• 178.142 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.194 actors
  • 9.373.593 votes
Profile

X-Factor

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Waarschijnlijk zullen we na X-Factor niets meer van hem horen. Talloze talentenjachten zijn voorbij gekomen en elke keer worden er kandidaten aangehaald die een gouden toekomst tegemoet gaan, maar er komt nooit iets van terecht.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Met enorm commerciele doeleinden niet maar veel zijn toch wel erg dominant in de musicscene. Het zijn vaak gewoon mensen met veel liefde voor het medium, hun willen niet an sich op TMF en MTV komen, hun singles en albums komen kleinschaliger uit, en lekker optreden in kleine intieme ruimtes. Heerlijk!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Nicholas wrote:

Waarschijnlijk zullen we na X-Factor niets meer van hem horen. Talloze talentenjachten zijn voorbij gekomen en elke keer worden er kandidaten aangehaald die een gouden toekomst tegemoet gaan, maar er komt nooit iets van terecht.

Als Eric van Tijn al zegt dat ie zeker een plaat met Jaap wil maken, horen we nog wel iets van 'm hoor.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Maar ook dit heeft van Tijn al vaker gezegd....het is leuk voor nu en als er wat uitkomt: leuk. dat vind ik tenminste (:

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Maar we zijn het er denk ik wel over eens dat Jaap écht een talent heeft. Ik denk dat ie 't wel ver zal schoppen. Verder dan vorige idols-xfactor-popstars finalisten.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Jaap, we'll see...

Nog iets over van Tijn. Hij vreesde voor de BB, maar blijkbaar was dat niet zijn eigen idee, maar wat het publiek dacht. Of het was tactiek, nog een week 3 dames van Stacey kan natuurlijk niet.

Ik dacht wie hoef ik niet met een big band (next week) te zien en dat zijn de BB. Maar goed, we'll see (:

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ah, volgende week thema Big Band dus.... vind ik altijd maar saai, maarja... hopelijk Maaaaj-ke dr uut!

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Big Band saai

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Big Band is heerlijk! Ik ga in juli naar North Sea Jazz...make my day!

@Eline: wat vind je maaike qua vocaal?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ja, sorriehhhhhh.

Als ik terug kijk naar hoe vorige X Factor kandidaten het deden, vond ik het niet veel soeps. Hoop dus verrast te worden aankomende week, hoewel het toch niet helemaal mijn thema is. Heb er weinig mee.

Maaike vocaal... tsja... ik weet het niet. Ik blijf dr een boers trutje vinden. Ze zingt niet slecht, maar haar stem weet me niet te raken.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Mij wel. Vind haar erg goed. Maaike heeft een hele mooie rauwe stem. Van mij mag ze Bonnie Tailor gaan zingen de volgende keer. Total eclipse of the heart.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Tyler

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Lekker belangrijk.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Nee, maar ik dacht ik meld het even.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

rose wrote:

Mij wel. Vind haar erg goed. Maaike heeft een hele mooie rauwe stem. Van mij mag ze Bonnie Tailor gaan zingen de volgende keer. Total eclipse of the heart.

Ja, goed idee zeg! Hou ook van haar stem

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Bigband: niemand overtreft Nathalie Makoma uit Idols 4

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Ik vond Jaap wel érg saai de laatste keer trouwens.

BB kunnen er ook uit, voegen niks meer toe.

Idem Donny. Die jongen is gewoon niet helemaal 100 % en kan beter tegen zichzelf in bescherming worden genomen.

Maaike is boring tot nu toe hoewel rose wel met een geweldig idee komt zeg, Bonnie Tyler. Lijkt me idd erg geschikt voor haar.

Kelvin vind ik al weken vreselijk, die jongen heeft helemaal niks in huis.

Danielle had een moeilijk nummer, maar het is lood om oud ijzer wie er uit ging.

Er is namelijk voor mij maar 1 favoriet: SUMERA!!

Hoewel ook dat niet overhoudt hoor. In het land der blinden..

Maar ze is gewoon ongelooflijk mooi. Dus puur daarom moet ze winnen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Jaap met een Robbie Williams nummer, of i.i.g. iets stoerder... (Niet Angels of Feel dan..)

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

'Tripping' of 'Eternity' lijkt me top !

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ja, maar Eternity is ook wel slow, toch? Daar moet ie juist eens vanaf.

Ik zeg: Rock DJ. En dan de kleren uit, just like Robbie. Alleen zijn kleren, zijn vel mag blijven zitten.

Al zie ik Kelvin ook wel een nummer als Rock DJ doen..

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Maar 'Eternity' is dan net weer wat minder commercieel dan de ballads die hij nu doet.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dát is wel weer waar.

Road to Mandalay? Padapapadapapadadapa...

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

De stem van Jaap lijkt als hij praat op die van Spike van Di-Rect.

Als hij zingt op die van Rod Stewart. Daar mag hij wel een nummer van ten gehoren brengen.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Klopt. Oeps...

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

rose wrote:

Als hij zingt op die van Rod Stewart. Daar mag hij wel een nummer van ten gehoren brengen.

Please not.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

There you'll be van Faith Hill kwam net langs. Past errug goed bij Maaike! Goede keus dus van de coach (: Briljant nummer (bijna alle nummers geschreven door Dianne Warren zijn vet) die hoort bij een flutfilm!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ontzettend zonde dat Jaap alweer zo'n soort nummer gaat doen.

Al deed ie 't wel weer goed.

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

De eerste ronde in smileys:

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Wow die Maaike zong echt heel goed vandaag.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.