- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Supernatural
Supernatural
magickfairy
-
- 4 messages
- 130 votes
Wow, dat hier nog geen topic over bestaat.
Kent niemand deze?
"Supernatural gaat over de gebroeders Winchester die na een tragische gebeurtenis samen op pad gaan op zoek naar bovennatuurlijke gebeurtenissen. De eerste aflevering begint met het zien van Sam (Jared Padalecki) en Dean (Jensen Ackles, bekend van Dark Angel en Smallville) 22 jaar nadat hun moeder op een vreemde manier is overleden. Dean vertelt Sam dat hij al een paar dagen niks meer van hun vader John (Jeffrey Dean Morgan, bekend als Denny in Grey's Anatomy) heeft gehoord en ze gaan dan samen op zoek naar hem. Eerst wilde Sam niet mee om zijn vriendin maar nadat die op dezelfde manier overlijdt als zijn moeder kan niets hem meer stoppen" Bron wikipedia.
Dit is echt een top serie, als je een beetje van het bovennatuurlijke houd, en van series zoals Buffy the vampire slayer en Angel dan is dit echt een serie voor jou!
Iedere aflevering staat voor een urban legend zoals de 5e aflevering Bloody Mary of de 7e aflevering over de bekende hookman.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
ik volg deze al vanaf seizoen 1, een leuke serie, special effects zijn ook wel goed. De interactie tussen de broers is ook altijd wel grappig. Enige kritiek op de site is dat het grote verhaal maar een paar afleveringen is, je hebt het even aan het begin, dan een paar afleveringen later weer, en ook op het einde.
Dat zou in meerdere afleveringen moeten terugkomen.
Brianna
-
- 218 messages
- 161 votes
Ben nu al bij seizoen 3, en ik vind het nog steeds een topserie!!!
dulcinea
-
- 923 messages
- 818 votes
Ik volg het ook, al was ik in't begin niet altijd even overtuigd. De serie heeft sterke maar ook nogal zwakke afleveringen. Ben nu seizoen 2 aan't kijken en het wordt wel beter, maar het zit nog mijlenver weg van series als Buffy en Angel. Toch blijf ik kijken!
horrorfreak23
-
- 455 messages
- 598 votes
is er een serie 3 van supernatural ????
waar kun je die krijgen
ik moet eerlijk zijn ik ben verslaafd sinds de eerste aflevering .
Ik heb serie 1 en 2 en hoop zo op een 3e .
Ik vind er niets over op het internet als iemand me kan helpen zou ik die heel erg dankbaar zijn.
misschien jij brianna ?
alvast bedankt
xxx:)
karin26
-
- 16 messages
- 9 votes
Serie 3 is nog niet op dvd. Dat duurt vlgs mij nog wel een tijdje.
horrorfreak23
-
- 455 messages
- 598 votes
Serie 3 is nog niet op dvd. Dat duurt vlgs mij nog wel een tijdje.
dankje voor je snelle reactie.Er is dus een 3e serie :d
Dat is een pak van m'n hart
Kun je er al iets over vinden op het internet ?
X
karin26
-
- 16 messages
- 9 votes
Ja, ik ben er ook blij mee. Ik hoop dat seizoen 3 gauw op dvd komt. Ik wil verder kijken. Hier kun je wat meer er over lezen http://www.imdb.com/title/tt0460681/
horrorfreak23
-
- 455 messages
- 598 votes
de kerstaflevering was wel leuk 
dat is een aflevering van het 3de seizoen hé die vond ik ook zalig :d
horrorfreak23
-
- 455 messages
- 598 votes
dit is een prachtserie wil zo snel mogelijk het nieuwe seizoen het duurt wel een tijdj in vergelijking met de eerste 2.
Ik vind deze wel 1000den keren beter dan buffy en dergelijke ik kan er niet aan doen en het klinkt mss dom maar deze serie lijkt realistischer dan al die andere over het bovennatuurlijke vinden jullie ook niet of klink ik nu gewoon dom
Slater (crew films & series)
-
- 1346 messages
- 8963 votes
Deze serie is inderdaad echt TOP en ik ga waarsschijnlijk binnen kort 1.1 en 1.2 kopen. Maar wat ook wel leuk is, is dat ik heb begrepen dat Supernatural weer in Nederland op tv gaat komen, 8 juni 2008 nog wel. Ik vraag me alleen af welk seizoen...
