- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Band of Brothers
Band of Brothers
sandansyl
-
- 43 messages
- 46 votes
GEWELDIGE SERIE, easy compagnie rules.
mooi verhaal erg verslavend om het telkens weer te kijken
TehPeace
-
- 5 messages
- 4 votes
Op blu ray besteld voor 35 euro:D
Heel zeker dat het Blu Ray is? Heb de serie enkele weken geleden gekocht, dvd versie voor 39 euro. Ik kwam op het idee omdat ik BoB zag liggen en schrok van de prijs (80 of 90 euro dacht ik) maar dat bleek Blu Ray te zijn..
Idd jammer dat er niet op gestemd kan worden, het zou al met al wel niet op #1 komen te staan, voor mij was het hele plaatje 'BoB' heel mooi gemaakt.
Ik zou het waarschijnlijk niet als beste film zien, puur alleen om het feit dat je hem niet 'ff' kan kijken..
rico_defender
-
- 157 messages
- 301 votes
Ja dat is echt de Blu Ray 35 euro Nederlands ondertiteld
http://www.cdwow.nl/BAND-OF-BROTHERS-BLU-RAY/product/view/3846144
Ik zit op zo'n blu ray forum en deze zeggen allemaal daar dat hij nederlands ondertiteld is.
ik heb hem zelf besteld dus ben benieuwd
superbassie
-
- 134 messages
- 462 votes
Ben de hele serie nu voor de vierde keer aan het kijken 
Het blijft voor mij de beste productie die ik ooit gezien heb, en het is jammer dat 'ie vanwege de regels niet mee kan doen met de top-250 want ik denk dat 'ie best weleens heel erg hoog zou kunnen komen. Op IMDB haalt BoB met ruim 56000 votes een 9.6/10!
Beste aflevering is misschien wel 'The Breaking Point'. Heel vet als Speirs het commando van Dike overneemt!
Airborne101
-
- 6 messages
- 2 votes
ja jongens,, ben er ff niet geweest, maar nu reageer ik weer,
50x ja:P ik weet het,, ik weet het,,
maar ken je dat je bent puber en moet op tijd naar bed en wilt dat niet.
en je hebt een portable dvd speler, elke avond dvdtje kijken, echt werkelijk elke avond!
maar eerst keek ik het echt vaak, gewoon echt echt vaak!
nu begint het een beetje af te zakken, nu kijk ik vaker naar gewone films van 1,5 uur. zoals paar goeie:
Falcone
The Shawshank redemption
Hitler Rise of Evil
enz enz, (deze films vind ik het best, bob staat natuurlijk op nr 1!!!
beste afleveringen:
Why We Fight
%%%%%%
-
- 2543 messages
- 1234 votes
Mischien is dit al eens gemeld maar waarom zijn er geen sterren meer bij de serie's ?
Ik zou ook weleens willen zien welke serie beter is Band of Brother of House
=michael=
-
- 629 messages
- 429 votes
Mischien is dit al eens gemeld maar waarom zijn er geen sterren meer bij de serie's ?
Ik zou ook weleens willen zien welke serie beter is Band of Brother of House
Band of Brothers voldoet niet aan de eisen van moviemeter om te stemmen omdat dit een miniserie is!
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Miniserie met meer dan 7 delen, dat moet je erbij zeggen.
doodah
-
- 1538 messages
- 1233 votes
Schitterend dat er een forumtopic over deze serie is gemaakt.
Heb de hele reeks vroeger al eens gezien. Ik was toen slechts 11 jaar ofzo, dus herinner ik me er niet meer zo veel van. Wel herinner ik me de emotionele getuigenissen van de oudstrijders en het moment dat ze de broodmagere, gebroken mensen uit het concentratiekamp bevrijden.
Ik zou er eens werk van moeten maken om op een liefst zo goedkoop mogelijke manier aan de serie te geraken en hem dan nog eens rustig te zien. Want het is wel een reeks waar je rustig je tijd moet voor nemen.
doodah
-
- 1538 messages
- 1233 votes
Heeft iemand een idee waar je de hele reeks voor een zacht prijsje kan kopen?
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
De leukste internetwinkel van België Free Record Shop - freerecordshop.be
Masterkeeltie
-
- 346 messages
- 551 votes
Zeer goede serie Dick winters leeft nog steeds net zoals babe hefron dacht ik en Bill guarnere WIld bill!
echt hele mooie serie super mooi gefilmd net zoals gewend van de regisseur .
ik ben in bastogne geweest en in Normandie en heb de kerels in het echt gezien en dan sta je wel ff hoor..
ik was bijv. in Normandie bij een bioscoop die 360 graden is..
een oude man ging er huilend uit (wat bleek hij heeft bij la point du hoc gevochten (dat is een grote stijl muur waar ze tegen op moesten klimmen terwijl er op de punt een bunker stond met een mg 42.. hij kreeg het weer helemaal te pakken en moest echt brullen
dan sta je wel ff te kijken hoor. en dan voel je ook mee. want reken maar dat hij maten heeft verloren.
