- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- De Gouden Kooi
De Gouden Kooi
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Loop er toch regelmatig rond, zal er eens op letten. Erg opvallend is het in ieder geval niet.
Verder een hilarisch idioot artikel dat ongeveer dezelfde amusementswaarde weet op te brengen als een gemiddelde aflevering van De Gouden Kooi.
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
Jouw typisch denigererende communicatievaardigheden zijn er ook een mooi voorbeeld van inderdaad.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Waarvan ? Onverdraagzaamheid ?
Ik kan er allemaal best om lachen, dus verdraag ik het ook wel. Kan het alleen niet heel erg serieus nemen. Voor mij is zo'n artikel niet meer dan opgewaardeerde cafépraat.
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Ik neem aan dat ze in films als American History X en Bound by Honor niet helemaal uit hun nek zitten te kletsen.
En had jij het idee dat alle Nederlanders crimineel zijn nadat je Lek zag?
metaledje
-
- 740 messages
- 859 votes
Op msn nieuws heb ik vernomen dat de gouden kooi TOCH niet van de buis word gehaald, niks is zeker in het tv wereldje dat blijkt weer!! (sjonge jonge!!)Toch ben ik er persoonlijk blij mee dat ik het kan blijven volgen, en dus benieuwd ben wie de uiteindelijke winnaar word!!! 
metaledje
-
- 740 messages
- 859 votes
Ook schijnt dat in een aflevering van rtl boulevard, albert verlinden met het fonds van westerloo had gebeld over wat meer info over de gouden kliko en het schijnt dat de gouden kooi momenteel dagelijks tegen de 800.000 kijkers scoort en daarbij niet van de buis word gehaald, ik weet het zelf niet. We gaan slechts altijd op de info af wat word vrijgegeven.. we zullen zien!!
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
En had jij het idee dat alle Nederlanders crimineel zijn nadat je Lek zag?
Heb ik niet gezien, maar ik zeg ook niet iedereen. Kos bedoeld het dan ook als iedere jongere in Nederland.
Maar genoeg hier over.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
er komt een eind aan. 
22 mei eindelijk afgelopen met het
programma
metaledje
-
- 740 messages
- 859 votes
Helaas wel 
Ach het duurt nog effe, benieuwd naar het eindspel 
Maar er word gezegd dat de villa word gebruikt voor een opvolger
dus er is nog hoop 
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Jammer dat het in mei stopt. Best leuk entertainment, laatste tijd natuurlijk minder omdat Natasia eruit ging, maar toch nog steeds erg leuk.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
brain zal wel kans maken hij is er van begin af aan in als enigste.
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Mooi!
Stopt het dan ook echt, of komt er nog iets na?
Brooklyn
-
- 1144 messages
- 1402 votes
Echt heel heel zielig hoe die bewoners allemaal gingen lopen janken toen ze het 'nieuws' hoorden dat ze de echte wereld weer inmoesten. Dacht eerst nog aan sarcasme, maar de tranen waren nogal echt. The things they own, end up owning them 
Ewing Oil
-
- 146 messages
- 49 votes
Ik hou helemaal niet van dit soort programma's, maar het het zo slecht gemaakt dat het haast te leuk is om naar te kijken, en ten tweede heb ik soms mijn twijfel of er toch niet stiekem een draaiboek bij deze serie zit want het ligt er soms te dik boven op.
Verder kan ik die Huub niet uitstaan wat een arrogante kwast is dat zeg, hij denkt dat hij de koning van De Gouden Kooi is, nou hoop ik dat Brian juist gaat winnen, en om Jaap lig ik alleen maar in een deuk die heeft wel humor, en dan kijkt hij weer met zijn puppy oogjes zo van wat zal ik nu weer uitvreten.

niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
Ik kan alleen maar blij zijn dat die enge Huub niet gewonnen heeft. 
Maar goed ik volgde het allang niet meer dom klote programma, what's the fucking point van dat heel gebeuren (een geldprijs winnen), iedere keer als ik mijn tv aan zet zie ik alleen maar ruzie voobij komen ik zou voorf geen goud in dat huis willen zitten en me 13/16 maanden gek laten maken door dat soort types, ben in ieder geval blij dat ik ervan verlost ben en er hopenlijk weer plek vrij wordt gemaakt voor een beter programma.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Hoera, deze kut crap is eindelijk van de buis.
Art
-
- 13507 messages
- 3658 votes
Juich maar niet te vroeg want de Mol is al in onderhandeling met RTL voor een tweede reeks.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
mij maakte het niet wie wel en wie niet zou gaan winnen
keek het toch niet meer vond er niks meer aan.
gelukkig van de buis af nu
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Hoera weer een zinvol doel in mijn leven verwezenlijkt, nooit een complete aflevering van De Gouden Kooi gezien 
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Ik heb me rijkelijk vermaakt met dit programma 
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Tot september.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Tot september.
hoezo tot september ?
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
"Fans van het controversiële programma hoeven De Gouden Kooi niet lang te missen. De Mol maakte donderdag bekend dat er een tweede seizoen van de serie op stapel staat. Als zender RTL 5 de budgetten rond weet te krijgen, wil de producent volgende maand al beginnen met audities. In september moeten de nieuwe bewoners hun intrek nemen in de villa in Eemnes."