• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.139 votes
Profile

The Simpsons

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Simpsons.-.Voice.Actors.on.Conan.O'Brien.Show.avi

aanrader, echt geweldig om te zien hoe bijna alle stemmen door 2 mannen van middelbare leeftijd worden gedaan

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Ha, ik ben al een tijdje naar zo'n filmpje op zoek.

-edit- *kuch* 60.22??

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

yup

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

Ik kan hem zo snel nergens vinden.

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Jordy wrote:

aanrader, echt geweldig om te zien hoe bijna alle stemmen door 2 mannen van middelbare leeftijd worden gedaan

Maarreh.. waar vind ik dat dan?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

tja weet ik veel, ik had 'm van emule (aangezien het hier slechts een onschuldige scene uit een oude talkshow betreft hoeven we het woord pindakaas hier niet te gebruiken volgens mij )

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

The First Rule of Emule is You Do Not Talk About Emule.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Homer Simpson klopt er op...

In een aflevering van de populaire Amerikaanse tekenfilmreeks The Simpsons die zondag in de VS uitgezonden wordt, doet Homer Simpson waar ontelbare kandidaten en fans van Idool alleen maar van kunnen dromen: Homer geeft jurylid Simon Cowell een ferm pak rammel. Hij slaat hem tot drie keer toe in het gezicht.

De aanleiding daarvoor is de scherpe kritiek die Cowell uit op Maggie Simpson die in de aflevering meedoet aan een baby-versie van Idool. Dat maakt vader Homer zo boos dat hij het meest gehate jurylid ter wereld twee keer op zijn neus en één keer op zijn kin klopt.

Eindelijk iemand met ballen, al is het een cartoon...

Ik heb de grootste 'lul' uit de Amerikaanse Idol in mijn bezit. kan je filmpjes ontvangen en ben je geïnteresseerd, geef dan je e-mailadres via pm...

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Heb er ook aardig wat gezien en nou was er eentje waarin Wiggums en collega's met donuts met poeder erop het huis van de Simpsons aan het doorzoeken maken. En als gevraagd wordt waarom ze zo'n zooitje maken, antwoord hij dat ze op zoek zijn naar vingerafdrukken Weet iemand welke aflevering dit ookalweer was?

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Jordy wrote:

Inderdaad erg grappig. Ik vraag me af of die gasten geen last van hun kaken o.i.d. krijgen als ze hun gezicht telkens in een plooi moeten houden om een bepaalde stem te vormen.

Overigens vrij ontluisterend dat Michael Jackson dat liedje niet zelf had ingezongen.

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Ik weet niet of de dagelijkse afleveringen op BBC2 nieuw zijn of niet, maar ik lach me elke dag van 19.00 tot 19.20 bijna non-stop het schompus. God bless The Simpsons!

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Zijn zeker niet nieuw.

Maar dat maakt weinig uit vind ik altijd. Voor de vijfde of zede keer zijn ze even leuk

Hobbes

• 2911 messages
  • 1195 votes

Seizoen 1 t/m 3 besteld bij play (16 pond per seizoen)...ik voel een ongelofelijke overdose simpsons opkomen volgende week

aegron

• 4030 messages
  • 1265 votes

he hobbes, je had het over een episode met the comic book guy en stan lee. welke is dit? ik ben nl erg benieuwd, aangezien cbg een van mijn favorieten uit de serie is.

Hobbes

• 2911 messages
  • 1195 votes

Dat is een aflevering uit seizoen 13: I am Furious Yellow (DABF13/ SI-1313)

aegron

• 4030 messages
  • 1265 votes

thanks

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Homer Simpson wil meer dan 291.000 euro per aflevering verdienen.

Homer Simpson zwijgt. De acteurs achter de geelgekleurde tekenfilmvedetten uit Springfield staken omdat ze te weinig betaald worden. Ze eisen ieder 291.000 euro per aflevering.

De stemmen van de Simpsons hebben zich tijdens twee repetities niet laten horen om hun looneisen kracht bij te zetten. De acteurs Dan Castellaneta, Hank Azaria Nancy Cartwright en Ulie Kavner de stemmen van respectievelijk Homer, Apu en Moe, Bart en Marge eisen een loonsverhoging van 174 procent meldt Daily Variety.

Ze willen 360.000 dollar of 291.000 euro voor elk van de 22 afleveringen van het nieuwe seizoen. Dit is volgens de vetbetaalde acteurs geen overdreven eis omdat hun loon slechts een peulschil is van de totale opbrengsten die de reeks wereldwijd genereert.

