• 178.141 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.194 actors
  • 9.373.574 votes
Profile

X-Factor

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Absoluut de minst leuke avond voor mij... Vond niemand erg goed. Badboys vond ik te veel MJ en te weinig hunzelf. Sumera ging opeens schreeuwen, maar dat was wel mooi, maar wel effe schrikken: ze was de beste van vanavond. Teleurgesteld bij Kelvin, die hele act met die meid was nogal ongeloofwaardig. Is ie homo? Stoorde me voor een keertje NIET aan Maaike en Danielle, vond ze vrij goed en ook nog eens leuk doen (alleen die wind was erg cheap). Donny was beroerd slecht, die gaat weg vanavond!

Ben benieuwd naar de uitslag

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Oja en Jaap was ook wel goed, maar niet echt mijn ding. Hij gaat wel winnen, maar ik heb niks met mensen die altijd in de hemel worden geprezen XD

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Kan hij toch niks aan doen.

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Goeie show van die Alexandra

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ja, maar goed dat Alexander geen commentaar krijgt van de jury, want dat was weer een pijnlijk slecht optreden.

Gun-factor, tsja het zal wel, hij was echt zwak!

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Uhm, over wie heb jij het MM? Ik had het over die dame die naast zingen ook nog aan kiekeboe deed.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Toch raakt het me, zo'n lieve, mooie en spontane meid te zien snikken.

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Mja, ze heeft echt een poppenhoofd. Maar het moest er toch van komen.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ja de nepheid straalt van dr af en ze is een perfecte actrice voor Goede Tijden Slechte Tijden of zo. Ze is leuk, maar niet zo mooi als ik in het begin vond. Nu was het dan de hoogste tijd, terwijl ze niet het slechtste zong. Publiek keek door haar nepheid heen denk ik.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Onbegrijpelijk dat die Daniëlle geen vriend heeft met zo'n toetje. Die zouden toch in rijen van 10 opgesteld moeten staan.

Vond het wel opvallend dat de Bad Boys blijkbaar zo weinig stemmen krijgen.

Vond Maaike zeer sterk, blijf haar wel "simpel" vinden.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Je denkt toch niet dat Danielle aardig is? Met alleen knapheid kom je er ook niet altijd. Ze heeft 2 gezichten en kennelijk ben ik niet de enige.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Yeah right, Daniëlle is een evil mastermind die zieltjes wil winnen om in een kutsoap als GTST te spelen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik denk dat Danielle juist een van de 'echtste' mensen was die mee mocht doen in de liveshows. Remember Janna? Remember Dony? Remember Bad Boyz (Dat is sowieso al één grote neppe act).

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

Het zou nu zomaar een finale kunnen worden tussen Jaap, Sumera en Maaike. De hobby van Dony is eten . Hopelijk vliegt hij er de volgende show uit. Ik ben er echt helemaal klaar mee.

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

Die muziekkeuze in dit programma toch Verder is er echt niemand dit seizoen waar we waarschijnlijk ooit nog iets van gaan horen, vind het allemaal erg ongeïnspireerd allemaal.

[edit] Btw wel een dikke puim voor de cameraman die zo oplettend was om Alexandra Burke d'r witte stringetje te vangen op live TV

Cupido

• 523 messages
  • 1910 votes

Elineloves wrote:

Remember Dony?

Dony is toch volledig zichzelf?

Wat trok die Sumera zure gezichten na haar optreden zeg, ging wel volledig los in het tweede (hoge) gedeelte en kan zeker wat met haar stem. Ben deze week weer wat positiever over diegenen waar ik vorige week negatief over was: Maaike en Kelvin. Jaap moet eens van die ballads afblijven, tis bovendien een oersaaie performer. Dony was volgens mij erg aangeslagen vanwege het feit dat zijn ouders weer niet op zijn komen dagen. Bad Boys en Danielle stonden terecht in Sing-off. Heb op dit moment echt geen favoriet meer, schommelt voortdurend. Komt omdat ik nog geen topartiest ben tegengekomen die het hele pakketje heeft en constant presteert.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Sumera blijft wel m'n favoriet. Ik hoop alleen niet dat de staajling haar mooie bos haar gaat verneuken.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

OMG, wat is Sumera mooi. Echt zo'n pure schoonheid, zelden vertoond.

En ik vind haar reactie na haar show wel een beetje opwindend zelfs. Beetje spannend keek ze..beetje stout.

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

Don Dijk wrote:

En ik vind haar reactie na haar show wel een beetje opwindend zelfs. Beetje spannend keek ze..beetje stout.

Ik ben ook fan

Ik zag haar het eerst Don

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Met die Giel Beelen look-a-like vriend van d'r.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

wow! vet veel berichten. kan niet alles lezen.

ik begin steeds meer fan te worden van maaike. en dan voornamelijk qua stem. ik hou er wel van.

en moet toegeven dat jaap natuurlijk super zingt, maar wat saai is. ik merk het nu pas...

danielle er uit is wel ok. volgende week bb of dony eruit. ik gun het bb meer dan dony. ben er klaar mee!

