- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- De Gouden Kooi
De Gouden Kooi
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
.In mijn geval omdat (ik rook niet en gebruik ook geen drugs) ik zo genoeg heb van al dat gezanik en ik me daar tegen af zet.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
En dat al die kinderen echt voor helemaal niemand respect meer hebben en de grootste asociale domme boeren worden, haha zo grappig
En dat iedereen het buitenland ons over 20 jaar uitlacht omdat we alleen maar lompe imbecielen hebben die niks anders kunnen dan anderen uitlachen, haha zo grappig.
Jij klinkt nu een beetje rasistisch. Jongeren hebben vaak veel respect voor ouderen, zolang ze maar niet zo zitten te zaniken, maar omdat mensen dat doen gaan ze zich zo extra gedragen. Denk eens na. Veel jongeren vinden het stoer om tegen volwassenen in te gaan. Als ze nou niet zo zaten te zijken gingen wij er ook minder op in.
Ik lach me vooral dood om al die idioten die niet eens doorhebben dat iemand als Hans Teeuwen (die dus wel normaal kan nadenken) juist enorme hekel heeft aan lompe idioten en daar in zijn shows juist de zere vinger op legt.
Maar al die halve zolen lachen alleen maar om zijn lompe gedrag. net zoiets als neo-nazi's die American History X een topfilm vinden omdat ze niet eens snappen dat ze zelf voor lul worden gezet.
Niet iedere jongere is rasistisch en dom hoor!!! Onze leraar Duits die ik vergeleek met Hans Teeuwen heeft daar dus ook een hekel aan. Ik weet niet wat jij nou zo idioot vind aan deze theorie van mij. Pupers hebben zich altijd verzet tegen ouderen, nu beginnen de ouderen hier over en verzetten wij ons daar tegen.
Gek hè! Net alsof jij nooit gepuberd hebt. Denk eens terug aan die tijd hoe jij toen was. Bekijk dit eens vanuit het standpunt van de jongeren ipv al die volwassenen die zo denken zoals jij. Ik ken er ook een heel stel die mij gelijk geven. Die verdienen respect. Iemand ie zo bekrompen is als jij duidelijk niet!
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Nou, ik ben nu zestien, en heb het programma nooit leuk gevonden. Ze meppen en schoppen elkaar voor de bek, en dan zijn er mensen die naar kijken.
Ik kan mij echt voorstellen dat kleine kinderen dit geweld gaan overnemen.
@veron35
Wat dat met racisme te maken heeft mag Joost weten, ik denk dat Kos wel gelijk heeft. Nederland staat eigenlijk nu al voor lul, vele landen hebben goede dramaseries, en dan komt Nederland aanzetten met programma's als Big Brother en De Gouden Kooi, waar mensen worden opgesloten in een hok, en elkaar af en toe eens de hersenen inslaan en tegenelkaar vuurtjes opstoken.
En wat is er fout aan geen ruzie maken, geen afval op straat gooien, niet roken... Er zijn velen mensen die dit doen. Je moet dat soort dingen niet te persoonlijk nemen denk ik.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Dus jij pubert door naar de Gouden Kooi te kijken? Echt een fantastische manier om je af te zetten inderdaad. 
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Ja sorry, er moest even wat frustratie van me af.
. Niet persoonlijk bedoeld verder.
gideonvdb
-
- 1795 messages
- 0 votes
of mensen (kinderen) de goudenkooi na doen of niet, het begint toch echt met een goede opvoeding thuis, mensen moeten is op houden andere dingen de schuld te geven en eerst zelf in de spiegel kijken, en idd de goudenkooi is geen goed voorbeeld maar zeker geen excuus om je ook zo te misdragen, anders kunnen we beter tv, internet, kranten etc. gaan afschaffen. daar zijn mensen ook echt goed in, altijd hebt iemand anders het gedaan.
en dan vind ik ook van de goudenkooi trouwens. 
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
What's next? Gouden Zooi - the musical ?
Een ranzig niemendalletje, bij elkaar geraapte nietszeggende lieden die roem koesteren. Niks bijzonders aan.
Ik geef toe, ik heb de bewuste televisieserie misschien viermaal bekeken, maar elke aflevering betrof een compilatie van de vorige aflevering, althans zo leek het.
Ik vraag me af wat de "winnaar" nu gaat doen met zijn/haar verdere leven. Lijkt me lastig, overal op straat herkend te worden als die baviaan die maar liep te brullen op de televisie. Sommigen zullen dankbaar zijn, een kaartje voor Artis kost immers meer geld, anderen zullen stellen dat het een interessant experiment betrof.
