- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Simpsons
The Simpsons
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Een geweldige serie. Ik moet me nog een keer oriënteren hoeveel ik kwijt ben om alle seizoenen te kopen, het zal vast in de honderden zijn aangezien er zo'n 15 (?) seizoenen uit zijn met elk seizoen een prijskaartje van 14,99 - 29,99.
Maar het zou zo supermooi in je kast staan. Een complete plank met The Simpsons serie, film en andere collectables.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Haha ben in seizoen 10 beland, kwam in de Treehouse of Terror aflevering van dat seizoen een stuk tegen dat Marge door een buitenaards wezen bevrucht is en dat ze daardoor bij Jerry Springer zijn show kwamen 
Geniaal stukje zeg.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
YouTube
Betere versie kon ik niet meer vinden.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Wel een leuk stukje inderdaad.
Het liefst zou ik The Simpsons ook in mijn kast willen hebben, maar in een eerdere post heb ik al gezegd dat het klauwenvol met geld kost. Misschien als ze ooit 5 euro per seizoen ofzo kosten, dan jeukt m'n hand wel.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Gister nog een briljante aflevering gezien. Lisa gets an A.
Homer adopteert een kreeft die hij eigenlijk had willen opeten. Haha echt briljant hoe hij dat beest vertroeteld 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ongelofelijk, de geniale afleveringen lijken maar niet te stoppen 
Heb er nog 2 gezien van seizoen 10 waarin Homer een bodyguard van de burgermeester wordt (geniaal, zijn techniek waarmee hij mensen in slaap helpt) en de aflevering Viva Ned Flanders, waar Ned wat meer wil loskomen en genieten van het leven. Neemt Homer hem mee naar Las Vegas waar ze helemaal losgaan 
Volgens mij heeft de film The Hangover heel duidelijk inspiratie opgedaan bij die aflevering. Homer en Ned worden wakker na een wilde nacht waarvan ze niks meer weten in een totaal gesloopte hotelkamer en beiden zijn in die nacht getrouwd 
catdog
-
- 1417 messages
- 2023 votes
Seizoen 10 vond ik inderdaad briljante afleveringen hebben. Seizoen 11 is helaas het eerste echte seizoen dat echt een pak minder is voor mij. Maar hij is nog steeds te doen.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Homer adopteert een kreeft die hij eigenlijk had willen opeten. Haha echt briljant hoe hij dat beest vertroeteld
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Haha ja briljant, in tranen, dan eten, in tranen, dan eten

Ik moest het hardste lachen toen hij eieren met spek bakte voor de kreeft!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
The Simpsons - S11E14 - Alone Again, Natura-Diddily
Dat was even verrassend, de vrouw van Ned Flanders overleden. Dat is de 1e regular die ik uit de serie zie verdwijnen na 11 seizoenen. Al zou het me niet verbazen dat ze op 1 of andere manier weer terugkeert. Ned als vrijgezel kan overigens grappig zijn.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Moet zeggen dat seizoen 12 ook weer erg genietbaar is.
De aflevering Worst Episode Ever is zelfs geniaal, als die dikzak uit de comicbook store Bart en Milehouse de toegang ontzegt. Maar dan krijgt hij een hartaanval en moeten die 2 de winkel runnen. Die dikke gaat ondertussen met de moeder van principal Skinner daten 
catdog
-
- 1417 messages
- 2023 votes
Ik ben nog even gestopt bij Seizoen 11. Zal Seizoen 12 binnenkort weer eens oppikken. Niet dat ik Seizoen 11 slecht vond. Ik vond er alleen een heel groot verschil in tussen zitten vergeleken met de eerste 10 seizoenen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Opvallend. Ik merk het namelijk niet. Ik heb nog genoeg briljante afleveringen met geniale momenten tegen.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Ik moet ook nodig eens achter nieuwe seizoenen aan (heb ze t/m 10)... 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ep18, seizoen 12. Trilogy of Error 
Geniaal zeg, hoe de drie verhaallijnen van Homer/Marge, Bart en Lisa/Marge samenkomen. Wat een geniale aflevering zeg!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Je zou even het berichtje boven de jouwe kunnen lezen 
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Ik vind eigenlijk het nieuwste seizoen dat nu op VT4 speelt (met de nieuwe intro) een stuk beter dan de vorige seizoenen.
De laatste 10 seizoenen vond ik wat minder dan de 1ste 10 seizoenen, maar nu vliegen ze er weer compleet in.
En men steekt veel meer tijd in de couch-gag.
catdog
-
- 1417 messages
- 2023 votes
Denk dat ik morgen maar eens even Seizoen 12 ga pindakazen. Ben gestopt bij Seizoen 11 terwijl die nog op zich prima te doen was. Misschien omdat ik toch een verschil opmerkte vergeleken met Seizoen 10.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
"I haven't cried this much since I paid to see Godfather III 
Hilarisch als Fat Tony de gangster die zegt in de laatste episode van seizoen 14, Moe baby blues.
Ik moet zeggen dat de serie me nog steeds uitermate vermaakt. De ene episode is leuker dan de andere, maar dat heeft elke serie. Er zitten er per seizoen toch nog genoeg in die echt leuk zijn.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Ik lees net dat The Simpsons in Nederland in de begindagen nagesynchroniseerd werden uitgezonden.
Worden de nieuwste seizoenen nog steeds gesynchroniseerd? Welke zender zend ze uit?
Wat als men een oude aflevering uit zendt: worden dan nog steeds de gesynchroniseerde afleveringen gebruikt, of zendt men ze inmiddels in het origineel (Engels) uit?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
In Nederland komt het op Comedy Central, maar dat is gewoon Engels gesproken.
starbright boy (moderator films)
-
- 22398 messages
- 5070 votes
Dee nagesynchroniseerde afleveringen zijn volgens mij al 15 jaar niet meer uitgezonden, minimaal. Men had vrij snel door dat het een vergissing was. Toen liep het op RTL4 als ik me goed herinner. Tegenwoordig op Comedy Central inderdaad.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Volgens mij werd de Simpsons film uit 2007 toch wel met Nederlandse stemmen in de bioscoop hier vertoond? Vreselijk zeg.
Beter leren ze kinderen meteen van jongs af aan de Engelse taal. Ik zag vroeger ook Disney films in onze eigen taal, achteraf echt zonde.
catdog
-
- 1417 messages
- 2023 votes
Ik heb nu dan toch eindelijk Seizoen 12 aangeschaft. Nou, het begint iig prima met een heerlijke Treehouse of Horror en de twee episodes die erop volgen zijn ook prima. Krusty met z'n dochter. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Seizoen 15: My big fat geek wedding 
Hilarisch, Edna en Comicbook-guy!
Sowieso vind ik Comicbook-guy 1 van de allerleukste Simpsons karakters. Heerlijk droog en sociaal gestoord, haha.
catdog
-
- 1417 messages
- 2023 votes
Heb net "Worst Episode Ever" gehad. Inderdaad. Comicbook-guy is geweldig. 
Maar voor mij zijn de echte helden (naast de Simpsons zelf) Principal Skinner, Groundskeeper Willie, Chief Wiggum en Montgomery Burns.