- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- De Gouden Kooi
De Gouden Kooi
metaledje
-
- 740 messages
- 859 votes
Ze mogen wel trekken, duwen enz. maar niet té. Dat werd ook gezegd in de brief. En met porselein naar mensen gooien gaat op zich ook best ver.
klopt inderdaad, had die afl. van die brief in de nacht pas gezien.. blijft het toch nog vermakelijk
want nogmaals gewoon praten kunnen ze daar echt niet, dus waar moet je dan naar kijken?
metaledje
-
- 740 messages
- 859 votes
en trouwens toch ga ik steeds meer denken dat het toneel is, ik heb dennis nou al een paar keer gezien en het blijkt dat dennis erg gewaagd is aan huub. wel heel toevallig vind je niet? in de hele periode dat de gouden kooi bezig is,is er helemaal niemand geweest die huub even op een ander plaatstje kon zetten, ze willen de kijker gewoon weer wat nieuws geven omdat huub altijd zo populair blijft, en opeens staat dennis voor de deur, een ware rivaal van huub, en een ander tijdperk van de gouden kooi entertainment is aangelicht, alles word me wel te toevallig 
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
en trouwens toch ga ik steeds meer denken dat het toneel is, ik heb dennis nou al een paar keer gezien en het blijkt dat dennis erg gewaagd is aan huub. wel heel toevallig vind je niet? in de hele periode dat de gouden kooi bezig is,is er helemaal niemand geweest die huub even op een ander plaatstje kon zetten, ze willen de kijker gewoon weer wat nieuws geven omdat huub altijd zo populair blijft, en opeens staat dennis voor de deur, een ware rivaal van huub, en een ander tijdperk van de gouden kooi entertainment is aangelicht, alles word me wel te toevallig 
Ik weet niet hoor, maar hoe dat een argument voor toneel kan zijn volg ik niet.
Ik zeg niet dat het geen toneel is, maar hier blijkt niets uit.
Het is toch niet meer dan logisch dat ze een persoon uitzoeken met een karakter dat vergelijkbaar is met dat van Huub? Talpa kan (en moet) personen toch wel selecteren op bepaalde eigenschappen?
Ze willen het programma natuurlijk boeiend houden, dus door iemand als Dennis te selecteren komen de verhoudingen in het huis anders te liggen (en komen er confrontaties) wat vanzelfsprekend bevorderlijk is voor het programma.
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Of bedoel je dat je denkt dat het vertrek van Erik gemanipuleerd is? Dus dat ze heel graag een nieuw iemand (die huub 'aankan') wilden, en dus iemand moesten wegsturen?
Zelfs dat zou ik weinig 'toneel' vinden. Bij toneel stel ik me voor dat de mensen in het huis volgens een (globaal) script handelen, en waarbij ze wordt ingefluisterd wat te doen en zeggen.
metaledje
-
- 740 messages
- 859 votes
Bij toneel stel ik me voor dat de mensen in het huis volgens een (globaal) script handelen, en waarbij ze wordt ingefluisterd wat te doen en zeggen.
dit gedeelte heb ik al eerder aangegeven, dat het hier er soms wel op lijkt. ik zeg niet dat het toneel is, maar veel dingen kloppen gewoon niet, dat is wat ik door krijg.. of het zal wel aan mij liggen, je kan tenslotte de miljonais wel 24 uur per dag volgen, maar ze laten niet elke ruimte zien op een groot scherm tegelijk!! als kijker weet je nooit echt wat zeker is, maar er is ook nog nooit iets uitgelekt door de mensen die er al uit zijn, dus tjah je blijft met vraagtekens zitten..
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
De Gouden Kooi kreeg er zojuist van langs. Erik van Muiswinkel deed zijn zegje in de zomer draait door
metaledje
-
- 740 messages
- 859 votes
? komt er een herhaling van? ik baal ervan dat ik alles mist wat met de gouden kooi te maken heeft, er zijn ook al 3 shows van jensen geweest met gouden kooi mensjes.. allemaal gemist 
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
De Zomer draait door wordt morgen herhaald
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Nou, dat viel wel mee. De algemene opinie over De Gouden Kooi is wel duidelijk, en is natuurlijk grotendeels terecht. Het zijn een stelletje lompe, ongemanierde, kinderachtige mensen die alleen maar manipuleren en ruziën. Het niveau ligt ook laag. Maar dat vind ik nu juist grappig om af en toe te observeren.
Van Muiswinkel liet gewoon een paar beelden zien (met gescheld, gegooi en gevecht) en trapte wat open deuren in. Sowieso vond ik de hele bespreking van hem maar saai en gemakkelijk. Vorige week was veel beter in ieder geval; scherp en grappig.
Twiggertje
-
- 167 messages
- 453 votes
Ik heb de nieuwe bewoonster ook al gezien op youtube ze wilde met brian en amanda naar bed.
wat duren die ruzies toch vaak lang zeg, ik heb al filmpjes gezien die langer dan een half uur duurden. Er gebeurd echt veel in die kooi.
Maar zoals ik eerder ook al zei betwijfel ik de echtheid.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Nou, dat viel wel mee. De algemene opinie over De Gouden Kooi is wel duidelijk, en is natuurlijk grotendeels terecht. Het zijn een stelletje lompe, ongemanierde, kinderachtige mensen die alleen maar manipuleren en ruziën. Het niveau ligt ook laag. Maar dat vind ik nu juist grappig om af en toe te observeren.
