- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Heroes
Heroes
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Precies, "alleen" maar vliegen klinkt een beetje nietig voor iemand die zijn krachten al geruime tijd onder controle had.
Hoewel ik overigens wel denk dat hij daadwerkelijk dood is. Het zou anders zijn hele "offer voor de mensheid en zijn broer"-motief nogal ondermijnen.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Heroes
* The season premiere will feature a villainous Japanese warlord who is known as "White Beard," various old Japanese villagers as well as Tuko, a West-African man working for Irish mobster Ricky. [Source: SpoilerFix.com]
* Bollywood actress and former Miss World Aishwarya Rai has signed up to star in top US sci-fi serial Heroes. The Indian babe, who recently married fellow actor Abhishek Bachchan, will appear in 8 episodes of the coming series of the NBC show revolving around a batch of super-enhanced human beings. It has been reported that Aishwarya Rai will play the role of Dr. Mohinder Suresh's elder sister Shanti Suresh, and will have a super-power of her own, something which has not yet been disclosed. Aishwarya will begin shooting in Los Angeles later this month, and is expected to be seen on-screen as early as October of this year. [Source: This Is Bollywood]
* The season premiere picks up four months after the events in the season finale. [Source: Ask Ausiello]
Erg leuk dat Aishwarya Rai mee gaat spelen
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Oke, ik wil de serie wel eens gaan kijken.
Kan iemand me kort vertellen waar het precies over gaat en hoe een aflevering steeds in elkaar steekt?
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Oke, ik wil de serie wel eens gaan kijken.
Kan iemand me kort vertellen waar het precies over gaat en hoe een aflevering steeds in elkaar steekt?
Netzoals The 4400 ongeveer en het hele seizoen is ook één groot verhaal. Het verschil met The 4400 is dat de karakters interessanter zijn, de special effects zijn een stuk mooier en de superkrachten zijn ook leuker.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Klinkt goed. Vriend van me heeft seizoen 1, misschien maar effe lenen.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Je kunt ook vanavond op RTL5 aflevering 1 kijken om 21:30.
HeresJohnny
-
- 104 messages
- 5 votes
Ik ben zeer skeptisch over dit soort series.
Waarom?
Ik weet waar de serie over gaat en ik vind ook dat je het bovennatuurlijke moet laten voor wat het is. Oké, een beetje ervan is niet mis, maar als je het te vaak herhaalt wordt het saai, eentonig en weet je op een bepaald wel wat er kan gaan gebeuren.
Daarom ben ik fan van meer 'aardse' series als Prison Break en CSI.
Het moet om mensen gaan, gewone mensen.
Laat het bovennatuurlijke gewoon voor wat het is.
Heroes: 
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Ik ben zeer skeptisch over dit soort series.
Waarom?
Ik weet waar de serie over gaat en ik vind ook dat je het bovennatuurlijke moet laten voor wat het is. Oké, een beetje ervan is niet mis, maar als je het te vaak herhaalt wordt het saai, eentonig en weet je op een bepaald wel wat er kan gaan gebeuren.
Daarom ben ik fan van meer 'aardse' series als Prison Break en CSI.
Het moet om mensen gaan, gewone mensen.
Laat het bovennatuurlijke gewoon voor wat het is.
Heroes: 
Ik vind juist series zoals CSI eentonig, na een aantal afleveringen wordt de voorspelbaarheid zeer groot. En ook is het zo dat er per aflevering één ontknoping is en ik hou meer van series die één groot verhaal hebben (Lost, Veronica Mars, 24, Prison Break, Heroes enz.).
HeresJohnny
-
- 104 messages
- 5 votes
Klopt ook wel, maar zoiets als The miniature killer die ze bij CSI Las Vegas hebben blijven toch vette, doch sallainte details.
The Miniature Killer is gewoon zo goed dat elke keer als ik zo'n miniatuur zie ik non-stop kippenvel krijg 
Maar vind jij ook niet dat je het bovennatuurlijke gewoon moet laten voor wat het is?
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Trouwens krijg je in Heroes misschien wel de meest menselijke benadering van superhelden te zien.
The Hunter
-
- 1029 messages
- 0 votes
Mee eens ja, het is helemaal niet zo buitenaards zoals het klinkt.
Daarbij, vind ik, ook veel interessanter dan CSI, omdat het gewoon doorloopt en elke aflevering spannender wordt.
CSI daarentegen is elke aflevering min of meer hetzelfde, ook best leuk om af en toe te zien, maar voor mij niks om te volgen.
Heroes vond ik geweldig om te kijken, ben erg benieuwd naar seizoen 2.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Mee eens The Miinature Killer brengt CSI weer naar grote hoogte ook al is een heel seizoen gevreesd te hebben de ontknoping wat aan de matige kant was, maar nog steeds goed!
