- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Band of Brothers
Band of Brothers
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Dat zou kunnen. De serie is in principe perfect gemaakt, visueel en dergelijke, maar ik heb telkens het idee het allemaal al eens gezien te hebben. Het brengt nogal weinig nieuws. Bovendien had ik meer emotionele impact verwacht en minder daadwerkelijke battle-scenes.
Het is wel een goede serie dus, maar na alle lovende woorden had ik iets anders verwacht.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik heb gisteren de negende aflevering nog een keertje bekeken. Da's verdorie een harde. In dit deel vinden ze het concentratiekamp van Lansberg. De rillingen lopen me nog over de rug als ik dit schrijf... 
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Vind je 't vreemd als je zoiets op een commerciele zender bekijkt. De hele sfeer is naar de knoppen door de reclame. Dit hoor je op dvd te bekijken.
Zo is het toch anders wel bedoeld, hoor....
(BTW, ik heb er niet lang genoeg naar gekeken om een reclameblok mee te maken...)
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
@kos: ik moet er wel bij vertellen dat ik pas na de derde keer kijken de serie echt op waarde kon inschatten. Bij de eerste keer kunnen de namen je enorm verwarren en heb je geen flauw benul wie wie is.
@speedy23: ik heb altijd wat angst om die aflevering te zien. Raak regelmatig helemaal van slag als ik die nog eens bekijk.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Harde aflevering inderdaad. Ik vraag me af hoe ze zoiets ooit hebben kunnen filmen.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Hoe bedoel je?
Het klinkt hard, maar ik vraag me gewoon af hoe ze die mensen zo hebben kunnen maken, dat ze er zo vreselijk uitzien. Je kon gewoon de ribben zowat zien.
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
Hoe ze dat gedaan hebben weet ik niet. Ik weet wel dat mensen die daadwerkelijk in de concentratie kampen hebben gezeten als commentaar hadden gegeven dat de acteurs te dik waren.
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
Mischien dat ze hele dunne mensen in een soort dun pak hijssen?
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Ik denk 't niet. Iemand die ik ken is extreem dun, en die zou het nog breed hebben in zo'n pak.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Goed puntje, heb ik eigenlijk nooit zo over nagedacht.
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
Kunnen ze dat dan niet met een computer bewerken?
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Ik heb echt geen flauw idee, maar ben wel benieuwd naar een verhelderend antwoord.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Met het bewerken en resizen van Plaatjes (posters) kun je toch ook iemand extreem dun maken ...
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik heb wel al eens gezien dat men met donkere make up de contrasten tussen bijvoorbeeld de ribben, de wangen en de oogholtes enorm vergroot kunnen worden. Er wordt bij manier van spreken 'vlees' weggeschminkt.
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Ik las laatst dat amerikaanse users van IMDB het erover hadden dat, wij toen we bevrijdt waren zo aardig waren en alles voor hun deden.
En nu willen we ze nog niet eens helpen met hun oorlog.
DaaaNtje
-
- 78 messages
- 34 votes
Ik heb een btje door de berichten heen gelezen..en Why we fight is echt zo erg..?
Nah..wou net gaan kijken..dus denk dat ik daar maar mee begin..:)
Laat nog wel even horen wat ik ervan vond..:)
Bye DaaaNtje *Danielle*
DaaaNtje
-
- 78 messages
- 34 votes
Oh my god..
Ik heb nog steeds kippenvel..
ik had er veel van verwacht..
maar dit sloeg alles...
de muziek eronder maakte het nog moeilijker om mijn ogen droog te houden..
Ik lag erg rustig onderuit gezakt op de bank..maar moest recht op gaan zitten..kreeg het gewoon zo koud..kon haast niet meer bewegen..nee mensen..
ik ben niet snel bang..heb t niet snel koud van een film..Geef me een horrorfilm en ik lach..maar hier kan ik nou echt bang van worden..
DaaaNtje *Danielle*
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Nuts: niks, noppes, neen, ge kunt ze kussen... 
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Sterke aflevering gisteren. 'Bastogne' vond ik bij de vorige keer dat ik Band Of Brothers keek al erg goed. Maar toen maakte ik gisteren de grote fout om vanuit mijn bed te kijken.. Dus ik in slaap gevallen ongeveer op de helft.. Werd gewekt door een luidruchtige seksreclame.. 
DaaaNtje
-
- 78 messages
- 34 votes
whahaha..vond 'Bastogne' ook erg goed..maar ben gewoon super positief over de hele serie!
Echt iets wat je gezien MOET hebben..!:D
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5825 votes
afl. 9 is verreweg het best. 6 en 7 zijn ook erg goed.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Bastogne vond ik ook een geweldige aflevering.
DaaaNtje
-
- 78 messages
- 34 votes
afl. 9 is verreweg het best. 6 en 7 zijn ook erg goed.
Jah..heb je wel gelijk in..als ik maar 1 aflevering mocht kijken zou ik cker voor Why we fight gaan..! 
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Weer een geweldige aflevering gisteren.. Vooral die scene in dat klooster (waarbij je al die doden/gewonden ziet verdwijnen) vond ik vooral erg goed..
Hoeveelste aflevering was het eingelijk? De 7e toch?
DaaaNtje
-
- 78 messages
- 34 votes
Weer een geweldige aflevering gisteren.. Vooral die scene in dat klooster (waarbij je al die doden/gewonden ziet verdwijnen) vond ik vooral erg goed..
Hoeveelste aflevering was het eingelijk? De 7e toch?
oeeeeh..kippnvel scene..
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Sterke aflevering gisteren.. Wat mij al lange tijd opvalt is dat er een van die soldaten heel veel wegheeft van Haley Joel Osment (o.a. uit The Sixth Sense).. Iemand weleens opgevallen ?