De reeks levert Twentieth Century Fox Television en Brooks’ Gracie Films samen 1 miljard dollar op. De serie is aan haar 16de seizoen bezig in de Verenigde Staten (LAN/VSV)

(afbeelding)

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Staan wel vrij sterk lijkt me. Niemand die de stem van Homer na zou kunnen doen. Dat hebben ze bij South Park toch wel beter opgelost: zelf (bijna) alle stemmen doen, dan krijg je dit soort problemen niet.

Hobbes

• 2911 messages
  • 1195 votes

Ach ja, als je het vergelijkt met die lui van friends en dan de populariteit gaat vergelijken vind ik de gedachtegang van die lui nog niet zo gek.

Hemdale

• 2222 messages
  • 8822 votes

In 2006 is het dan toch zover, The Simpsons The Movie!! Als South Park het kan, dan kunnen wij dat ook, zei de crew van The Simpsons. Zal alleen wel niet meer worden dan een extra lange aflevering, ben ik bang.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Lees telkens dat ze South Park als voorbeeld nemen, omdat die film wel meer wist te zijn dan een lange aflevering.. ben benieuwd. Al hadden ze dit beter 10 jaar geleden kunnen doen.

Hemdale

• 2222 messages
  • 8822 votes

Ja, inderdaad. Vijftien jaar na het eerste seizoen komen ze nog even met een film aanzetten, The Simpsons is gewoonweg lang niet zo populair meer als vroeger. Maar natuurlijk wil ik de film wel zien!

sn@ke

• 2077 messages
  • 888 votes

Voor mij hebben the simpsons nog niets van populariteit ingeboet. Lach gisteren nog helemaal plat bij een aflevering van nooit eerder vertoonde scenes in de reeks gepresenteerd door een Tv - ster.

Sassie

• 9 messages
  • 16 votes

Smithers, who's that man?

That's Homer Simpson sir, from sector 7G.

Simpson Eh...

Briljante serie! Ik raak er niet op uitgekeken!

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

Leuk stukje uit The Simpsons vond ik waarin Homer op vakantie ging en zijn vrouw Marge een kaartje stuurde. Op dit kaartje lag een mooie vrouw op het strand en in plaats van de tekst : "Wish you were here" stond er bij "Wish you were her" ...

Anatolia

• 2666 messages
  • 1511 votes

Ook één van de betere (lees het met de typische mimieken en stemmen van Homer en Apu in je achterhoofd):

Apu: I have come to make amends, sir. At first, I blamed you for squealing, but then I realized, it was I who wronged you. So I have come to work off my debt. I am at your service.

Homer: You're...selling what, now?

Apu: I am selling only the concept of karmic realignment.

Homer: You can't sell that! Karma can only be portioned out by the cosmos. [slams the door]

Apu: He's got me there.

soboer

• 359 messages
  • 293 votes

Vandaag voor de zoveelste keer Trash of the Titans gezien. Meesterlijk episode. Bijna elke scene is hilarisch en Homer is in de episode op zijn best.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Homer en Marge Simpson zijn het beste koppel van de hele wereld.

Niet langer Romeo en Julia maar Homer en Marge Simpson zijn het beste stel van de wereld. De ouders van bengels Bart en Lisa zijn het voorbeeld van 4.500 toeschouwers van de Disney Show On Ice. Disney hield een rondvraag tijdens een reeks optredens van haar showoptredens met ijsdansers. Haar beroemde duo Mickey en Minnie Mouse staan op de derde plaats van de ranglijst.

De toptien van de beste koppels:

1. Homer en Marge Simpson

2. Romeo en Julia

3. Mickey en Minnie Mouse

4. Heathcliff en Cathy (Wuthering Heights)

5. Monica en Chandler (Friends)

6. Sandra D. en Danny Zuko (Grease)

7. Scarlett O’ Hara en Rhett Butler (Gone with the Wind)

8. Mr and Mrs Potato Head (Toy Story)

9. Peter Pan and Wendy

10. Carrie Bradshaw en Mr Big (Sex and the City)

(afbeelding)

Bron: Het Laatste Nieuws

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

´The Simpsons´ stopt na 365 afleveringen.

Matt Groening, de bedenker van de populaire en verknipte animatiefamilie The Simpsons, zal ten laatste in 2009 de serie beëindigen omdat het telkens moeilijker wordt nieuwe ideeën te vinden.

The Simpsons zullen dan wel de langst lopende Amerikaanse televisiereeks zijn. Groening droomt ervan 365 afleveringen in te blikken van de avonturen van de Simpsons, "één voor elke dag van het jaar, zonder te moeten herhalen".

Dat aantal kan gehaald worden in 2008, na 19 jaargangen. Als Groening 365 episodes haalt, breekt hij het record van de langst lopende televisiereeks in de VS, ´Gunsmoke´. (FUL)

alexis

• 381 messages
  • 489 votes

tof, jammer dat er nu geen simpsons te zijnn zijn op de nl tv

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.