• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.379 votes
Profile

De Gouden Kooi

metaledje

• 740 messages
  • 859 votes

Jaappieeeeooooooohoooooohooooooo Nog een week lang *hoe het leven nu verder gaat met de gouden kooi ex bewoners*

Ik vind het wel jammer,als je alle terugblikken weer voorgeschoteld krijgt,kom je er toch wel achter dat het je aardig vermaakt heeft. Laat de 2e versie maar komen!!!!!

Ewing Oil

• 146 messages
  • 49 votes

Ik had echt gehoopt dat Brian zou winnen omdat ik het hem het meest had gegunt, puur omdat hij het langst in de Gouden Kooi heeft gezeten, en ik had ook altijd gedacht dat het daarom om ging maar niks is minder waar. Brian voor mij ben jij de winnaar.

Maar aan de andere kant had ik het Jaap en Amanda ook wel gegunt, puur omdat Amanda de enigst vrouw was die nog in de Kooi zat. Om jaap heb ik wel vaak om moeten lachen hij bracht wel veel sensatie in de show, en het ging natuurlijk ook om het treiteren van je medespelers, dus Jaap ook jouw is het je van harte gegunt. Gefeliciteerd, ik hoop dat je ooit nog je 100 kilo's zult kwijt raken.

Ik was erg blij dat Huub als eerste er uit ging, wat een arrogante kwast is dat zeg had ik het hem ook nooit gegunt, wat een loser.

Ik ben nu ook wel blij dat het afgelopen is, en ook al komt er een tweede serie aan ik denk niet dat ik dat zal volgen aangezien ik geen reality serie fan ben. Eindelijk kan ik om 19:30 uur weer wat anders gaan doen.

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

Ach, er zijn programma's zat met kansloze, saaie paupers tot september gok ik.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Leland Palmer wrote:

Ik heb me rijkelijk vermaakt met dit programma

Ik ook. Keek het regelmatig.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Kwam vandaag ergens achter betreffende dit programma.

Misschien omdat het me totaal niet interesseert maar toch vond ik het niet al te fijn toen ik werd uitgelachen op werk erover

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Waar kwam je achter dan?

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Dat het de bedoeling is dat ze elkaar op stang jagen en elkaar opfokken Dacht altijd dat die gasten gewoon regelrechte gekken waren of dat het hele programma bs was.

Zo'n simpele verklaring eigenlijk als je zo erover nadenkt

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Wist je dat nog niet dan ??

Het ligt nogal voor de hand namelijk...

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Wrijf het maar nog even in ja.

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

Materny wrote:

Dat het de bedoeling is dat ze elkaar op stang jagen en elkaar opfokken Dacht altijd dat die gasten gewoon regelrechte gekken waren of dat het hele programma bs was.

Klopt beide.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

En dan nog te bedenken dat je er rijk van word en bij Jensen op de bank mag komen. Het loont om wacko te zijn tegenwoordig,

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

Elke talentloze idoot zit bij jensen op de bank.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Das waar

Het loont om talentloos te zijn tegenwoordig

En dan wedermaals te bedenken dat half Nederland naar onze Robert kijkt. Iets klopt hier toch niet zou ik bijna zeggen.

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Ik kijk ook Jensen wil dat dan zeggen dat ik talentloos ben ??

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Laat ik daar een simpel antwoord opgeven.

Ik kijk ook Jensen, en nee : ik ben niet talentloos.

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

Wel kritiekloos en smakeloos. .

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Hehe.

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5737 votes

Het is, net zoals Jensen, gewoon simpel vermaak. Waarom moeten mensen formeel praten of serieuze onderwerpen aansnijden. Dat doe je in het dagelijks leven toch ook niet?

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Materny wrote:

En dan wedermaals te bedenken dat half Nederland naar onze Robert kijkt.

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

matthijs_013 wrote:

Waarom moeten mensen formeel praten of serieuze onderwerpen aansnijden.

Niet.

Gewoon iets vermakelijks doen is al goed genoeg. Of iets grappigs.

Allesbehalve deze ellende.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Jensen is platte humor...heb er eens een aflevering bijgewoond, prima vermaakt. Jensen is best grappig als je zijn stijl leuk vind. Al kijk ik het nu bijna nooit meer, 5 dagen per week is teveel Jensen. 1x per week was beter.

Best tragisch dat een stel kanslose losers zoals die gasten uit de gouden kooi weer BN-ers kunnen worden. Ben benieuwd wat de volgende pulp show is met een real life thema. Live show waarin 1 deelnemer over moet blijven en de rest sterft?

Legan

• 18121 messages
  • 4947 votes

Net als bij Madecineman:

Hoera weer een zinvol doel in mijn leven verwezenlijkt, nooit een complete aflevering van De Gouden Kooi gezien

Van Nunen

• 791 messages
  • 0 votes

Toch heeft De Gouden Kooi zijn invloed gehad, anders waren er nooit zo veel provocerende reacties geweest hier..

Zuidhof

• 7 messages
  • 4 votes

kos wrote:

Elke talentloze idoot zit bij jensen op de bank.

Haha ja man dat klopt

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

kos wrote:

Wel kritiekloos en smakeloos. .

Een NEC/ Feyenoord aanhanger die iemand anders beticht van kritiekloosheid en smakeloosheid. What's next?

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

Ik denk dat er weinig clubs zijn met zulke kritische supporters als bij ons. .

Ze hebben er zelfs een speciaal Nijmeegs woord voor: 'nuilen'

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

Wouter wrote:

"Fans van het controversiële programma hoeven De Gouden Kooi niet lang te missen. De Mol maakte donderdag bekend dat er een tweede seizoen van de serie op stapel staat. Als zender RTL 5 de budgetten rond weet te krijgen, wil de producent volgende maand al beginnen met audities. In september moeten de nieuwe bewoners hun intrek nemen in de villa in Eemnes."

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

.....?

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Dat zijn smileys...

eppo349

• 874 messages
  • 4063 votes

ik ben van mening dat dhr. jaap een ingehuurd persoon is die voor een afgesproken salaris een bepaalde rol speelde in het huis, en zeker geen 1,3 miljoen euro mee naar huis krijgt, maar een bedrag conform concract/afspraak.

zo komt de gouden kooi er zeer goedkoop vanaf.

-everybody lies-

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.