*BTW voor de persoon die naar seizoen 3 vroeg, die is laatst afgelopen, dus misschien beginnen ze die nu wel*
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Geweldige serie! Ben er ook helemaal weg van! Jammer dat het zo lang duurdt voordat er weer een volgend seizoen komt! Maar gelukkig komt er wel een 3de en 4de seizoen! Dus we hebben nog even te gaan! Ziet er allemaal mooi uit, gelukkig kwam er in seizoen 2 wat meer een verhaal in, en niet alleen maar losse afleveringen! En ja tis gewoon weer eens anders hé twee broers, en ja ik kan niet ontkennen dat ze lelijk zijn!
Dean is mn favorite personage, en hij is ook het leukste om naar te kijken!
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Bericht over seizoen 4 van Supernatural... 
Supernatural Looks To Year Four
Sera Gamble, producer of The CW's Supernatural, told SCI FI Wire that the writers are brimming with story possibilities for the show's upcoming fourth season, which The CW recently announced.
"[Series creator and executive producer] Eric [Kripke] has some really strong ideas for how to expand the mythology next season," Gamble said in an interview. "We've been pitching ideas to each other that have [gotten] everybody really excited. ... First, we got deeply philosophical, and then we went back to 'Hey, how can we chop a bunch of people's heads off with these ideas?'"
Gamble added that the early pickup by The CW means that the writers can set things up as the third season winds down. "We're especially excited that we heard about the pickup early enough that we can start working on what we're going to be doing at the beginning of next season now, so we can thread some things in," she said.
The current third season, which was interrupted by the recently settled writers' strike, concentrated on the battle by Sam and Dean Winchester (Jared Padalecki and Jensen Ackles) against the demon army unleashed at the end of the previous year. Meanwhile, the season is building to a resolution of Dean's dilemma: He struck a deal with a demon to trade his soul for Sam's life. He has only a year to live.
Kripke told Gamble that he has "an idea for a good turn that the mythology could take [in the middle of next season] that's related to the demon mythology that we've been building and that we concentrated on in season three," Gamble said.
The producers are thinking in terms of a five-year arc for the series, Gamble added. "There are aspects of the mythology that have always been plotted out," she said. "There's approximately a five-year plan that's been in place since the show began."
But, Gamble added, the details of the fourth season are being honed now. "Additionally, we have a list of several monsters that we've been dying to do for a long time that we're going to get a chance to do now," she said. "I call it the beer-and-popcorn episodes. They're really like meat and potatoes. Like, sit down, watch scary things, blood spatter hits the camera, and people scream and clutch each other in fear. And that's the end of your hour," she added with a laugh.
The third season will resume with new episodes, starting April 24, building to the season finale, written by Kripke, in which Dean must face the deal he struck with a demon to save Sam's life. The strike-shortened season has caused the writers to abbreviate some of the planned stories, but Dean's fate will remain front and center as the season comes to a close, Gamble said, offering a few spoilers.
"The season finale takes place on the very last day before his card gets pulled by the demon," Gamble said. "It's a fight to the finish. Several of the players that we've been watching deal with this over the course of the season will be in the episode. We said we weren't going to make it easy for them, and we've made it pretty difficult, bordering upon impossible."
Will Dean survive and elude hell's clutches? "For all you know, [in the fourth season] it's going to be Sam with a flashlight in haunted houses with a special cell phone that calls hell," Gamble said with tongue in cheek. "Everyone has a theory. Everyone will find out soon enough. They just have to wait a few more months."
horrorfreak23
-
- 455 messages
- 598 votes
kheb nog een vraagje over supernatural
uit hoeveel afleveringen bestaat serie 3
want ik heb die nu bekeken maar ik heb maar tot 16 komen er nog maar bij ?
