• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.914 votes
Profile

De Gouden Kooi

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Het is leuk tijsverdrijf om naar te kijken maar soms is het zo nep dat het er gewoon afstraalt en die gasten zijn er volgens mij wel op uitgezocht wat zit daar een gedrocht tussen zeg.

huub (dat kleine stuk onbenul die iedereen het leven zuurmaakt, met zijn nette pak altijd en hij is zo homo als het maar zijn kan),

natashia (dat wijf maakt vanaf dag een al herrie en ze denkt dat ze zo slim is maar vind haar maar een dom wijf ben blij dat ze eruit is)

jaap (ik weet niet wat dit voor raar/vaag mannetje is maar hij komt op mij heel dom over)

Amanda (volgens mij is dat gewoon een of ander ingehuurd hoertje, ze neukt in ieder geval het hele huis af.

Lieke (ook al zo'n dom hoertje dat alles beter denkt te weten, en huub een beetje van zijn homo imago afhouden bah.)

Brian (jah wat ik daar nou van moet denken weet ik niet, maar het is in ieder geval een lopende tijdsbom met al die agressie, hopelijk slaat hij huub een keer dood .

En dan die dennis en nadia ken ik in ieder geval nog niet goed, maar ze lijken de normaalste van het stel.

Kortom een vermakelijke serie om eens een keer te kijken als er niets op tv is, het is echter niet altijd leuk, in ieder geval leuk als tijdverdrijf.

joeri89

• 28 messages
  • 641 votes

De gouden kooi is nog stommer dan al die andere programma's op tien. Die gasten kunnen alleen maar ruzie maken, alsof ze niks beters te doen hebben. Het ergste vind ik die Natasia. Ze laat gewoon haar zieke kind achter, om wat blij in een villa ruzie te gaan maken Belachelijk gewoon!

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Heb het een paar keer uit pure verveling gekeken.

Wat een belachelijke onzin, gewoon te belachelijk voor woorden.

Vraag me af waarom mensen hier naar kijken, wat komen die mensen tekort in hun eigen leven die dit volgen ??

No offence, maar als je houdt van pretentieloos geschreeuw, gejammer en geneuk dan is dit inderdaad de show voor jou.

Pure tijdsverspilling.

AmazingPP

• 2523 messages
  • 1858 votes

Wat een belachelijjke televisie is dit toch. Echt misselijk makend. Als dit een beeld geeft over normale Nederlanders, dan hoop ik niet normaal te zijn. Het zijn allemaal stuk voor stuk asociale mensen die niets anders kunnen dan schelden en hun narcistisch persoonlijkheidje tentoonstellen. Ik ben blij dat het stopt! Eén van de slechtste televisieprogramma's ooit....

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Vond het (via internet, niet via tv: dat was slecht) een van de weinig interessante dingen die de commercielen ooit voortbrachten.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ik heb me er niet echt in verdiept, maar dit is toch de zoveelste Big Brother kloon, vol met oninteressante danwel irritante mensen?

Aapjes kijken.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

kappeuter wrote:

Aapjes kijken.

Met de kleine nuance dat naar Aapjes kijken in Artis meestal nog interessante taferelen oplevert terwijl de Gouden Kooi Aapjes ranzige gebaren maken bij gebrek aan vrouwelijk of mannelijk bloot en zij over een woordenschat beschikken dat net toereikend is voor een conversatie met een amoebe.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Het is vooral tijdverdrijf voor hen die niet weten wat te doen met het leven. Sluit wat mij betreft mooi aan bij Pretpark Nederland "Lekker" voor de tv hangen (chillen met de billen) en naar de meest onboeiende mensen ooit kijken, die mensonterende taferelen uithalen.

