- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Supernatural
Supernatural
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik voel me niet te 'sophisticated' voor luchtige meuk. Een Schwarzenegger zie ik net zo graag als een van Sant bijvoorbeeld. En mijn smaak en die van mijn vriendin verschilt nogal, dat verbreedt je horizon ook wel.
Brianna
-
- 218 messages
- 161 votes
Ben nu bezig met seizoen 4, en heb net afl 3 gezien, tot nu toe zijn de afleveringen weer superrrrr
Taken
-
- 69 messages
- 176 votes
Dit is echt één van de slechtste series die ik ooit heb gezien (Seizoen 1) elke aflevering is een rip of van anders films of spook verhalen, en echt elk deel zit elke keer het zelfde in elkaar zoals de serie´s uit de 80s
Taken
-
- 69 messages
- 176 votes
Kent niemand deze?
JA!
Het eerste seizoen is waardeloos, de rest heb ik geen oordeel over.
mrdig
-
- 499 messages
- 2687 votes
Het 1e seizoen heb ik een lange tijd terug gezien en had zijn ups en downs, zoals al gezegd gaat vrijwel elke aflevering uit van hetzelfde principe (dorpje, probleem, zoeken, mythe, oplossen) maar het doorlopende verhaal kon me altijd boeien. Door een stortvloed aan andere series heb ik dit een tijd links laten liggen.
Maar sinds kort maar weer eens begonnen en seizoen 2 is toch stiekum wel weer erg vermakelijk. De afwisseling is in dit seizoen beter dan in seizoen 1. Zo is de aflevering Tall Tales (s2e15) de grappigste aflvering die ik tot nu heb gezien (purple nurples, sexxed up ET).
Zo te zien is seizoen 3 en 4 ook de moeite waard, hebben we wat te doen met kerst 
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Ik heb pas geleden de eerste aflevering van het nieuwe seizoen bekeken en het begint in ieder geval erg goed. Een zeer goede episode waardoor ik hoge verwachtingen heb wat betreft seizoen 4.
horrorfreak23
-
- 455 messages
- 598 votes
Ik zal dan ook maar niet antwoorden op deze vraag horrorfreak en gelukkig kun je mn gedachten niet lezen
tja dan klink ik maar enorm dom.
ik vind et een goeie serie 
Nicholas123
-
- 292 messages
- 284 votes
Ik heb met knarsende tanden de eerste twee afleveringen gekeken. Het concept is op zich best leuk, maar wat zijn die dialogen en het acteerwerk ontzettend slecht zeg. Ook totaal onsympathieke hoofdpersonen zijn het voor mij. Nee, ik houd het wel bij Buffy, Angel, the X-files en Reaper voor mijn bovennatuurlijk vermaak.
Musicer
-
- 614 messages
- 652 votes
^^acteerwerk en verhaallijnen worden beter met het seizoen. Aangezien het allemaal niet zo moeilijk is om te volgen en je steeds een recap hebt, stel ik voor dat je de 4de seizoenspremière of, indien je niet zo bent voor religieuze verhaallijnen, de 3de. 1ste seizoen is inderdaad maar zwakjes, vooral de eerste helft.
Nicholas123
-
- 292 messages
- 284 votes
Ok, ik zal het nog eens proberen. Het concept bevalt me immers wel.
ireth
-
- 6 messages
- 5 votes
Dit is echt een geweldige serie!
Heb 1,2,3 en 4 gezien en ik kan niet wachten totdat seizoen 5 in september gaat beginnen!
Ik kijk de serie altijd met mijn broer maar ook mijn huisgenoten en nichtje zijn er helemaal verslaafd aan geraakt (alhoewel hun nog bij de eerste 2 seizoenen zijn).
Dit is echt een aanrader!
En naarmate de verschillende seizoenen vorderen, hoe beter ze worden!
Er zit zeker actie/avontuur in maar ook zoveel heerlijk droge grappen. Echt genieten dit!
horrorfreak23
-
- 455 messages
- 598 votes
Geweldig dat ze nog maar aan seizoen 2 zitten. Ze hebben nog zoveel om naar uit te kijken :d
arshad
-
- 127 messages
- 556 votes
geweldige serie makkelijk mijn favoriete serie, bijna alles is al gezegd dus hou ik het hierop
nog wat nieuws over seizoen 5
jessica komt terug : Adrianne Palicki Is Returning As Sam’s Dead Ex Girlfriend Jessica Moore… « Supernatural Hunters’ Addict - huntersaddict.wordpress.com
meg ook: Another Character Returns to 'Supernatural' for Season 5 - buddytv.com
ellen ook: TV Spoilers: Supernatural - Season 5 Ellen will Return - tvspoilers-odi.blogspot.com
lucifer is gecast: Mark Pellegrino Cast as Lucifer on Supernatural - TV Fanatic - tvfanatic.com
verder is al bekend gemaakt dat mischa collins een main cast member wordt en zal verschijnen in 17 v/d 22 afleveringen!
mrdig
-
- 499 messages
- 2687 votes
Thx voor de info, interessant! Kijk erg uit naar seizoen 5, wordt dat nu de laatste overigens? Want wat moet je nu nog na Lucifer verzinnen, ervan uitgaande dat ze die kapot gaan maken 
arshad
-
- 127 messages
- 556 votes
Ze weten nog niet of het de laatste seizoen wordt. Jared & Jensen hebben hebben een contract voor seizoen 6 maar Kripke had een 5 jarenplan opgesteld voor spn en wou er ook graag aan houden. Als Kripke iets nieuws kan verzinnen of lucifer 2 seizoenen kan gebruiken dan is alles goed, maar als Kripke niet terugkomt kan het stoppen volgens zijn plan of CW kan andere schrijvers erbij brengen zoals bij smallville.
mrdig
-
- 499 messages
- 2687 votes
Ah ok, thx dan ga ik er vanuit dat seizoen 5 sowieso weer een toppertje wordt. Het wordt dan immers de finale van een 5jaren plan, kan niet misgaan lijkt me. Een seizoen 6 mag van mij, maar als dat andere schrijvers gaat betekenen dan zal ik er erg argwanend tegenover staan.
