- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Simpsons
The Simpsons
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Of die aflevering waar Smithers vraagt of Burns 3 miljoen dollar wil doneren:
Sure I will Smithers, when pigs fly! Hahahaha...
Komt er een varken voorbij vliegen.
Want to donate that money now, sir?
No, let's wait.
Briljant.
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
Of die aflevering waar Smithers vraagt of Burns 3 miljoen dollar wil doneren:
Sure I will Smithers, when pigs fly! Hahahaha...
Komt er een varken voorbij vliegen.
Want to donate that money now, sir?
No, let's wait.
Briljant.
It's just a little airborne! It's still good, It's still good!
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
Volgens mij hebben ook veel mensen Simpsons aan de kant gezet voor andere adult cartoons. Home Movies, Futurama, Duckman, Aqua Teen Hunger Force en South Park komen ongeveer op het zelfde niveau, maar in Amerika vinden ze Family Guy helemaal geweldig. Is ook leuk, maar laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang niet zo leuk als the Simpsons
Weet niet precies hoe deze zin ging, maar was iets van: "Aww, only wellpaid guys like me could affort that. Guys like me?! I'm a guy like me!"
Aflevering met The Leader blijf ik het leukste vinden.
Heb hier nog helemaal niks gehoord over Ichy & Scratchy. Die zijn samen met Homer en Kang & Kodos mijn favorieten.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Seizoenen zijn trouwens slechts 15 pond per stuk nu, bij Play. Ook maar besteld.
Disk
-
- 394 messages
- 914 votes
Nu het er elke dag weer op is ben ik blij.
Vooral omdat ik deze nieuwere afleveringen nog niet heb gezien.
Elsenburg
-
- 113 messages
- 67 votes
de halloween-specials, treehouse of horror, die zijn ook geweldig
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Dit filmpje is hier volgens mij wel eens ter sprake gekomen, maar het is de eerste keer dat ik 'm zie. Echt waar, snikken van het lachen dit. 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Die stem van Mr. Burns past echt helemaal niet bij Harry Shearer. Geweldige voice acting. Lees trouwens dat doh in het woordenboek staat door de serie
.
Captain Pervert
-
- 4643 messages
- 2099 votes
´The Simpsons´ stopt na 365 afleveringen.
Matt Groening, de bedenker van de populaire en verknipte animatiefamilie The Simpsons, zal ten laatste in 2009 de serie beëindigen omdat het telkens moeilijker wordt nieuwe ideeën te vinden.
The Simpsons zullen dan wel de langst lopende Amerikaanse televisiereeks zijn. Groening droomt ervan 365 afleveringen in te blikken van de avonturen van de Simpsons, "één voor elke dag van het jaar, zonder te moeten herhalen".
Dat aantal kan gehaald worden in 2008, na 19 jaargangen. Als Groening 365 episodes haalt, breekt hij het record van de langst lopende televisiereeks in de VS, ´Gunsmoke´. (FUL)
En die soaps uit 1955 (die nu nog draaien!) dan? As the world turns enzo, en Santa Barbara. Of is dat van een zodanig niveau dat het niet meer meetelt? 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
langst lopende televisiereeks
Geen soaps die je dagelijks moet volgen, maar los van elkaar staande verhalen. 
alexis
-
- 381 messages
- 489 votes
gelukking worden the simpsons weer ge-aired bij veronica...
blijft top die simpsons
katie morosky
-
- 1003 messages
- 804 votes
Ik zoek eigenlijk een song uit The Simpsons. Het is Valentijn en Lisa geeft aan Ralph een kaartje enz enzoverder, die aflevering dus. De song fungeert als begin en einde. De tekst weet ik niet precies (het is zeker geen Valentijnsong) maar er komen monsters in voor, the monstermask of zoiets.
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
Ik ben eigelijk niet zo onder de indruk. Alleen met het skateboard op de auto terecht komen is erg goed.
Werwolf
-
- 4604 messages
- 1197 votes
Geniale tekenfilmserie! Deze grappen slaan altijd in als een bom. Persoonlijk vind ik de Simpsons ook vele malen beter dan South Park.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik vind het fantastisch, en hier bij mij staan er twee echte Simpson-liefhebbers die hetzelfde denken. 
Thomas83
-
- 4024 messages
- 3630 votes
The Simpsons is echt een geweldige 'tekenfilmserie voor volwassenen'. De grappen zijn elke aflevering weer geweldig. Ongelofelijk knap voor een serie die al zo lang draait.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
The Simpsons komen op het witte doek!
En de zender Fox heeft onlangs nog twee seizoenen bijbesteld.
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
Dit is echt iets voor mannen he... 
De Simpsons?
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
De celebrity gastenlijst van The Simpsons voor seizoen 18.
Kiefer Sutherland, Natalie Portman en The White Stripes zijn de nieuwste namen die een gastrol krijgen in The Simpsons. Ook acteur Jon Lovitz (The Wedding Singer) en gewezen Monthy Python-ster Eric Idle zullen hun stemmen verlenen aan enkele karakters tijdens het achttiende seizoen van de animatiereeks. In de States gaat dat seizoen op 10 september van start.
De Amerikaanse rockband The White Stripes zal zichzelf spelen in een aflevering waarin Bart een benefietconcert organiseert voor zichzelf nadat hij zwaar is toegetakeld door een tijger die door zus Lisa is gered uit een dierenasiel. 24-acteur Sutherland zal een hardhandige kolonel vertolken die Homer in de pas doet lopen wanneer die in een militair trainingskamp belandt.
De makers van de Simpsons hopen ook nog eens Ricky Gervais te strikken nadat zijn eerste optreden een gigantisch succes was. De 44-jarige Britse komiek, een hevige fan van de serie, maakte indruk op de producers toen een aflevering die hij zelf schreef de hoogste kijkcijfers lokte. (ODBS en hln.be)
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
Geweldige anime! Mijn favoriete aflevering is die met The Flaming Moe. Homer is mijn favoriete karakter
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
The Simpsons winnen nog maar eens een Emmy.
zo 20/08/06 - "The Simpsons" hebben voor de negende keer een Emmy gewonnen voor het beste animatieprogramma.
De prijs is uitgereikt tijdens de Emmy-ceremonie die de technische aspecten van tv-maken bekroont. Dat gala vindt plaats een week voor de "gewone" Emmy's.
De bekroonde aflevering van "The Simpsons" versloeg een controversiële "South Park"-aflevering waarin de draak werd gestoken met Tom Cruise en zijn Scientology-geloof.
"Dit is wat er gebeurt als je Scientology niét uitlacht", grapte de producer van The Simpons toen hij zijn Emmy afhaalde.
Bron: vrtnieuws.net
Lola3
-
- 892 messages
- 1556 votes
Geweldige anime! Mijn favoriete aflevering is die met The Flaming Moe.
) Ik kijk niet veel meer door de oneindige reeks herhalingen behalve op zaterdag.
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
) Ik kijk niet veel meer door de oneindige reeks herhalingen behalve op zaterdag.Ik mag toch zeker zeggen wat IK vind. Die aflevering was heel speciaal voor me. Ongeveer de eerste die ik zag en ik keek toen de serie altijd.
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4688 votes
Zeer leuke serie waarvan ik bijna alle afleveringen gezien heb (denk ik toch). Nu zijn er vaak herhalingen bij ons op VT4, die kijk ik ook nog als ik niets anders te doen heb.
Topreeks, al zie ik Friends nog iets liever.
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
1 van de beste series ooit, heb nu de eerste 2 seizoenen op dvd (wil ze allemaal) en kijk het ook altijdt op tv. Het blijft gewoon leuk.