Kan me voorstellen dat die simpelheid des bestaans aantrekkelijk is voor mensen (zolang je ogen en/of oren maar openstaan, meer hoef je echt niet te doen), maar ik heb me tot nogtoe weten te weerhouden van dat soort praktijken

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Volgens mij heeft John de Mol de kandidaten geinstrueerd dit allemaal te doen. Ik zag eens wat relfragmenten. Het zag er erg beroerd geacteerd en vooropgezet uit.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Of het geacteerd of niet is, doet niet veel af aan het feit dat het tv is met geringe substantie. Het is echt niets meer of minder dan aapjes kijken op het laagste niveau. "Ja, na een lange werkdag wil ik niets aan mijn hoofd hoor. Ik heb al genoeg nagedacht". Arrrrrrrgh.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Ik ga aanstonds naar IBC. Als ik daar een TV aantref dat in staat is om de nootjes die naar het beeld worden gesmeten ook daadwerkelijk in de studio door te sluizen naar de beoogde slachtoffer(s) dan denk ik dat De Gouden Kooi in potentie nog een hit zou kunnen worden.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

.

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

kappeuter wrote:

Ik heb me er niet echt in verdiept, maar dit is toch de zoveelste Big Brother kloon, vol met oninteressante danwel irritante mensen?

Aapjes kijken.

Irritant zeker, maar door de andere opdracht interessanter dan BB.

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

kappeuter wrote:

Volgens mij heeft John de Mol de kandidaten geinstrueerd dit allemaal te doen. Ik zag eens wat relfragmenten. Het zag er erg beroerd geacteerd en vooropgezet uit.

Er wordt gestuurd. dat zeker. Maar van acteren kun je niet echt spreken.

hinie

• 1336 messages
  • 0 votes

Kan ook niet. Hele dag acteren houd je niet vol volgens mij.

Dat ze gemanipuleert worden weet ik wel zeker.

metaledje

• 740 messages
  • 859 votes

Zijn hier nog mensen die dit dagelijks volgen? ik vroeg me af of het gerucht waar was,dat de gouden kooi in het nieuwe jaar van de buis word gehaald? iemand enig idee of dit ook daadwerkelijk waar is?

naast de gouden kooi kijk ik niet veel tv eerlijk gezegd en ik zoek ook weinig info op internet dus ik geraak niet echt up to date in het tv wereldje..

Saffie

• 49 messages
  • 19 votes

Ik begrijp niet wat er zo bijzonder is aan dit programma.

Een groep mensen in een huis die elkaar de hele dag het leven zuur proberen te maken.

Ik bedoel: Iedereen word toch knettergek als je 24 per dag, dag in dag uit, met elkaar zit opgescheept.

(ik wel in ieder geval)

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Saffie wrote:

Ik begrijp niet wat er zo bijzonder is aan dit programma.

Een groep mensen in een huis die elkaar de hele dag het leven zuur proberen te maken.

Het uitgangspunt vind ik mateloos interesant. Vooral: hoe ver gaan de mensen uiteindelijk om elkaar echt dwars te zitten. Ik zie het niet veel, maar als ik het zie, zie ik wel dat maar enkele mensen het spelletje écht door hebben.

Ik bedoel: Iedereen word toch knettergek als je 24 per dag, dag in dag uit, met elkaar zit opgescheept.

(ik wel in ieder geval)

Da's ook enigzins de bedoeling denk ik, dat vanuit die gedacht het zieken gaat beginnen...

Saffie

• 49 messages
  • 19 votes

gotti wrote:

Da's ook enigzins de bedoeling denk ik, dat vanuit die gedacht het zieken gaat beginnen...

Ja, daar heb je gelijk in.

Maar ik vind dit programma gewoon niet zo bijzonder omdat waarschijnlijk iedereen zo op elkaar zou reageren. gewoon natuurlijk gedrag.

Daarom snap ik heel de hype om dit programma niet.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Afschuwelijk programma.

