- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Simpsons
The Simpsons
Misantro
-
- 124 messages
- 56 votes
Ik zoek eigenlijk een song uit The Simpsons. Het is Valentijn en Lisa geeft aan Ralph een kaartje enz enzoverder, die aflevering dus. De song fungeert als begin en einde. De tekst weet ik niet precies (het is zeker geen Valentijnsong) maar er komen monsters in voor, the monstermask of zoiets.
Na enige tijd "googlen" vond ik 'Monster Mash' van Bobby "Boris" Pickett.
djelle
-
- 6070 messages
- 0 votes
Een van de meest hilarische afleveringen vind ik die waarin Marge & Homer betrapt worden op de minigolfbaan en het zo uitdraait dat Homer
uiteindelijk naakt aan een luchtballon hangt en met z'n blote kont over dat glazen dak van die kerk sleept. 
Soms moet ik spontaan denken aan die scene en lach ik me telkens weer bijna krom. Mensen vragen dan waarom ik in een lach schiet.
Ik hou erg veel van die serie. Een van de geniaalste ooit vind ik...
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Die aflevering staat volgens mij ook op The Simpsons: Too Hot for TV. Erg droog ja over die kerkruit 
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
Ze zitten dan toch in zo'n torentje op die golfbaan te zoenen omdat ze elkaar daar voor het eerst gezoend hadden of zo?
djelle
-
- 6070 messages
- 0 votes
Ja (en daarna iets meer dan zoenen)
.
Het kwam erop neer dat de 'passie' een beetje uitgeblust was of zoiets, maar dan waren ze toevallig tot de ontdekking gekomen dat 'het kunnen betrapt worden' hen ongelooflijk opwond.
JagieXK
-
- 44 messages
- 2 votes
zeker 1 van mijn favoriete animatie-series!!!
maak gelijk even reclame van mn simpsons forum, is net nieuw:
http://anne.messageboard.nl/21231/
hoopdat er wat lui bij komt, altijd leuk beetje lullen over simpsons en andere dagelijkse dingen:D
Chattingforum
-
- 465 messages
- 12 votes
Heb gehoord in de gids dat volgende week weer gloednieuwe afleveringen van seizoen 18 komen. DUS KIJKEN MAAR:P Echt zo coole animatieserie, altijd zo grappig!
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Weet er iemand de aflevering waarin dat Homer dat dansje en liedje zingt van in de film The Godfather? Bij de trouw van iemand ...
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
Ik denk bij die van Apu in de aflevering "The Two Mrs. Nahasapeemapetilons".
-jack_sparrow-
-
- 823 messages
- 1158 votes
Ik denk bij die van Apu in de aflevering "The Two Mrs. Nahasapeemapetilons".
ja , dat denk ik ook , want die aflevering heb ik onlangs nog gezien.
Ruud.O
-
- 3 messages
- 297 votes
Heb gehoord in de gids dat volgende week weer gloednieuwe afleveringen van seizoen 18 komen. DUS KIJKEN MAAR:P Echt zo coole animatieserie, altijd zo grappig!
praat jou gids? relax
onbekend!
-
- 284 messages
- 81 votes
Ik vind family guy/south park véel leuker dan deze troep !!
Ik snap echt niet dat mensen hier om kunnen lache ..'
De film is wel leuk
Maar de serie..
Brooklyn
-
- 1144 messages
- 1402 votes
Toch vreemd, die twee lijken behoorlijk op elkaar...
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Ik heb precies hetzelfde, alhoewel ik Family Guy ook niet erg grappig vind. South Park vind ik veel scherper en gevatter. Ik kan een half uur naar The Simpsons kijken zonder ook maar een keer te lachen (en dan begrijp ik wel wat er grappig is, maar dan denk ik "Oh, dat is leuk"). Erg jammer, want ik ken veel mensen die het een grappige serie vinden.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
De Simpsons zijn over hun hoogtepunt heen. Het sarcasme en de scherpe randjes zijn er in de jaren behoorlijk afgeveild. Dat was ook wel te merken aan de film. Als deze een paar jaar eerder was uitgebracht was deze waarschijnlijk veel beter en scherper dan wat ze er nu van hebben gemaakt.
