- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Band of Brothers
Band of Brothers
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Gisteravond aflevering 4 gekeken en ja, dit is 1 van de beste series ooit gemaakt. Ook leuk om bekende Nederlandse acteurs te zien als ze bij Eindhoven zijn. O.a. Jack Wouterse.
Toen het op TV was, heb ik wat afleveringen gemist, maar nu ga ik ze alsnog allemaal kijken.
Vroeger had je de boyband New Kids on the Block. Daarin zat de broer van Mark Wahlberg, genaamd Donnie Wahlberg. Hij speelt in Band of Brothers 2nd Lt. C. Carwood Lipton. Hij is wat minder bekend als acteur, maar hij doet het erg goed vind ik.
Tomson_
-
- 257 messages
- 3440 votes
Ze lijken ook erg veel op elkaar, Mark en Donnie. Donnie is wat minder bekend dan zijn broer, maar doet het in deze serie inderdaad erg goed. Ik vind het acteren sowieso van een hoog niveau.
rayman
-
- 257 messages
- 0 votes
waarom kunnen we hier niet op stemmen ?
Krijgt van mij de volle 5*
jipt
-
- 3461 messages
- 3471 votes
Om The Singing Detective kan je ook stemmen
Catscan
-
- 49 messages
- 414 votes
ja idd ... er staan meerdere serie's op moviemeter, en dat deze ontbreekt is doodzonde!
Is de beste oorlogsreeks tot nu toe.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Ik dacht dat die vroeger hier wel op stond. Maar is na een tijd verwijderd. Erg jammer, het had ook een mooi gemiddelde. 
Catscan
-
- 49 messages
- 414 votes
YouTube - The Pacific Trailer 2(HBO)
Deel 2 in maart!!... 
Catscan
-
- 49 messages
- 414 votes
trailer 2 .. !!
Catscan
-
- 49 messages
- 414 votes
14 maart komt ie uit .. voor de mensen die dit nog niet weten.
The Pacific (miniseries) - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
the best
-
- 5 messages
- 1 votes
zo dra hij uit is ga ik hem meteen koopen heb er de volste vertrouwen in dat de kwalitijd gewoon weer goed is net als bij band of brothers want band of brothers was egt een top serie die heeft me egt geraakt vooral bij deel 9
lilB
-
- 201 messages
- 39 votes
Ik ben juist bang dat ie tegen gaat vallen. Ik vond BoB echt super, en heb het ook meerdere malen gekeken. Daarom juist ben ik bang voor een tegenvaller.
louisvf
-
- 1462 messages
- 2523 votes
Ik ben juist bang dat ie tegen gaat vallen. Ik vond BoB echt super, en heb het ook meerdere malen gekeken. Daarom juist ben ik bang voor een tegenvaller.
Hoezo? Normaal gezien leert een crew toch telkens weer meer bij, dus zou dit deel evengoed en/of beter moeten worden! (tenzij oorlog tegen de japanners u al zoizo niet aanstaat, wat raar zou zijn want het is dezelfde oorlog).
Het is wel waar dat sequels vaak slechter zijn (want die worden uitgemolken en vergeleken met deel 1) maar dit is geen sequel, dit is gewoon een nieuwe serie maar ook genaamd band of brothers en dus met dezelfde crew!
Hopelijk word het trouwens beter als deel één, misschien nog iets meer realistisch en iets minder verhollywood!
lilB
-
- 201 messages
- 39 votes
Nou de oorlog tegen de japanners boeit me inderdaad wel minder, en zo gek is dat niet lijkt me
De oorlog hier destijds in Europa weet ik ook veel meer van af.
Maar daar ging het me niet eens om. Gewoon het gevoel dat het moeilijk is om die prachtige serie te toppen.. bijna onmogelijk ^^
louisvf
-
- 1462 messages
- 2523 votes
Ik vind trouwens ook dat er een systeem zou moeten zijn op moviemeter ivm stemmen op series (eventueel ook per aflevering) zoals bij imdb het geval is!
louisvf
-
- 1462 messages
- 2523 votes
Nou de oorlog tegen de japanners boeit me inderdaad wel minder, en zo gek is dat niet lijkt me
De oorlog hier destijds in Europa weet ik ook veel meer van af.
