie zat, maar de makers hadden mij toch redelijk laten geloven dat Ruby bij de goeien hoorde. Ik ben in ieder geval érg benieuwd naar het vijfde seizoen waar Lucifer eindelijk ontsnapt zal zijn... zal Dean voldoen aan de voorspelling van de engelen?
rbn-93
-
- 41 messages
- 9 votes
Oke what the fuck
Spoiler: Elfjes, kabouters en aliens? Een grapje zeker!? Waar gaat het naartoe met supernatural.......
sangha
-
- 605 messages
- 517 votes
Tsja dat is een typische Ben Edlund aflevering he
Love it or hate it.
Ik vond het wel geinig, al voegt het natuurlijk vrij weinig toe aan het verhaal.
rbn-93
-
- 41 messages
- 9 votes
Huh? Eric Kripke was er toch mee gestopt? waarom staat er op IMDB dan toch dat hij het geschreven heeft, bij bijvoorbeeld deze aflevering: "Supernatural" The Third Man (TV episode 2010) - IMDb
sangha
-
- 605 messages
- 517 votes
De creator van de serie wordt altijd als één van de schrijvers genoemd. En hij werkt nog wel mee aan Supernatural, hij zei een tijdje terug dat hij misschien zelfs nog wel eens een aflevering gaat schrijven. Volgens mij krijgt hij sowieso nog altijd elk script te zien voordat het gefilmd wordt.
rbn-93
-
- 41 messages
- 9 votes
De creator van de serie wordt altijd als één van de schrijvers genoemd. En hij werkt nog wel mee aan Supernatural, hij zei een tijdje terug dat hij misschien zelfs nog wel eens een aflevering gaat schrijven. Volgens mij krijgt hij sowieso nog altijd elk script te zien voordat het gefilmd wordt.
Haha topper!
Maar dan vind ik t vreemd dat hij ''Clap Your Hands If You Believe'' heeft door laten gaan...Ik bedoel dit is niet waar hij naartoe wilde met de serie... Dalijk komen er alsnog de Verschrikkelijke sneeuwman of het monster van lochnes in voor. Jammer.
De special effect waren trouwens ook wel slecht hoor 
Maar ik kan niet wachten tot 28 jan, wanneer ze weer verder gaan 
Musicer
-
- 614 messages
- 652 votes
Na anderhalve maand nog eens een aflevering en meteen een erg goeie 
Het is leuk dat Sam eindelijk zijn ziel terug heeft, dat gedoe heeft lang genoeg geduurd, en alhoewel het in het fantasy-genre wat afgezaagd begint te worden om altijd maar met een grotere vijand af te komen waar je nog nooit van gehoord hebt, kijk ik toch uit naar wat Mother allemaal gaat uitspoken.
Kan niet wachten voor de volgende