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
Ik heb het sarcasme of de ironie nooit gezien bij The Simpsons. Het gaat vooral om die Amerikaanse thema's en daar heb ik als Hollander niet zo veel mee. Hoogstens een paar geslaagde grappen vond ik in de serie zitten.
film_kaza
-
- 3140 messages
- 0 votes
Ach, ik blijf lachen om deze familie. Omdat de serie over het algemeen helemaal niet zo grof is. Leuke vrolijke grappen, bekendheden n veel gekheid. Vind niet dat Simpsons is verslechterd of verbeterd. Het is een erg leuke serie, altijd geweest. Maar ik ben niet positief over de stripboeken die regelmatig in de winkel staan...
Kim008
-
- 104 messages
- 101 votes
Ik blijf The Simpsons goed vinden.
Heb nu de eerste 6 seizoenen op DVD, en kan ze blijven bekijken.µ
Alleen jammer dat de kwaliteit van de afleveringen er de laatste tijd erg op achteruitgaat...Maarja, waar moeten ze het ook blijven halen? 
Kim008
-
- 104 messages
- 101 votes
mijn favoriete karakter: Ralph
"hello SuperNintendo Chalmers" 
zucht waarom heb ik deze serie niet 10 jaar geleden ontdekt
Hahaha ik ga plat hier, die quote was ik helemaal vergeten

Kim008
-
- 104 messages
- 101 votes
Geniaal die Simpson's quotes. Ik zie het weer helemaal voor me
. Ik heb me laatst weer kapot gelachen bij die aflevering dat de familie moet onderduiken onder een schuilnaam en de FBI hen probeert voor te bereiden op hun nieuwe leven (die Cape Fear aflevering dus). Die ondervraging met Homer over wat zijn naam is...echt TE grappig.. 
Ja die scene is echt hilarisch!
onbekend!
-
- 284 messages
- 81 votes
The Simpsons kan je ook moeilijk helemaal op dvd hebben.
Het zijn 20 SEIZOENEN !!!
(seizoen 1-10 kan nog wel)
En ja ik moet vooral echt lachen in seizoen 4 en 13,17.Daar zitten fantastische afleveringen in.
Onbekend!
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Homer krijgt sequel.
D'oh! Homer Simpson keert nog eens terug naar het grote scherm! Bedenker Matt Groening heeft beslist een sequel te maken op de 'The Simpsons Movie' van vorig jaar. Die bracht wereldwijd 315 miljoen euro in het bakje. Je zou voor minder...
Gele figuurtjes, blauw haar, donuts en bier boven! Wanneer? "Het zál ervan komen, maar ik weet nog niet precies wanneer", zegt Groening. "Over de eerste film deden we vier jaar, vooral omdat we er niet van houden harder te werken dan we normaal doen."
We kunnen wachten - moeten wel - maar toch niet te lang. Zoals Homer zegt: "Alright Brain... It's all up to you!" Go Matt, go! (hln.be)
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Heb nu al een behoorlijk aantal Simpson episodes gezien, maar blijf de aflevering dat ze naar Brazilië gaan het beste vinden.
Homer: Don't you know that the boys from Brazil are little Hitlers? I saw it in a movie once.. which name I can't remember 
rearviewmirror
-
- 44 messages
- 354 votes
er komt een vervolg op de simpsons movie
Geweldig nieuws!
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
er komt een vervolg op de simpsons movie
Kijk eens een paar berichten onder uw post. 
aunuscus
-
- 591 messages
- 115 votes
ik heb onlangs het achtste seizoen op dvd gekocht en deze afleveringen vond ik geweldig;the springfielde files(zeker al tien keer gezien)homers phobia,hurricane neddy,in marge we trust, the old man and lisa en homer,s enemy