Maar daar ging het me niet eens om. Gewoon het gevoel dat het moeilijk is om die prachtige serie te toppen.. bijna onmogelijk ^^
Tis enkel omdat de feiten zo zijn verlopen dat de Japanners hier niet zijn gegraakt eh... Anders had er misschien na afloop van WW2 meteen nog een oorlog geweest tussen Nazi-Duitsland en Japan, stel u voor! Maar ik snap wel wat je bedoeld, maar moest je er meer over weten dan denk ik dat je het wel boeiend zou vinden hoor
!
Maar ik snap u standpunt wel hoor, zou sterk zijn moest the pacific evengoed zijn als deel 1, laten we hopen
!
doodah
-
- 1538 messages
- 1232 votes
Heb je de trailer van 'the Pacific' al gezien?
lilB
-
- 201 messages
- 39 votes
Heb je de trailer van 'the Pacific' al gezien?
Jazeker.
doodah
-
- 1538 messages
- 1232 votes
Geef toe, die ziet er toch zeer veelbelovend uit. Visueel zag het er prachtig uit, het verhaal is weer gebaseerd op ware feiten en er is zowel aandacht voor de oorlogvoering als voor 'het menselijke'. Volgens mij gaat het dus niet tegenvallen, in tegendeel zelfs, ik verwacht dat het zeker zo goed gaat zijn als BoB.
lilB
-
- 201 messages
- 39 votes
Die ziet er inderdaad goed uit. Maar ik heb ook wel geleerd dat trailers niet alles zeggen.
Maar we zullen zien, ik hoop dat je gelijk hebt 
Bla
-
- 769 messages
- 2146 votes
Ik hoop gewoon dat ze de rollen goed invullen. Natuurlijk zijn het spektakel en de waar gebeurde verhalen mooi, maar Damian Lewis als Winters vond ik echt geweldig. En niet alleen hij was supergoed, de gehele cast was van de bovenste plank terwijl het (voornamelijk) vrij onbekende namen waren. Goede casting lijkt mij het belangrijkst. Met alles om de personages heen zit het wat mij betreft hoogstwaarschijnlijk wel goed.
=michael=
-
- 629 messages
- 429 votes
BoB was gewoon goed in elkaar gedraait geen twijfel over mogelijk!
Bruno_6
-
- 36 messages
- 733 votes
Voor de fans (of voor wie de reeks nog niet gezien heeft): Vanaf deze vrijdag (5/2) zendt Canvas de hele reeks uit. De afleveringen beginnen telkens om 20.40 uur.
yorickk
-
- 149 messages
- 368 votes
Allerbeste serie die ik ooit heb gezien. Echt meesterlijk. Vooral deel 6: Bastogne. Episch.
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
Vanavond te zien op canvas om 20.40u.
Don MN
-
- 3120 messages
- 1562 votes
De serie is inmiddels niet echt duur meer, niet dat ik reclame wil maken voor winkels, ik kocht 'm namelijk ook niet voor 50 euro, maar hij's nu makkelijk voor minder dan 30 euro te vinden en het is een prachtige box. Het lijkt me vreselijk irritant om een week te moeten wachten op een nieuwe aflevering, en je wilt het natuurlijk ook zien in de mooiste kwaliteit.
Iedereen die vanaf vanavond de serie op Canvas volgt veel kijkplezier.
doodah
-
- 1538 messages
- 1232 votes
Al goed dat ze het op Canvas uitzenden. Moest hij op vb. VT4 getoond worden, dan had je nog 10 minuten reclame om het halfuur.
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
Al goed dat ze het op Canvas uitzenden. Moest hij op vb. VT4 getoond worden, dan had je nog 10 minuten reclame om het halfuur.
Klopt, ik heb gisteren ook naar het eerste deel gekeken.