Van Muiswinkel liet gewoon een paar beelden zien (met gescheld, gegooi en gevecht) en trapte wat open deuren in. Sowieso vond ik de hele bespreking van hem maar saai en gemakkelijk. Vorige week was veel beter in ieder geval; scherp en grappig.
Erik van Muiswinkel laat zoals zo veel caberatiers teveel zijn politieke voorkeur zien. Dat maakt hem niet minder grappig maar het gaat soms wel irriteren.
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Tja, bijna alle cabaretiers zijn links als het maar kan 
Ik vond deze bespreking gewoon zwak, i.t.t. vorige week. Toch vind ik het tot nu toe een leuke toevoeging in het programma.
Twiggertje
-
- 167 messages
- 453 votes
eric van muiswinkel is niet op z'n best in DZDD maar ik vind hem wel goed, vooral z'n imitaties.
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Hoe fout het programma ook is, ik kan niet anders zeggen dan dat het vermakelijk is. Zeker nu de verhoudingen lijken te verschuiven; Dennis voelt zich de man momenteel 
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Ik heb het zonet voor het eerst in mijn leven bekeken, en waarschijnlijk ook voor de laatste. Hoe kun je hier nou van genieten? Mensen schelden elkaar lekker de huid vol en je ziet mensen of instorten of terugschelden... Ik zou binnen een dag helemaal gek worden daar, en een soortgelijke ervaring heb ik bij het kijken. Je moet er maar van houden.
arkadi
-
- 1029 messages
- 0 votes
? komt er een herhaling van? ik baal ervan dat ik alles mist wat met de gouden kooi te maken heeft, er zijn ook al 3 shows van jensen geweest met gouden kooi mensjes.. allemaal gemist 
Sinds die shows twijfel ook ik aan de echtheid van het geheel.
Het leek op dat moment zo gespeeld en niet echt over.
Ik weet zeker dat het daar ingestudeerd was maar of ik dat kan koppelen aan de gouden kooi weet ik nog niet zeker.
metaledje
-
- 740 messages
- 859 votes
hehe daar gaat het me niet om, gouden kooi bij jensen lijkt me gewoon pure hilariteit
als het echt is dan vind ik het heeeeeel knap dat ieder van die lui het langer volhoud dan 2 weken, lijkt me best tof daar maar dag in dag uit leven zonder een gezellig gesprek,altijd maar doelloos geschreeuw en geruzie om je heen 24 uur per dag zou ik zelfs voor 2 miljoen niet vol kunnen houden..
zou zo'n hoop geld echt voor zo'n drijfveer kunnen zorgen..... ??
gideonvdb
-
- 1795 messages
- 0 votes
vraag me af waarom nena nou weg moest heb al veel ergere dingen gezien maar ok.
Twiggertje
-
- 167 messages
- 453 votes
vraag me af waarom nena nou weg moest heb al veel ergere dingen gezien maar ok.
En huub heeft ook met volle kracht een stoel naar dennis gegooid, dat is op youtube te zien, voor hetzelfde geld had hij dennis een oog uit gegooid maar hij kon het nog net afweren.
Ik denk toch dat het komt omdat het grotendeels geacteerd is anders kon zoiets niet allemaal ongestraft gebeuren.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Of gewoon omdat er niks te beleven valt als kijkcijferkanonnen Jaap, Hu(u)b (?) en co eruit worden gestuurd.
metaledje
-
- 740 messages
- 859 votes
dat was de afl. van vandaag (ik kijk geen streams) dat jaap een trap in z'n balletjes kreeg, die trap was veel harder dan die van nena..
en natasia mag inderdaad blijven, klopt voor geen kant..
maarja natasia maakt de show he, ze word gezien als een van de zogenaamde sterkste spelers..
en huub voor het eerst in huilen uitgebarsten door ruzie in de gouden kooi... was een mooie afl. vandaag.. 
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
En huub heeft ook met volle kracht een stoel naar dennis gegooid, dat is op youtube te zien
Linkje? 
Twiggertje
-
- 167 messages
- 453 votes
dat was de afl. van vandaag (ik kijk geen streams) dat jaap een trap in z'n balletjes kreeg, die trap was veel harder dan die van nena..
en natasia mag inderdaad blijven, klopt voor geen kant..
maarja natasia maakt de show he, ze word gezien als een van de zogenaamde sterkste spelers..
en huub voor het eerst in huilen uitgebarsten door ruzie in de gouden kooi... was een mooie afl. vandaag.. 
hier te zien.
Twiggertje
-
- 167 messages
- 453 votes
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
gevolgen voor john de mol na aanzetting geweld in gouden kooi
wat denken jullie ervan
metaledje
-
- 740 messages
- 859 votes
af en toe een knok partijtje moet kunnen..
maar het is zo dat jaap een acteur is en alles in opdracht deed van john de mol, in zijn kots rollen ,prullebakken leeg kieperen etc.. stond in het nieuws op de msn pagina
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
maar het is zo dat jaap een acteur is en alles in opdracht deed van john de mol, in zijn kots rollen ,prullebakken leeg kieperen etc.. stond in het nieuws op de msn pagina
Over goede bronnen gesproken...
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Zulke slechte televisie dat het geniaal wordt. Wat een domme mensen!
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
maar het heeft zeker nog gevolgen voor de mol.
nu gaan ze het uitzoeken (na meer dan een half jaar)