- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Favoriete tv-series
Favoriete tv-series
IamBernie
-
- 672 messages
- 1641 votes
Een grote fan ben ik ook weer niet, maar ik kijk het wel zo vaak mogelijk.
Hemdale
-
- 2222 messages
- 8824 votes
Ja, okee dat was ook weer een beetje overdreven van mij een grote fan, want dat ben ik zelf ook niet maar ik vind het wel een fantastische serie!
sn@ke
-
- 2077 messages
- 888 votes
- friends - spin city- the A-team - the simpsons
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
iemand ooit van de serie 'raven'gehoord.
speelde zich af in hawaii.met lee majors.
Joetje
-
- 86 messages
- 226 votes
Newsradio, Alf, Happy Days, South Pakrk en Baantjer, vooral de eerste is echt altijd leuk om te kijken.
Vroeger ook de X-Files, maar de laatste jaren niet meer.
troy31
-
- 329 messages
- 130 votes
misschien al es aan de orde geweest, maar ik had geen zin om tig pagina's door te worstelen.
iemand ooit de geweldige serie This life bekeken? een paar jaar geleden op de nps geloof ik, en nu herhaald op canvas.
bbc serie over een groep jonge advocaten die bij elkaar in een huis wonen. ik zag laatst een stukje op belgie en ik bleef er direct weer aan kleven.
hele gave serie waarbij ik wel moest wennen aan de talloze camerastandpunten per scene, (zeg ik als leek).
in alle opzichten gedurfd.....
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
kent nog iemand de politieserie Nash Bridges met Don Johnson?
ik vind dit een heel goede serie, ik hoop dat ze de serie binnenkort weer eens herhalen.

Agony
-
- 1985 messages
- 1256 votes
net echt iets nostalisch uit mijn jeugd zitten kijken: Thomas en Senior. Destijds vond ik dit laaiend spannend. Nu is het wel grappig om het terug te zijn. Goed muziekje trouwens!
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Idd Aginy, niet dat ik het ooit spannend heb gevonden, maar het is gewoon een leuke serie om naar te kijken. Ook de zevensprong vond ik altijd leuk, wordt vanaf 25 juli weer uitgezonden op Ned3.
Maar een van mijn echt favoriete serie (na full House) is "de Bokkerijders", zeer knap gemaakt! Het lijkt net of je echt in die tijd zit, goed verhaal, spanning,echt alles (ook een mooi muziekje trouwens).
dttom
-
- 2146 messages
- 2156 votes
ik heb weer een nieuwe verslaving gevonden
.
Naruto , zeg maar dbz alleen dan met tempo
en eigenlijk gewoon koeler

Please laat me niet de enige zijn
.
ps. ja ik verveel me ff 
Padd0
-
- 804 messages
- 3074 votes
Ik ben al maanden verslaafd aan Naruto
.
Eindelijk iemand hier die de serie kent.
Bij welke aflevering ben jij eigenlijk (ik zit met smart te wachten op aflevering 45).
Zeker één van de betere anime van de laatste jaren.
De adrenaline spat echt van het scherm af.
dttom
-
- 2146 messages
- 2156 votes
Ja daar zit ik dus ook op te wachten
. Ik heb de afgelopen week ff de voorgaande 44 zitten kijken, dat zegt dus eigenlijk wel genoeg. Oh ja Kakashi is gaaf 
Padd0
-
- 804 messages
- 3074 votes
In 1 week 44 afleveringen á 20 min per stuk
.
Ook heel relaxed dat hij trouwens nog steeds legaal te downen is (ik snap die amerikanen niet, ze licenseren de ene na de andere baggerserie maar een prachtserie als Naruto blijft gewoon ongelicenseerd).
Ik zit er trouwens ook over te denken om aan de manga te beginnen (moet nog ff kijken welke versie ik koop), die moet namelijk nog beter zijn dan de serie.
Enige nadeel van de manga is dat ik dan de fantastische muziek moet missen.
Padd0
-
- 804 messages
- 3074 votes
Ik heb goed nieuws voor alle Naruto liefhebbers (jawel alle twee
).
In 2004 komt er een film van Naruto uit.
yerdaddy
-
- 113 messages
- 1444 votes
Ik vind Seinfeld de laatste tijd echt geweldig, helaas hebben ze het weer van de buis gehaald. Frasier was ook wel te genieten. En natuurlijk The Simpsons, zelfs van de herhalingen op BBC2 krijg je er nooit genoeg van.
dttom
-
- 2146 messages
- 2156 votes
Ik heb goed nieuws voor alle Naruto liefhebbers (jawel alle twee
).
In 2004 komt er een film van Naruto uit.
Woehoe!! Tot die tijd moet je ff volcano high gaan kijken paddo
. Is niet echt naruto absoluut niet eigenlijk, maar toch een beetje. Kan het niet uitleggen
. Trouwens waar blijft episode 45 toch!!!
Padd0
-
- 804 messages
- 3074 votes
Trouwens waar blijft episode 45 toch!!!
Die is vertraagd door de stroomstoring in amerika
.
Padd0
-
- 804 messages
- 3074 votes
Dttom naruto 45 is uit!!!!
downloaden die hap!
Padd0
-
- 804 messages
- 3074 votes
Naruto 45 was na een lange tijd wachten toch wel enigzins teleurstellend. Ik vond namelijk dat het gevecht wel erg lang uitgerekt werdt. Maar ja 46 kunnen we al weer snel verwachten en ik weet zeker dat die heel leuk wordt (go Hinata go
).
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Pad0 heeft ons niet eens meer nodig voor een gesprek. 
jester
-
- 806 messages
- 1245 votes
SpongebobSquarepants
Je moet echt wel geniaal zijn om zo'n titel en zo'n verhaal te verzinnen: een sponsmannetje die in een ananas op de zeebodem woont, en krabburgers maakt. Bovendien heeft ie een zeester als beste vriend, en een eekhoorn met een duikpak aan als beste vriendin.
Ik heb een dochter van bijna 3 die het heel leuk vindt, vandaar dat ik regelmatig naar Nickelodeon (mee)kijk. Geweldige humor, goede stemmen (ook heel belangrijk) en sterk muziekgebruik. 4 ****
.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Nu het toch over series gaat, ik keek vroeger altijd naar 'The A-Team'. Ik heb elke aflevering minstens 5 keer gezien. Kent iemand dat nog?
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Meen je dat nou, beste Macmanus. The A-Team is DE serie van de jaren 80. Ik ben er echt mee opgegroeid. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Met de herhalingen zeker, je bent pas 15! 
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Ik vond alleen het muziekje wel geinig, voor de rest viel het wel mee.
Faramir
-
- 59 messages
- 587 votes
Met de herhalingen zeker, je bent pas 15!
Hehe kappeuter onze oude bok;-)