Overigens: ook zo enorm hard gelachen om Jensen Ackles in s4e6? (blooper surpise clip): YouTube - Supernatural // Eye Of The Tiger (Full Clip)
Moet er nog steeds hartelijk om lachen 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Dat filmpje is inderdaad ge-wel-dig!
Ik kan die wel blijven kijken, en bloopers van Supernatural zijn altijd heel leuk. Zou dat best eens een keer mee willen maken bij hun op de set 
En voor de echte liefhebbers:
We are pleased to announce that we are holding our first mainland European Supernatural Convention under the brand name ASYLUM. It takes place on the weekend of 21st - 23rd May 2010 and we are looking at a venue in Germany.
Site voor meer informatie hierover http://www.rogueevent.co.uk...
arshad
-
- 127 messages
- 556 votes
Overigens: ook zo enorm hard gelachen om Jensen Ackles in s4e6? (blooper surpise clip): YouTube - Supernatural // Eye Of The Tiger (Full Clip)
Moet er nog steeds hartelijk om lachen
Ja, heb het bij favorieten staan bij mijn youtube account kijk daar even er staan nog een paar andere geweldige clips o.a. wanneer dean gilt als de kat uit het kluisje komt in het zelfde aflevering. link staat bij mijn profiel.
horrorfreak23
-
- 455 messages
- 598 votes
Zoo grappig. Ik lag echt plat nadat ik dit voor de eerste keer zag, z'n grimassen en z'n moves zijn onverbeterlijk 
arshad
-
- 127 messages
- 556 votes
TIP VOOR FANS:
YouTube - The Official Supernatural Drinking Game (Hardcore Edition)
YouTube - The Official Supernatural Drinking Game-ROUND 2
YouTube - Supernatural drinking game Round 3
Dit zijn supernatural drinking games (3 delen) ze zijn geweldig.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Las dat Ellen (Vrouwelijke jager vriendin van John) en Jo(ex vriendin van Dean)komend seizoen terug komen in Supernatural.
horrorfreak23
-
- 455 messages
- 598 votes
Zo vervelend dat het weer zo lang wachten is om het 5e seizoen. Kijk er al naar uit. Deze wordt wss ook weer fantastisch. Die 2 kunnen me gewoon niet teleurstellen 
arshad
-
- 127 messages
- 556 votes
Ik heb in een interview met kripke gelezen dat ze meteen na de finale van seizoen 4 verder gaan dus geen tijdsprong. Ik zal kijken of ik die interview nog kan vinden.
arshad
-
- 127 messages
- 556 votes
ik heb de interview niet kunnen vinden
maar wel een paar andere leuke feiten:
Comic Con 2009: God to Finally Appear on 'Supernatural' - aceshowbiz.com
-God gaat een verschijning maken in spn
-Jo keert terug en rufus ook (hij was die man waar Dean naartoe ging in 3x15 voor info over Bela)
Supernatural returns to haunt Comic-Con - 07/26/2009 - HitFix.com
- aflevering 4 zal een tijdsprong maken van 5 jaar
-Castiel zal op een jacht gaan met de winchesters
-de lucifer verhaallijn zal worden afgerond in seizoen 5
- mijn favoriete: Dean zal Castiel naar een hoerenhuis brengen in 5x03 
'Supernatural' Season 5, or Why Dean Takes Cas to a Whorehouse - cinemaspy.com
- the four horsemen of the apocalypse zullen verschijnen.
- er zullen geesten verschijnen van beroemde mensen o.a. lincoln
mrdig
-
- 499 messages
- 2687 votes
En voor de echte liefhebbers:
We are pleased to announce that we are holding our first mainland European Supernatural Convention under the brand name ASYLUM. It takes place on the weekend of 21st - 23rd May 2010 and we are looking at a venue in Germany.
Site voor meer informatie hierover http://www.rogueevent.co.uk...
Laat je even weten hoe het was? 
@Arshad: leuke links!
Musicer
-
- 614 messages
- 652 votes
Het begint wel irritant te worden hoelang we in België moeten wachten op de dvd-release van seizoen 3 -__- Waarschijnlijk VT4 die de release tegenhoudt, maar ondertussen moeten we al bijna een jaar wachten.
arshad
-
- 127 messages
- 556 votes
slecht nieuws
paris hilton zal in aflevering 5 verschijnen!
Het is 100% zeker, nu maar hopen dat ze zo min mogelijk hoeft te praten en dat ze de impala niet aanraakt 
horrorfreak23
-
- 455 messages
- 598 votes
slecht nieuws
paris hilton zal in aflevering 5 verschijnen!
Het is 100% zeker, nu maar hopen dat ze zo min mogelijk hoeft te praten en dat ze de impala niet aanraakt
Wat! je meent et. Hopelijk is ze gewoon een (dood) slachtoffer ofzo 
arshad
-
- 127 messages
- 556 votes
denk het niet, aflevering 5 is de aflevering waarin celebrity ghost mensen doden o.a. lincoln en ghandi. Ik denk dat ze dan paris hilton ook gaan gebruiken als een celebrity moordenaar. Nu hopen dat ze snel dood wordt gemaakt
.
Oh ik had ergens gelezen dat die moorden kwamen van een shapeshifter. Ik hoop dat dit niet waar is shapeshifter is al te vaak gebruikt. Ik hoop dat het de trickster is.