- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Band of Brothers
Band of Brothers
Don MN
-
- 3120 messages
- 1562 votes
Misschien een opmerking die al eens eerder is gepasseerd: Waarom staat Band of Brothers niet officiëel als miniserie op deze site? Als hij vanwege een té lange speelduur of een te grote hoeveelheid afleveringen er niet op mag, zou ik dat onterecht vinden. Deze is minstens 5 uur langer.
doodah
-
- 1538 messages
- 1232 votes
Hmm, inderdaad raar dat die er dan wel op mag...
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
onterecht vinden. Deze is minstens 5 uur langer.
Groot gelijk. Het wordt tijd om deze prachtige reeksen ook op MM te plaatsen.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Zo das inderdaad een nog veel langere serie. 
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Dat is wel zo ja... Misschien word het dan tijd voor een seriemeter.nl
Zonder grappen, is deze domeinnaam al aangevraagd door MM?
Want als je kijkt op bierdopje.com is daar vast wel genoeg materiaal voor, en ik wil ook wel eens weten welke serie nou het beste wordt gewaardeerd door andere kijkers. Misschien kan het als apart tabblaadje op MM, of misschien wel als compleet nieuwe site?
louisvf
-
- 1462 messages
- 2523 votes
Zo goed als iedereen vindT dit goed ja.
Nja oke snap u wel en zal men woorden dan ook terugtrekken, maar als ik u vol lof over de trailer hoorde praten kon ik toch niets anders concluderen...?
Want wat ik van die trailer opmaak is dat het er allemaal wel super zal uitzien en er veel sensatie invoor zal komen...
Wel dat zijn 2 zaken die voor mij het eerste deel niet speciaal goed maakte...
Ik had dan liever een mooie trage trailer gekregen met enkele sfeerbeelden en feiten ivm het verhaal en enkele shots van the brotherhood ofzo alsje snapt wat ik bedoel
! En begrijp me niet verkeerd, ik kijk er heus wel naar uit hoor
!
Nuja tis al even geleden, kan maar beter de trailer nog eens bekijken
!
Stem trouwens tegen ivm series... zou een nieuwe seriemeter.nl moeten komen, series zijn veel te uitgebreid en verdienen meer respect dan zomaar tussen films gesmeten te worden...! Het zijn voormij 2 totaal andere zaken...
louisvf
-
- 1462 messages
- 2523 votes
Oh en de eerste aflevering is er btw en al een paar dagen blijkbaar...!
Ga hem vanavond bekijken...
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Deze is minstens 5 uur langer.
Uit de wiki:
louisvf
-
- 1462 messages
- 2523 votes
Denk niet dat HBO miniseries hun product laat uitkomen in de cinema, het is echt voor televisie en vooral dvd bedoeld neem ik aan...
louisvf
-
- 1462 messages
- 2523 votes
How fucked are you now, how fucked are you now, how fucked are you now...
!
louisvf
-
- 1462 messages
- 2523 votes
Oke, heb eindelijk door dat er ook een pagina is met the pacific 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Had BOB eigenlijk nog nooit gezien, maar heb de box recentelijk aangeschaft en heb gelijk de eerste 2 afleveringen gekeken nadat ik klaar was met Twin Peaks.
Snap de lovende kritieken overigens wel, ben helemaal verkocht. Het is alleen wel even lastig met al die onbekende gezichtjes, het is soms lastig om namen e.d. uit elkaar te halen 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Inmiddels ook al klaar met de serie, prachtig gemaakt. Mooi ook hoe ze iedere aflevering een personage eruit pikken om te belichten. Zo krijg je nog beter een band met de personages, werd zowaar ook nog emotioneel op het einde. Toch jammer dat de serie afgelopen was na die fleurige laatste aflevering 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Ik heb het nog nooit gezien, maar ik wil het heel graag op Blu-ray kopen. Is het aan te raden? Mooie effecten en beelden die HD-kwaliteit waardig zijn? Want erg goedkoop is het niet en ik wil graag mijn geld waard maken 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Kort, maar krachtig.
Ik heb al een tijdje een oogje op de Blu-ray versie. Hopelijk is het mijn 40 euro waard.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Meer dan waard Minotaures.
Heb de DVD-versie een kleine 2 weken geleden aangeschaft voor een dikke 20 euro en die blijkt alvast iedere cent meer dan waard te zijn.
Prachtig, beklijvend en soms bikkelhard oorlogsdrama. Elke aflevering is de moeite waard. In het begin wel even wennen aan alle personages en ook de legertitels, maar daar ben je snel genoeg mee weg.
Afleveringen die eruit springen: wanneer de company vastzit in de bossen van Bastogne (de uitzichtloosheid, de kou, de constante dreiging...) en de aflevering (Why We Fight) waarin ze het arbeidskamp met de uitgemergelde joden vinden, kippevel, maar niet van het positieve soort. Maar stuk voor stuk zijn het pareltjes. Jammer dat de serie afgelopen was...
Op naar The Pacific!
maflcaro
-
- 54 messages
- 53 votes
wat een supper serie ,en wat een respect voor de mannen.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Nou, eindelijk is het zover. Vandaag voor 40 euro gekocht op Blu-ray.
Ben zéér benieuwd.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Nou, begin maar alvast met kijken zou ik zeggen 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Het handige is, is dat ik hem met een stapeltje andere Dvd's heb gekocht. 4 in totaal, waarvan 2 geleend zijn.
Het zal dus even duren, maar zodra ik alle afleveringen heb gezien, denk ik dat ik mijn ervaring hier op ga tikken. Als het mogelijk en toegestaan wordt natuurlijk.
Tomson_
-
- 257 messages
- 3440 votes
Na the pacific gevolgd te hebben moet ik misschien toch maar weer eens BoB in de dvd speler stoppen! BoB blijft toch mijn favoriete (mini) serie!
Hankert
-
- 27 messages
- 41 votes
Band of Brother is echt mijn grote favoriet. Muziek, beelden, complete sfeer: adembenemend! Krijg er nooit genoeg van.
Nu ben ik bezig met The Pacific. Het begint minder opbouwend vind ik maar al na 2 afleveringen denk ik dat ik dit ook een toppertje ga vinden.
Frenetic
-
- 203 messages
- 1425 votes
Band of Brothers en The Pacific zijn 2 van me favoriete series. Band of Brothers heb ik 3x gezien. The Pacific vind ik minder dan Band of Brothers, omdat het acteerwerk minder is, en veel scenes zijn net iets te donker en er komt minder actie in voor. Had eigenlijk ook iets meer verwacht van The Pacific 
Xen0n
-
- 732 messages
- 859 votes
The pacific viel inderdaad tegen, maar het is moeilijk om een serie als The Band Of Brothers te evenaren. Dit is simpelweg de beste serie ooit! 
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Band of Brothers en Battlestar Galactica... Mijn 2 favoriete series.
jeroen079
-
- 19 messages
- 0 votes
In Film > Algemeen > Band of Brothers:
hallo movie meter\
mag ik vragen waarom Band of Brothers niet op deze site staat??
het is de beste oorlog`s film (serie) die er is .
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2312 votes
De miniserie "Band of Brothers" heeft als ik me niet vergis 10 afleveringen. Volgens mij mag een miniserie op MM maximum maar 6 of 7 afleveringen bevatten.
ference-b
-
- 45 messages
- 71 votes
JDSsmetje hoe verklaar je dan dat Heimat - Eine Deutsche Chronik wel op mm staat? is 1 aflevering langer dan Band Of Brothers...