=michael=
-
- 629 messages
- 429 votes
Zeer goede serie Dick winters leeft nog steeds net zoals babe hefron dacht ik en Bill guarnere WIld bill!
echt hele mooie serie super mooi gefilmd net zoals gewend van de regisseur .
ik ben in bastogne geweest en in Normandie en heb de kerels in het echt gezien en dan sta je wel ff hoor..
ik was bijv. in Normandie bij een bioscoop die 360 graden is..
een oude man ging er huilend uit (wat bleek hij heeft bij la point du hoc gevochten (dat is een grote stijl muur waar ze tegen op moesten klimmen terwijl er op de punt een bunker stond met een mg 42.. hij kreeg het weer helemaal te pakken en moest echt brullen
dan sta je wel ff te kijken hoor. en dan voel je ook mee. want reken maar dat hij maten heeft verloren.
Waar is precies die bios en hoe heet die?
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
een serie als Band of Brothers moesten ze meer maken !
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
Eerst even een nieuwe grootschalige oorlog uitlokken dan maar 
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Eerst even een nieuwe grootschalige oorlog uitlokken dan maar
inderdaad want een 2e reeks over WOII kan niet meer gemaakt worden 
doodah
-
- 1538 messages
- 1233 votes
Zag hem vandaag liggen bij Bart Smit voor iets rond de 22.00 euro. Het exacte bedrag weet ik niet meer, maar het was in ieder geval veel maar dan ook veel goedkoper als elders.
Jammer dat ik niet genoeg geld bijhad. 
Spa Blauw
-
- 9 messages
- 1706 votes
De gewone DVD-collectie nu 22,- euro bij de E-plaza / Bart Smit.
doodah
-
- 1538 messages
- 1233 votes
Ja, ben hem gisteren in Bart Smit gaan kopen. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Hoe is het eigenlijk met de opvolger van BoB? The Pacific?
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Volgens Tom Hanks komt die in 2010 pas uit ipv 2009.
SouthParkFan
-
- 218 messages
- 1385 votes
Ik kan in ieder geval niet wachten. Mijn favo aflevering van de eerste serie is in ieder geval day of days. Zo mooi hoe dat gefilmd is 's nachts. Maar ook als ze overdag die geschutsbatterij bij brecourt manor innemen. Daar hebben ze trouwens nog onderscheidingen voor gekregen. Het boek is ook een aanrader.
stijf
-
- 342 messages
- 232 votes
Het boek is zeker interessant om te lezen, het geeft nog meer diepgang en kleur aan de personages.
Zo is bijvoorbeeld die drill-instructeur aan het begin in het boek een nog veel grotere klootzak dan in de serie.
Jordaeh
-
- 93 messages
- 713 votes
Ik kan in ieder geval niet wachten. Mijn favo aflevering van de eerste serie is in ieder geval day of days. Zo mooi hoe dat gefilmd is 's nachts. Maar ook als ze overdag die geschutsbatterij bij brecourt manor innemen. Daar hebben ze trouwens nog onderscheidingen voor gekregen. Het boek is ook een aanrader.
Oh ja! Day of Days is idd een geweldige aflevering(allemaal natuurlijk wel).
Poe die nacht scene was zeer indrukwekkend gemaakt.
Donkerwoud
-
- 8664 messages
- 3941 votes
inderdaad want een 2e reeks over WOII kan niet meer gemaakt worden
Er komt inmiddels een tweede reeks over de Pacific. De naam is me even ontschoten, maar hij is wel te vinden op IMDB.
doodah
-
- 1538 messages
- 1233 votes
'k Ben begonnen met BoB te zien en het is echt prachtig gefilmd. De getuigenissen van de oudstrijders zijn nog het ontroerendste van allemaal, echt aangrijpend.
grovonion
-
- 595 messages
- 2203 votes
Ben de laatste dagen BoB voor de wel zeker derde keer aan het bekijken. Het blijft beklijven en is daarmee ook een van de beste films/series die er over WOII gemaakt zijn. Zie met plezier dat de makers van BoB blijkbaar een serie over the PAcific hebben gedraaid, ben benieuwd!