- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- De Gouden Kooi
De Gouden Kooi
metaledje
-
- 740 messages
- 859 votes
Jaappieeeeooooooohoooooohooooooo
Nog een week lang *hoe het leven nu verder gaat met de gouden kooi ex bewoners*
Ik vind het wel jammer,als je alle terugblikken weer voorgeschoteld krijgt,kom je er toch wel achter dat het je aardig vermaakt heeft. Laat de 2e versie maar komen!!!!!
Ewing Oil
-
- 146 messages
- 49 votes
Ik had echt gehoopt dat Brian zou winnen omdat ik het hem het meest had gegunt, puur omdat hij het langst in de Gouden Kooi heeft gezeten, en ik had ook altijd gedacht dat het daarom om ging maar niks is minder waar. Brian voor mij ben jij de winnaar.
Maar aan de andere kant had ik het Jaap en Amanda ook wel gegunt, puur omdat Amanda de enigst vrouw was die nog in de Kooi zat. Om jaap heb ik wel vaak om moeten lachen hij bracht wel veel sensatie in de show, en het ging natuurlijk ook om het treiteren van je medespelers, dus Jaap ook jouw is het je van harte gegunt. Gefeliciteerd, ik hoop dat je ooit nog je 100 kilo's zult kwijt raken.
Ik was erg blij dat Huub als eerste er uit ging, wat een arrogante kwast is dat zeg had ik het hem ook nooit gegunt, wat een loser.
Ik ben nu ook wel blij dat het afgelopen is, en ook al komt er een tweede serie aan ik denk niet dat ik dat zal volgen aangezien ik geen reality serie fan ben. Eindelijk kan ik om 19:30 uur weer wat anders gaan doen. 
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
Ach, er zijn programma's zat met kansloze, saaie paupers tot september gok ik.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Ik heb me rijkelijk vermaakt met dit programma 
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Kwam vandaag ergens achter betreffende dit programma.
Misschien omdat het me totaal niet interesseert maar toch vond ik het niet al te fijn toen ik werd uitgelachen op werk erover 
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Dat het de bedoeling is dat ze elkaar op stang jagen en elkaar opfokken
Dacht altijd dat die gasten gewoon regelrechte gekken waren of dat het hele programma bs was.
Zo'n simpele verklaring eigenlijk als je zo erover nadenkt 
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
Wist je dat nog niet dan ??
Het ligt nogal voor de hand namelijk...
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
Dat het de bedoeling is dat ze elkaar op stang jagen en elkaar opfokken
Dacht altijd dat die gasten gewoon regelrechte gekken waren of dat het hele programma bs was.
Klopt beide.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
En dan nog te bedenken dat je er rijk van word en bij Jensen op de bank mag komen. Het loont om wacko te zijn tegenwoordig,
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
Elke talentloze idoot zit bij jensen op de bank.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Das waar
Het loont om talentloos te zijn tegenwoordig 
En dan wedermaals te bedenken dat half Nederland naar onze Robert kijkt. Iets klopt hier toch niet zou ik bijna zeggen.
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
Ik kijk ook Jensen wil dat dan zeggen dat ik talentloos ben ??
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Laat ik daar een simpel antwoord opgeven.
Ik kijk ook Jensen, en nee : ik ben niet talentloos.
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5737 votes
Het is, net zoals Jensen, gewoon simpel vermaak. Waarom moeten mensen formeel praten of serieuze onderwerpen aansnijden. Dat doe je in het dagelijks leven toch ook niet?
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
En dan wedermaals te bedenken dat half Nederland naar onze Robert kijkt.
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
Waarom moeten mensen formeel praten of serieuze onderwerpen aansnijden.
Niet.
Gewoon iets vermakelijks doen is al goed genoeg. Of iets grappigs.
Allesbehalve deze ellende.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Jensen is platte humor...heb er eens een aflevering bijgewoond, prima vermaakt. Jensen is best grappig als je zijn stijl leuk vind. Al kijk ik het nu bijna nooit meer, 5 dagen per week is teveel Jensen. 1x per week was beter.
Best tragisch dat een stel kanslose losers zoals die gasten uit de gouden kooi weer BN-ers kunnen worden. Ben benieuwd wat de volgende pulp show is met een real life thema. Live show waarin 1 deelnemer over moet blijven en de rest sterft?
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Net als bij Madecineman:
Hoera weer een zinvol doel in mijn leven verwezenlijkt, nooit een complete aflevering van De Gouden Kooi gezien 
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
Toch heeft De Gouden Kooi zijn invloed gehad, anders waren er nooit zo veel provocerende reacties geweest hier..
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Wel kritiekloos en smakeloos.
.
Een NEC/ Feyenoord aanhanger die iemand anders beticht van kritiekloosheid en smakeloosheid. What's next? 
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
Ik denk dat er weinig clubs zijn met zulke kritische supporters als bij ons.
.
Ze hebben er zelfs een speciaal Nijmeegs woord voor: 'nuilen'
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
"Fans van het controversiële programma hoeven De Gouden Kooi niet lang te missen. De Mol maakte donderdag bekend dat er een tweede seizoen van de serie op stapel staat. Als zender RTL 5 de budgetten rond weet te krijgen, wil de producent volgende maand al beginnen met audities. In september moeten de nieuwe bewoners hun intrek nemen in de villa in Eemnes."
eppo349
-
- 874 messages
- 4063 votes
ik ben van mening dat dhr. jaap een ingehuurd persoon is die voor een afgesproken salaris een bepaalde rol speelde in het huis, en zeker geen 1,3 miljoen euro mee naar huis krijgt, maar een bedrag conform concract/afspraak.
zo komt de gouden kooi er zeer goedkoop vanaf.
-everybody lies-