- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- De Gouden Kooi
De Gouden Kooi
HeresJohnny
-
- 104 messages
- 5 votes
Ik haat zulke programma's en kijk er dan ook nooit naar.
Waarom ik ze haat?
Gaan ze een beetje mensen uitbuiten voor het genot van de andere mensen.
Wat is dar nou de lol aan?
Wat is er nou vet aan het feit dat je gewone gedrag en hoe je op mensen reageert zo gebruikt wordt?
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
ben er mee gestopt vanwege de dingen die jaap doet het gaat veel en veel te ver.
en ook vanwege mijn nieuwe baan ka ik het toch niet meer kijken
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Gefeliciteerd met uw nieuwe baan 606!
dankje wel 
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Hehe, als het echt is zal Natasia eruit moeten lijkt me?
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Hehe, als het echt is zal Natasia eruit moeten lijkt me?
je weet maar nooit misschien wil ze er wel uit en denkt ze
ik wil die verschrikkelijk ..... wel eens koekje van eigen deeg geven.
want die jaap verdiend een flink pak slaag
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Ik denk niet dat Jaap hier wakker van zal liggen, eerlijk gezegd. Als je hem een koekje van eigen deeg wil geven, moet je de meest vieze dingen bedenken.
Het moet dan op zijn minst de bestandsdelen kots, uitwerpselen en schimmels bevatten 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ik denk niet dat Jaap hier wakker van zal liggen, eerlijk gezegd. Als je hem een koekje van eigen deeg wil geven, moet je de meest vieze dingen bedenken.
Het moet dan op zijn minst de bestandsdelen kots, uitwerpselen en schimmels bevatten 
dat is het juiste recept vieze vent 
Twiggertje
-
- 167 messages
- 453 votes
ben er mee gestopt vanwege de dingen die jaap doet het gaat veel en veel te ver.
en ook vanwege mijn nieuwe baan ka ik het toch niet meer kijken
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes

misschien wil ik nog wel kijken.
maar het begin was het veel leuker om te kijken
Twiggertje
-
- 167 messages
- 453 votes
in het begin vond ik er juist niks aan, nu gebeurd er tenminste nog wat.
Ik zou zelf voor geen geld in die kooi willen zitten, want ik zou er binnen een paar dagen weer uit zijn.
Ik snap uberhaubt niet dat mensen zo gek zijn om aan zoiets mee te doen, je word helemaal gek gemaakt. Maar er zijn gelukkig genoeg mensen die zo gek zijn en daar geniet ik dan weer van.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
in het begin vond ik er juist niks aan, nu gebeurd er tenminste nog wat.
Ik zou zelf voor geen geld in die kooi willen zitten, want ik zou er binnen een paar dagen weer uit zijn.
Ik snap uberhaubt niet dat mensen zo gek zijn om aan zoiets mee te doen, je word helemaal gek gemaakt. Maar er zijn gelukkig genoeg mensen die zo gek zijn en daar geniet ik dan weer van.
ja op die manier ik ook wel maar soms gaat het wel echt te ver met overgeefsel gooien en ander mans spullen kapot trappen bewust.
dat vind ik niet kunnen, schelden en zo mag wel maar blijf dan van iemand anders zijn spullen en die persoon af.
dat hoeft niet (vind ik)
Twiggertje
-
- 167 messages
- 453 votes
soms denk ik dat het geacteerd is want is toch niet nomaal wat daar gebeurd.
Mischien krijgen ze er geld voor om de kijker op die manier te amuseren. want het gaat wel heel erg ver als er ruzie is.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
soms denk ik dat het geacteerd is want is toch niet nomaal wat daar gebeurd.
Mischien krijgen ze er geld voor om de kijker op die manier te amuseren. want het gaat wel heel erg ver als er ruzie is.
nee vanacht bij radio 538 waren lieke / amanda er bij midden in de nacht rik.
en die vroeg ook of het echt was (vooral huub) want die spoort helemaal niet.
maar ze melden dat het allemaal echt is en niet geacteerd.
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Haha, dat is het bewijs! Je denkt toch niet dat áls het geacteerd is, ze dat doodleuk gaan verkondigen op de radio? Natúúrlijk zeggen ze sowieso dat het echt is.