In geval van uiterste verveling kijk ik nog liever de 0906 reclames om 12 uur als de keuze dan toch gemaakt moet worden :S

Wat bezielt mensen om zoiets belachelijks uberhaupt te volgen.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Materny wrote:

Wat bezielt mensen om zoiets belachelijks uberhaupt te volgen.

Jeetje, ik heb De Gouden Kooi vanaf aflevering 1 gevolgd en heb het altijd geweldig gevonden! Maarjah, smaken verschillen natuurlijk.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Brian is de grootste klootzak in dat hele huis! Hij probeert met zijn praatjes iedereen wat in te palmen en loopt daar rond of als ie Don Vito Corleone is! Wat een misselijk figuur zeg! Probeert heel wijs over te komen met zijn moeilijke woorden terwijl ie niet eens weet wat het allemaal betekend, belachelijk gewoon! Huub is gewoon niet te vertrouwen en Lieke....jah, wat moet ik daar nou over zeggen? Dom wijf! Jaap zijn manier van spelen klopt niet! Het is mij de laatste tijd wel duidelijk geworden dat hij echt zo nep is! Gaat hij ineens weer met Huub en Lieke spelen, belachelijk! Dat klopt dus echt niet! Amanda is volgens mij wel oke! Ze is eerlijk en zit tenminste niet constant irritant te doen! Wel jammer dat ze met Brian gaat, want die stakker verdient Amanda niet! Dennis is een coole gast wat mij betreft! Beetje een vago, maar wel sneu dat iedereen nu in zijn nek zit te hijgen. Heb ook het gevoel dat of hij of Jaap eruit gaat binnenkort, want Nadia is ook verschrikkelijk vaag met die Luc van haar. Echt dom!

gideonvdb

• 1795 messages
  • 0 votes

brian= sneaky miesgasser,

amanda= hoer, wanneer goudenkooi afgelopen is of moet rijke vriendje krijgen anders geen leven meer.

nadia= zie amanda

dennis= moet is een keer uit de kast komen, en het is een echte loser.

jaap= last van meerdere persoonlijkheids stoornissen maar wel het intillegents van allemaal niet dat je daar wat aan heb in de goudenkooi.

lieke= nog de slimste trutje van allemaal, die red het nog wel in de buitenwereld,(zou eigenlijk samen met jaap moeten spelen).

huub= de grootste egoist die nog een beetje het spel probeert door te laten gaan, (wanneer afgelopen by by lieke). beste speler overigens.

natasia= is meest irritante onbekende snuifende verwaarloosde moeder, blij dat ze opgerot is met dr kindjes bleh.....

brymj

• 758 messages
  • 829 votes

echt een flutprogramma, dat mensen hier naar kijken zeg.......

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Gelukkig behoor ik daar niet onder kijk het om de zoveel tijd

BlueVelvet

• 1316 messages
  • 785 votes

Wist niet dat dit nog bestaat. Ik heb het zo'n 3 weken lang gevolgd, maar werkelijk iedere aflevering is een herhaling van de vorige. Wat zijn de kijkcijfers tegenwoordig? Gaat het programma nog door?

gideonvdb

• 1795 messages
  • 0 votes

tv kijkcijfers vallen tegen maar op internet dagelijks ruim 1 miljoen nieuwsgierigen heb ik me laten vertellen.

starbright boy (moderator films)

• 22398 messages
  • 5070 votes

1 miljoen hits misschien. Unieke bezoekers zullen het wel niet zijn. En de stekker gaat er geloof ik eind dit jaar uit.

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Heb het deze week een paar keer gezien echt leuk om te zien dat er uit ieder voorvalletje een gigantisch ruzie ontstaat.

Ik ben echt benieuwt hoe het dalijk eindigt ik hoop persoonlijk dat die rtl bazen helemaal doordraaien en ze die hele villa opblazen met iedereen erin, kijk dat noem ik nog eens spektakel televisie

by_the_way

• 3792 messages
  • 504 votes

Niet echt realistisch.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.