Het punt is; Heroes gaat helemaal niet over de betekenis achter het menselijk bestaan (nog niet in elk geval), het is gewoon alle superhelden in een serie en daar hoort dan een verhaaltje bij om een excuus te bieden voor vette scenes waarin de krachten tot leven komen.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Maar vind jij ook niet dat je het bovennatuurlijke gewoon moet laten voor wat het is?
zeker niet, series zoals Lost en The X-files zijn gewoon redenen om series te kijken
hier trouwens nog wat nieuws over seizoen 2 van Heroes:
http://blog.zap2it.com/frominsidethebox/2007/06/heroes-is-hitti.html
Een deel van de cast gaat op wereldtour, om seizoen 1 te promoten en volgend seizoenen zullen er 8 nieuwe karakters bijkomen, waaronder dus: Bollywood superster
en ook een Japanse superster Eriko Tamura
Dat zal vooral internationaal gezien slim zijn, netzoals bij Lost waar ook een aantal non-usa karakters in spelen
HeresJohnny
-
- 104 messages
- 5 votes
Heroes gaat helemaal niet over de betekenis achter het menselijk bestaan (nog niet in elk geval), het is gewoon alle superhelden in een serie en daar hoort dan een verhaaltje bij om een excuus te bieden voor vette scenes waarin de krachten tot leven komen.
Ja, zo kun je ook bekijken ja 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Maar 405.000 kijkers afgelopen donderdag.
The Hunter
-
- 1029 messages
- 0 votes
Niet enorm veel nee, maar er was wel concurrentie met House op sbs6, dat 931.000 kijkers had.
Mensen die daar aan begonnen zijn en het volgen zullen niet de eerste aflevering van Heroes gaan kijken.
Maar ik weet niet of het ook nog herhaald wordt, misschien dat er dan ook nog flink wat kijkers zijn.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Vanavond wordt het om half tien herhaald op RTL5.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Zonet ep 1 weer gezien en er vielen me 3 dingen op (spoilers voor het hele seizoen!):
1) De subtiele verwijzingen naar de echte power van Peter
2) Het nieuwsbericht over de trein waarin gesproken wordt van iets met atomen of atoomenergie. We weten nog helemaal niet hoe dit ongeluk is gebeurd. Misschien had onze exploding man er iets mee te maken?
3) Dat het einde van de serie , Sylar die in het riool kruipt en een kakkerlak die er uit kruipt, een mooie verwijzing is naar dat waar de serie ongeveer mee begon: Mohinder's betoog over de kakkerlak als Gods evenbeeld.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik heb ook een stuk gekeken. Ik vond de aflevering erg traag op gang komen, maar dat zal zijn omdat de rest van het seizoen (de laatste aflevering uitgezonderd) steeds beter wordt en dus heb ik zoiets van. Schiet nou maar op en laat die vette dingen komen 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Dat spoort me aan om toch verder te kijken. Ik vond de eerste aflevering namelijk niet zo heel erg goed, maar als het steeds beter wordt blijf ik toch maar even hangen.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Is er al een dvd box van seizoen 1 uit? zoja waar kun je deze kopen?
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Komt pas 28 augustus uit
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
Voor volgend seizoen:
To stretch the normal 22-episode season of "Heroes," which faltered after its long hiatus this year, NBC will add "Heroes: Origins." The spinoff will introduce a new character each week, and viewers will select which one stays for the following season. The two series will have 30 new episodes combined.
Ontzettend cool bedacht. Ik wacht met spanning af. De webcomics zijn trouwens ook erg cool.
Verder erg sterke serie. Heb in 2 dagen(had vrij) bijna 18 afleveringen gekeken :S. Vrij ziek maar erg verslavend
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Ontzettend cool bedacht. Ik wacht met spanning af. De webcomics zijn trouwens ook erg cool.
Verder erg sterke serie. Heb in 2 dagen(had vrij) bijna 18 afleveringen gekeken :S. Vrij ziek maar erg verslavend
hehe, klinkt bekend in de oren. Klamp je maar vast aan de gedachte dat je niet alleen staat 
kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
Na zo'n aflevering of 20 heb ik het wel een beetje gehad met deze serie, begint zichzelf veel te veel te herhalen. Ik moet nu nog 2 afleveringen en het einde komt niks te vroeg.
Ik mag hopen dat ze voor het volgende seizoen heel veel nieuwe zaken gaan brengen.
kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
Niet echt, die aflevering zorgde opeens wel voor heel erg veel gaten in het hele verhaal.
The Hunter
-
- 1029 messages
- 0 votes
Bij cd-wow.nl kun je hem al kopen. Voor 40 pond, maar niet met NL subs.
In Amerika kost die trouwens 40 dollar, scheelt nogal wat.