• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.066 actors
  • 9.372.269 votes
Profile

Band of Brothers

AC/DC

• 420 messages
  • 0 votes

Werkelijk het mooiste stukje televisiemateriaal dat ik ooit heb gezien.

fasca

• 98 messages
  • 255 votes

doodah wrote:

Heeft iemand een idee waar je de hele reeks voor een zacht prijsje kan kopen?

Bij BOL com voor € 26,99.

doodah

• 1538 messages
  • 1232 votes

Ondertussen heb ik hem al van bij Bart Smit. Daar lag hij een tijdje voor 24 euro te koop.

WB

• 1612 messages
  • 2658 votes

Opvolger Band Of Brothers? Zelfde makers, eveneen WO2, maar dan in de Pacific.

doodah

• 1538 messages
  • 1232 votes

De trailer ziet er al veelbelovend uit.

WB

• 1612 messages
  • 2658 votes

Hmmm, er is dus al een topic van.

doodah

• 1538 messages
  • 1232 votes

Ah, fijn dat je dat "zegt".

Snel toevoegen aan mijn updates.

rhiemstra112

• 63 messages
  • 286 votes

Echt geweldige serie nu ook al iets van 15x gezien

de mooiste aflevering is toch wel The Breaking Point

doodah

• 1538 messages
  • 1232 votes

Ik heb dan gisteren eindelijk de laatste twee afleveringen gezien. En het waren gelijk de meest emotionele afleveringen van allemaal.

Vooral de ontdekking van het concentratiekamp was enorm aangrijpend.

Heel de serie is gewoon een prachtig stukje filmkunst en verhaal. Nu kijk ik zeker uit naar the Pacific.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2313 votes

Erg mooie miniserie

BeenC

• 23 messages
  • 69 votes

Dit is het beste ooit gemaakt, 100% zeker.

solem

• 24 messages
  • 0 votes

onlangs de blu-ray gekocht. Ik merkte op dat er in gesneden is.

het stukje in "crossroads" waar Cpt. Winters zijn onderdanen instrueert om elk een duitser op de korrel te nemen naar gelang hun positie is ineens weg. Snap niet waarom, dat was juist een hele slimme instructie.

clockwork72

• 2780 messages
  • 1738 votes

Volgens mij is dit nog wel 1 van de beste Tv series ooit gemaakt samen met de simpsons. Ik zelf heb de hele box.

movie fan

• 318 messages
  • 303 votes

zalige televisieserie , 1 van de beste die ik ooit gezien heb , topserie!

een 5/5

starwars321

• 167 messages
  • 915 votes

beste mini serie ooit heb hem vorige week bij de bart smit gekocht

clockwork72

• 2780 messages
  • 1738 votes

Het is gewoon zo´n verslavende serie. 2 weken geleden nog de hele box bekeken op 1 dag. Heerlijk gewoon. Je blijft gewoon de volle 12 uur geboeid.

Raevil

• 1 messages
  • 0 votes

Een zeer boeiende televisieserie, die niet alleen de gebeurtenissen van de oorlog laat zien maar ook ingaat op de persoonlijke verhalen en ontwikkelingen van deze mannen, die je langzamerhand beter leert kennen en waarderen om hun heldendaden maar ook om hun angsten en fysieke uitdagingen. Het beeldmateriaal is zeer scherp, met mooie 'oude' kleurenfilters er overheen gezet om je ook dat gevoel van die tijd te geven.

verslavende serie, naar mijn mening.

donkied

• 334 messages
  • 618 votes

Echt de allerbeste tv-serie ooit gemaakt. met een ontzettend goeie cast en echt heerlijke manier van filmen. Gewoon lekker ruig en het lijkt me heel waarheidsgetrouw. Deze serie kan ik elke maand wel een keer kijken.

clockwork72

• 2780 messages
  • 1738 votes

inderdaad.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2313 votes

Het is een zeer mooie miniserie maar nu niet volledig om elke dag te bekijken. Zou er eerder wat tijd tussensteken. Een maandje wachten en dan het volgende deel ofzo. Ik vind het eerste deel trouwens het best !

Bart Simpson

• 2153 messages
  • 0 votes

Een maand wachten om de volgende 50 minuten van een serie te zien? Nee, dankje. Die 10 uur film zou je dus moeten verdelen over 10 maanden. Dat zijn ongeveer 300 dagen. Dat komt dus overeen met 2 minuten film per dag van de serie, dat is gewoon te weinig.

Ik zou het gewoon zo doen:

Twee delen achterelkaar kijken (ongeveer 90 minuten).

De volgende dag weer 2 delen bekijken en dat doe je 5 dagen lang.

Zo kijk je de serie mooi binnen een week af en heb je in het weekend nog lekker de tijd om andere dingen te doen of andere films te kijken.

Dan zou ik pas weer na een jaar of anderhalf de serie bekijken, want anders zit het nog goed in het hoofd en weet je precies wat er gezegd gaat worden enz.

Geweldige serie, Elke dag 2 afleveringen gekeken,maar het liefst zou ik alles in 1 keer gekeken hebben.En vondt het ook heel jammer toen ik alles gezien had. Ik keek er toch naar uit om elkedag weer 2 afleveringen te kijken.

In 1 woord:

Super!

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2313 votes

Bwah ik vind wel dat vanaf aflevering 2 de afleveringen een beetje op elkaar beginnen te gelijken en daarmee zou ik er een langere tijd tussen steken. En zeggen dat is 2 min. per dag, dat vind ik wel een beetje belachelijk om zo iets uit te rekenen

horror3d

• 78 messages
  • 101 votes

beste serie ooit

marcjeb

• 245 messages
  • 70 votes

ik probeerde elke dag 1 aflevering te kijken, omdat de serie maar 10 afleveringen heeft, maar het werden er helaas 2 per dag en zo was ik er gauw doorheen. Ben benieuwd naar The Pacific

miesmol

• 44 messages
  • 43 votes

Begonnen met 2de keer deze serie kijken.Nu in hd kwaliteit. Geweldig. Hele goede serie

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Stukje in Nederlandse boerderij is wel even leuk om Jack Wouterse een rolletje te zien hebben. Dat maakt die serie nog echter.

Ik vind dit een goede serie die de oorlog en de band onderling goed in beeld brengt.

mrwhite

• 1521 messages
  • 3499 votes

drie afleveringen ver "so good so far

Tomson_

• 257 messages
  • 3440 votes

mrwhite wrote:

drie afleveringen ver "so good so far

Er staan je nog een hoop mooie afleveringen te wachten!

Bart Simpson

• 2153 messages
  • 0 votes

Wat ik ook een erg mooi moment vond in de serie, was (volgens mij) de laatste aflevering waarin de Duitse generaal zijn mannen toespreekt. Mooi.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.