- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Band of Brothers
Band of Brothers
yorickk
-
- 149 messages
- 368 votes
Play.com is de tin blue-ray! maar 23,50
donkied
-
- 334 messages
- 618 votes
Gister het eerste deel weer even gezien ( voor de 4e keer ofzo) Zitten toch wel echt leuke en goede acteurs in hoor.
En ik ben zo blij dat er geen reclame is
donkied
-
- 334 messages
- 618 votes
Moet me geld even op zak houden nu btw
. En op tv kijken heeft ook wel wat, ook al zouden ze er best 2 per week mogen uitzenden
louisvf
-
- 1462 messages
- 2523 votes
Heb je de trailer van 'the Pacific' al gezien?
Hehe, alsof je van de trailer al kan uitmaken of het wel goed, al dan niet even goed word.
Komaan, band of brothers (alleja voormij dan toch) is wel wat meer dan special effects en actiescenes...!
Zeggen dat het goed word, aan de hand van de trailer lijkt me dus totaal misplaatst en iets dat iemand zegt omdat hij BB bekijkt, hoofdzakelijk voor de actie, wat ik zou betreuren...
doodah
-
- 1538 messages
- 1232 votes
Ik snap je redenering even niet goed. Omdat ik zeg dat de trailer van 'The Pacific' me er veelbelovend uitziet, ben ik een persoon die 'BoB' enkel ziet voor de actiescènes en de special effects?!
Dat is toch een belachelijke conclusie?
Ik zeg gewoon dat ik de trailer van 'The Pacific' er veelbelovend vind uitzien. Zo kan je inderdaad niet altijd uitmaken of iets goed gaat zijn of niet, maar het helpt je toch al, wat hier ook het geval was. Ik ga hier geen trailer bespreken en ontleden, maar ik vond hem er goed uitzien. En nee, niet alleen om de actiescènes. Ook hier lijkt het me dat er plaats is voor verhaal en emoties, om het zo maar te zeggen.
Juist omdat deze trailer er veelbelovend uitzag, ben ik er ook wat meer over gaan lezen en heb ik nog enkele andere videofragmenten bekeken.
Dan kan ik toch wel zeggen dat ik denk dat het goed gaat worden?
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Net de trailer gezien, en het ziet er fantastisch uit. Wanneer kunnen we dit pareltje verwachten?
@ louisvf
En uit deze trailer kun je wel concluderen dat het goed gaat worden. En denk je van niet. Dan ga je hem toch niet kijken.
jordideboer
-
- 80 messages
- 95 votes
Kunnen we niet een digitale petitie/handtekeningenactie starten om Band of Brothers ook in het stemsysteem op te nemen? Het is toch zonde dat we onze waardering niet via een aantal sterren kunnen geven?
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Band Of Brothers stond ooit op de site, maar er is na veel gesteggel over de lengte en aantal afleveringen van een miniserie besloten om dat op max 6 of 7 te houden meen ik. Tien is dus te veel om op de site te mogen, ook al vind ik dat erg jammer, want BoB verdient de volle mep.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Hoe zit het eigenlijk met een Serie in de top250 kan dat?
Want BoB zou er dan denk ik wel inkomen 
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Ik ook wel maar omdat ze hem al eens eerder erafgegooid hebben. Zullen ze hem er niet opnieuw opzetten
doodah
-
- 1538 messages
- 1232 votes
Toen zal er ook wel een discussie over geweest zijn en er zal dus vast een reden zijn waarom ze BoB van de site hebben gehaald. Het lijkt me dus logisch dat ze hem er niet weer op gaan zetten.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Ik stem voor!!
Ik stem tegen!!!
De regels zijn duidelijk. 10 afleveringen is teveel.
Als Band of brothers toch wordt toegelaten, dan wil ik ook de 13 afleveringen durende miniserie van Ninja Scroll erop.
En zo wil natuurlijk iedereen iets, en dan is het einde zoek.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Inderdaad, dan is het einde zoek. Het zou zeker een top 25 opleveren schat ik.