Reijersen

• 520 messages
  • 4227 votes

BadBoyz: Entertaining weer, maar misschien teveel MJ nadoen en te weinig van hunzelf er in gestopt. Zang was wel aardig

Daniëlle: even for the record. Dit is dus echt een ongemeen lastig nummer. En dan vind ik dat ze het best aardig zong. Maar verder wat standaard optreden.

Jaap: alweer een ballad!? Pfff, dat komt wel de spuigaten uit. Wederom: goede stem, saaie performance.

Seal zelf is natuurlijk een topzanger. Dus daar moeten we het niet mee gaan vergelijken.

Dony: eerst even zeggen dat Luther Vandross natuurlijk een held is (schrijver van het nummer). Dony zelf vond ik niet zo heel boeiend. Eigenlijk best slecht optreden.

Sumera: Mooi meid, maar die ogen staan zo op onzeker. Ze gooide wel alles erin, vocaal gezien. Beste van de avond. En dan neem ik die valse noten voor lief, want de beleving was er.

Kelvin: Stom nummer, maar toch leuk gedaan. Best goed gezongen. Ook een eigen ding van gemaakt. Leuk

Maaike: Ik haat windmachines, zo cheesy. Verder niet slecht gezongen. Beetje saai meisje.

Daniëlle er dus uit. Dat lag niet aan vanavond, waarschijnlijk wel aan de eerdere weken. Ze is geen finale-kandidaat. Maar dat zijn er wel meer niet en moeten er nog 3 uit (ik zeg: Dony, Kelvin[jammer genoeg] en Maaike]

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Don Dijk wrote:

Vind ik ook. Ik hou wel van dat bescheiden. Ergens zit dan vaak idd het stoute!

Mooie stem heeft ze ook.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

BadBoyz: Weer erg vervelend, veel na-aperij en totaal geen eigen creatieve inbreng. Zang was dramatisch. Wat die i nde liveshows doen?

Daniëlle: Lastig nummer maar de uitvoering mocht er wel wezen. Heeft best een lekkere stem, een goede attitude, met een goede begeleiding kan het wel wat worden. Al is X-Factor niks voor haar, ze hoort niet op te treden voor 13 jarigen. Alleen wel een hele onterechte exit maar goed.

Sumera: Laat ik dan gelijk even tegen een heilig huisje schoppen: Sumera is imo maar een onaantrekkelijk vrouwtje. Erg vervelende uitstraling ook, geen bijzondere stem en ook qua performance vind ik het allemaal niet spetterend. Toch wel dé persoon die ik het liefst zie gaan.

Kelvin: Kelvin deed een nummer wat totaal niet zijn ding is maar deed het erg leuk, ook 'eigen' gemaakt. Toffe gozer ook trouwens.

Maaike: Beetje een saai meisje maar wel erg down-to-earth, misschien op vocaal gebied wel de meest belovende artiest. En Faith Hill ruled! .

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Kelvin zijn nummer eigen gemaakt? Hij kon niet anders. Begon namelijk met het (slecht) naäpen van de Bee Gees, maar kwam er gaandeweg achter dat hij dat niet vol ging houden.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dat deed hij best aardig hoor. Beter dan een slechte MJ imitatie constant volhouden .

DieGo

• 5808 messages
  • 2365 votes

Naomi Watts wrote:

Sumera is imo maar een onaantrekkelijk vrouwtje.

Onaantrekkelijk wil ik haar niet noemen maar ben verder ook niet echt kapot van Sumera, dan vind ik Maaike veel mooier/leuker.

Wat vond je trouwens van Jaap NW? Ben wel redelijk fan aan het worden van hem, al was het jammer dat ie wéér een ballad deed.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

DieGo wrote:

Wat vond je trouwens van Jaap NW? Ben wel redelijk fan aan het worden van hem, al was het jammer dat ie wéér een ballad deed.

Die heb ik helaas gemist, ik ga op vrijdag naar mijn vriendin (ritje van bijna 2 uur) en door wat oponthoud wel het één en ander gemist. Vanaf Sumera eigenlijk pas gezien, en dus Danielle en Bad Boyz alleen in de sing-off gezien.

Wat ik van Jaap heb gehoord vond ik ook wel behoorlijk impressive. Fijne gast maar ook wel een heerlijke stem, al variéren zijn keuzes niet echt. Ik hoop dat ie dat nog wel gaat doe nmaar vind het wel een heerlijke zanger. Nu nog hopen dat Ewbank dan voor 'm gaat schrijven .

DieGo

• 5808 messages
  • 2365 votes

Helemaal mee eens . Fijne, nuchtere jongen ook. Denk dat ie, of ie nou wint of niet, feilloos een plekje binnen het binnenlandse muziek landschap gaat vinden.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik denk dat verschillende platenmaatschappijen elke avond hopen dat ie naar huis gaat. Ik denk dat we een opvolger hebben voor Marco Borsato .

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.