alvast bedankt x
horrorfreak23
-
- 455 messages
- 598 votes
kverlang al naar het 4e seizoen
en het schijnt dat het 3e seizoen op dvd komt op 25-08

kheb serie 1 en 2 nu op dvd en kan niet wachten op 3 :d:d
Ik weet wel niet of dit de juiste datum is weet iemand de exacte datum wanneer hij uitkomt
in Belgie dan
x
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
kheb nog een vraagje over supernatural
uit hoeveel afleveringen bestaat serie 3
want ik heb die nu bekeken maar ik heb maar tot 16 komen er nog maar bij ?
alvast bedankt x
Nope, door die verdome Writers Strike is elk seizoen kortgekapt, en dus ook die van Supernatural. Seizoen 4 lijkt wel weer normaal te worden (ook al durf ik bij The CW niets zeker te zeggen).
M.Braam
-
- 41 messages
- 32 votes
Net de laatste aflevering gekeken van Seizoen 2, tjonge jonge wat een einde ik ben benieuwd hoe deze 2 heren dit probleempje binnen een jaar gaan fixen 
In het begin keek ik een beetje de kat uit de boom en had ik zoiets van HM oké maar ik werd net als bij Smallville na de eerste aflevering gepakt door de serie.
Eigenlijk een beetje hetzelfde nivo als Smallville, qua acteerwerk en effecten. Al zijn alle acteurs en actrices vooral de actrices super knap veel te knap 
Maar goed het verhaal, de rode draad wordt goed en netjes opgepakt bij elke aflevering al vindt ik wel dat Sam zijn krachten/ gave niet echt laat zien of laat zien. Z`n dromen oké maar wat dacht je van de boekenkast even verplaatsten zonder ook maar iets van zijn lichaam te bewegen
Dat is eigenlijk het enigste wat ik een beetje mis maar dat bederft de pret niet het is en blijft een zeer goede en vermakelijke serie om naar te kijken.
horrorfreak23
-
- 455 messages
- 598 votes
Nope, door die verdome Writers Strike is elk seizoen kortgekapt, en dus ook die van Supernatural. Seizoen 4 lijkt wel weer normaal te worden (ook al durf ik bij The CW niets zeker te zeggen).
Dankje voor je reactie! 
Wel jammer dat er niet meer afleveringen zijn maar ik had wel al een vermoeden dat afl. 16 de laatste zou zijn. Het is weer een cliffhanger zoals het al bij ieder seizoen is geweest.
Laat ons hopen dat het volgende seizoen iets langer duurt 
Weet je toevallig wanneer de dvd release is van seizoen 3?
Donkerwoud
-
- 8660 messages
- 3940 votes
Ik vind dit echt zo´n serie om op TV te volgen door die afgeronde verhaallijnen. De toon zit prettig tussen The X-Files en Buffy in, met soms zelfs invloeden van Cold Case.
karin26
-
- 16 messages
- 9 votes
De release van sz 3 is 10 september. En dan weer 2 delen jammer genoeg.
Ruben. K.
-
- 155 messages
- 50 votes
Wat een superserie, heeft veel elementen van het aanwezige aanbod op tv....Angel, x-files, Buffy etc etc etc..
Eeen groot verschil in mijn ogen is dat je heir soms echt schrikmomenten hebt en met spanning in je lijf zit te kijken wat er gaat gebeuren, acteurs doen het goed, verhaal zit goed in mekaar en het kijkt gewoon lekker weg( je kan je echt inleven).
Ik ben iemand die alle series heeft gezien, gekocht of gedownload, vanaf aflevering 1 moet je gewoon echt het idee hebben....WOW DIT IS VET VET WIJS!! en dat kon deze serie zeker.
Ik heb de drie seizoenen gedownload en ben ze achter mekaar aan het kijken......
horrorfreak23
-
- 455 messages
- 598 votes
De release van sz 3 is 10 september. En dan weer 2 delen jammer genoeg.
10 september zo laat maarja
in 2 delen zoals altijd al geweest he zeker
nu ja nog even en ze zijn er :d
dank je voor de info x
Ruben. K.
-
- 155 messages
- 50 votes
Grappig feitje:
Er komen ook allemaal acteurs uit Angel in de serie voorbij.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Ik gisteren seizoen 3 afgekeken en ik vond het een mooi seizoen. Wat ik gaaf vind aan deze serie is dat er een element humor in voor komt maar toch ook gewoon spannend blijft (zoals bij the X-files).