Maar de televisieserie zal in ieder geval door mij herinnert worden als de Jerry Springer Show zonder host.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Nou, ik ben nu zestien, en heb het programma nooit leuk gevonden. Ze meppen en schoppen elkaar voor de bek, en dan zijn er mensen die naar kijken.
Ik kan mij echt voorstellen dat kleine kinderen dit geweld gaan overnemen.
Iedereen is uniek...
@veron35
Wat dat met racisme te maken heeft mag Joost weten, ik denk dat Kos wel gelijk heeft. Nederland staat eigenlijk nu al voor lul, vele landen hebben goede dramaseries, en dan komt Nederland aanzetten met programma's als Big Brother en De Gouden Kooi, waar mensen worden opgesloten in een hok, en elkaar af en toe eens de hersenen inslaan en tegenelkaar vuurtjes opstoken.
Ik bedoel leeftijds discriminatie. En rasisten denken dat een bepaald ras alles het zelfde doed. Dit is even over leeftijd, maar wel het zelfde.
Als je even kijkt naar Amerika. Daar is het nog veel erger. Daar knallen de jongeren elkaar kapot en als de politie het ziet worden die mensen die het doen ook nog eens vermoord...
En wat is er fout aan geen ruzie maken, geen afval op straat gooien, niet roken... Er zijn velen mensen die dit doen. Je moet dat soort dingen niet te persoonlijk nemen denk ik.
Helemaal niks, maar IEDEREEN weet het al. Daar hoef je niet over door te zeuren.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Dus jij pubert door naar de Gouden Kooi te kijken? Echt een fantastische manier om je af te zetten inderdaad. 
Nee. Ik en velen anderen van mijn leeftijd zetten zich af tegen veel ouderen. Veel ouderen vinden programma's als de gouden kooi niet door de beugel kunnen en daarom vind de jeugd het zo leuk.
hinie
-
- 1336 messages
- 0 votes
De gouden kooi gaat uiteindelijk om geld (villa) winnen. Dat deze dingen gebeuren was onvermijdelijk natuurlijk. Er gaan ergenissen ontstaan die je volgens mij niet meer zelf in de hand schijnt te kunnen houden. Dit programma is niet bedoeld voor kleine kinderen, dus laat ze die daar dan ook niet naar kijken. Ik kijk het ook wel eens en vind het soms wel vermakelijk hoe een ieder daar worstelt met zichzelf. Het programma kan nog jaren duren als iedereen daar de lieve vrede zou bewaren. Dat is gewoon onmogelijk!
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Ik bedoel leeftijds discriminatie. En rasisten denken dat een bepaald ras alles het zelfde . Dit is even over leeftijd, maar wel het zelfde.
Dat is dus niet hetzelfde. Racisme is een speciaal soort discriminatie: rassendiscriminatie. Gebruik racisme dus niet wanneer je leeftijdsdiscriminatie bedoelt.
Over generaliseren gesproken. Je zou iets genuanceerder moeten nadenken.
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Nee. Ik en velen anderen van mijn leeftijd zetten zich af tegen veel ouderen. Veel ouderen vinden programma's als de gouden kooi niet door de beugel kunnen en daarom vind de jeugd het zo leuk.
Daarom? Dat is niet puberaal, maar ronduit kinderachtig.
Anyway, ik moet bekennnen dat ik het via youtube soms volg. (Op tv vind ik het niks) Een tijd geleden zelfs regelmatig. Vind het een fascinerend fenomeen.
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Als je even kijkt naar Amerika. Daar is het nog veel erger. Daar knallen de jongeren elkaar kapot en als de politie het ziet worden die mensen die het doen ook nog eens vermoord...
Hoe kom je aan deze onzin?
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Hoe kom je aan deze onzin?
Ik neem aan dat ze in films als American History X en Bound by Honor niet helemaal uit hun nek zitten te kletsen.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Nee. Niet OMDAT volwassenen dat vinden, maar omdat dat gewoon dikke humor is.
Laat maar. Ik kan mezelf blijkbaar niet goed uitdrukken.
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
Waarom probeer je nou 'de jongeren' te verdedigen tegenover 'de volwassenen'? Vooral dat onderscheid snap ik niet op een site als deze, waar gewoon mensen van 13 met mensen van 30 kunnen praten (en ouder/en jonger). Als iets blijkt uit deze site is het wel dat het best kan, zolang iedereen elkaar maar 'respecteert' (iets waar jij ook waarde aan lijkt te hechten). Waarom ineens die aanvallen? Vooral tegen iemand als kos vind ik dat erg vreemd. Want wie is hier nou eigelijk aan het zaniken.