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Dan moet er dus gewoon een aparte top lijst gemaakt worden voor Band of Brothers. Positief blijven denken!
Qar
-
- 228 messages
- 1509 votes
Dan moet er dus gewoon een aparte top lijst gemaakt worden voor Band of Brothers. Positief blijven denken!
Ja inderdaad, maak gewoon de top 5 Band of Brothers:p. Een erelijstje.
In de hoop dat er nog zoveel geniale versies gemaakt gaan worden.
boozebelly
-
- 1428 messages
- 1905 votes
Mwah, zo'n gek idee is dat toch niet? Stel dat je naast films ook op mini-series zou kunnen stemmen die dan in een aparte toplijst komen.
Of denk ik nu te optimistisch? Ik ben geen computerkenner dus ik heb geen idee hoeveel werk/capaciteit zoiets in beslag zou nemen.
doodah
-
- 1538 messages
- 1232 votes
Dan gaan we ook een hele hoop andere (mini)series moeten toevoegen en gaat er over andere series ook discussie zijn.
Zoals Nomak al zei, is dan het einde zoek.
boozebelly
-
- 1428 messages
- 1905 votes
Zoals Nomak al zei, is dan het einde zoek.
Dat is wel zo ja... Misschien word het dan tijd voor een seriemeter.nl 
feebl
-
- 1 messages
- 0 votes
Dat is wel zo ja... Misschien word het dan tijd voor een seriemeter.nl
Of je kan ze bij elkaar voegen, en hier een aparte sectie voor maken op de site. Lijkt me een zeer goed idee. Vaak omdat ik geen idee heb welke serie ik nu moet gaan kijken, want er zijn amper sites die ze duidelijk en overzichtelijk vergelijken.
doodah
-
- 1538 messages
- 1232 votes
Dat is nog wel een goed idee. Maar wat de uitwerking betreft toch wat moeilijker. Er zijn dan weer mensen nodig die zich daarmee willen bezig houden, want ik denk niet dat de huidige crew er ook nog een seriemeter wil bijnemen.
Koektrommel
-
- 57 messages
- 0 votes
Op een schaal van 0,5 ster tot 5 sterren? 10 sterren.
10 uur vliegen zo voorbij, damn wat is dit toch mooi.
Voor mij is dit de echte nummer 1 in de moviemeter toplijst. Of je 't nou een serie of film noemt maakt me niets uit. Een waar meesterwerk.
decicco
-
- 2856 messages
- 1143 votes
Leuk zeg, kom je op school krijg je te horen we gaan een stukje van de geweldige serie Band of Brothers bekijken krijg je meteen het einde te zien nu is de lol er al vanaf jammer genoeg. Maar denk toch dat ik de serie eens ga kopen want het zag er geweldig uit!
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Zeker doen, je zal er geen spijt van hebben. Zeker weten. 
yorickk
-
- 149 messages
- 368 votes
The pacific wordt in nederland uitgezonden op 3 april om 22:00 op veronica.
doodah
-
- 1538 messages
- 1232 votes
Is er al zicht op een belgische datum? Ik kan niets vinden.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Band of Brothers is een hele goede serie. Vanavond maar weer eens een aflevering gekeken op canvas. Het komt allemaal zo echt over. Kan bijna geen film tegenop. Voordeel van een serie is dat je overal stukken langer de tijd voor kan nemen, waardoor de menselijke emoties van de soldaten in zo'n oorlog nog beter naar voren komen. Echte aanrader voor wie de serie nog niet kent.(al zullen dat er niet veel meer zijn)
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Ik had em aan mijn ouders uitgeleend, die zijn na 4 afleveringen blijven steken. Snap ik niet!!! Dit vind iedereen toch goed?
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Ik had em aan mijn ouders uitgeleend, die zijn na 4 afleveringen blijven steken. Snap ik niet!!! Dit vind iedereen toch goed?
Ik denk dat het merendeel 80% ofso het goed vind. De rest intresseert zich simpelweg neit in het genre.