(voor de duidelijkheid: ik zeg niet dát het geacteerd is - ik denk deels - maar dat zeggen ze natuurlijk niet mocht het zo zijn)
Twiggertje
-
- 167 messages
- 453 votes
nee vanacht bij radio 538 waren lieke / amanda er bij midden in de nacht rik.
en die vroeg ook of het echt was (vooral huub) want die spoort helemaal niet.
Bij Jensen werd ook gezegd dat het echt is.
Ik hoop wel dat het echt is natuurlijk, want anders zou ik niet meer kijken. Dus ik hoop niet dat ik erachter kom dat het nep is.

metaledje
-
- 740 messages
- 859 votes
ze worden wel op de hoogte gebracht van dingen, en er worden dingen ingefluisterd via zendertjes volgens mij, de toevalligheden lopen altijd naar elkaar toe in de zogenaamde 2 groepjes, ze wisten alles al van dennis toen die er nog in moest komen, de kerel die op tv er soms doorheen praat zei dat ze via de krant dat wisten.. welke FOKKING krant???? ik krijg steeds meer het gevoel dat ze de kijker het willen doen geloven 
metaledje
-
- 740 messages
- 859 votes
en wat is er mis met huub? ik vind die kerel juist het relaxed van allemaal, brian is best een goede jongen maar uiterst irritant om naar te luisteren, jaap gaat discussies meestal uit de weg en houd zich liever bezig met vetrollen kweken en vieze dingen,wel vermakelijk maartoch.. natasia kan alleen laten horen dat haar stem het hardst van allemaal is, amanda deinst er niet voor terug om haar lichaam en lippen op alles en iedereen uit te testen.. na huub is lieke de tofste, is een leuke meid en dennis tjah.. daar moeten we nog achter komen..
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
ze worden wel op de hoogte gebracht van dingen, en er worden dingen ingefluisterd via zendertjes volgens mij, de toevalligheden lopen altijd naar elkaar toe in de zogenaamde 2 groepjes, ze wisten alles al van dennis toen die er nog in moest komen, de kerel die op tv er soms doorheen praat zei dat ze via de krant dat wisten.. welke FOKKING krant???? ik krijg steeds meer het gevoel dat ze de kijker het willen doen geloven 
Ze mogen internetten (half uur per dag ofzo?) en kunnen dus van alles op weblogs e.d. lezen.
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
Wie is die gast die iets met dat irrirante blonde meisje heeft?
Volgens mij gaat die kerel aardig klappen krijgen als hij uit dat huis komt.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Er zijn 2 gasten met een blond vriendinnetje 
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Huub heeft iets met het irritante blonde meisje Lieke (de mannelijke vrouw).
Brian heeft iets met het irritante blonde meisje Amanda (met de siliconen-tieten).
Wie gaat klappen krijgen, van wie en waarom? 
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
Huub en Lieke bedoelde ik, die zijn zo extreem irritant dat ik vermoed dat wanneer ze er uit gaan iedereen die hen tegenkomt ze gaat uitdagen.
(dat hoop ik tenminste)
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Ik vind eerder Brian en Amanda irritant. Amanda die constant roept dat Lieke een slet is en een laag iq heeft maar zelf heeft ze niks gedaan na haar VMBO en ze neukt met elke jongen die de Gouden Kooi in komt
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Van Amanda kun je niet echt zeggen dat ze een bijster hoog IQ heeft, nee.
Daar kun je ook zelf voor zorgen 
metaledje
-
- 740 messages
- 859 votes
jammer dat dat boetesysteem in is gegaan, praten kunnen ze daar niet, dus nu word het niet vermakelijk meer
geen getrek, geduw en stoelen onder degene vandaan trappen tussen huub en brian, zeer spijtig..
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Ze mogen wel trekken, duwen enz. maar niet té. Dat werd ook gezegd in de brief. En met porselein naar mensen gooien gaat op zich ook best ver.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Natasia heeft Jaap gewoon geschopt en hoort verwijderd te worden. Nena deed het ook en die moest ook weg