En de meeste horrorachtige films duren gewoon te lang en hier gaat het verhaal gewoon sneller. Ik heb ook al gelezen dat we een X-files acteur in seizoen 4 krijgen, namelijk mitch pileggi (director Skinner) die de grootvader van Sam en Dean zal spelen
marzuq
-
- 155 messages
- 188 votes
Sorry en met alle respect voor alle fans, maar ik vind dit de slechtste serie die ik ooit aangezet heb.
Iedere aflevering is precies hetzelfde opgebouwd. De boys gaan naar een dorpje voor een spoor, komen daar een mysterieus persoon, meestal een meisje, tegen en die heeft een probleem met de een of andere urban legend of mythe en vervolgens lossen de boys dat eventjes op bah bah bah.
En het begon zo veelbelovend met de brandende vriendin, ze hadden er beter een lang verhaal per seizoen van gemaakt, en dan met wat meer diepgang.
marzuq
-
- 155 messages
- 188 votes
dit is een prachtserie wil zo snel mogelijk het nieuwe seizoen het duurt wel een tijdj in vergelijking met de eerste 2.
Ik vind deze wel 1000den keren beter dan buffy en dergelijke ik kan er niet aan doen en het klinkt mss dom maar deze serie lijkt realistischer dan al die andere over het bovennatuurlijke vinden jullie ook niet of klink ik nu gewoon dom
Ik zal dan ook maar niet antwoorden op deze vraag horrorfreak en gelukkig kun je mn gedachten niet lezen
dulcinea
-
- 923 messages
- 818 votes
Sorry en met alle respect voor alle fans, maar ik vind dit de slechtste serie die ik ooit aangezet heb.
Iedere aflevering is precies hetzelfde opgebouwd. De boys gaan naar een dorpje voor een spoor, komen daar een mysterieus persoon, meestal een meisje, tegen en die heeft een probleem met de een of andere urban legend of mythe en vervolgens lossen de boys dat eventjes op bah bah bah.
En het begon zo veelbelovend met de brandende vriendin, ze hadden er beter een lang verhaal per seizoen van gemaakt, en dan met wat meer diepgang.
Ik vind Supernatural nu een heel geslaagde sci fi serie die ik met plezier volg, maar Buffy en Angel dat zijn series waar niks aan kan raken natuurlijk 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Vrijdag had ik het derde seizoen binnen en heb nu nog maar twee episodes te gaan. Toch wel een ijzersterk seizoen, ik vind het zelfs de beste. Alleen die GhostFacers episode vond ik maar magertjes maar derest was gewoon top-entertainment van de bovenste plank.
Een flinke dosis gore, Padalecki en Ackles zijn weer in vorm, rondborstige dames in low-cut tops en vooral de introductie van het personage Ruby heeft de serie veel goed gedaan. Dat ze met Bela de plank volledig misslaan vergeef ik ze dan wel weer. Ook de humor en knipoogjes naar bekende films zijn ook weer hilarisch. Ook opvallend is dat de stand-alone episodes niet onderdoen aan de storyline episodes.
Supernatural. 
marzuq
-
- 155 messages
- 188 votes
Vrijdag had ik het derde seizoen binnen en heb nu nog maar twee episodes te gaan. Toch wel een ijzersterk seizoen, ik vind het zelfs de beste. Alleen die GhostFacers episode vond ik maar magertjes maar derest was gewoon top-entertainment van de bovenste plank.
Een flinke dosis gore, Padalecki en Ackles zijn weer in vorm, rondborstige dames in low-cut tops en vooral de introductie van het personage Ruby heeft de serie veel goed gedaan. Dat ze met Bela de plank volledig misslaan vergeef ik ze dan wel weer. Ook de humor en knipoogjes naar bekende films zijn ook weer hilarisch. Ook opvallend is dat de stand-alone episodes niet onderdoen aan de storyline episodes.
Supernatural. 
Ik kan er niet bij dat iemand met jouw top 10 dit leuk vindt? No offense just trying to make some sense