Daarnaast vraag ik het me af wat er zo stoer is aan het volgen van reality shows, vooral als 'alle jongeren het doen'.
hinie
-
- 1336 messages
- 0 votes
Ik denk trouwens dat niet alleen jongere hier naar kijken. Moet trouwens ook wel een beetje lachen, want lees hier enorm veel kritiek, maar ze schijnen het dan toch wel vaker dan 2 of 3 x gekeken te hebben. Stiekum dan toch wel een beetje leuk om naar te kijken?
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
Als je het eens in de zoveel tijd kijkt is het inderdaad best vermakelijk,
maar als je het echt gaat volgen zoals ik vaak probeer dan is het niet om uit te staan
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Moet trouwens ook wel een beetje lachen, want lees hier enorm veel kritiek, maar ze schijnen het dan toch wel vaker dan 2 of 3 x gekeken te hebben. Stiekum dan toch wel een beetje leuk om naar te kijken?
En als je het nooit kijkt mag je er geen kritiek op hebben. Zo kun je natuurlijk nooit kritiek hebben.
Redelijk krankzinnige serie verder, zou me niks verbazen als ze elkaar eens echt iets aan doen. Stel je voor dat je de hele dag ruzie gaat maken. Maar van mij mag het verder bestaan hoor, lijkt me ook wel weer geinig als er mensen echt 10 jaar in zitten, dat ze totaal gestoord raken. En met hun eigen poep naar elkaar gaan gooien ofzo.
Bluebell
-
- 116 messages
- 0 votes
de Gouden Kooi stopt dit jaar nog, hoop dat Liekeeof Huub de prijswinnaar(es) word!!, en heb ook gehoord dat de winnaar(es) niet meer de villa krijgt omdat die nog van talpa is maar die bestaat niet meer ofzoiets maar dat mogen de bewoners niet weten ofzo Jaa heel vaag maar hoorde het!
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Njah, je moet toch zelf toegeven dat het "won't anyone think of the children" gehalte van je post redelijk hoog lag.
Verder lijkt het mij wel best dat ouders best even kunnen samenzitten met hun kinderen over dit soort programmas, maar om de schuld nu weer bij het programma zelf te leggen gaat mij veel te ver.
Waarschijnlijk is de programmatie wat ongelukkig, maar verder kan ik hier geweldig hard om lachen. Het is een soort van Man Bijt Hond showdown concept. Boeren en losers die het opnemen tegen elkaar 
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Njah, je moet toch zelf toegeven dat het "won't anyone think of the children" gehalte van je post redelijk hoog lag.
Waarschijnlijk is de programmatie wat ongelukkig, maar verder kan ik hier geweldig hard om lachen. Het is een soort van Man Bijt Hond showdown concept. Boeren en losers die het opnemen tegen elkaar 
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Beetje dezelfde manier van constateren die ertoe leidt dat Marilyn Manson de schuld heeft aan een aantal schoolmoorden. Verder lijkt het mij moeilijk dingen te constateren 20 jaar in de toekomst en klinkt het allemaal erg opgeklopt en overtrokken. Soccer mom gedrag dus.
Een tikje meer humor en je kan Michael Moore om funding vragen.
Stoor je toch niet aan een ander z'n interesses. Over onverdraagzaam gedrag gesproken ...
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Beetje dezelfde manier van constateren die ertoe leidt dat Marilyn Manson de schuld heeft aan een aantal schoolmoorden. Verder lijkt het mij moeilijk dingen te constateren 20 jaar in de toekomst en klinkt het allemaal erg opgeklopt en overtrokken. Soccer mom gedrag dus.
waar heb je het over? Het is niet dat ik dit programma de schuld geef van die hele kneuzerige maatschappij. het is de hele mentaliteit zoals de schrijver voor mij al postte. het is gewoon leuk en normaal om zo grof, banaal en agresseff mogelijk te zijn.Zo leul dat veel mensen het verschil niet eens meer zien met wat wel normaal is en wat niet.
Kun je ook goed zien hier op straat hoor, heeft weinig met over 20 jaar te maken.
Stoor je toch niet aan een ander z'n interesses.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Dan zullen de Nederlandse straten extreem veel groffer zijn dan de Vlaamse. Verder is het ook een vorm van humor die je kan smaken of niet. Veel mensen laten zich opnaaien voor niks.
Heb je wel gelijk in, loop je dan maar lekker druk te maken 
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Dan zullen de Nederlandse straten extreem veel groffer zijn dan de Vlaamse.